Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jun 26, 2011 0:17 

Zelf vind ik Surviving Picasso nog steeds de ergste film die er gemaakt is. Ik denk dat ik de film een uur heb gezien, maar na twintig minuten al het gevoel had dat ik uren zat te kijken.
De film gaat over Pablo Picasso en dat is ook werkelijk het enige wat ik ervan heb kunnen onthouden. Het is dat Anthony Hopkins voor Picasso speelde. Dat is de enige reden dat ik het nog een uur heb weten uit te houden, maar langer werd het niet.
Surviving Picasso staat na al die jaren nog altijd met stip op nummer een van verschrikkelijke films.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 12:24 

Titanic II en Titanic: The Legend Goes on.

Het kijken van deze films stamt af van een Titanic-periode in Slytherin haha. De films zijn echt niet om aan te zien.
Titanic II komt uit 2010, maar de special effects zijn echt om te janken. Het verhaal slaat ook nergens op.
Citaat:
Maar onderweg zorgt een tsunami ervoor dat er een gigantische ijsberg in de zee terecht komt. Deze ligt precies op de route van de Titanic 2, dus de crew en de passagiers zullen alles op alles moeten zetten om niet ten onder te gaan, zoals de eerste Titanic.

=.= En dan heb ik het nog niet eens gehad over het acteren.

Titanic: The Legend Goed On is een animatiefilm. En vooral de rappende hond is vereschrikkelijk:

Dit zegt toch wel genoeg. XD Hoor die stem van dat stomme muisje.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 13:56 

Ik heb een update:

I heart huckabees
The contendor
Love conquers all
The age of innocence
Napoleon dynamite - erg saai
zodiac - een hele lange durende film zo saai! en een slot dat echt een domper is.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 19:13 

Ik vergeet zulke dingen eigenlijk altijd weer, ik zat pas geleden ook te bedenken welk boek ik nu echt slecht vond maar ik kan het me al niet meer herinneren :P als ik dan toch een slechte film moet kiezen dan word het denk ik Tokyo Drift maar dat komt waarschijnlijk omdat er een compleet nieuwe cast in zat, terwijl ik de orriginele cast geweldig vind, dus die telt denk ik niet XD

Correctie ik weet het: Scary movie en Mister Bean! Bah!Bah!Bah!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 12:07 

Wat een gezeur jongens. 2daemon wilt gewoon een topic over films die je niet leuk vond. Dat hij daarmee ''slecht'' neerzet, nouja, so be it. In de beginpost staat duidelijk ''welke films vind jij saai, slecht, stom, etc.''. Het gaat dus niet over de artistieke waarde of wat dan ook, alleen over je mening.
Ik begrijp ook wel dat er films zijn die in de media goed zijn ontvangen maar die je alsnog niks vind, of omgekeerd. Dat had ik met ''Hugo'' - die viel mij erg tegen. De special effect waren leuk, maar het acteerwerk was matig en het verhaal nam een wending die ik een beetje saai vond.

EĂ©n van de films die ik echt vreselijk vond was Return of the Killer Tomatoes!. Het was waarschijnlijk de bedoeling dat de film zo slecht was, maar alsnog. Het plot was om te janken: de nieuwe vriendin van de hoofdrolspeler is een tomaat. Een evil professor is van plan om de wereld over te nemen met zijn tomaten. Juist.

@ Jessica: Die rappende hond xD ik heb echt plaatsvervangende schaamte hier, haha.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 9:18 

Bellatrix Lestrange schreef:
De hele Harry Potterreeks is verwerpelijk, duidelijk op nummer 1 van slechtste films

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:03 

2daemon schreef:
zodiac - een hele lange durende film zo saai! en een slot dat echt een domper is.


Oke dit vind ik heel grappig. Ik ga hem zelf nog kijken, want ik wil hem heel graag zien, en ik neem aan dat jij de RDJ & JG versie bedoelt. Het einde dat 'echt een domper is' (als ik het fout heb en je bedoelt iets anders, dan sorry), maar als je ook maar ooit van de Zodiac Killer hebt gehoord, weet je dat hij nooit gepakt is en dat er dus ook geen flitsend 'we hebben de moordenaar te pakken' slot aan kan zitten.

Zelf vind ik films vaak niet slecht. Ik kan meestal wel iets vinden dat ik er leuk aan vond. Maar films die ik eigenlijk niet zou aanrijden zijn...
  • Red Riding Hood. Ik had al gehoord dat hij niet zo goed was, maar het was voor 12 uur en we moesten iets, dus we besloten daar maar heen te gaan voor 5 euro. Ik was uiteindelijk blij dat ik er maar 5 euro voor betaald had. Tuurlijk, het zag er leuk uit, en tuurlijk Max Irons is een leuke knul, en het acteren was ook wel redelijk ofzo, maar... ik vond het verhaal gewoon buitengewoon vaag. Dat hele gedoe met die wolf en al die vage suggesties die nergens op sloegen. Ik weet niet xD ik zou hem alleen nog een keer kijken als ik me verveelde en om nog eens even op een rijtje te krijgen wat er ik er nou niets aan vond (vrij veel dus)
  • The Other Boleyn Girl. Sommige mensen vinden het een hele toffe film, maar ik vond er zelf niet zo veel aan. Ik wist dat heel veel van het verhaal niet klopte, en daar ga ik me altijd aan zitten ergeren. Dan denk ik 'Mens, er zat zo ontzettend veel drama in, waarom moet je dan nog drama toevoegen/veranderen?' Verder... Tja, ik weet het niet. Ik kan nooit zo goed aanduiden wat ik nou precies slecht vind aan een film. I just didn't like it, okay xD

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 13, 2013 11:33 

Witchcatjuh schreef:
2daemon schreef:

Zelf vind ik films vaak niet slecht. Ik kan meestal wel iets vinden dat ik er leuk aan vond. Maar films die ik eigenlijk niet zou aanrijden zijn...
  • Red Riding Hood. Ik had al gehoord dat hij niet zo goed was, maar het was voor 12 uur en we moesten iets, dus we besloten daar maar heen te gaan voor 5 euro. Ik was uiteindelijk blij dat ik er maar 5 euro voor betaald had. Tuurlijk, het zag er leuk uit, en tuurlijk Max Irons is een leuke knul, en het acteren was ook wel redelijk ofzo, maar... ik vond het verhaal gewoon buitengewoon vaag. Dat hele gedoe met die wolf en al die vage suggesties die nergens op sloegen. Ik weet niet xD ik zou hem alleen nog een keer kijken als ik me verveelde en om nog eens even op een rijtje te krijgen wat er ik er nou niets aan vond (vrij veel dus)
  • The Other Boleyn Girl. Sommige mensen vinden het een hele toffe film, maar ik vond er zelf niet zo veel aan. Ik wist dat heel veel van het verhaal niet klopte, en daar ga ik me altijd aan zitten ergeren. Dan denk ik 'Mens, er zat zo ontzettend veel drama in, waarom moet je dan nog drama toevoegen/veranderen?' Verder... Tja, ik weet het niet. Ik kan nooit zo goed aanduiden wat ik nou precies slecht vind aan een film. I just didn't like it, okay xD


RED RIDING HOOD. Ik moest hem kijken voor een recensie en heb al snel doorgespoeld naar het einde. Wat een vreselijke, vreselijke film. Het was totaal niet interessant.
Ik vond the other Boleyn Girl ook niet, maar ik weet niet of dat is omdat de film slecht is. Het genre ligt me misschien ook niet zo.

Ik ga vrijdag met een paar mensen twee heel slechte films kijken, aangezien we allemaal een passie hebben voor trainwrecks van films. <3 Night of the Lepus, een persoonlijke favoriet van mij, en Birdemic 2. Die laatste heb ik nog nooit gezien. Troll 2 wil ik ook nog graag eens zien. Blair Witch 2 is ook een aanrader als je een slechte film wilt zien, en respectievelijk The Twins Effect (al is die vooral onbedoeld grappig).




 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme