Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 17, 2011 8:50 

Yay, ik heb gisteren ook nog even tijd gemaakt om dit te kijken! xD

Spoilers S01E05:

Spoiler:
Zoals Genner ook al zei komt de serie nu goed op gang. Na de vorige episode had ik nog wat twijfels of ik dit wel wilde blijven volgen, maar nu ga ik dat zeker wel doen.

Op zich vond ik het helemaal niet erg dat Nick dood ging. xD Als personage vond ik hem eigenlijk totaal niet boeiend. Natuurlijk hebben ze nu wel een probleem omdat the circle niet meer compleet is. ^^" Al denk ik wel dat Nick serieus dood is, persoonlijk gok ik dat er in de volgende episode een of andere vage halfbroer of neef van Nick op komt dagen ofzo, zodat ze weer met vijf zijn. :'D Afwachten dan maar weer. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 12:52 

Is er nog iemand die dit kijkt? Ik heb geloof ik 4 episodes gezien en ik heb het daarna opgegeven, omdat ik het niet boeiend vond. Misschien kan iemand mij overhalen door te kijken, omdat het later interessanter word? Tell me. Ik ben heel benieuwd.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 15, 2011 12:55 

Jessica schreef:
Is er nog iemand die dit kijkt? Ik heb geloof ik 4 episodes gezien en ik heb het daarna opgegeven, omdat ik het niet boeiend vond. Misschien kan iemand mij overhalen door te kijken, omdat het later interessanter word? Tell me. Ik ben heel benieuwd.

Ik heb alle afleveringen gezien. Het wordt later wel interessanter. Het is inderdaad dat de eerste afleveringen een beetje mwoah zijn, maar ik vind het wel steeds beter worden. Het zit nog niet op het niveau van The Vampire Diaries, maar die serie is ook gewoon super goed.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 14:30 

Is er nog iemand hier op het forum die deze serie nog steeds kijkt? Na de stop ben ik namelijk wel weer verder gaan kijken, en ik vroeg me af of ik de enige ben. xD Op zich is het niet zo indrukwekkend als de Vampire Diaries, maar ik vind het nog altijd wel boeiend genoeg om door te kijken.

Sowieso is het wel een stijgende lijn; de serie blijft spannender worden, en het begint ook leuker te worden nu de personages allemaal wat meer diepgang krijgen.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 14:38 

Nee hoor ik volg het ook nog steeds. Ik kijk er elke vrijdagochtend meteen nadat ik de nieuwe ep van TVD gezien heb. Ik vind het inderdaad ook wel een leuke serie. Niet ubergeweldig zoals TVD, maar wel leuk genoeg om gewoon nog blijven te volgen.
Misschien omdat ik ook nog steeds hoop dat het nog leuker word. Er zitten wel spannende, leuke scenes in de serie, maar toch vind ik de serie toch niet zo geweldig als TVD.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 13:25 

Ik kijk ook nog steeds, maar nu heb ik bijvoorbeeld door omstandigheden de laatste ep van vrijdag nog niet gezien. Net als Patricia en Eva vind ik het boeiend genoeg om te blijven volgen en lijkt het wel steeds spannender te worden, maar is het natuurlijk niet op het niveau van TVD. Het helpt niet echt dat ik Jake helemaal niet kan uitstaan, maar daarom stop ik nog niet meteen met kijken.

Heeft iemand hier de boeken eigenlijk al gelezen?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 22:21 

Genner schreef:
Net als Patricia en Eva vind ik het boeiend genoeg om te blijven volgen


Je bedoeld vast Shirley, want ik heb nog nooit een ep gezien xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 15:06 

Patricia schreef:
Genner schreef:
Net als Patricia en Eva vind ik het boeiend genoeg om te blijven volgen


Je bedoeld vast Shirley, want ik heb nog nooit een ep gezien xD


Whahaha, volgens mij werkt het verwarrend met al die Pat-icons en onderschriften. :'D

Maar er zijn dus nog meer mensen die kijken, daar was ik gewoon even benieuwd naar. ^^
By the way, de boeken heb ik nog nooit gelezen. Maar dat is met de Vampire Diaries hetzelfde, ik heb alleen een stukje gelezen van het eerste boek omdat Eva die opstuurde. xD Maar de boeken schijnen allemaal zo anders te zijn dan de serie... En sommige dingen overlappen dan weer wel, maar andere dingen weer niet... Nah, ik ga er maar niet aan beginnen, ik denk dat ik dat alleen maar irritant ga vinden.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2012 11:09 

Er komt dus geen tweede seizoen voor The Secret Circle. Ik ben er eigenlijk niet kapot van. De serie werd wel beter naar het einde toe, en het is best jammer dat het eerste seizoen op een cliffhanger eindigt, maar mijn verwachten waren eigenlijk helemaal niet ingelost.

Vinden jullie dat het hernieuwd had moeten worden?

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme