Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di apr 17, 2012 6:50 

Ik vraag me trouwens af of het de bedoeling is, om elk sprookje hun geheugen terug te krijgen. Of dat het alleen bij Sneeuwitje en de prins moet? zodat wanneer ze het weer weten automatisch het voor iedereen geld. Want ze blijven wel lang hangen bij laatstgenoemde.
Maar dat kan de serie natuurlijk lekker lang maken, hopelijk tot t einde.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2012 13:39 

Spoilers t/m de season finale.
Spoiler:
Waaaauw. Okee ik had dus ECHT niet verwacht dat ze de curse al zouden breken. Ik vond het true love's kiss deel echt zo schattig <3 I mean, ik vond het al raar dat Henry die moest krijgen, maar dat werd dus opgelost met het flesje. Maar stiekem zat het gewoon in Emma :)

Toen ze het hadden over het beast waar het flesje inzat dacht ik dat ze Belle bedoelden xD Omdat ze ook zat opgesloten in de kelder enzo. Maar dat was dus Malificent. Wel cool, omdat ze in Doornroosje ook in een draak veranderd :) Maar waarom heeft Regina zo'n hekel aan haar? I mean, ze heeft de vloek van haar gestolen, maar als de curse uitbreekt herinnert Malificent zich dat toch niet.. Naja.

Anyways. Ik vond het een verassende seasonfinale. Ik dacht wel dat Emma het zich zou herinneren en dat er iets met Henry zou gebeuren, maar ik dacht dat de curse niet zomaar zou breken. Maar het volgende seizoen draait er dus om hoe ze teruggaan naar fairytaleland en de complicatie die erbij komt is dat Gold de magic naar de real world heeft gebracht.. Wel tof. En fijn dat Belle bij hem is. Ben alleen benieuwd naar zijn zoon.

Ooh en ik hoop dat August nu weer terug is <3 Want I missed him. Ooh en dat alles goedkomt met Mad Hatter en zijn dochtertje <3

Trouwens.. Frederick. I still don't get that part.

En in fairytaleland is nog genoeg te zien gelukkig. Zoals ik al dacht maken ze het verhaal van Snow en James rond, maar er is nog zoveel te vertellen en er komen nog nieuwe sprookjes bij las ik al :) En ze kunnen nog laten zien hoe ze aan de macht kwamen..


Over nieuwe sprookjes:
Spoiler:
Ik heb gelezen dat Peter Pan en Little Mermaid erin komen :D

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2012 18:55 

Spoilers finale

Spoiler:
SBJFKDSLKFJA AWESOME! Ik ben heel blij dat ze de curse nu al gebroken hebben, want ik denk dat er veel commentaar op was gekomen als ze het over 2 seizoenen hadden uitgesmeerd. Maar er is nu inderdaad een complicatie: Ze zitten nog steeds niet in FTL Gold heeft magic naar onze wereld gebracht. Awesome.

There were so many EPIC lines xD
Een paar van mijn favorieten:

Emma: I just talked to the Evil Queen and Rumplestiltskin about a quest to find magic.

Mr. Gold: I saved some for a rainy day.
Emma: Well it's storming like a bitch. Where is it?

Rumplestiltskin: So brave. So gallant. So pointless.

Belle: Wait.... Rumplestilskin... wait. I remember. I love you

Gold: Yes. I'll protect you.

Regina: No matter what you think, no matter what anyone tells you, I do love you.

ZOOOOO blij dat Belle en Rumple elkaar weer gevonden hebben. Rumple is gonna kick Regina's ass!

Ik lees op internet allemaal dat mensen het allemaal te snel vonden gaan enzo. Ben ik het totaal niet mee eens. We kijken hier juist al een heel seizoen naar uit. I loved it <3 En f*ck you ABC. Nu moet ik weet ik veel hoe lang wachten op seizoen 2! SO EXCITED.


@Arianna:
Spoiler:
Lol, ik dacht ook aan Belle bij dat stukje xD Maleficent was wel echt awesome. En de parallellen tussen Emma en haar vader vond ik super mooi.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2012 23:09 

@Jessica:
Spoiler:
Ooooh zo eens met je quotes! Ik moest echt lachen om Emma's 'storming like a bitch'. En ik vind die quote van Regina superlief, want het stoorde me best wel dat Henry blijkbaar totaal geen affiniteit had met zijn moeder - I mean, het is wel zijn MOEDER. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij niet van Regina houdt. Ik weet wel dat Emma officieel zijn moeder is, maar zo lang weet hij dat niet.

Ik vond het overigens wel sort of snel gaan hoor. Want het gebeurde ineens allemaal in 1 ep en dat had best in meerdere gekund. Maar ik vind het niet heel erg, ik had het alleen niet verwacht ^^
En jaaa dat David/dragon en Emma/dragon was echt ZO awesome gefilmd <3

Gush I soooo love this series :D

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2012 11:19 

Aan deze serie wil ik binnenkort eens beginnen denk ik :) Het concept spreekt me zeker aan en in dit topic zie ik jullie ook enthousiast zijn of niet? Ben benieuwd! (:


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2012 13:47 

@Cat: Ik kan het zeker aanraden. Ik ben compleet verslaafd.

Morgen is het maandag en dan geen nieuwe ep ö Moet zo erg afkicken. Ik ben maar begonnen aan wat fanfics. Ik moet toch wat?!

@Arianna:
Spoiler:
Ja, dat vond ik ook stom. Dat Henry helemaal niks zei tegen Regina. Emma is nog maar een paar maanden in zijn leven en dat boek heeft hij ook nog niet zo lang. Ik zal niet zeggen dat Regina een supermoeder is geweest, maar zo ernstig was ze nou toch ook weer niet. En zelfs kinderen die daadwerkelijk mishandeld worden door hun ouders, houden toch van hen. En Henry zegt gewoon helemaal niks! Nee, Emma is een lekkere moeder. 10 jaar lang is ze niet in zijn leven, geloofd geen woord van wat hij allemaal uitkraamt, altijd ruzie met je adoptiemoeder en dan probeerde ze hem ook nog te 'ontvoeren'. De vrouw die je heeft opgevoed, is je moeder, niet toevallig de vrouw die je verwekt heeft *_*. I <3 Henry. Maar ik vind zijn band met Regina echt niet leuk.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 15, 2012 12:06 

Sorry voor de dubbelpost, maar awesomeness:



&



lol xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 19, 2012 20:31 

OMG OMG THANKS JESS

Trailer
Spoiler:
AAAAH CAPTAIN HOOK! Dus sowieso Peter Pan! Ik kreeg er helemaal de chills van. Wanneer komt het seizoen nu uit? AAAAAH *freaks*


Singlebrooke
Spoiler:
Ehh.. GRAHAM? HUNTSMAN? WHY? Of ben ik nu te excited.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 12, 2012 23:15 

Muuuuh ik word geeeeeeek. I NEED OUAT!

Mijn reactie op trailer
Spoiler:
Yay Hook! Ik denk dat dat betekend dat we Neverland te zien krijgen. Ik ben heel benieuwd wie Hook gaat spelen. (Stiekem zou ik het AWESOME vinden als het Dr. Whale is xD)


Nog voor de geïnteresseerden:



Spoilers op Comic Con:
Spoiler:
Yaaaay dus we krijgen dit seizoen te weten waar Baelfire is?! En een wat donkerdere Belle. Ben echt super benieuwd naar alles. Ik kan ECHT niet wachten!

Jammer dat Robert Carlyle afwezig was, want ik begin een beetje een groot fan te worden xD

EDIT:

OMG F-ING AWESOME XD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 23:21 

Spoilers 2x01

Spoiler:
Oké, mag ik zeggen dat ik meer had verwacht? Ik vond het allemaal best wel een toffe episode, maar seriously. Had echt meer verwacht.

Oké, de opening maakte me wel nieuwschierig. Bijna iedereen denkt dat het Baelfire is, maar dat lijkt me wel wat te voor de hand liggend eigenlijk. Maar aan de andere kant zijn er al meer voor de hand liggende dingen geweest die wel gewoon waar waren.

Ik vond die soul suckers trouwens maar lame. xD Het eerste dat in me op kwam was 'dementor' en blijkbaar was ik daarin ook niet de enige. Zelfs dat soul sucking effect leek te veel op dat van HP. Dat vond ik maar een beetje jammer. Wel een leuke twist dat Emma en Snow naar FTL zijn gegaan.

Ik moest trouwens wel lachen bij het stukje waar Henry zo "opa" tegen Charming zegt, dat gezicht van Charming :') Zo van. "Oh, daar had ik even niet aan gedacht, damn I'm old".

Ik vond het wel jammer dat ze Mulan verliefd op Phillip hebben gemaakt. Ik stelde me haar juist voor als heel onafhankelijk, zo idk. Dat lijkt ze me nu ook nog wel, maar ik vond dit gewoon niet nodig. Ik vind haar wel een tof personage en ik voorzie wel een toffe vriendschap met Aurora.

En Emma/Snow/Mulan/Aurora wordt sowieso wel bamf xD Ik ben benieuwd of de "nieuwe" Snow meer Snow is van FTL of MM van Storybrooke...

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 02, 2012 23:51 

Spoilers 2x01
Spoiler:
Ik heb juist gekregen wat ik wilde: THE KISS. Ik moest serieus juichen toen Gold en Belle zoenden. En daarna had ik zoiets van ''yak'' omdat er speeksel kleefde :') Vond alle Gold/Belle scenes leuk. Ik had al verwacht dat er meteen al spanningen zouden komen. Ik hoop wel echt dat het niet teveel gekut word, net als bij David en Mary Margaret, want dat is even leuk, maar daarna word ik er moe van. Ik vond Gold trouwens echt veel meer creepy dan dat we hem ooit gezien hebben. Ik ben een heel groot Gold-fan en Belle/Gold(Rumple) is my otp, dus ik wil heel veel meer van hen zien. Vond het ook leuk dat Gold zijn spinnewiel weer uit het stof heeft gehaald.

Ja, de soul sackers leken op dementors, maar dementors zijn ook maar gebaseerd op oude mythische wezens toch?? Dus ik zit er niet heel erg mee. Dementors met bling, noem ik ze xD

Dat Mulan verliefd is op Philip vind ik ook lame. Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaan. Philip is een cuty <3

De reünie had van mij iets uitgebreider gemogen. Het ging allemaal heel snel. Ik vond het gesprek over Snow's one night stand wel hilarisch. En inderdaad het ''grandpa'' gesprekje. Maar ik miste Jefferson en Grace heel erg. Wil graag zien hoe zij elkaar weer vinden.

En Emma en Snow terug in FTL. Het was echt een hilarisch ''aaaaaaaw'' momentje toen David in de portal wilde springen en keihard op z'n bek ging xD Maar nu krijgen we grandfather/grandson bonding <3

Oh, en ik was blij dat Henry eindelijk wat ''liefde'' liet zien tegenover Regina. ''She's still my mother!'' Precies, Henry! Ik snap wel zijn reactie nadat hij zag hoe Regina bezig was met het omleggen van David, maar toen Regina in de seizoensfinale zei dat ze van hem hield en Henry helemaal niks zei, vond ik dat wel erg jammer. Dus ben blij dat er eindelijk wat op het Henry/Regina front gebeurde.
Ik ben helemaal blij dat het weer terug is. Wat heb ik het gemist!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 03, 2012 0:02 

(Spoilers 2x1)

Spoiler:
Mja, ik vond die soul suckers gewoon iets teveel op HP film dementors lijken. Het hele soul sucking idee vond ik dan nog wel ok. Maar de uitvoering ervan stond me wat tegen. Idk. Het waren wel dementors met bling bling ja xD Dat met die ketting erbij vond ik dan wel weer interessant, maar ik vond het dan vreemd dat Aurora en Mulan dat bewaarden, ipv het proberen te vernietigen.

Ik vond het ook wel tof dat Belle aan het einde weer terug kwam. En Rumple was wel echt creepy ja.

Ik vond trouwens ook Regina weer leuk in deze episode. Gewoon die hele wisseling van emoties continu en voornamelijk het "Who's Jefferson" vond ik goed. Maar ik ben dan wel een Regina/EQ fan :')


(Spoilers 2x02)

Spoiler:
Volgende week Cora! Daar ben ik wel heel benieuwd naar, ook omdat het hopelijk betekent meer Regina verleden. (:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 03, 2012 0:08 

@Reflex
Spoiler:
Ow, dat snap ik wel hoor. En je bent niet alleen in je mening. Ze leken ook op dementors. Dat was ook het eerste wat bij mij in mijn hoofd schoot. Eigenlijk ZIJN het gewoon dementors xD Alleen met bling :D

En uhhuh ik vond Regina ook echt heerlijk <3


Spoilers komend seizoen:
Spoiler:
Ik ben ook super benieuwd naar Hook! Hij ziet er awesome uit in de voorstukjes. Cora is inderdaad ook interessant, want meer Regina('s verleden) is luv! En WHALE. Wie ben je??? Volgens mij krijgen we dat redelijk snel te weten.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 12:39 

Once upon a time komt op net5 binnenkort, geloof in december tegelijk met TVD.
Hoewel ik al volg via film1, is het best leuk om nog eens te zien.

Spoiler:
Ja die ghost wezen lijkt erg veel op dementors en crappy ook, al is het geluid wel bijzonder.
En de moeder van Regina is terug dat belooft heel wat! Hopelijk vind ze geen doorgang want dan krijgen de sprookjes in storybrook echt wat te verduren.
En waarom is pinokkio eigenlijk nog niet terug veranderd?

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 19:35 

Ow echt waar? Weet eigenlijk niet of ik dat leuk vind... xD

@2daemon
Spoiler:
Hij is wel al terug veranderd, we hebben hem alleen niet meer gezien. Marco/Gepetto is toch ook in zijn kamer en daar is hij niet meer. Daarbij heeft hij na het breken van de curse Neal een kaartje gestuurd :)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme