Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 13:21 

Is wel een leuk topic, werd vroeger elders ook elk jaar gedaan.

Wat vind jij de beste films die dit jaar 2011 zijn uitgekomen?
En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind.

Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen.
O.a: De lion king en the wizard of oz uit 1939. Weet niet of er meer waren?


Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar, maar met moeite ingekort en met * de beste.

Harry potter part 1 & 2*
The king's speech
Rio*
Black swan*
Pirates 4
The tourist
Love & other drugs
Kuifje
Gnomeo and juliet*
Kung fu panda 2*
No strings attached*
Twilight saga breaking dawn part 1*
Crazy, stupid, love
Fast five (fast and furious 5)
Rise of the planet of the apes*
Super 8
Happy feet 2*
Puss in boots
Friends with benefits
Sucker punch
Paranormal activity 3
Captain america
The green lantern*
The change-up*
Red riding hood
Animals united*
Thor
Arthur and the minimoys 3: de strijd tussen 2 werelden*
The help*

--
De lion king
Wizard of oz 1939
Winnie the pooh

_________________
Support Joyce @ WIDM


Laatst bijgewerkt door 2daemon op za dec 31, 2011 9:14, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2011 14:36 

Harry Potter natuurlijk en ik ben het ook heel erg eens met Fast Five, ik hou van de Fast and the Furious films! (behalve nummer 3) .. Voor de rest zou ik er nu niet zo gauw op kunnen komen eerlijk gezegd.

De King's Speech was trouwens ook heel erg goed en Twilight moet ik nog gaan kijken ;)

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 9:41 

Ik heb 3 films. "Harry Potter 7 part 2" was echt weer een fantastische film! Een goede afsluiting.

Ook "Fast 5" was een geweldige film in de bioscoop! Vooral omdat ik het niet had verwacht... Heb heel weinig met auto's, maar die actie erbij spatte echt van het scherm!! Het verhaal vond ik ook erg goed...

En als laatste: "Arthur". Vooral in de bioscoop. Zoveel flauwe grappen, daar hou ik echt van! Het is ook niet erg om Gretta Gerwig op groot scherm te zien... Heb die fillm wel minstens 5 keer in de bioscoop gezien!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 20:13 

Ik heb dit jaar de volgende films in de bioscoop gezien: Love And Other Drugs, Black Swan, The King's Speech, Sucker Punch, Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2, Captain America: The First Avenger, Glee: The 3D Concert Movie, The Three Musketeers, The Adventures of Tintin, Sherlock Holmes: A Game of Shadows en Tinker Tailor Soldier Spy.

Als ik daar een top 5 van moet maken zou die er ongeveer zo uitzien:

5. Black Swan
Niet een film waar ik normaal gesproken voor naar de bioscoop zou gaan (ik kijk thrillers liever thuis op een kleiner scherm, waar ik makkelijker dingen kan skippen want ik ben echt een enorme lafaard wanneer het over films gaat) maar ik ben wel heel blij dat ik 'm in de bioscoop gezien heb. Naar en ontzettend onheilspellend maar fantastisch acteerwerk. Deze film heeft z'n Oscars zeker verdiend.

4. Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Minstens even goed als het eerste deel. Guy Ritchie weet hoe je een goeie actiefilm maakt en Robert Downey Jr en Jude Law hebben zoveel chemistry dat je ogen er gewoon pijn van gaan doen.

3. The Adventures of Tintin
Vermaak van de bovenste plank. Fantastische animatie, geweldige cast en het script en de cinematografie klopt allemaal. Ik wil 'm heel graag nog een keer in de bioscoop zien, want ik heb echt de helft gemist omdat ik zo over de prachtige animatie zat te fangirlen de eerste keer.

2. Tinker Tailor Soldier Spy
Hele intelligente, complexe film die het vooral van de cinematografie en het subtiele maar briljante acteerwerk moet hebben. Ik heb het boek helaas nog niet gelezen maar ik denk dat ik dan de plot een stuk beter kan vatten, haha. Geen film om lekker bij te ontspannen.

1. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Kan toch niet anders? Afsluiting van de serie en gewoon ook een enorm goede film. Ik heb 'm 3 keer in de bioscoop gezien en ik heb 3 keer de ogen uit m'n kop gejankt.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme