MY CREYS ;_____; Dat was zo'n zielige aflevering! Ik had het zo te doen met old!Amy, en toen Rory tussen de twee Amy's moest kiezen kreeg ik onmiddellijk een flashback naar Doomsday. Rory's opmerking tegen the Doctor (zoiets van 'You're turning me into you!') kwam daarom ook extra hard aan. Ik zat echt tijdens de laatste scenes constant met tranen in m'n ogen ;_; Zulk goed acteerwerk ook, trouwens, zowel van Karen als van Arthur <3
Enig nadeel van de aflevering: veeeeeel te weinig Doctor ):
Ik snap het trouwens niet zo goed dat mensen nu op Amy zitten te bitchen omdat ze zeurde dat ze 'maar' 36 jaar moest wachten terwijl Rory 2000 jaar op haar heeft gewacht. Dat is helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Amy verwachtte dat Rory en the Doctor haar binnen een redelijke tijd (zeg een paar uren of een dag ofzo) zouden ophalen, en hoe langer het duurde voordat ze haar kwamen halen, hoe minder hoop ze kon hebben. Ze was alleen, ze was eenzaam, ze was constant in levensbedreiging en werd steeds ouder. Rory moest wel langer wachten, maar werd niet oud en wist zeker dat hij Amy weer zou zien en dat ze samen een leven konden opbouwen. Ik snapte old!Amy's reactie helemaal en ik vond de manier waarop het script was geschreven ook echt heel erg mooi en heftig.
EN DE PREVIEW VAN VOLGENDE WEEK. WEEPING ANGELS. ALLEMAAL ANDERE ENGE MONSTERS. WA;EKHF;ALKSDF;LAKJSD IT'S GONNA BE EPIC.