Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Etten-Leur
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 15:59 

Ik kijk sinds kort once upon a time op internet en heb nu heel seizoen 1 en de eerste afleveringen van seizoen 2 gezien. Ik vind het een leuke serie, vooral omdat ze sprookjes in een nieuw jasje steken.

_________________
Happiness can be found even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light.
-Albus Dumbledore-


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 13, 2012 20:59 

@Jessica, vanaf 12 december op net5 :') Ik denk dat ik niet ga kijken, idk vind die vertaalde namen altijd wel irritant. xD

Child of the Moon spoilers

Spoiler:
Aww ik hou van Red/Ruby. Ik vind haar echt een leuk personage en de vriendschap met Charming vind ik wel tof. Haar moeder vond ik trouwens best goed gecast, want ze leek er best op. Alleen die wolven waren wel heel slecht gemaakt, ontzettend nep. :')

En die dromen vind ik heel interessant. Ik ben benieuwd wat ze daar verder nog mee gaan doen, maar met de uitleg van Gold vond ik het een beetje raar dat Snow ze niet had...

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 22:24 

Yay, ik vind deze serie geweldig! Na The Vampire Diaries is dit mijn nieuwe favoriet. Ik heb dus serieus in de afgelopen twee weken alle afleveringen gezien omdat een vriendin zei dat ik dit echt MOEST kijken. :'D Really love it, waarschijnlijk ook omdat ik een zwak heb voor sprookjes. =)

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 17:22 

Ik volg deze serie inmiddels ook al een poosje, en ik vind het stiekem wel een hele leuke serie. Aan het begin van seizoen 2 had ik wel wat moeite om het weer op te pakken.
Spoiler:
Dit had vooral te maken met het feit dat iedereen weer wist wie hij/zij was, en het feit dat zij (en wij) dat niet altijd wisten was voor mij toch wel een beetje de grote clue van de show, wat alles zo interessant maakte.


Nu zitten we helaas in de winterstop, dus nu is het even een kwestie van wachten tot volgend jaar! ik vond de laatste paar afleveringen heel erg interessant, vooral de Storybrooke-gedeeltes. Dus ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.

Oh, en ik wil een leuke poll voor in dit topic! Suggesties?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 17:32 

Misschien een poll over welk disney figuur we nog wel willen zien? Hoewel dat nogal veel opties zouden zijn :')

Spoilers 2x9 'Queen of Hearts'

Spoiler:
Oh ik vond dit wel een hele fijne episode. Ik ben wel een Regina fan en ook Cora en Rumple vind ik heel interessant. Wat me wel enorm begint te storen is het steeds terug komende 'i will always find you' tussen Charming en Snow. I mean. Dat weet ik nu wel. Een keer minder mag ook wel. Al vond ik het wel leuk dat Snow Charming nu moest wakker kussen :') En Cora en Regina die ondanks alles wat er is gebeurd toch van elkaar houden, aww.

Hook vind ik ook wel een leuk personage. Hij gaat eigenlijk alleen voor zijn eigen zaak en het kan hem niets schelen wat hij daar allemaal voor moet doen. Hij leek Emma wel ok te vinden, maar helpt haar uiteindelijk niet, omdat het hem niet zou helpen. Dat hij Aurora haar hart redt vond ik dan wel weer nobel en niet helemaal verwacht, hoewel het ook niet tegen hem werkte om het niet te redden.

En blijkbaar ben ik vooral pro villains als ik dit zo lees. xD

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 17:44 

Maak maar een lijstje met Disney-figuren dan, dan maak ik er wel een poll van. xD

Spoilers 2x09 "Queen of Hearts"
Spoiler:
Ik vond het heel tof dat Cora de Queen of Hearts bleek te zijn! Die zag ik namelijk niet aankomen (en eerlijk is eerlijk, de meeste dingen in deze serie zie je toch van verre aankomen xD) en ik vond het slim verzonnen. Het was ook eigenlijk een logisch gevolg van het feit dat Cora door de spiegel was gevallen, en het feit dat ze harten uitrukt. Hook vind ik op zich ook wel cool, maar ik vind Cora/Hook maar een raar koppel. Dus ik hoop eigenlijk dat die snel ruzie krijgen en ieder hun eigen weg gaan. xD

Ik ben heel benieuwd wat Regina en Gold nu gaan doen. Regina lijkt steeds meer "goed" te worden, nu ze iets om voor te vechten (Henry) heeft. Maar je ziet toch elke keer weer die aarzeling en onvoorspelbaarheid. Ook Gold is de laatste tijd behoorlijk "goed" bezig. Sowieso heb ik het gevoel dat de macht die de magie met zich meebrengt, hem een veel slechter persoon maakt en omdat hij in Storybrooke geen magie heeft, hij zich wat meer gedraagt.


Speculaties:
Spoiler:
Ik heb op internet de meest gekke theorieen gelezen over Baelfire, de zoon van Rumplestiltskin. Die moet natuurlijk nog steeds een keer teruggevonden worden. Veel mensen op internet roepen dat ze vermoeden dat Emma d'r vroegere vriendje (die dief) Bael zal zijn. Daar zit natuurlijk wat in, want die hele scene tussen Pinocchio en hem was natuurlijk heel raar, het leek wel alsof hij meer wist. Ook zijn er mensen die beweren dat Bael in Neverland terecht is gekomen en daar Peter Pan is geworden. Volgens mij is dit alleen puur gebaseerd op het feit dat Hook nu een personage is, en mensen Peter Pan ook nog verwachten.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 20:03 

Seizoen 2 tot nu:
Spoiler:
Ik vermoed wel dat Peter nog tevoorschijn gaat komen. Op den duur gaat Hook naar Neverland toe in één van de eps (om een tijdgat te verklaren, ik weet niet meer precies waartussen, omdat er veel jaren voorbij moeten gaan en hij niet ouder wordt..) en ik vermoed dat ze daar ook nog wel wat van laten zien.

Ik vind Hook echt helemaal awesome <3 Ik ben echt fan. Hij helpt Emma ook voornamelijk niet (meer) omdat ze hem heeft gedumpt bij de reus, dat sowieso. Ik vind het wel tof, vooral omdat alle mannelijke personages steeds verdwijnen enzo :') Graham/Huntsman stierf, daarna Philip, David/Charming viel in slaap.. Dus ik vond het wel tof zo.

Ik vind het trouwens fijn dat Emma en Snow terug zijn. Ze moesten steeds iets anders doen dus ik zag al een eeuwige strijd om terug te komen aankomen, maar dat viel dus heel erg mee :) Nu is het veel Storybrooke denk ik omdat Hook en Cora komen. Ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat.. Heb dus sowieso veel zin in na de winterstop :D

Moet wel zeggen dat het tweede seizoen iets minder is. Ik vind nog steeds alle verhaallijnen in Fairytaleland (de oude) heel tof en fijn dat ze steeds meer worden uitgewerkt, maar het is soms wat slapjes in Storybrooke en dat is toch jammer. Vooral omdat Regina Henry voor zich wil winnen en Gold lief is omdat hij Belle nu heeft.. Maakt het een beetje saai. Hopelijk zorgt Cora voor wat leven ;)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 18, 2012 20:05 

Ik meld me ook bij het OUAT fan-front. Ik heb net pas de eerste afleveringen gezien, en gewoon op de Nederlandse tv, dus ik neem aan dat spoiler tags overbodig zijn? :')

OMG WAT IS HET AWESOME! Alles zit zo tof in elkaar en al die karakters zijn zo cool en het hele idee en waaaaaaah ik ben fan. Ik ga zeker verder kijken, ik ben heel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen :D

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 21:55 

Yay, winterstop is voorbij!

Spoilers 2x10 ofzoiets? Iig de laatste aflevering. xD
Spoiler:
Ik vond het zowaar echt zielig voor Regina, dat ze er zo werd ingeluisd! Dat vind ik zo leuk aan deze serie, dat de lijn tussen goed en kwaad vaak vervaagd, en dat je ziet dat er altijd een reden is waarom mensen zijn wie ze zijn. Cora is een geniepige troela, en ik vraag me ernstig af wat er gebeurt als Regina erachter komt dat haar moeder in Storybrooke is. Ik verwacht eigenlijk een epische moeder/dochter-strijd, waardoor iedereen Regina uiteindelijk heel cool vind. Maar goed, dat is slechts speculatie. Ik had eigenlijk wel verwacht dat Cora Archie echt had gedood, maar blijkbaar leeft hij dus nog. Kan nog interessant worden.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 22:44 

De laatste episode was inderdaad 2x10

Spoilers 2x10 dus

Spoiler:
Uuuuugh, deze episode. Regina is mijn favoriete personage uit de serie en ik had het wel zwaar met haar te doen. Vooral op dat moment dat Emma Henry ging ophalen bij de schoolbus. En Cora verdiend wel echt een award voor de beste moeder. xD Regina had wel hele leuke quotes in deze aflevering. "Go take yourself for a walk" tegen Ruby :')

Wat ik wel een beetje lame vond. Archie had nergens een verwonding of iets dergelijks, maar toch waren ze er meteen van overtuigd dat hij vermoord was. xD Idk dat soort dingen zijn er wel vaker, maar het klopte hier gewoon niet helemaal. En dat met die dromenvanger. Uiteindelijk voerde Mr Gold toch magie uit op het ding. En de houding van Charming aan het begin. Toen Emma en Snow weg waren was hij best vriendelijk tov Regina, maar nu was hij weer helemaal tegen. Oké, later was het wel logischer, maar hij heeft gezien dat Regina probeerde beter te worden.

Enn ik ben blij dat Archie nog leeft. Ik vind hem wel een fijn personage. Ik ben ook wel benieuwd wat Regina gaat doen als ze merkt dat haar moeder er is. Ze is nu zo gebroken, dat ze eigenlijk wel gaat doen wat Cora wilt. Aan haar kant staan. I mean. Ze is alleen, beschuldigend van moord. In zo'n geval ben je wel extra gevoelig voor degene die wel aardig doet, denk ik.

Ik ben wel benieuwd hoe iedereen gaat reageren als ze er achter komen dat Regina niet de moordenaar van Archie was. :') En naar hoe Gold gaat reageren op Hook én Cora in Storybrooke.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 10, 2013 0:35 

Spoilers 2x10

Spoiler:
Ik ben verliefd op Hook <3 Echt hoor. Ik vind hem zo awesome. Vorige eps ook. 'I bristle at the thought of a woman losing her heart, unless it's over me' of iets in die richting :') Jaja. Jammer dat hij er weinig in zat (a) Ik ship Emma en Hook.

Anyways: ik ben blij dat Archie nog leeft, ik vind hem tof. En ze mogen hem niet vermoorden want zijn fairytalecharacter is veel te leuk <3 Anyways. Ep. Ehm, ik vond hem niet heel spannend.. Wist namelijk gelijk dat het Cora was en had ook al snel door dat ze met de herinneringen van Pongo zouden denken dat het Regina was. Ik vind het wel sneu dat ze nu Henry weer kwijt is :( En ook raar dat Emma niet zo erg in haar power gelooft (dat ze ziet wie liegt) om toch stiekem Regina te vertrouwen. Hm. Ik vond de dromenvanger wel tof: ik houd van dromenvangers :D

Anyways: next ep vast meer Hook, dus dat vind ik totally awesome <3

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 22:06 

Even een dubbelpost, want ik heb wat over de nieuwe ep :D

2x11
Spoiler:
Nooooz ik was al bang dat Belle over de lijn zou gaan :( I love Hook maar dit vind ik wel echt heel zielig. Dat Belle weer van Rumple gaat houden geloof ik wel, maar al die herinneringen aan haarzelf zijn gewoon weg.. Ik hoop dat het toch nog teruggedraaid kan worden.

Weet iemand wat Smee had misdaan waardoor Rumple zo boos was? Dat heb ik gemist of ben ik vergeten. Ik dacht eerst dat hij Belle over de lijn zou duwen (ik dacht ook dat Rumple iets zei van' because of what you did to Belle'?) en dat de ep dan een stukje terug in de tijd zou zijn, maar dat was dus niet zo. Hm.

Tof gedaan met de ontmoeting van Philip en Mulan. Ze moeten echt hele verhaallijnen klaar hebben liggen bij de schrijvers die langzaam tot leven komen ^^ We weten nu dus ook dat Mulan en Philip uit het gebied vertrekken waarop de curse valt en daarom in FTL blijven, waar ze Aurora dan vinden. Ik moet echt seizoen 1 nog eens kijken om alle verhaallijnen weer in elkaar te puzzelen, want het loopt allemaal zo door elkaar dat ik het soms kwijtraak. Gelukkig doen de schrijvers wel veel om je te helpen herinneren :)

Ooh en ik vind het appartement waar Emma/Henry/Snow/Charming wonen echt zo mooi <3

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 22:20 

@Arianna:
Spoiler:
Smee heeft Belle in de mijn in zo'n karretje vastgemaakt en geprobeerd haar over de town limit te sturen. Dus daar was Gold boos over


2x11
Spoiler:
Al een paar eps vind ik Hook vervelend worden en nu NU HEEFT IE HET ECHT VERPEST! D: Poor Belle. En Gold's reactie was zo zielig. En muuuh het was zo spannend.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 22:43 

@Jessica:
Spoiler:
Oohja. Dat is toch al een aantal eps terug though? Dat was ik helemaal vergeten joh ^^ Daarom mis ik soms wel de 'previously'-dingetjes in OUaT.


2x11
Spoiler:
Muh ja, ik vind Hook dus wel awesome, maar dit is wel echt sad. Ik hoop dat hij weer the fun one gaat worden die hij was in FTL.. Want dit is echt gemeen.

Heb jij trouwens enig idee wie er binnen kwam rijden in Storybrooke? KFL geloof ik zei het nummerbord..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 23:35 

@Arianna (mogelijk spoilers voor 2x12, maar het is volgens mij eerder een theorie)

Spoiler:
Op Tumblr denken veel mensen dat het de broer van Dr Whale is... Met de promo en zo. Maar ik heb er verder niet echt naar gekeken zelf.


Spoilers 2x11

Spoiler:
Hmm. Tja. Ik ben niet zo'n Belle fan. Of eigenlijk eerder geen Emilie de Ravin fan, misschien dat het daar eerder aan ligt. Ik vond deze episode dan ook niet heel erg leuk. En met het aantal sneak peeks dat ze hadden gegeven was de spanning er ook wel wat af (die zou ik moeten negeren voortaan :')). Ik vond het wel leuk dat ze Philip en Mulan zou weer een connectie aan Belle hebben gegeven. Verder vond ik Belle best een beetje tja. Het klopte voor mij niet helemaal dat ze zo 'so what' was over Milah, terwijl ze er eerst een big deal van maakte dat Rumple tegen haar gelogen had. Ik vond dat niet erg bij haar passen.

Ik zie ook liever meer wat over de achtergrond van Rumple zelf. Ik ben wel benieuwd wat hij nu gaat doen. Ik zou het trouwens ook best een interessante plotwending vinden als Belle nu verliefd wordt op Hook (al is het maar voor tijdelijk, want ik ben vrij zeker dat ze haar geheugen wel terug krijgt). Voornamelijk om te zien hoe Rumple daar op zou reageren.

Ik had ook verwacht dat Archie wel langer opgesloten zou zitten. Ik vond dat eigenlijk iets te snel. Ik had graag gezien dat ze daar pas achter kwamen als Cora en Regina al ontmoet hadden. En Henry's reactie vond ik ook tja. Eerst was hij 'we moeten een wapenkamer hebben tegen Regina' en toen was hij 'ik wist dat ze het niet gedaan had'. Ik snap dat wel, maar dan had ik toch liever nog een scene gezien waarin hij wat twijfels had gegeven.

Ik vond trouwens de outfit van Belle in FTL wel heel hip. Maar eigenlijk vind ik de meeste FTL outfits heel mooi. :')

Al met al stoorde me iets teveel aan de episode. Ik hoop ook dat er volgende week weer wat gemixt wordt qua personages, want de afgelopen 2 weken was het de vorige episode vooral de charmings/regina en deze episode rumbelle/hook. Maar wat dat betreft ziet de promo er wel veelbelovend uit.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme