Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 7%  7%  [ 2 ]
A Clash of Kings 7%  7%  [ 2 ]
A Storm of Swords 3%  3%  [ 1 ]
A Feast for Crows 7%  7%  [ 2 ]
A Dance with Dragons 10%  10%  [ 3 ]
Geen 66%  66%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 29

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jan 22, 2014 15:52 

Ik hoop echt heel erg dat de kwaliteit niet ten onder zal gaan de snelheid waarmee het boek eventueel zal uitkomen. ik heb liever een goed boek waar iets langer over is gedaan, dan een boek dat snel uitkomt en vol fouten zit. Nu zal dat met GRRM wel goed komen, omdat hij natuurlijk een goede schrijver is, maar ik ben echt bang dat het boek zal teleur stellen XD

De volgende PoV zijn iig bevestigd:

Spoiler:
Aeron Greyjoy, Sansa Stark, Arya Stark, Arianne Martell, Theon Greyjoy, Victarion Greyjoy, Barristan Selmy, Tyrion Lannister.

Blij om Sansa, Arya, Arianne en Theon terug te zien, maar ik hoop nog heel erg op Jaime, Brienne en Cersei pov's, want dat zijn wel een aantal van mijn favoriete verhaallijnen.


ik verwacht trouwens wel dat als Winds of Winter eenmaal uit is, we ook niet meer lang op A Dream of Spring hoeven te wachten. De TVserie zal wel wat druk achter GRRM zetten, omdat ze anders materiaal te kort komen. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 22, 2014 16:32 

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, hij heeft al vaak gezegd dat hij wil dat zijn boeken uiteindelijk op kwaliteit kunnen worden beoordeeld en niet om hoe snel ze uit zijn gekomen. En de eerste drie boeken zijn ook ongeveer 2 jaar na elkaar uitgekomen, verder meen ik me te herinneren ergens gelezen te hebben dat hij AFFC ook in 3 en een half jaar heeft geschreven (het werk van het eerste anderhalf jaar heeft hij weggegooid nadat het hem niet beviel)

Hoofdstukken van Jaime lijken me ook heel leuk, en Cersei zie ik ook nog niet zo snel verdwijnen als POV aangezien ze een van de enigste POV's is die is overgebleven in Kingslanding. Al is dat geen probleem dat niet snel weggenomen kan worden, hij zou een van de Martels of de Tyrells eigen hoofdstukken kunnen geven om het verhaal van Kingslanding te vertellen maar op de een of andere manier zie ik ze er eerder bijkomen dan dat ze Cersei's stukken vervangen.

Verder zou ik ook wel graag weer hoofdstukken zien van
Spoiler:
Griff, The Young Griff, Bran! (yes please :D vond zijn hoofdstukken in 5 geweldig!) Davos/en of eventueel Rickon. & Nymeria Sand lijkt me ook heel leuk om een POV van te hebben als ze in the small council zit. Jon's hoofdstukken zou ik ook graag bevestigd zien hebben XD wat denk jij, is hij dood?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 17:54 

Game of thrones is zo populair ze maken er een serie van, met maar 10 aflevering per seizoen? Ondertussen korten ze het zo in en veranderen dingen dat het lijkt op een film. Het slot van seizoen 2 is daardoor zoveel malen minder goed dan het boek, terwijl ik er juist zo naar uitkeek!
Waarom niet meer afleveringen ze kunnen er gewoon meer in stoppen dan bij een film, en er hoeft niks veranderd te worden?
Is de schrijver het hier mee eens?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 05, 2014 23:00 

Tien afleveringen is zeker niet slecht. Je moet ook rekening houden met het feit dat een serie als Game of Thrones maken ontzettend veel geld kost.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2014 18:28 

Het eerste seizoen van GOT kostte tussen 50 en 60 miljoen euro en dan zaten er nog niet die special effects en weet ik wat er voor nodig is om de gevechten te verwerken die voor seizoen 2 nodig waren, als je het mijn vraagt heeft seizoen 2 nog veel meer gekost. De acteurs kunnen meer gaan vragen omdat het zo immens populair is geworden en ze dezelfde gezichten willen blijven gebruiken en vast nog veel meer waar ik geen verstand van heb en waar weer meer geld voor nodig is.

Ik vind dat ze het heel goed hebben gedaan en ben ik er heel tevreden over, in de grote lijnen hebben ze zich aan de boeken gehouden en ze hebben het uitgebreid waar nodig (voorbeeld s3: de stukjes van de Queen of Thorns vond ik bijvoorbeeld echt geweldig en die zaten niet allemaal in de boeken) een boek heeft altijd veel meer details als een film of serie, dat is niet tegen te houden en het is onrealistisch om te verwachten dat het wel zo is hoe graag we het misschien ook zouden willen.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme