Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 17:54 

Nog zo'n huilebalk hier.

Bij the green mile begin ik al te janken zodra die film begint en ik hou pas op als ie is afgelopen.
Up: Dat stukje in het begin omdat het kinderkamertje geen nut heeft...
en die vrouw mocht ook al niet doodgaan. @@
Old Yeller ook niet. @@
De draak van Dragonheart had ik ook liever levend gezien.
The butterfly effect,
A clockwork orange, Dat die oude zwerver, heel in het begin in elkaar wordt getrapt.

Phoe en zo zijn er nog vele, vele films meer waarbij ik vast wel een traantje heb gelaten.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 15:39 

Kim schreef:
Hoe dan ook, ik heb echt de hele film lang keihard gehuild bij My Sister's Keeper.


Die film. Goh, daarbij heb ik eerlijk waar bijna de heel film door zitten janken. Wat een film. Heel mooi, heel zielig en af en toe ook juist weer niet zielig, maar wat me dan toch weer aan het janken kreeg. Haha, nee die film kan ik beter niet nogmaals zien denk ik. :')

Verder huil ik best snel bij films, maar meestal is het niet echt meer dan een traantje of zo. Bij Deathly Hallows pt2 heb ik bijvoorbeeld niet heel erg zitten huilen, maar wel regelmatig een traan. Titanic al hetzelfde en ik ben er van overtuigd dat het vooral komt door de prachtige muziek van James Horner. Avatar heb ik ook nog een traantje bij weggepinkt. Ach, er zijn zo veel films. Ik kan ze niet allemaal opnoemen.

Wat ik wel echt een heel aangrijpende film vond was Precious, die heeft me ook wel echt hard doen huilen af en toe. My Sister's Keeper heb ik heel recent gezien en daarbij moest ik dus zowat de hele film huilen. :') Veel Disney films lokken ook wel tranen uit. Tja, eigenlijk te veel om op te noemen dus. xD

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 13:49 

2daemon schreef:
Dit zijn de mijne:
Titanic
A walk to remember
Pay it forward
The green mile
The persuit of happiness
If only
A chinese ghost story 1,2
The twins effect
Alles is liefde
Playing by heart
In her shoes
The sisterhood of the travelling pants
Stepmom
Het paard van sinterklaas
Tiger cruise
My girl 1,2
Marilyn hotchkiss ballroom dancing & charm school
Anne frank:the whole story (2001)
Living proof
Griffin&phoenix
The seventh stream
The lovely bones
Monte walsh
Hachi


Een update:
2 kerstfilm die erg mooi waren maar ook triest.
The Christmas blessing
The Christmas hope
Just breathe
Letters to Juliet - Romeo and juliet zwijmel maar.
The help - de nieuwste film in de bios.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 15:03 

Pearl Harbor, het einde is zo zielig!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 20:08 

Ik huil eigenlijk nooit bij films..

Maar bij Deathly hallows part 1 and part 2 werd ik wel heel erg geraakt, ik was erg emotioneel..

Bij de dood van Dobby besefte ik dat Potter snel " over" zou zijn en dat is best emotioneel...:'(

Verder hebben bij de dood van de meeste karakters in de Potter serie mij wel geraakt enw as ik van binnen daar erg emotioneel onder..


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2012 1:18 

Ik huil eigenlijk nooit bij films tenzij het me vreselijk raakt en/of als ik me er heel erg aan kan relateren. Bij Dear John heb ik erg veel gehuild, en bij Lost & Delirious. Voor de rest.. niet dat ik me kan herinneren. Als films (of boeken, muziek) mij aan het huilen krijgen, dan is het meteen een speciale film (boek, muziek). Ik onthoud het dan ook wel.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 21:21 

Ik en huilen bij films gaat goed samen, maar er zijn er toch enkele die er toch telkens weer uitspringen.
Bij de Titanic moet ik elke keer opnieuw weer huilen, en zoals hierboven als vermeld is, bij het stuk van die muzikanten.
Ik weet nog goed dat ik bij PS I love you van het begin tot het einde in tranen zat. (Bij wijze van spreken) En ook bij Pearl Harbor kan ik me niet inhouden, toch bij het einde.
Wat misschien zeer vreemd klinkt, dit is nu geen film, maar toen ik onlangs op een concert van Il Divo was, lag ik bijna de hele tijd te wenen.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:34 

Ik huil bij allessss. Eigenlijk nog vooral series, maar ook bij films xD
Even kijken of ik me nog iets kan bedenken.

Four Brothers
Spoiler:
Als mijn lieve Jackie Boy doodgaat.


The Hunger Games
It was emotional for me, okay xD

Harry Potter
Vooral Deathly Hallows part 1 & 2. tranen met tuiten bij alles. Vooral in part 2. Gewoon de hele film door joh. Het was vreselijk.

Verder... pff, ik moet nu wel even denken xD

Inception
Aan het einde probably. Dat vind ik altijd zo narig.

The Notebook
Maar eigenlijk vooral bij het alternatieve einde. En dan ook vooral door de dramatische muziekjes xD

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 17, 2013 23:25 

Ik huil niet echt veel bij films, maar dit was dan de ergste.
The Boy in the striped Pyjamas
Dat einde is gewoon dramatisch, ik dacht dat die jongen gered zou worden, en dan is de film opeens afgelopen en is dat mens dood. Ik moest niet meteen huilen, maar toen ik naar bed ging dacht ik niet alleen aan die jongen, want die kan niet op tegenover al die honderden joden die zijn vergast. Daardoor moest ik huilen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 20:31 

Ik ben echt een bleitkous als het om films (en series ook) gaat, daar ken ik alles van. XD Ik ben vooral gevoelig als er dieren omkomen in films, bij mensen ook maar dieren raakt mij toch het meeste. Als ik weet dat er een dier sterft in een film kijk ik hem liever niet.

Mijn persoonlijke lijst van 'Bleitfilms':

- The Curious Case of Benjamin Button
- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
- The Notebook
- Titanic
- The Green Mile
- Anne Frank
- The Lion King
- Tarzan
- I Am Legend
- Big Fish
- Frida
- Moulin Rouge!

De film waar ik 5 (!!) keer tranen om heb gelaten is Wolf Children Ame and Yuki, als je echt een mooie film wilt zien waarbij je al je zakdoeken wilt volsnotteren, kijk hem dan. XD Het is wel een anime film, ook als je niet houd van geanimeerde films, zeker de moeite waard om te bekijken.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 16:18 

Ik heb laatst La Vita E Bella weer zitten kijken. Dear God wat een huilfilm. T_T Ik kan het heel lang drooghouden bij die film, tot op het einde als dat jongetje alleen door het kamp loopt en hij zo verschrikkelijk blij is omdat hij denkt dat hij een tank gewonnen heeft. Dan kun je me echt wegdragen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 17:17 

Eerlijk toegegeven, ik huil niet zo snel bij films, en zelfs bij de grootste huilfilm in jaren, Titanic, zaten er enkel een paar tranen in mijn ogen te prikken.
De enige 2 films waarbij ik echt heb zitten janken zijn Romeo and Julliet en The Impossible.
Bij Romeo en Juliet vooral op op het einde van de films, en bij The Impossible wanneer die zoontjes elkaar terugzien.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 19:50 

Ik huil eigenlijk nooit bij films. Dit is mij 2 keer overkomen.
Ik heb moeten huilen bij Alles is liefde. Mijn ouders waren net gescheiden en in deze film komt een gescheiden gezin uiteindelijk weer bij elkaar. Dit was op dat moment erg confronterend omdat dat bij mijn ouders dus nooit zou kunnen gebeuren.
Bij HP 7.2 heb ik aan het einde van de film echt zo ontzettend zitten huilen. Heb bijna niks van de laatste scene gezien omdat ik zo moest huilen. Het kwam zo overeen met mijn verwachtentingen. De soundtrack deed het hem eigenlijk denk ik. En natuurlijk het feit dat Harry Potter tot een "einde" was gekomen. Nu was het zover, nooit meer wachten op een nieuw boek of een nieuwe film.

Vroeger moest ik wel altijd mijn tranen inhouden bij veel films. Ik keek altijd een andere kant op. (a) Belle en het beest raakte mij toch nog elke keer. Nu is dat niet meer. Wel heb ik vaak bij Moulin Rouge nog moeilijk bij de "Roxanne-scene". Om het zo maar even te omschrijven zonder spoilers.
Ook heb ik eens een traantje weg moeten pinken bij Glee, maar dat is een serie, dus offtopic.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme