Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 7%  7%  [ 2 ]
A Clash of Kings 7%  7%  [ 2 ]
A Storm of Swords 3%  3%  [ 1 ]
A Feast for Crows 7%  7%  [ 2 ]
A Dance with Dragons 10%  10%  [ 3 ]
Geen 66%  66%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 29

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 12:05 

@Jalf over trailer, met een kleine spoiler voor het tweede seizoen:
Spoiler:
Er is al gezegd dat Jaimes rol groter zal zijn dan in het boek, omdat ook een deel van de gebeurtenissen van boek 3 zullen worden meegenomen. Volgens mij zaten er ook al een paar gebeurtenissen aan het einde van seizoen 1 uit boek 2.


Weet iemand of Blackfish al gecast is? Daar heb ik nog niets over gehoord.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 22:55 

De trailer ziet er enorm goed uit, hmm 1 april mag daar wel eens gaan zijn...

spoilers trailer.
Spoiler:
Het gene dat er van Daenerys in zit vind ik al meteen awesome. En inderdaad Joffrey begint me nu al weer tegen te steken, betekent dus ook dat hij wel goed speelt. Het raadsel vind ik trouwens erg leuk dat het al in de trailer komt.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 21:59 

Nieuwe promopictures van het tweede seizoen kunnen jullie via dit linkje bewonderen:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 733&type=1

Mening over een de casting van een bepaald personage en een opmerking over Renly:

Spoiler:
Oeh. Brienne is perfect gecast naar mijn mening. Ze ziet er precies zo uit als ik me had voorgesteld. De acteurs van Stannis en Davos hadden qua uiterlijk beter van rol gewisseld.
Momenteel ben ik bezig in CoK en ik merk dat ik dit boek met veel meer plezier lees. Mogelijk omdat het lezen van GoT eerder op een herhaling leek, hoewel ik wel veel nuttige informatie over de personages, houses en voorgeschiedenis heb kunnen ontdekken.
In principe vind ik dat de HBO-adaptatie zich geweldig goed aan het boek houdt. Alleen is de Renly uit de serie, naar mijn gevoel, helemaal niet zoals het boek hem lijkt te schetsen. Ik vroeg me af of jullie hier misschien anders over denken?

Ik kijk in ieder geval erg uit naar het tweede seizoen ^^.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 22:22 

Ja ik zag ze ook al staan, mooie foto's. Stannis en Brienne komen goed overeen met het beeld wat ik van ze had in de boeken. Carice van Houten ziet er ook goed uit als Melissandre.

Over Renly:
Spoiler:
Hij is wel bewust meer als homoseksueel neergezet in de serie dan in de boeken, maar voor de rest komt hij wel redelijk overeen met het boek. Al vind ik het wat lastig oordelen, omdat ik eerst de serie heb gezien en toen het eerste boek gelezen. Dus misschien heeft de serie mijn beeld van hem wel beinvloed.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 22:29 

Renly

Spoiler:
Hmm. Ik heb de serie nog maar één keer gezien, maar ben hem van plan om het voor de start van het tweede seizoen te herbekijken. Bij de Renly uit de boeken stel ik me eerder een charmante, erg zelfzekere ietwat hautaine persoon voor. Dat beeld had ik minder van de Renly die in de serie geportretteerd wordt, maar dit is ook mogelijk te wijten aan het feit dat er enkele scènes met hem zijn die niet in het boek staan. Mijn mening wordt misschien veranderd als het tweede seizoen van start gaat.
Ik ben het ook eens over Carice! Ik ben benieuwd hoe ze het er van gaat afbrengen (:


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 10:48 

Over Renly (Grote spoiler voor CoK, seizoen 2 en een heel kleintje voor SoS):

Spoiler:
In de boeken wordt er eerder subtiel vermeld dat Renly en Loras homo zijn, door middel van kleine hints. Die scheerscene zit bijvoorbeeld niet in het boek, maar het is natuurlijk wel opvallend dat een man zo verdrietig kan zijn over een dood van zijn koning. De eerste echt opmerking over de verhouding van Renly en Loras komt voor in SoS, als Jaime zegt dat Loras z'n zwaard kan steken op een plek die zelfs Renly niet kan vinden (oid). Dat lijkt me een vrij duidelijk opmerking XD

Daarbij komt ook nog eens dat Renly's uiterlijk niet overeenkomt met dat in de boeken en ik denk dat dat ook wel invloed heeft. Qua karater komen boek!Renly en HBO!Renly wel overeen, vind ik.


Over de foto's:

Spoiler:
Mijn favorieten zijn wel die van Arya/Arry, Brienne en Mellisandre. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe Gwendoline en Carice hun rollen gaan spelen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 14, 2012 21:56 

Ik heb eindelijk seizoen 1 van Game of Thrones gezien. Ik ben nog een beetje te overwhelmed om een deftige reactie te kunnen plaatsen, maar ik ben er dus helemaal weg van en kan niet wachten op seizoen twee. Mijn favoriete personage is toch wel Daenerys en ik had ook wel een zwak voor Khal Drogo.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 13:40 

Spoiler:


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 19:29 

Ik heb net aDwD uit, dus spoilers.

Spoiler:
Ik vond het echt weer een goed boek. Heb het echt snel en met veel plezier uitgelezen.

Weeral weet Martin plottwist te geven die ik niet had verwacht.
Zoals Aegon die nog leeft, super. Ik ben benieuwd of die echt veel gaat kunnen doen, zeker nu op het einde Varys weer in het spel is gekomen en Kevan vermoord. Dat verandert weer enorm veel.

Maar poor Jon, ik hoop zo hard dat hij niet dood is. Ik vond hem echt goed als lord commander.

Nog zoiets , Theon ?? Die chapters vond ik altijd enorm interessant, hopelijk is hij niet dood nu Stannis verslagen is door Ramsay, of was dat een leugen ?

Tyrion was awesome zoals altijd en Arya ook. Persoonlijk vond ik Dany iets minder, het hele gedoe daar met die massa namen en families en al dat gedoe kon me niet zo boeien. Tot ze er met Drogon vandoor gaat.

Ik kijk dus nu echt weer uit naar het volgende boek, iemand een idee wanneer die uitkomt ?

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 25, 2012 17:48 

Nieuwe, first look trailer voor het 2e seizoen.

Spoiler:


Mijn mening, met spoilers over boek 2:
Spoiler:
Zeer tof, heel veel actie erin. Ik vind Robert Baratheon nog steeds wat te jong t.o.v. het beeld dat ik heb over hem uit de boeken. Renly daarentegen klopt nu wat beter dan seizoen 1. Jammer dat Carice hier geen tekst had, ik ben benieuwd hoe zij het gaat doen. Ik ben benieuwd naar de verhaallijn van Tyrion en nog meer Arya, maar dat laatste zat helaas niet in de trailer.

Een idee snap ik niet echt, je ziet een direwolf bij Jaime, dit zit toch niet in het boek? Of laat mijn geheugen mij weer eens in de steek?

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 1:03 

Spoiler:
Over de direwolf: nope inderdaad. Maar de hele verhaallijn over Robb en Jeyne (als ik me niet vergis, ik ben nog niet zo ver in SoS) komt ook niet aan bod in CoK. Ik vermoed dat ze deze verhaallijn gewoon al opbouwen in dit seizoen. Robb komt namelijk vrij vaak voor in de trailer, terwijl zijn rol in het tweede boek vrij miniem is. Ik denk dat Jaime ook veel vaker de revue zal passeren tijdens dit seizoen, ondanks zijn kleine rol in het tweede deel. Ik denk dat ze dit wel doen omdat de personages ook wel vrij populair zijn/een grote rol hadden in het vorige seizoen en ook om de overgang tussen de verschillende seizoenen wat soepeler te laten verlopen?

Anyway: ik kijk uit naar het tweede seizoen! Het ziet er weer spectaculair uit ^^


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 16:47 



Dit wilde ik toch even met jullie delen. Isaac (Bran), Maisie (Arya) en Sophie (Sansa) die de Game of Thrones tune aan het zingen zijn. Afkomstig van de Commentaren van de GoT-dvd.

@Lupos: Spoilers voor aDwD

Spoiler:
Ik denk dat Ramsay's brief vrijwel helemaal gelogen is en hij mensen alleen maar probeert the mindfcuken. Sowieso staat er dat hij zijn Reek terug wilt, het lijkt me vrij duidelijk dat Theon dus niet bij hem in de buurt is. (Dat hoop ik tenminste, Theon is één van m'n favoriete characters, en ik hoop dat hij iig iets van een happy ending krijgt.)


@Lacrimosa en Chris:

Spoiler:
Ook is het de bedoeling dat d'r al enige elementen van SoS in seizoen 2 gaan voorkomen. Ik hoop stiekem dat we nog het een en ander van de reis van Jaime en Brienne te zien krijgen, want dat vond ik echt geweldige stukjes.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 14:06 




I just wanted to share this awesomeness with you guys <3

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 18:03 

Vanavond/vannacht start het nieuwe seizoen. Helaas kan ik pas vrijdag de nieuwe aflevering zien. :'(



HIer iig nog een redelijk lange vooruitblik op het tweede seizoen en terugblik op het eerste, niet heel veel nieuwe beelden, maar toch leuk om te kijken in afwachting van de eerste aflevering.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 9:23 

ADF;LKJASD;FLKJASF THE NORTH REMEMBERS

Spoilers 2x01
Spoiler:
Even een korte reactie XD Ik heb net de aflevering gezien en as;dlkfj;lasjd zo goed! Fijne introductie in seizoen 2. Ook wel prettig dat ze vooraf even een samenvatting probeerden te geven van het eerste seizoen.

Dingen die me opvielen en die ik nu even kwijt moet:

- CARICE. Ze zag er prachtig uit en volgens mij is ze perfect voor de rol van Melisandre maar ik moet zeggen dat ik me wel heb gestoord aan haar accent XD Misschien ligt dat gewoon aan het feit dat ik Nederlands ben, maar ik had gehoopt dat ze zich voor Melisandre een ander accent zou aanmeten (aangezien er wel beschreven staat dat Melisandre een accent heeft). Maar misschien is dat ook gewoon een kwestie van gewenning.
- De scene tussen Robb en Catelyn vond ik echt zo mooi. Fantastisch geacteerd.
- Davos is precies zoals ik me had voorgesteld.
- De scene tussen Jaime en Robb was ook echt EPIC.
- TYRIONNNNN ik hou zoveel van hem.
- DIE JOFFREY DIE!

asdlkfjasdf ik moet de aflevering sowieso nog een keer zien om alles mee te pikken maar ik ben ZO blij dat deze serie terug is <3 En ik kan niet wachten tot we Brienne te zien krijgen : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme