Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 11:36 

Talentenshows



Tenzij je de laatste paar jaar onder een steen geleefd hebt, weet je waar dit topic over gaat. Televisieprogramma's die erop uit zijn om hét nieuwe zangtalent van Nederland/Amerika/Engeland/Australië/de rest van de wereld te ontdekken. Voorbeelden ervan zijn Idols, The X Factor en natuurlijk het immens populaire The Voice.

Reacties op deze programma's zijn welkom in dit topic. Wat vind je ervan? Welke volg je precies? Wie zijn je favoriete kandidaten? Meest hilarische audities? Gal spuwen mag natuurlijk ook.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 11:56 

Ik volg doorgaans X Factor UK, X Factor US, X Factor AUS, America's Got Talent, Britain's Got Talent, Australia's Got Talent, American Idol en The Voice US. Ik vind het gewoon puur vermaak. xD Ik zou het echt fantastisch vinden om in zo'n jury te zitten. 8D
Ik moet wel zeggen dat ik soms afhaak na de auditierondes, want die zijn toch wel het leukst. Niet zozeer omdat er dan nog slechte tussen zitten (ook wel), maar dan zijn alle goeie nog een verassing.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 13:51 

Ik kijk The x-factor UK en US(soms). Vooral die van de Uk eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk wel heel tevreden ben of het veranderen van the judges, alle drie de nieuwe zijn echt heel goed! En er is veel talent dit jaar heb ik zelf het gevoel...

Verder ben ik door dit progrmma al een hele tijd aan het wachten op de eerste single van Rebecca Ferguson (kwam tweedes vorig jaar) @@ .

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 17:43 

Ik kijk zo goed als nooit naar talentenshows. Ik vind ze gewoon niet interessant. De Idols met Jim en Jamai is de eerste en de laatste talentenshow die ik van begin tot eind gezien heb. Daarna allemaal losse afleveringen van verschillende shows en nu al sinds een tijd bijna nooit meer. Alleen heel soms als ik nog even in de huiskamer ben voor ik wegga en mijn ouders zitten er naar te kijken. Maar meestal lever ik dan alleen maar commentaar xD Mijn ouders stellen dat niet erg op prijs :P

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 30, 2011 19:36 

Ongeveer hetzelfde als Jessica. xD Net als dat ik de eerste Big Brother helemaal heb gezien en daarna De bus, Gouden Kooi enzo ook niet meer. Ik ben erg snel ergens op uitgekeken en talentenjachten zijn voor mij iedere keer hetzelfde. Ik heb sowieso niks met de muziek die meestal gezongen wordt, ik heb niks met zang in het algemeen en daarom vind ik alleen de audities leuk om te lachen.
De laatste keer dat ik iets van een talentenjacht keek was toen Prince Poppycock meedeed aan... what was it again? Die show kan me gestolen worden, maar Poppycock is liefde. xD


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme