Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:39 

Herkijken jullie vaak films? Ikke wel, dat begon op jonge leeftijd met de films Grease en de Titanic, die heb ik veel vaker gezien dan dat ik handen heb, ik heb meerdere films die niet gaan vervelen bij mijn.

Hieronder mijn lijstje:

The Department
Pearl Harbor
Al Padrino
Blue Streak
Bad Company
Fast Five
The Fast and the Furious
Erin Brockovich
Double take
Bad Boys II
The Italian Job

En de meeste van de HP films.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:46 

HP, LotR, PotC. Dat zijn gewoon klassiekers. Als er een nieuw deel van uitkomt moet je eigenlijk weer ff een marathon houden. En daarnaast Heavenly Creatures, een van m'n favoriete films. Interview with the vampire en Pan's Labyrinth ook erg vaak gezien. En daarnaast vooral kostuumdrama's zoals Sense & Sensibility en Pride & Prejudice. Natuurlijk kijk ik andere films ook wel eens 2 of 3 keer, maar niet zo vaak als deze.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 15:55 

Blue Streak :D. Volgens mij heb ik die nog op videoband.

Verder heb ik American Beauty al een keer of 5 gezien. Het blijft een geweldige film. Alle LOTR films heb ik ook al meerdere malen bekeken. Toen The Two Towers op videoband uitkwam heb ik die film in 2 weken zo'n 8x gezien. Dat gevecht bij Helmsdeep was ongeƫvenaard spectaculair, daar kon ik uren naar kijken. Daarnaast heb ik op mijn externe harde schijf ook nog een paar films staan die het herkijken waard zijn. The Dark Knight, Charly Wilson's War, Chinatown, Leon, Little Miss Sunshine en Wall-E. Zoiezo het herkijken waard. Soms vind ik haast dat je verplicht bent om films opnieuw te bekijken omdat je dan weer nieuwe dingen ontdekt. Chinatown is een goed voorbeeld. Schitterende film.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 11:52 

Leuk Topic!

- Natuurlijk herkijk ik HP regelmatig..(4 minder omdat ik die verhaallijn minder vind, ik houdt niet van dat toernooi)
- waarschijnlijk in de niet al te verre toekomst The Woman In Black
- LOTR
- POTC
- Sherlock Holmes


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:44 

Ik heb elke Disney film al zo'n 1000 keer gezien en het blijft altijd leuk xD
Ook Harry Potter heb ik al super vaak gezien natuurlijk. Verder...

-Letters to Juliet. I cannot ignore the perfection that is Chris Egan. Ik houd helemaal niet van romantische films, maar ik heb deze in het afgelopen jaar toch al 5 keer gezien.
-Inception. Ik was er sowieso al 3 keer naar toe geweest in de bios en daarna heb ik hem ook nog wel een aantal keer gekeken.
-De Ocean's Trilogy. Altijd als dat weer op tv is, of gewoon als ik zin heb, ga ik dat weer kijken. Blijft eigenlijk altijd leuk.
-Lord of the Rings heb ik al een aantal keer gezien, of course. One does not simply watch LotR merely one time.
-Twilight & co. Die heb ik sowieso in de bios eigenlijk allemaal wel 2 keer gezien en ik heb ze ook allemaal op dvd (met uitzondering van BD:P1 die ik nog niet heb)
-Four Brothers. I don't know, iets aan die film trekt me gewoon.
-The Departed. Haha, nadat ik die gezien had, heb ik hem gelijk nog een keer gekeken xD Ik vond hem echt heel gaaf.
Verder:
-POTC
-The Italian Job
-10 Things I Hate About You
-The Santa Clause (elk jaar met kerst, jongens...)

Het punt is dat... als ik een film leuk vind, dan wil ik hem na een poosje vaak nog een keertje zien. En ik wil dan ook aan mijn vrienden laten zien hoe cool hij is. Dus dan ga ik hem met iemand anders ook kijken. De serie van Robin Hood heb ik 6 keer gezien, omdat ik het met vier verschillende mensen ging kijken, bijvoorbeeld xD
Bijna elke film die ik ooit gezien heb, heb ik daarna nog wel een of meerdere keren gekeken. Zo werkt dat bij mij gewoon xD Zeker als ik een film gewoon echt leuk vond, kijk ik hem heel vaak.

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 17:46 

Lotr, HP, potC en Narnia vind ik mega goed, maar ook What's eating Gilbirt Grabe, een film ui 1993 met Johnny Depp en Leonardo DiCaprio die een gehandicapte speelt. Echt fantastisch.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme