Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 23:44 

2x11
Spoiler:
Ik vond Belle in deze serie altijd wat suffig - ze had weinig verhaallijn behalve wat we sowieso al van Belle kennen, namelijk dat ze verliefd wordt op een 'beest', omdat ze goed in hem ziet ondanks wat anderen zien. Dat is tof en mooi, maar dat wisten we al en het maakt haar minder speciaal. Daarom vind ik het leuk dat Belle wat meer inhoud heeft gekregen: ze is intelligent, kan blijkbaar heel veel talen en ze houdt van lezen, wat ik sowieso fijn vindt. Dat past bij haar (bekende) karakter. Ook vond ik het mooi gevonden dat ze een monster versloeg door het niet te doden, maar door verder te kijken dan iedereen en zo de curse te breken. Ik vind het fijn dat ze wat meer verhaal krijgt, want verder kan ik wel in Reflex' probleem met haar komen ^^ Ik ben het er ook wel mee eens dat ze snel over het feit heen was dat Rumple een true love heeft gesloopt door Mila te vermoorden, maar misschien is dat op de achtergrond geraakt doordat hij Hook spaarde op Belles verzoek? Ik weet niet. Ik denk dat ze het zo hebben gelaten omdat ze toch haar geheugen zou verliezen aan het einde van de ep en het toch al dramatisch ging worden.

Ik vond Archies bevrijding ook wat snel eigenlijk. Heeft Archie nu over Belle verteld of over Baelfire? Dat was me niet helemaal duidelijk eigenlijk.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 23:50 

@Arianna

Spoiler:
Dat leek me Belle, aangezien hij daarna in de bibliotheek was? Volgens mij weet Archie niet eens wat van Bael? (Bael/Belle, dat is confusing xD)

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme