Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 7%  7%  [ 2 ]
A Clash of Kings 7%  7%  [ 2 ]
A Storm of Swords 3%  3%  [ 1 ]
A Feast for Crows 7%  7%  [ 2 ]
A Dance with Dragons 10%  10%  [ 3 ]
Geen 66%  66%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 13:07 

Lily_flower schreef:
Weet iemand of er al iets bekend is over wanneer seizoen 2 uitkomt op dvd?


Seizoen 1 kwam in maart uit, dus ik vermoed dat seizoen 2 maart 2013 wordt?

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 14, 2012 13:30 

Casting nieuws seizoen 3

Filmpje hier

Lijst met namen

Wat vinden jullie hier van? Klopt het een beetje naar hoe jullie je de personages hadden voorgesteld?

Spoiler:
Zelf had ik Olenna Tyrell en Beric Dondarrion heel anders voorgesteld. Jojen Reed vind ik opzich wel goed gecast, die lijkt wel een beetje op de Jojen die ik in gedachte had. Ook de rol van Tormund Giantsbane vind ik wel goed gecast.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 15:51 

Nog meer casting news:

Spoilers voor seizoen 3 en "A Dance with Dragons"
Spoiler:
Afbeelding

Iwan Rheon gaat de rol van "Boy" spelen. Nou is dat nogal een algemene titel, maar waarschijnlijk is dit Ramsay Bolton, want inhoudt dat er scene's uit aDwD naar voren worden gehaald.

Ik vind Iwan een heel goede casting voor Ramsay. In Misfits vind ik hem echt heel erg goed acteren en daar heeft hij ook zijn creepy momenten. Ja, ik ben hier blij mee. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 23, 2012 22:35 

Reactie op de casting

Spoiler:
Ik was eerlijk gezegd een beetje 'nah @@' over deze keuze. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Iwan een zeer goede acteur en zijn prestatie in 't eerste seizoen van Misfits (want ik ga hier niet spoilen over 't tweede seizoen, dat zou hier in dit topic niet op zijn plaats zijn) vond ik echt briljant. Maar ik stel me Ramsay nogal anders voor qua uiterlijk :'). Ouder ook, maar vermits ik nog niet in DwD begonnen ben, ben ik ook niet zeker hoe oud dit personage is.

Dus ik ben er wel van overtuigd dat Iwan Rheon het goed zal doen en hij heeft bewezen dat hij 'creepy' personages overtuigend kan neerzetten. Alleen zie ik het uiterlijk er nog niet helemaal in, maar de promofoto's zullen me vast wel weten te overtuigen. De actrice die Brienne heeft vertolkt hebben ze ook een goede metamorfose laten ondergaan (:.

Ik denk trouwens dat ze Ramsay gaan introduceren om in het volgende seizoen Theons verhaallijn verder te laten lopen. De lezers kunnen er wel mee overweg dat Theon voor twee boeken lang 'verdwijnt', maar voor de serie zou het niet echt een ideale beslissing zijn.

En lol @ al die fangirls op tumblr die Ramsay heel cute~ vinden sinds deze casting.


Ennn momenteel ben ik bezig in FFC (pagina 400 bijna).

Spoiler:
Ik maakte me in eerste instantie wel zorgen of ik me er doorheen kon ploeteren, omdat de reacties over dit deel eerder matig lijken. Ik moet toegeven dat ik op vrij korte tijd al op de helft van het boek zit, maar... Zijn jullie ook van mening dat er amper wat in gebeurt? Ok, op politiek vlak is het wel interessant en het geeft ruimte voor andere personages (de Grejoys), maar ik mis wel de actie en vaart dat er in SoS zit.

Ik vind het wel fijn dat er bij het verhaallijn van Dorne gebruikt wordt gemaakt van verschillende povs. Dorne vind ik overigens hip, maar de verhaallijn van Arianna niet. Waarom zet ze zoveel op het spel voor iets dat gedoemd is om te mislukken en waar ze (te) veel voor op het spel zit ._. hopelijk komt dat antwoord nog in het verloop van het verhaal tot uiting.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jul 23, 2012 23:02 

Lacrimosa schreef:
Reactie op de casting

Spoiler:
Ik was eerlijk gezegd een beetje 'nah @@' over deze keuze. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Iwan een zeer goede acteur en zijn prestatie in 't eerste seizoen van Misfits (want ik ga hier niet spoilen over 't tweede seizoen, dat zou hier in dit topic niet op zijn plaats zijn) vond ik echt briljant. Maar ik stel me Ramsay nogal anders voor qua uiterlijk :'). Ouder ook, maar vermits ik nog niet in DwD begonnen ben, ben ik ook niet zeker hoe oud dit personage is.

Dus ik ben er wel van overtuigd dat Iwan Rheon het goed zal doen en hij heeft bewezen dat hij 'creepy' personages overtuigend kan neerzetten. Alleen zie ik het uiterlijk er nog niet helemaal in, maar de promofoto's zullen me vast wel weten te overtuigen. De actrice die Brienne heeft vertolkt hebben ze ook een goede metamorfose laten ondergaan (:.

Ik denk trouwens dat ze Ramsay gaan introduceren om in het volgende seizoen Theons verhaallijn verder te laten lopen. De lezers kunnen er wel mee overweg dat Theon voor twee boeken lang 'verdwijnt', maar voor de serie zou het niet echt een ideale beslissing zijn.

En lol @ al die fangirls op tumblr die Ramsay heel cute~ vinden sinds deze casting.


Spoiler:
Als mij iets stoort dan is het wel mensen die zeggen dat ze Ramsay niet meer kunnen haten vanwege Iwan of mensen die zeggen dat hij het niet kan spelen omdat hij te cute/mooi is. Hij is een acteur en heeft in Misfits al genoeg bewezen dat hij heel goed is in being creepy. Ik had op tumblr al een filmpje gepost waarin hij overtuigend de Ramsay kant op gaat.

Ik ben heel erg excited over deze casting ^^ (Okay, ook deels omdat ik net begonnen was met Misfits toen deze casting bekend gemaakt werd en ik nog helemaal in een Misfits flow zit XD)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 13:37 

Afbeelding

Just wanted to share.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 17:46 

De serie lijkt me ook wel intressant en al helemaal als Carice van houten erin zit.
Mooi is ook dat ie binnenkort op de NL tv verschijnt rtl4 misschien, dan ga ik zeker kijken.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 23:59 



Te geniaal gewoon!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 6:11 

Voor de anderhalve persoon op dit forum (Nouja, eigenlijk alleen de Nederlanders) die nog niet zijn begonnen met de serie. Vanaf aanstaande zondag (22:00) wordt seizoen 1 uitzonden op RTL 4. Deze zender is helaas niet in België te ontvangen. Give it a go. It's ttly worth it.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 10:39 

Jalf schreef:
Voor de anderhalve persoon op dit forum (Nouja, eigenlijk alleen de Nederlanders) die nog niet zijn begonnen met de serie. Vanaf aanstaande zondag (22:00) wordt seizoen 1 uitzonden op RTL 4. Deze zender is helaas niet in België te ontvangen. Give it a go. It's ttly worth it.


Ik heb gelezen dat ze GoT zullen uitzenden in Belgïe op 2BE, ik weet niet precies de datum maar dit zal op teletext te zien zijn voor de geïnteresseerden. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 10:37 

Jalf schreef:
Voor de anderhalve persoon op dit forum (Nouja, eigenlijk alleen de Nederlanders) die nog niet zijn begonnen met de serie. Vanaf aanstaande zondag (22:00) wordt seizoen 1 uitzonden op RTL 4. Deze zender is helaas niet in België te ontvangen. Give it a go. It's ttly worth it.

Ja dat klopt, maar raar genoeg staat het niet in de tv gids. Ik heb zelfs op internet gekeken en kon niks vinden. Zie het alleen maar als de reclame komt?

@Daan
Geweldig die kat.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 11:48 

2daemon schreef:
Jalf schreef:
Voor de anderhalve persoon op dit forum (Nouja, eigenlijk alleen de Nederlanders) die nog niet zijn begonnen met de serie. Vanaf aanstaande zondag (22:00) wordt seizoen 1 uitzonden op RTL 4. Deze zender is helaas niet in België te ontvangen. Give it a go. It's ttly worth it.

Ja dat klopt, maar raar genoeg staat het niet in de tv gids. Ik heb zelfs op internet gekeken en kon niks vinden. Zie het alleen maar als de reclame komt?

@Daan
Geweldig die kat.


Ze hebben het wel gewoon op de RTL4 site staan:
http://www.rtl.nl/soaps/gameofthrones/
Daar staat dat het inderdaad om morgen om 22:00 begint.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 16:01 

Jalf schreef:
Voor de anderhalve persoon op dit forum (Nouja, eigenlijk alleen de Nederlanders) die nog niet zijn begonnen met de serie. Vanaf aanstaande zondag (22:00) wordt seizoen 1 uitzonden op RTL 4. Deze zender is helaas niet in België te ontvangen. Give it a go. It's ttly worth it.


Ik voel me volledig aangesproken :') Ik ben inderdaad nog nooit begonnen met kijken, en na sterk aandringen van een vriend ben ik het vorige week gaan kijken en heb ik gisteren ook aflevering 2 weer gekeken. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds een beetje vreemd vind en nog moet wennen, maar ik zie wel in waarom iedereen er zo laaiend over is. Ik denk dat ik het niet online ga kijken, want ik heb er sowieso geen tijd voor en de zondagavond plan ik meestal toch niets, dus dan kan ik het dan mooi kijken. En dan heb ik ook mooi iets om naar uit te kijken :)

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 13, 2012 22:26 

Ik kwam de volgende theorie tegen - die waarschijnlijk iedereen al kent maar ik wil hem toch even delen - namelijk dat Jon de zoon is van Rhaegar en Lyanna. & dit vond ik heel interessant! Wat denken jullie ervan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een hele leuke twist zou vinden als het waar blijkt te zijn - en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best aannemelijk vind, want waarom zou Ned daar anders nooit over hebben willen praten? + wat zou anders zijn belofte aan Lyanna kunnen zijn? Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het waar is. Maargoed, wat denken jullie?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2012 9:27 

2 hele goeie afleveringen en ik ga het zeker volgen, interessante mix van acteurs ook. De acteur van LOTR past er goed in.
Ben benieuwd naar de mysterieuze dingen die ze telkens opnoemen o.a de muur.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme