Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is je favoriete Doctor?
William Hartnell 0%  0%  [ 0 ]
Patrick Troughton 0%  0%  [ 0 ]
Jon Pertwee 0%  0%  [ 0 ]
Tom Baker 0%  0%  [ 0 ]
Peter Davison 0%  0%  [ 0 ]
Colin Baker 0%  0%  [ 0 ]
Sylvester McCoy 0%  0%  [ 0 ]
Paul McGann 0%  0%  [ 0 ]
Christopher Eccleston 28%  28%  [ 5 ]
David Tennant 44%  44%  [ 8 ]
Matt Smith 28%  28%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 18

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2012 10:19 

Sweet Hermione schreef:
link

Tja. Het had natuurlijk David Tennant moeten zijn, maarja, it's still the doctor!


Ik las het op twitter inderdaad. Ik vind het wel heel erg leuk, stiekem. Voor het plaatje was het natuurlijk beter geweest als het Tennant was geweest, maar de huidige incarnatie van de Doctor die de Olympic Torch gaat dragen - ik ben fan. Ik vind het ook heel leuk voor Matt (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 11:00 

@ Janneke: Ik had graag gewilt dat het Tennant was maar ik denk eigelijk dat BBC dat nooit had gedaan. Ze zijn altijd van - de huidige doctor is NU de doctor. Maarja, met Tennant...

Afbeelding

Anway, nieuwe outfit van the doctor!

Die eerste foto...

Spoiler:
Afbeelding


hot damn.

Ik vond ook nog de nieuwe naam van de companion, maar weet niet of de site betrouwbaar is.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 22:34 

Dubbelpost, maar whatev.

Even een rant want het MOET DR UIT.

04x05 en 05x05: Time of Angels/Flesh and Stone


Spoiler:
SO MANY FEELINGS. Ik heb me niet meer zo gevoeld since Silence in the Library - echt één rush van spanning en whatnot! Ik was onwijs blij om River terug te zien, ze is zo sassy en mysterieus en is een briljant voorbeeld van hoe gigantisch zelfvertrouwen aantrekkelijk is. Helaas weet ik al iets te veel over haar - niet niet hoe/wanneer/waarom maar wel ongeveer wat - maar ik ben onwijs nieuwsgierig naar hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen. Op een gegeven moment moet er sowieso een kus in zitten tussen die twee, maar ik verwacht dat die komt bij the Pandorica en misschien in seizoen 6.

Dit waren trouwens de eerste afleveringen dat ik the doctor/Amy als vertrouwd zag, de afleveringen hiervoor moest ik nog zo aan ze wennen...

Ik vond dit verhaal met de Angels nog veel enger dan Blink, erg goed bedacht en de betrokkenheid van Amy en River erbij was ook erg mooi. Ik vond Bob ook interessant bedacht, maar vond 'm wel behoorlijk emotieloos overkomen voor iemand die net was overleden. Dat Amy uiteindelijk werd gered vond ik wel een beetje makkelijk, ik had het liefste gehad dat er een moeilijkere manier was ofzo (al kan ik die zelf niet bedenken), het kwam een beetje te makkelijk over. Maarja.
Wat ik WEL geweldig vond was de scene dat de leider dood zal gaan, dat was prachtig geacteerd. En het hele idee van ''the crack in the wall, it leaks time'', wtf, dat is scary. Het moment dat de angels bewogen in het bos (dat ze hun hoofd omdraaiden enzo) zag er ook prachtig uit. Basically was de hele episode gewoon geniaal.

O ja, en het einde - YES. Ik wil wedden dat massa's fans enorme kritiek hebben op Amy vanwege haar aanval, maar ik had zoiets van GO FOR IT. Ik vond het ook een logische respons. Eén, als je bijna bent doodgegaan / als iemand in je omgeving is doodgegaan is het een veel voorkomende respons om daarna... you know. Twee, ze gaat bijna trouwen en is daar geloof ik niet helemaal zeker over en drie, aahw, Matt Smith. <3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 13:31 

Dus... Dr. Who Confidential is back?



Afbeelding

En because I can:

Afbeelding


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 12:21 

Voor degenen die het nog niet wisten, seizoen 7 begint op zaterdag 1 september, om 20 over 8 (onze tijd) op BBC One =D

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 27, 2012 17:52 

Wat vindt iedereen tot nu toe van het nieuwe seizoen? En wie heeft er al tissues ingeslagen voor komende zaterdag?

Ik heb laatst eindelijk eens fish fingers and custard gehad en ik vond het echt heel erg lekker :') Dat had ik niet verwacht. Ik heb 't ook alweer in huis voor komende zaterdag XD

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 29, 2012 22:06 

Afbeelding

Ik heb wegens tijdgebrek alleen Asylum of the Daleks gezien; ik ben met s6 bij The Almost People. Ik vind het normaal heel erg als ik afleveringen niet in de juiste volgorde kijk, maar ik wil niet daarom alle excitement missen. Ik ga proberen deze week de andere afleveringen te kijken om weer bij te komen (=zeer moeilijk maar ok). Ik heb wel een korte samenvatting van s6 gelezen.

Maar goed, Asylum of the Daleks.

Spoiler:
Ik vond het over het algemeen een heel goede aflevering. Ik zag de ontknoping met Oswin al aankomen omdat het nogal een thema was in de aflevering en het een typische Doctor Who Moffat actie is. Maar ik vond het wel fantastisch en het lijkt me geweldig als the doctor een Dalek als companion heeft, maar ik kan mij dat alleen in komische/fanfiction zin voorstellen. Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Amy/Rory gesprek vond ik een beetje raar, ik vond Amy een beetje out of character en dat ze zo snel weer bij elkaar zijn vond ik ook ongeloofwaardig. Maar goed, ik heb de laatste helft van s6 niet gezien dus misschien ligt het daaraan. Dat the doctor Amy droeg uit alle rotzooi vond ik erg melo-dramatisch, dat hoefde voor mij niet. Ik vond het wel tof dat the doctor oprecht doodsbang was voor de Daleks, want Tennant's angst voor de Daleks vond ik nooit zo overtuigend.
Tenslotte - Daleks, creepy mens-Daleks en een Dalek-outcasts planet, dus één van mijn wildste fantasieën kwamen uit. <3


Afbeelding


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 01, 2012 12:13 

MY CREEEEEYS! :( I was NOT prepared for this. Nou oke, ik wist dat het erg ging worden, maar DIT @@

Als het nog niet duidelijk was, The Angels Take Manhattan:
Spoiler:
Ik was al emotioneel voordat de episode begon, ik wist dat het de laatste met de Ponds zou zijn, of ik verwachte het in ieder geval en het ging eigenlijk de hele aflevering goed tot ze in Winter Quay kwamen bij de oude Rory. En Toen op het dak, toen had ik het niet meer hoor :') En Amy's goodbye, oh man, dat was zo zielig! Ik heb hem gisteren pas gezien want ik kon zaterdag niet kijken, en nu op tumblr en alles en ik ben nog steeds een beetje emotioneel, het was gewoon zoveel :') Later misschien een betere review, het was nu vooral heel 'heftig' qua emoties want ik vond de Ponds zo leeeeuk!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 25, 2012 16:17 

HAPPY BELATED DOCTOR WHO DAY.

Afbeelding

Ik ga deze week The Angels kijken, want ik was bang dat ik uitgeschakeld zou zijn voor een dag of wat... nouja, I have to risk it some day...

Afbeelding


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do nov 29, 2012 10:25 

Natuurlijk ben ik ook een Whovian eigenlijk sinds vorig jaar september, dus nog niet zo heel lang en ik kende tot op hedend us alleen Matt Smith als Doctor die ik bovenal heel goed vind in deze rol. Hij speelt het precies op die manier hoe de dokter gespeeld moet worden denk ik. Inmiddels speelde mijn derde film crush dus ook in dese mooie tv-serie Karen Gillan. Erge goede actrice ook.

Inmiddels heb ik Volume 1 en 2 van serie 1 gekocht met Christopher Eccleston en wil ze dus allemaal op DVD sparen vanaf de vernieuwde versie. Iedereen zegtd at David Tennant zo'n goede dokter was dus ik ben benieuwd of hij Maat smith verbeterd.

Ondertussen is hetw achten op het nieuwe seizoen en de Christmas special waar ik erg naar uitkijk!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 21:59 

The Angels Take Manhattan:

Spoiler:
Ik vond dit een prachtige episode hoewel veel mensen het crap schijnen te vinden. Ja, het vrijheidsbeeld dat opeens gigantisch word en niemand die het opmerkt behalve de Ponds is een beetje raar. En het gebruiken van ''regeneration energy'' vond ik erg irritant. Moffat, is dat nu canon? Wat krijgen we nou weer? Maar uh, het was zo romantisch en heftig en River die Amy ''mother'' noemde vond ik zo ontroerend. Sowieso ben ik gefascineerd over de transformatie van Eleven bij de Ponds - van vaderfiguur en held in ''The Evelenth Hour'' is hij het hulpeloze kind in ''The Power of Three'' en ''The Angels''. Ik vond het vreselijk om te zien hoe hij weer alleen in de TARDIS zat, hoewel we allemaal weten hoe verschrikkelijk afhankelijk hij eigelijk was van de Ponds. Hij reisde meer dan tien jaar met ze, dacht ik? Dat River wegliep vond ik geen verrassing, maar wel jammer... I love her. Heftig dat ze haar pols moest breken, maar ik vond het wel weer mooi omdat het haar sterfelijkheid benadrukte. Ik was niet zo verdrietig als ik had verwacht (misschien ook omdat ik de tweede helft van s6 nog steeds moet zien) maar ik moest wel huilen. Ik ben vooral blij dat de Ponds goed terecht zijn gekomen. Buh, I miss them already. Ik vond het zo sfeervol allemaal deze episode, ik wou dat ze hun hele leven bij de doctor zouden blijven...

Deze .gif beschrijft m'n gevoelens over deze episode eigelijk wel ^^

Afbeelding


The Snowmen:

Spoiler:
Ik vind Clara leuk... maar ik houd m'n hart vast. Ik heb geen zin in Amy de tweede. Naar mijn idee geeft Moffat vrouwelijke hoofdpersonen al gauw ongeveer hetzelfde karakter en dat vind ik jammer. Dat de doctor haar al zo snel een sleutel gaf voor de TARDIS... dat was wel heel snel. Ik vond de ladder naar de TARDIS zeer romantisch en het benadrukte goed zijn eenzaamheid. Dat hij reisde met een aantal aliens vond ik ergens wel typisch iets voor Eleven.
Het verhaal vond ik wel aardig. De snowmen waren niet zo mooi gemaakt, maarja. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met Clara en de doctor en wat voor soort band ze zullen hebben. Ergens had ik stiekem gehoopt dat ze gewoon een Dalek zou zijn, haha. Tenslotte - ik hoop ook dat de doctor niet meer onvrijwillig gekust gaat worden. Ik vind het er erg ongemakkelijk uitzien altijd. Vind het ook niet zo'n goed voorbeeld voor jonge kinderen tbh.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 15:57 

Ik ben dus pas begonnen met DW (of nouja, pas... ik had al een paar afleveringen eerder gezien, maar ik heb het weer opgepakt) en wat een heerlijke serie is het. The doctor is gewoon een geweldig character en de verhalen zijn fijn, als moet ik wel zeggen dat ik de historische eps over het algemeen leuker vind dan de Space eps. (Does that make sense?)

Een favoriete doctor heb ik nog niet. Van Nine word ik verschrikkelijk blij, terwijl ik met Ten het meeste meeleef. Bij de companions vind ik het ook lastig te kiezen. Martha vind awesome, omdat ze de goede vragen stelt (Verander ik de toekomst niet als ik naar het verleden ga? Vermoord ik niet per ongeluk één van mijn voorouders? Kan ik met mijn huidskleur hier wel veilig rondlopen?) maar ook Rose vind ik zo verschrikkelijk leuk en ik heb een stiekeme crush op Billie Piper. En het kleine beetje van wat ik al van Donna heb gezien, vind ik ook geweldig.

Ik ben nu halverwege seizoen 3, bijna bij Blink. Ik ben benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Iedereen is er zo lyrisch over :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 19:53 

Ik ben ook een tijdje geleden begonnen met kijken. Ben nu bijna klaar met seizoen 5 (nog 2 eps). Ik vind het een hele fijne serie.

Favoriete doctor heb ik niet echt. Ik vind Nine echt geweldig. En door zijn awesomeheid ben ik gaan doorkijken. Vond het ook echt niet leuk toen hij doodging. Daarna natuurlijk Ten. David Tennant <3 Was snel aan hem gewend and gosh... new crush <3 Nu dus seizoen 5 met Matt Smith. Hij is ook erg goed, maar vind hem wel een beetje irritant soms :')

Companions. Rose is gewoon tof. Ik vind haar ook erg relatable. En haar moeder is awesome xD Martha heb ik (helaas) nooit leuk gevonden. Donna is epic. SO FUNNY XD En nu dus Amy, die ik ook weer erg leuk vind.

@Jalf: historische eps vind ik ook het leukst :')

Ow en Daleks zijn klotedingen.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: di aug 27, 2013 15:32 

Ik heb zelf een paar eps van Dr. Who gekeken, heb de eerste 2 episodes van S5 gekeken (met daarbij de Van Gogh episode) en daarbij ook de episode van de Angel Statues (dat is niet de officiele benaming van hoe ze werkelijk heten maar ik kan momenteel niet op de juiste naam komen). Die laatste twee had mijn zus getoond en daarvan vond ik de Van Gogh episode wel heel mooi.

Uiteraard kan ik niet oordelen of ik de series wel goed vind omdat ik nooit verder heb gekeken dan S5 ep2. Maar ik weet niet, zo erg spreekt de serie me niet aan en ik heb ook geen zin om het verder te kijken. Misschien dat ik wel ooit eens verder kijk als ik me verveel maar dat is nog niet voor nu. Mijn interesse ligt te laag om het momenteel verder te kijken.

De reden waarom ik ook niet verder kijk is omwille van Steven Moffat. Voor zover ik weet is hij degene die de scenario's schrijft en ook beslist wie meespeelt in het verhaal, tot zover ik op de hoogte ben van wat hij doet, corrigeer me als ik hier fout in ben. Maar deze man beslist ook dat de dokter altijd een blanke man moet zijn. Nu, de nieuwe doctor is opnieuw een blanke man, alleen van iets oudere leeftijd terwijl Matt Smith juist erg jong was. Waarom zou Moffat dat niet eens veranderen? Waarom geen Doctor met een donkere huidskleur? Of van andere origine? Waarom geen Doctor als vrouw? Dat wil Moffat net vermijden tot zover ik weet. De (meestal vrouwelijke) companions van de Doctor zijn vrouwen die niet zonder de Doctor kunnen leven en altijd zijn hulp nodig hebben. Hij omschrijft vrouwen als hulpeloze wezens terwijl dat niet zo is. En dan nog deze quote die hij in de show van 'The New Doctor Who':

Citaat:
"I am aware that Helen Mirren has stated it is time a woman was cast, well all I can say to her is i think it's about time we let a man play The Queen!"

Hij heeft nog meer van deze uitspraken gemaakt over vrouwen en voor mij ging hij hier helemaal over de rooie. Hij is erg sexistisch ingesteld en dat is heel jammer, ik hoop ergens dat er een nieuwe scenarioschrijver komt voor deze serie (geld ook voor 'Sherlock') zodat we in de toekomst hopelijk een nieuwe doctor hebben die eens wat anders is dan hoe Moffat het ziet.

Ik wil hier trouwens geen Doctor Who fans mee ten schaamte brengen ofzo, maar ik wou dit gewoon even nalaten aangezien ik hier nog niets van heb gezien in dit topic (of ik heb er over gekeken). Dit leek misschien eens interessant om te bespreken. Wat denken jullie hierover?

Edit: @Pat Ik was Donna er vergeten bijzetten, zij is precies de enige companion ooit die wél zonder de Doctor kan en zelf het initatief neemt.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 05, 2013 16:18 

@Sophie: Donna (seizoen 4 compagnion) =D

[/misschieneenheelkleinbeetjespam]

Okay, om het minder spam te maken:
Ik ben naar de Doctor Who Experience EN naar de actual TARDIS set! Like, waar ze season 7 gaan filmen! De Experience was awesome (maar in vergelijking met de HP Studio Tour erg klein). De set daarintegen was AMAZING! Zoveel details! Het is dus een complete set en van de buitenkant lijkt het net een appel (de set is ook echt rond). De nieuwe Tardis is cool en gaat een beetje terug naar de eerste serie (Classic Who) qua stijl.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme