Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is je favoriete Doctor?
William Hartnell 0%  0%  [ 0 ]
Patrick Troughton 0%  0%  [ 0 ]
Jon Pertwee 0%  0%  [ 0 ]
Tom Baker 0%  0%  [ 0 ]
Peter Davison 0%  0%  [ 0 ]
Colin Baker 0%  0%  [ 0 ]
Sylvester McCoy 0%  0%  [ 0 ]
Paul McGann 0%  0%  [ 0 ]
Christopher Eccleston 28%  28%  [ 5 ]
David Tennant 44%  44%  [ 8 ]
Matt Smith 28%  28%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 20:51 

Pottergirl schreef:
En nu even over 6x10 The Girl Who Waited:

Spoiler:
MY CREYS ;_____; Dat was zo'n zielige aflevering! Ik had het zo te doen met old!Amy, en toen Rory tussen de twee Amy's moest kiezen kreeg ik onmiddellijk een flashback naar Doomsday. Rory's opmerking tegen the Doctor (zoiets van 'You're turning me into you!') kwam daarom ook extra hard aan. Ik zat echt tijdens de laatste scenes constant met tranen in m'n ogen ;_; Zulk goed acteerwerk ook, trouwens, zowel van Karen als van Arthur <3

Enig nadeel van de aflevering: veeeeeel te weinig Doctor ):

Ik snap het trouwens niet zo goed dat mensen nu op Amy zitten te bitchen omdat ze zeurde dat ze 'maar' 36 jaar moest wachten terwijl Rory 2000 jaar op haar heeft gewacht. Dat is helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Amy verwachtte dat Rory en the Doctor haar binnen een redelijke tijd (zeg een paar uren of een dag ofzo) zouden ophalen, en hoe langer het duurde voordat ze haar kwamen halen, hoe minder hoop ze kon hebben. Ze was alleen, ze was eenzaam, ze was constant in levensbedreiging en werd steeds ouder. Rory moest wel langer wachten, maar werd niet oud en wist zeker dat hij Amy weer zou zien en dat ze samen een leven konden opbouwen. Ik snapte old!Amy's reactie helemaal en ik vond de manier waarop het script was geschreven ook echt heel erg mooi en heftig.

EN DE PREVIEW VAN VOLGENDE WEEK. WEEPING ANGELS. ALLEMAAL ANDERE ENGE MONSTERS. WA;EKHF;ALKSDF;LAKJSD IT'S GONNA BE EPIC.


Spoiler:
INORITE!!! Wat weer een tranentrekker.

Ik vind 36-year-older Amy trouwens awesome! Haar outfit is geweldig en haar Rory is ook erg goed gevonden xD Ik vraag me trouwens wel af hoe ze kwam aan die Sonic Screwdriver/Probe/whatever. Heb ik dat nou gemist?

En ik ben het wel met je eens Janneke. Ik moest ook gelijk denken aan Rory die 2000 jaar heeft gewacht op Amy, en hij is nog zo lief als altijd. Amy veranderd direct. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Rory wist dat hij 2000 jaar moest wachten en Amy niet.

Maargoed, het was een awesome episode en Old-Amy is kick-ass!

EN IDD VOLGENDE WEEK WEER WEEPING ANGELS OMG


Eeeen.. ik vond deze:

Afbeelding xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 9:08 

@Patricia: Hahahaha XD Ik weet trouwens niet of ik hem in Ravenclaw zou sorteren. Ik zou het ook helemaal niet gek vinden om hem in Slytherin of Gryffindor te zien. En Matt Smith zie ik altijd als Hufflepuff vanwege Charlie the badger XD

Omdat ik even op wil scheppen:

Afbeelding

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 9:22 

Ik zie hem ook als Huff door Charlie :')

En OMFG dat shirt is AWESOME!

[/spam]

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 0:29 

Awesome shirt is awesome!


Ik ben sinds kort ook begonnen met kijken en damn, wat is de serie awesome. Ik zit in in seizoen 2 en oh, ik ben verliefd op de Doctor.

S02E04
Spoiler:
HOLY gedoe IK SCHROK ME DOOD TOEN DIE POP ACHTER DAT MEISJE STOND. NIGHTMARES FOREVER ENZO. Ik hoor officieel nu te slapen, maar dat lukt nu nooit meer van mijn leven. Mijn haar staat nog steeds overeind.


Topic needs a poll. Favoriete Doctor ofzo.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 13:50 

@ Jan: Zo'n mooi shirt! Wil je er ook eentje voor mij maken? No, but seriously! I'll pay for it!
Btw, staat er Bad Wolf op de achterkant, of heb je dat achterwege gelaten?

@ Marije: Iedereen is verliefd op The Doctor, dat is heel gezond. <3

Ik ben zondag geweest bij een forum-meeting en ik ben verkleed gegaan als de tiende doctor (en ja, gedeeltelijk IC de dag doorgebracht...). (: Mijn moeder heeft een foto gemaakt met haar mobieltje van de outfit. Ik vraag haar dit weekend even of ik 'm mag, dan kan ik 'm aan jullie laten zien. (:

Ik ben nu ook bij s2/ep4. Ik moet wel erg wennen aan David Tennant, hij is behoorlijk anders dan Christopher.
Spoiler:
Daarnaast is het ook frappant dat hij nu al twee keer gekust is door onbekende vrouwen terwijl Nine een heel effing seizoen moest wachten totdat er gekust mocht worden. Anderzijds - het is nou niet alsof ik het niet begrijp. xD


Trouwens:



en dit.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 14:43 

Poll staat erin, inclusief de eerste 8 Doctors

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 19:37 

@Pat en Blije: Thanks :3 Ik ben er zelf ook heel blij mee.
@Plot: Er staat geen Bad Wolf op, nee, de achterkant is gewoon egaal (hoewel de zwarte banden op de schouders met 'Police Box - Public Call' nog wel gedeeltelijk te zien zijn van achteren). En ik wil er best eentje voor je maken, moet ik wel even bedenken hoeveel ik er voor wil hebben haha XD Mijn broertje wil ook graag eentje dus waarschijnlijk ga ik er sowieso nog wel meer maken. Dus als er meer mensen zijn die geĂŻnteresseerd zijn... Let me know (:
En ik ben heel benieuwd hoe je eruit zag als Ten : D

Dat filmpje van David en Catherine Tate heb ik denk ik 27602934778 keer gekeken de afgelopen jaren, het is echt een van m'n favoriete sketches ooit. Die sketch heeft ervoor gezorgd dat ik nu dat sonnet van Shakespeare uit m'n hoofd kent :')

En Blije - welcome to the fandom <3

Wat de poll betreft - ik heb alleen Christopher, David en Matt gezien dus uit die drie ga ik kiezen. Dat is bijna onmogelijk XD Christopher was mijn eerste Doctor dus die heeft een speciaal plekje in mijn hart, maar David is Schots en maakte van de Doctor zo'n blij huppelend geval dat ik meteen verliefd op 'm was, en Matt is fenomenaal want het is gewoon een briljante acteur en ik ben op dit moment volledig obsessed. Hnnngggg. MOEILIJK.

Ik denk dat ik toch voor Matt ga. Hij is wat jonger en speelt een wat meer uitgebalanceerde Doctor (Christopher was redelijk boos, David juist meer vrolijk) maar ook een random en gekke Doctor. En ik vind de combinatie met Arthur (Rory) en Karen (Amy) ook helemaal fantastisch. Tussen mijn favoriete DW-afleveringen zitten ook verrassend veel Matt-afleveringen, dus ik denk dat ik dus toch voor hem ga. Moeilijke keus is moeilijk!

Random gebeurtenis: ik luisterde gisteren naar Vale Decem, (spoilers voor het eind van seizoen 4)
Spoiler:
het nummer dat gespeeld wordt bij Ten's regeneration, en er was niks met me aan de hand maar ik barstte spontaan in huilen uit. Als in - de tranen stroomden me over de wangen. Dat nummer is zo gevoelig en episch en emotioneel en dat moment dat David afscheid neemt als Doctor is gewoon zo mooi en zielig en zijn 'I don't want to go' zal voor eeuwig mijn hart breken en dat kwam opeens allemaal tegelijk toen ik dat nummer luisterde :') :LKAj;alskjdf;lkajs amazing soundtrack is amazing.


Morgen nieuwe ep a;slkdjfa;lskdjf;lakjdsf : D SO EXCITED!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 22:32 

Afbeelding

Het was snikheet, maar worth it. Als het goed is kan ik nog een foto lospeuteren waar ik volledig opsta, want de AllStars moeten ook gezien worden.

@ Jan: Sure, laat het me maar weten!

In de poll heb ik nog niet gekozen, want ik heb nog niet alle doctors gezien in volle glorie. ^^ Ik neig tot nu toe nog steeds naar Nine. Ik vind Ten onweerstaanbaar om naar te kijken, maar ik voel nog niet zo'n connectie denk ik. Ik denk dat Eleven de beste zal zijn, want naar wat ik van hem heb gezien is hij een hysterische 5-jarige mafkees en in een serie zoals deze is dat heel goed.

Een paar reflecties, spoilers t/m s2/ep5:

Spoiler:
Tot nu toe vind ik The Empty Child en New Earth de leukste afleveringen. The Empty Child was super freaky en New Earth vond ik gewoon enorm leuk om te kijken. Het heeft de beste quotes aller tijden en die body switches waren ZO. GAAF. De enthousiaste kus en de reactie van the doctor waren ook prachtig. <3

Het valt me trouwens wel op dat ik tot nu toe season 2 een stuk minder vind dan season 1. Ik vond bijna alle afleveringen van season 1 gewoon erg sterk: ''Dalek'', ''Fathers Day'', ''The Doctor Dances'', ''Bad Wolf'', ''The Empty Child''... En ik had bij season 1 wel een algemeen gevoel waar het nou heen ging, maar season 2 voelt voor mij tot nu toe nogal random. Ik bedoel - Ten is charming, maar ik wil wel een verhaallijn. Mickey begint me ook een beetje op de zenuwen te werken. Ik hoop dat Captain Jack nog terug komt, want bij de negende doctor en Rose was hij eigelijk de ideale companion - dapper, heeft weinig instructies nodig, mooi, en vind zijn beide buddies even lief en leuk. Met de tiende doctor zou het waarschijnlijk iets minder goed klikken denk ik, maar alsnog.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 11:36 

@Plot: Epic outfit <3

Review van 6x11 The God Complex, dussss SPOILERS.

Spoiler:
WHY? Whyyyyy? ;___; Ik vond het een hele mooie aflevering en ik zag het eigenlijk wel een beetje aankomen maar toen the Doctor afscheid ging nemen van Amy vond ik het wel heel heel HEEL jammer ;_; Hoewel ik zeker weet dat het geen definitief afscheid is (schijnbaar zijn zowel Arthur als Karen bevestigd voor series 7) was het toch heel zielig ;___; Vooral hun knuffel op het eind, the Doctor maakte daar zo'n heel zielig humpf-geluidje en toen had ik het niet meer ):

Anyway - de rest van de aflevering was heel mooi. Ik vond het tof dat de titel zowel naar het gevangeniscomplex als naar the Doctor verwees, en dat de minotaur en the Doctor uiteindelijk heel erg vergelijkbaar bleken te zijn. De scene dat the Doctor Amy's geloof in hem moest breken vond ik trouwens echt heel erg zielig, en fantastisch geacteerd.

En David Walliams : D Ik vind hem zoooo leuk en zijn karakter vond ik ook hilarisch, hoewel hij ook een heel sinister randje had - het feit dat hij die blogger (waarvan ik even de naam kwijt ben, lol) wel wilde opofferen om z'n eigen hachje te redden zei wel genoeg over zijn ware zelf. Ik vond het vooral heel grappig dat hij op een gegeven moment zoiets zei als 'I just want to be conquered and oppressed, is that too much to ask?' :')

Ik vond Rita trouwens wel echt kick-ass maar ik wist eigenlijk vanaf het begin al dat ze het niet zou overleven :') Als je maar lang genoeg Doctor Who kijkt snap je vanzelf dat de bad-ass single ep characters over het algemeen doodgaan. Wel een heftige scene met dat telefoongesprek enzo.

Wat me heel erg opviel was dat the Doctor in deze ep veel out of character dingen deed: hij at een appel ('I hate apples' anyone?) en hij werd bijna gewelddadig toen Rita net dood was. Ook waren er teveel schijnbaar random dingen, zoals de terugkeer van de (opgeloste) Rubix Cube (die ook al, onopgelost, in Night Terrors te zien was) en de onnodige aandacht voor de goudvis (is dat misschien Jim the Fish?). Ik las daarna een theorie op Tumblr die verdedigde dat deze Doctor, die dus doodgaat bij Lake Silencio, eigenlijk een ganger is. Als dat zo is, en als al deze kleine dingetjes echt zo belangrijk blijken te zijn, dan zal ik Steven Moffat voor eeuwig vertrouwen, hoe vaak hij Rory ook dood laat gaan. Ik ben zo benieuwd!

Er zijn nu nog maar twee afleveringen te gaan ;_____; Maar volgende week wel the return of Craig : D I LOVE CRAIG. Ik heb zin om The Lodger opnieuw te kijken <3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 15:30 

Ik heb net de season 2 finale gezien:

Spoiler:
TEARS EVERYWHERE. ;_______; dklsadl;sakd;las Ik vind het zo erg dat Rose nu in een andere wereld zit. DX Vooral omdat ik Rose/Doctor echt heel hard ship. Ik vond haar leuk samen met Nine, maar de relatie met Ten was zoveel beter - en anders. Ik denk omdat Ten wat vrolijker en wat raarder was, dat paste meer bij Rose. dkls;akd;lakd;sa ;_______;

Gah, Cybermen Ă©n Daleks. Ik zat echt van, 'OMG, it's the end of the world'. Ik vind de Daleks echt zĂł eng. DX En ik weet door afleveringtitels dat we nog steeds niet van ze af zijn. ):

Ik vond The Impossible Planet/The Satan Pit trouwens ook heel erg eng. Toch wel de engste tot nu toe. Vooral omdat ik niet echt houdt van het hele 'Come, let's explore, even though we know something terrible is down there and it may kill us all'. DX Love & Monsters vond ik een heel leuke aflevering, maar wel zielig voor Elton dat iedereen doodging. ):

ROOOOOOOOSE. ;_______;


Okay, onto season 3.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 1:28 

Season 2 finale & more rant:

Spoiler:
Heartbroken. Allemachtig wat kan Billie Piper huilen. En die traan van the doctor... Ik weet wel dat ze op een gegeven moment terug komt, door interviews die ze heeft gegeven (''who's a better kisser, David or Matt''? ''I would say David, because I've had more experience with him, I could try his different techniques, but...''), maar I need my Rose NOW. >< Het was trouwens praktisch het enige wat ik kon uitbrengen tijdens het kijken van heel seizoen 1, ''oh my God Rose!''. xD (daarom moet ik series vooral thuis kijken en niet in de bieb, mind you.) En dat ''I love you'' kwam er zo hard en mooi uit. <3 Ik vind het wel stom dat ze geen enkele kus hebben gehad (dat van Cassandra telt officieel niet mee, vind ik). Ik bedoel - je zit 24/7 met een lovable 900 jarige timelord in een blue box (okee, it's bigger on the inside, but still) - I'd say snog.
Okee, hoe dan ook. Ik dacht eerst dat ze dood ging... maar dit is nog veel erger! Ik kan me ergens zo goed voorstellen hoe je je dan voelt, na een wild leven voor het hele universum en opeens ben je weer in het normale leven... dat is echt een keiharde schok en een flink rouwproces. Haar lot doet me wel denken aan Sarah Jane, zij had eigelijk ook zoiets als Rose meegemaakt, zo'n einde.
Hoe dan ook - razendspannende finale, ik zat echt op 't puntje van m'n stoel.

''Fear Her'' vond ik een lieve aflevering. Die aliens zijn echt te schattig. Natuurlijk liep het een beetje uit de hand, maarja, hè, kan gebeuren. ''Love and Monsters'' vond ik vooral leuk totdat die boze meneer eraan kan stampen. Daarvoor was het een koddig verhaaltje. ''The Impossible Planet/The Satan Pit'' vond ik sterk omdat er veel aandacht aan besteed was - complex, mooie effecten, wat wetenschap. Bovendien heb ik zwarte gaten altijd fascinerend gevonden.

Terugkijkend op dit seizoen vind ik seizoen 1 nog steeds sterker dan seizoen 2. Ik ben nu wel gewend aan Ten als the doctor, gelukkig. Vooral zijn ''oh it's BEAUTIFUL!'' als er een technisch hoogstandje voorbij komt is zo leuk. <3


Well, de Christmas aflevering en dan seizoen 3. Iedereen loopt altijd te zaniken over Martha, dus we zullen zien...


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 19:23 

Ik wil even rant-en over de hele 6e serie en voornamelijk over de komende aflevering :')

Spoiler:
Oke, ik ben SO CONFUSED op het moment en ZO BENIEUWD naar de aflevering van zaterdag (welke ik pas zondag kan zien omdat ik mijn familiefeest dom gepland heb, grr *facepalm*.

First thing: hoe kunnen er 2 River's zijn? Er komt er nu dus Ă©Ă©n in het astronauten pak, maar er staat er ook een toe te kijken, whut?
En dan: hoe gaat de Doctor dit overleven? Er gaan hele theorieën rond over dat degene die doodgaat een Flesh!Doctor is, maar why? HOW?! Dit is wat The Glorious Ponds als theorie heeft:
    it was the flesh doctor in Let’s kill Hitler, seeing as River poisons him he wouldn’t burst into yogurt because he hasn’t died yet… then when he is almost dead she uses her remaining regenerations to bring him back doing that stabilizing his body… making him a perfect clone of the Doctor no longer yogurt… same memories same thoughts same everything
It kinda makes sense.. Maar dan nog, confusingggg!

EN DAN DIT!
Lees verder...
Afbeelding

It makes so much sense now! Ik vind nu echt dat de hele 6e serie echt héél goed in elkaar zit.


Ik ga zo versteld staan van de komende aflevering, my world..

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 22:12 

@Indian Violet

Spoiler:
IKR! Ik heb ook veel theorieën gehoord over een ganger!Doctor enzo. Ik ben heel benieuwd. Ik vind Moffat tot nu toe echt fantastisch als hoofdschrijver, ik hou er wel van dat het zo lekker complex wordt. Ik ben extreem nieuwsgierig naar zaterdag <3


En verder nog even een korte review van 6x12 Closing Time (:

Spoiler:
I LOVED IT SO MUCH. Craig en Stormageddon Lord of All vond ik fantastisch en de interactie tussen the Doctor en Craig was ook weer fenomenaal (de Doctor Who Confidential was ook hilarisch - Matt Smith en James Corden zijn ZO leuk samen). En die scene met the Doctor en Alfie in Alfie's kamer waarin hij zegt dat hij so old is en Alfie so young - ik had het niet meer. Ik heb zo hard gehuild deze ep, en dat had ik niet verwacht want in mijn hoofd was Craig gelijk aan lachen en entertainment en een filler ep. Maar niets bleek minder waar. Wauw, hele gave aflevering, met zowel hele grappige als hele ontroerende momenten.



Edit: Ahhhh vanavond de season finale ;___; Ik weet niet of ik het wel ga overleven - gisteren heb ik Closing Time herkeken bij m'n ouders en toen stonden de tranen me alweer in de ogen. Anyway, ik moest gewoon even m'n excitement over vanavond kwijt :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 19:27 

3x10, Blink:

Spoiler:
Ik begrijp niet waarom iedereen zo weg is van deze aflevering.
De doctor is nog nooit zo vreselijk egoĂŻstisch en roekeloos geweest. Hij riskeert het leven van twee jonge mensen, verpest het halve leven van een ander (een taak voor op je sterfbed, dat vind ik echt zielig) en dan gaat er ook nog eentje terug in de tijd om nooit meer bij haar familie en vrienden te kunnen zijn. Ik weet ook wel dat hij misschien niet overal volledig voor verantwoordelijk is en dat er misschien geen andere optie was, maar naar mijn idee had hij echt beter kunnen handelen. Ulgh. Wat een verwaande attitude. In combinatie met de twee afleveringen ervoor was het ook niet goed. Het zorgt er nou niet voor dat je de doctor aardiger gaat vinden. Al vond ik hem wel mooi huilen bij het vooruitzicht op eeuwige eenzaamheid & such.
Daarnaast - de weeping angels vind ik leuk bedacht & all, maar tot nu toe heb ik er niet veel mee. Ook vond ik dat de aflevering beter over twee verdeeld kon worden, want ik vond het verhaal een beetje te snel gaan. Ik hoop dat de angels leuker worden in het vervolg... I doubt it.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 13, 2011 2:19 

Christmas special 2011!



Edit:

Children In Need special 2011 (+ trailer Christmas special)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme