Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Anne-Marie is de Mol! Cijfer?
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 17%  17%  [ 1 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 0%  0%  [ 0 ]
7 50%  50%  [ 3 ]
8 17%  17%  [ 1 ]
9 17%  17%  [ 1 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 20:08 

Zo, nog snel maar even wat posten. Ik vond het een toffe aflevering. Het boogschieten zag er echt supercool uit, vooral omdat het uiteindelijk nog lukte ook! Dat had ik eigenlijk niet verwacht. De verlaten mijn leverde supermooie plaatjes op, en de opdracht was ook lekker ingewikkeld. Alleen de laatste opdracht met dat simpele puzzeltje op dat strand vond ik wel erg eenvoudig en niet zo interessant.

Frits: Aaaahw, hij moest huilen! Ik vond het echt sneu voor hem. Hij zat helemaal in het spel. Ik ben wel blij dat ik hem inmiddels niet meer verdacht, anders was ik me bij deze executie echt doodgeschrokken.
Hadewych: Volgens mij denkt echt niemand dat zij het is. En terecht, want ik weet echt bijna zeker dat zij de Mol niet is.
Anne-Marie: Ik zie ook steeds minder redenen om haar te verdenken. Ze doet niet zo heel veel gekke dingen. En ze raakte de baal hooi. Is natuurlijk ook een kwestie van mazzel, maar toch.
Willam: Ik denk nog steeds dat hij veel te fanatiek is om de Mol te zijn. Dus ik verdenk hem nog steeds niet echt.
Tim: Vind hem nog steeds een hele goede optie voor de Mol, maar hij doet dan wel vrij weinig. Hij zou dan meer bezig zijn met manipuleren dan met echt zelf saboteren.
Liesbeth: Ik ga toch steeds meer geloven dat zij het wel moet zijn. Ze is continu aan het manipuleren en saboteren. Hoewel die actie bij dat puzzeltje wel heel obvious was, maar goed.

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))
Aflevering 2: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 3: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 4: Liesbeth (Frits (Tim))
Aflevering 5: Liesbeth (Tim (Frits))
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)


----
Polluitslag

Aflevering 6: Wie is... de Mol?
Liesbeth Staats 43% (3 stemmen)
Tim Kamps 43% (3 stemmen)
William Spaaij 14% (1 stem)
Hadewych Minis 0% (0 stemmen)
Anne-Marie Jung 0% (0 stemmen)
Totaal aantal stemmen : 7


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 20:11 

Frits is eruit, en dat vind ik helemaal niet jammer. Tja, hij was wel een active kandidaat en hij was lekker enthoussiast, maar gawd, wat was hij irritant. Dus tja, ik ben blij xD

Dan over naar de mol. Het is inderdaad ERG vervelend dat ze Liesbeth zo duidelijk in beeld brengen als de mol, en dat doet me ook wel een beetje twijfelen over haar mol-zijn. Tim is nogsteeds een goede kandidaat voor de mol, maar toch denk ik dat hij meer een kandidaat is dan de mol. Ik blijf iig nog even in mijn tunnel..

Aflevering 1: Liesbeth (Dio (William))
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 3: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth
Aflevering 6: Liesbeth

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 21:23 

Anne-Marie blijft geweldig. Fijne aflevering.

AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 6: Liesbeth
AFLEVERING 7: Liesbeth

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er volgende week niemand uitgaat en het een vier-deelnemers-finale wordt.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 22:00 

Ik heb vorige keer niet gepost, wel gestemd - op Tim, welteverstaan.

Wel jammer dat William eruit is (wel stom van 'm dat hij die jokers niet gebruikte - toen hij in het stukje van de test zei dat hij dat niet ging doen zat ik praktisch tegen mijn scherm te schreeuwen), hoewel ik het erger had gevonden als Hadewych had moeten vertrekken. Wat een prachtmens is dat. Ik vind haar echt steeds leuker en leuker worden. Anne-Marie en Liesbeth zijn volgens mij gewoon allebei hele goeie kandidates, hoewel ik wel denk dat Liesbeth eerder in de finale zou staan. Ze is gewoon slim en snapt het spel en speelt het wat mij betreft heel goed. Het zou mij ook niets verbazen als zij uiteindelijk wint.

Tim is na deze aflevering nog steeds mijn Mol. Hij rekte tijd met de stiersleepopdracht door te doen alsof hij het niet meer trok terwijl de rest het er wel zwaar mee had maar nog wel door kon, en volgens mij is hij ook niet iemand die met fysieke dingen snel op zou geven. Verder had hij de groep studenten bij de kunstopdracht makkelijk van tevoren kunnen vertellen dat ze wel de kunstenaar maar niet de titel goed mochten raden, hoewel het ook wel lastige titels waren (ik wist het zelf ook niet - shame on me) dus het me niets zou verbazen als ze het echt niet wisten.

Aflevering 1: Marit (Maarten)
Aflevering 2: Maarten (Tim)
Aflevering 3: Tim (Marit)
Aflevering 4: Marit (Tim)
Aflevering 5: Tim
Aflevering 6: Tim
Aflevering 7: Tim

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 19:21 

Ik vond deze aflevering best aardig. De opdracht met de Stier is er een zoals er altijd wel een opdracht in zit. Ik vond het feit dat ze woorden moesten bedenken en op moesten schrijven wel een beetje lame, maar goed. De brug-opdracht vond ik werkelijk meesterlijk, een van de weinige echte WIDM-opdrachten dit seizoen waarbij je echt 3 keer moest doordenken. Ik geloofde dat niemand zijn angst echt acteerde of zo, en eigenlijk hadden ze volgens mij gewoon besloten dat ze allemaal sowieso naar beneden zouden gaan, dus wat dat betreft hebben ze niet echt tactisch gespeeld. De laatste opdracht vond ik ook erg leuk. De schilderijen werden goed nagemaakt, en deze opdracht is eigenlijk een beetje mislukt bij die stomme kunststudenten die niet eens de titels van de schilderijen wisten. Kon Tim weinig aan doen denk ik, tenzij hij het echt bewust had geregeld dat ze het fout zouden zeggen. Dat zou meesterlijk zijn.

William: Toch wel een beetje jammer dat hij eruit is, het was toch wel leuk dat er iemand in de groep was die af en toe een beetje stennis schopte.
Hadewych: Ik heb gezien dat er op internet nog best aardig wat mensen zijn die haar verdenken, maar ik snap echt niet waarom. Ik heb haar echt nog niks verkeerd zien doen en ik zou dan ook extreem verbaasd zijn als zij de Mol zou wezen.
Anne-Marie: Ik zou het heel goed begrijpen als de makers haar als Mol hadden gekozen. Ik heb haar in het begin ook nog wel verdacht, maar eigenlijk sinds Spanje is ze heel erg goed bezig en verdenk ik haar niet echt meer.
Tim: Bij Tim heb ik continu dat gut feeling gehad dat hij een spelletje aan het spelen is, dat hij zich anders voordoet dan hij is. Ik denk ook dat hij een hele goede Mol zou zijn, maar hij is het denk ik niet. Hij doet toch te weinig. Tenzij hij dus, zoals ik al zei, die kunststudenten zo gemanipuleerd heeft dat ze het fout zouden doen. In dat geval, petje af Tim.
Liesbeth: Ik blijf toch op haar zitten als Mol. Ze probeert steeds van die kleine dingetjes fout te doen, waar de anderen haar dan op betrappen en haar corrigeren. Zoals deze aflevering bijvoorbeeld met de schilderijopdracht, waar ze zand/aarde op de verkeerde plek begon te strooien en Hadewych meteen al riep dat ze het verkeerd deed. Dan zegt ze snel "oh ja" en gaat ze het vervolgens goed doen, en dat patroon is me al een paar keer opgevallen. Bovendien deed zij niet wat de Mol voorspeld had dat ze zou doen op de brug, vanzelfsprekend omdat ze zelf de Mol is.

Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond, de trailer zag er cool uit! Er komt in ieder geval een vrijstelling voor de finale, en dat levert altijd wel interessante taferelen op.

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))
Aflevering 2: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 3: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 4: Liesbeth (Frits (Tim))
Aflevering 5: Liesbeth (Tim (Frits))
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)
Aflevering 7: Liesbeth

---

Aflevering 7: Wie is... de Mol?
Liesbeth Staats 56% (5 stemmen)
Tim Kamps 33% (3 stemmen)
Hadewych Minis 11% (1 stem)
Anne-Marie Jung 0% (0 stemmen)

Totaal aantal stemmen : 9


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 19:44 

Ugh en alweer heb ik geen tijd vrij kunnen maken om een heel verslag te schrijven. Ik moet het eigenlijk gewoon meteen doen als ik de aflevering gezien heb. Als ik wacht dan komt het er toch niet van merk ik wel. Ik probeer nu wel een verslag te schrijven over de dingen die ik opgeschreven heb al is het een week geleden dat ik de aflevering gezien heb dus alles ziet niet goed meer in mijn geheugen.

Algemeen
Het viel me de vorige keer en deze keer op dat Tim en Hadewych de enige deelnemers zijn die in de intro in Spanje te zien zijn. Als de andere kandidaten in beeld komen is beeldmontage van de eerste aflevering in IJsland. Bij Tim en Hadewych zie je beeldmontage in Spanje. Ik weet niet of dit wat betekend, maar ik vond het wel opvallen.

Opdracht 1: Stier
Opvallend dat Hadewych de joker voor 500 euro pakt. Dat is nogal behoorlijk veel geld voor een joker. Voornamelijk als je nagaat dat ze niet heel veel geld in de pot hebben. Daarbij leek Hadewych juist een persoon die voor het geld ging i.p.v. de jokers. Eigenlijk deed Tim deze opdracht wel goed mee. Hij was de persoon die door had dat je het hoofd ook nog van de stier kon halen. Daarbij was hij ook een van de personen die steeds de stier tilde. Al was hij later wel heel erg moe, maar ik weet niet in hoeverre dit geacteerd is. Anne-Marie viel hier op omdat zij woorden op het hoofd schreef, wat later niet zo handig bleek te zijn want die woorden vielen weg dus ze moesten de woorden weer opnieuw schrijven. Uiteindelijk gaan ze unaniem voor onder de 100 woorden en verdienen uiteindelijk het geld. De mol kon hier moeilijk hier tegenin gaan.

Opdracht 2: Brug
Ik vind het logisch dat Hadewych en Tim wel gegaan zijn, want het was inderdaad duidelijk dat ze hoogtevrees hadden. De mol zou inderdaad gedacht kunnen hebben dat ze het uiteindelijk niet zouden durven. Ik vond trouwens de mol hierin heel raar. Aangezien de mol aangaf dat William niet zou gaan terwijl hij juist de persoon was die heel graag naar beneden wou. Daarbij gaf de mol aan dat Tim het wel zou doen terwijl hij juist hoogtevrees had. Ook vind ik het raar dat de mol aangaf dat Anne-Marie het wel zou doen. Het is een beetje raar in de opdracht dat Liesbeth (en in principe ook William) wel naar beneden gegaan zijn. Het was duidelijk dat die twee het wel heel graag wouden doen, dus dan moet je toch juist niet gaan. Want nu is er niet meer geld binnen gehaald omdat Liesbeth wel gegaan is. Uiteindelijk heeft de mol voorspelt dat William het niet zou doen, dus dat is mooi voor de groep, maar opzich was het ook voor hem dan raar om naar beneden te gaan.

Opdracht 3: Art
Ik heb echt het idee dat Tim echt niks uitgespookt heeft. Het moest me een beetje denken aan Yvon Jaspers die ook het dorpje in moest om mensen te zoeken en helemaal "uitgeput" en met niemand weer kwam. Al heb ik het idee dat Tim sowieso wel chaotisch is. Hij werd in deze opdracht wel heel erg naar voren gehaald als mol zijnde en ik weet niet of dat wel een goed teken is. Ik heb het idee dat William en Anne-Marie wel goed meegedaan hebben . Hetzelfde geldt eigenlijk voor Hadewych en Liesbeth. Uiteindelijk is dus de opdracht mislukt omdat Tim met studenten aankwam. In principe hebben de studenten het dus verknalt voor hun. Ze wisten namelijk wel welke schilderijen het waren, maar wisten de titel niet.

Test
Liesbeth > Anne-Marie
William > Hij denkt dat hij goed zit en zet zijn jokers niet in.
Hadewych > Niet spreiden, ze gaat af op haar intuitie.
Anne-Marie > Liesbeth + Tim
Tim > Anne-Marie of Liesbeth

Ik vind het jammer dat William eruit is. Ik vond hem een leuke kandidaat. Al was ik helemaal in shock geweest als Liesbeth eruit zou gaan. xD

Mijn verdenkingen
Anne-Marie - Ik snap nog steeds niet waarom mensen haar zoveel verdenken. Ik vind haar juist altijd zo goed mee doen. Ik heb haar eigenlijk niet zo heel veel verdachts zien doen. Als zij de mol zou zijn dan is ze of een hele slechte mol of juist een hele goede. Dan ben ik wel benieuwd hoe ze dan gemold zou hebben. Ik denk alleen niet dat zij het is aangezien de meeste mensen die voor haar zijn eruit gaan.
Hadewych - Hier geldt eigenlijk hetzelfde als bij Anne-Marie. Ik heb haar nooit echt verdacht gevonden. Ze lijkt mij gewoon een fanatieke kandidaat.
Liesbeth - Ze is echt wel superobvious, maar dat is Tim opzich ook. Aan de ene kant zou ik het ook wel leuk vinden als ze de mol zou zijn want dan heb ik het een keer vanaf de eerste aflevering goed. Aan de andere kant zou dit wel inhouden dat ze niet echt een goede mol is dan.
Tim - Ook hier geldt hetzelfde als bij Liesbeth. Hij is ook superobvious. Ik zou ook bij hem niet leuk vinden als hij de mol zou zijn. Ik hoop dan liever op Anne-Marie of Hadewych.

Ik blijf nog even in mijn tunnel zitten. En ik ben te koppig/eigenwijs om te gaan veranderen. Het is gewoon Liesbeth.

Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)
Aflevering 3 > Liesbeth (Frits), (Tim)
Aflevering 4 > Liesbeth (Marit, Tim)
Aflevering 5 > Liesbeth (William)
Aflevering 6 > Liesbeth (William)
Aflevering 7 > Liesbeth

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 20:21 

Yay voor de brug-opdracht! Hij was echt geniaal.
En de mol? Dat moet Liesbeth wel zijn (ook al is het quite obvious, maargoed)

Aflevering 1: Liesbeth (Dio (William))
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 3: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth
Aflevering 6: Liesbeth
Aflevering 7: Liesbeth

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 21:36 

Nou, als het nu Liesbeth niet is, weet ik het ook niet meer hoor. Ik zat eerst heel hard te hopen dat Hadewych eruit zou gaan, zodat het nog een beetje spannend zou blijven. Vervolgens hoopte ik dan maar dat Liesbeth eruit zou vliegen, zodat ik superverbaasd kon zijn en we alsnog een spannende finale zouden hebben. Maar niets van dat alles... Nu is het wat mij betreft alleen nog afwachten wie de winnaar wordt. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Liesbeth zich volgende week in haar kamer opsluit.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 21:38 

Dus zoals ik al eerder aangaf ga ik dan nu meteen maar mijn verslag schrijven, want anders kom ik er niet meer aan toe. xD

Aflevering 8


Opdracht 1: Plein
En alweer neemt Liesbeth het voortouw dat zij als eerste wil of de leiding neemt. Uiteindelijk is Hadewych de persoon die op het plein gaat staan. Ik vond opzich Tim te opvallend doen en ik snapte niet echt waarom hij zo opvallend in zijn eentje op het plein ging staan. Ik snap dat ze voor die tijd misschien niet realiseerden dat het plein leeg zou zijn, maar je kan je plan toch wel een beetje aanpassen als je eenmaal op het plein staat. Het was inderdaad makkelijk voor Hadewych om hem te ontdekken. Daarbij vond ik het raar dat toen Hadewych hem ontmaskerd heeft dat Tim aangaf dat zij hem eigenlijk niet moest vinden. Toch gaat Hadewych het plein afzoeken naar Liesbeth en Anne-Marie. Als ze slim was geweest dan had ze dit niet gedaan. Hadewych was wel goed in de opdracht die ze zelf moest doen. Ze had als mol zijnde de vraag over de bruggen fout kunnen hebben, maar die heeft ze ook goed beantwoord. Zo kwam er toch nog wel iets geld in de pot.

Opdracht 2: Labyrinth
En alweer wil Liesbeth als eerste beginnen. Het begint toch wel heel erg opvallend te worden dat zij steeds als eerste reageert. Voornamelijk omdat het een goede positie is als mol aangezien je makkelijk afgetikt kan worden want je krijgt van niemand help plus je kan slechte instructies geven tegen de persoon die tweede is. Uiteindelijk raakt Liesbeth ook nog af omdat ze de instructies van Tim niet opvolgt. Het leek net of ze steeds de andere kant op liep. Tim gaf goede instructies door aan Hadewych en Anne-Marie. Ze konden het dus niet fout doen. Ik blame Anne-Marie ook niet echt dat ze af is getikt. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is om in een labyrinth te staan. Het is niet dat ze net zoals Liesbeth de man tegen het lijf komt. Wel opvallend in deze opdracht is dat de mol niet het grootste geld bedrag gepakt heeft. Je zou toch denken dat Tim (en Liesbeth) die in het begin moesten toch wel de duurste enveloppe zouden pakken en zich dan af zouden laten tikken zodat het geld niet binnen komt. Het was opvallend dat Anne-Marie de duurste enveloppe heeft gepakt terwijl zij als laatste was.

Opdracht 3: Kwartet
Ik denk dat je als mol hier niet zo goed kunt mollen aangezien je natuurlijk niet weet hoe de kaarten op de stapel liggen en wie welke kaarten heeft. Anne-Marie heeft het inderdaad goed gedaan. Tim was niet zo slim bezig, maar ja hij is de mol dus niet. xD

De Test
Tim > Anne-Marie hoofdverdachte. Hadewych is het sowieso niet.
Hadewych > Zegt niet waar ze op stemt.
Liesbeth > Gaat voor Anne-Marie in een vraag in de test.
Anne-Marie > Liesbeth

ZOMG Tim ligt eruit dus Liesbeth moet dus de mol wel zijn. Wel jammer dat Tim eruit ligt aangezien nu de finale minder spannend word. Of Hadewych of Anne-Marie moeten opeens de mol zijn. xD

Mijn verdenkingen
Liesbeth - Zij neemt overal het voortouw. Ze wil altijd als eerste of is de persoon die de leiding heeft. Daarbij maakt ze steeds kleine foutjes. Jup, ik blijf nog wel even in mijn tunnel.
Hadewych - Doet niet echt verdachte dingen. Ik zie haar voornamelijk als actieve kandidaat. Ik geloof niet dat ze de mol is.
Anne-Marie - Hetzelfde als hierboven. Ik heb haar in alle afleveringen niet veel verdachte dingen zien doen. Ze lijkt mij een actieve kandidaat. Ik vind haar dus ook niet verdacht.

Wel leuk dat de finale tussen drie vrouwen is.

Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)
Aflevering 3 > Liesbeth (Frits), (Tim)
Aflevering 4 > Liesbeth (Marit, Tim)
Aflevering 5 > Liesbeth (William)
Aflevering 6 > Liesbeth (William)
Aflevering 7 > Liesbeth
Aflevering 8 > Liesbeth

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 21:49 

Crap crap crappity-crap. Ik baal echt dat Tim eruit ligt want ik ben nu dus heel erg bang dat het alsnog Liesbeth is en als dat zo is ga ik heel erg teleurgesteld zijn want dat was dan best wel obvious enzo. Maar goed. Tim was mijn Mol en ik baal er echt van dat hij eruit ligt.

Tegen beter weten in hóóp ik nu gewoon dat het Hadewych is - de persoon waarvan ik het het minst verwacht XD

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 23, 2012 21:56 

Woah. Tim eruit. En daar ben ik heel blij mee, want ik vond hem helemaal niet zo leuk. Ik vond hem een beetje irritant, ik vond het vorige week ook jammer dat William er uit ging en niet Tim. Maar goed. Nu is hij er eindelijk uit en er is een vrouwen finale en dat vind ik dan ook wel weer leuk.

Anyway. Mijn gevoel zegt heel erg Hadewych (blijkbaar ben ik een van de weinigen? xD), ik heb er niet eens zozeer een reden voor. Het is gewoon een gevoel. Omdat ze eerst zo heel onopvallend was en de laatste afleveringen steeds meer in beeld komt. Ik heb het idee dat de pot haar heel vaak ook helemaal niets kan schelen. Maar goed. Ik heb dus niet echt gegronde redenen om haar te verdenken, het is meer gewoon een gevoel. Waarschijnlijk zit ik weer helemaal fout. :') De HPF versie heeft al uitgewezen dat ik niet te veel op mijn gevoel moet rekenen. xD

Liesbeth vind ik ook verdacht, alleen zou ik het heel suf vinden als zij de mol is. Haar acties zijn best wel sterk in beeld gebracht en hier zit iedereen ook al op haar. Ze zou dan niet echt een goede mol zijn, denk ik. Ze doet ook her en der wel wat goed, maar over het algemeen doet ze heel "onhandig". Nja, ik zou het gewoon niet leuk vinden en heel eigenwijs weiger ik haar daardoor te verdenken of zo? :')

Anne-Marie is het niet denk ik. Ik vind haar wel grappig, ze heeft hilarische opmerkingen. Het zou me verbazen als zij het is, in ieder geval. :')

Nja. Ik ga dus vooral op gevoel af. ^^" Misschien niet de beste tactiek die er is, maar ja. Ik ben benieuwd naar de finale. :'D Ik ben wel benieuwd hoe het zit met Liesbeth op d'r kamer.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 8:21 

Ik heb nog een kleine HOOP dat Hadewych op Anne-Marie de Mol gaat zijn, maar dat eet ik serieus mijn schoen op en val ik uit mijn zetel. Denk ik. Ik zou het wel fantastisch vinden stiekem, want nu ligt het er gewoon veel te dik op.

Dat kwartetten vond ik trouwens geweldig. Ik gun Anne-Marie de overwinning wel, alleen al maar omdat ze zo'n geweldige opmerkingen maakt xD. Langs de andere kant vind ik Hadewych ook wel een geweldig mens, dusja. Maar Anne-Marie zit al héél lang op Liesbeth denk ik, dus dan mag zij het wel winnen.

AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 6: Liesbeth
AFLEVERING 7: Liesbeth
AFLEVERING 8: Liesbeth

Ik ben heel benieuwd of Liesbeth uiteindelijk ook dingen gedaan gaat hebben die we niet hebben gezien/zagen komen xD. Best wel de meest obvious Mol in tijden, me dunkt. Spijtig.

Wat was dat trouwens met de titel van deze aflevering? "Anne-Marie, Tim, Liesbeth"? Zoiets was het toch he? Waar slaat het op, want dat heb ik gemist? Of het ging alleen maar om de eerste opdracht en was gewoon een afleidertje? Mja, ik snap het niet zo goed dat.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 14:47 

Ik wist het eigenlijk al zeker, maar nu Tim eruit is weet ik het helemaal zeker. Anne-Marie en Hadewych hebben gewoon te veel hun best gedaan. Dus als zij het zijn, ben ik erg benieuwd naar de Molacties. Liesbeth doet raar, haalt weinig geld binnen, doet veel fout enz. Ze probeerde als één van de weinigen William ook te dwingen niet te gaan van die brug, terwijl de rest het al had opgegeven omdat hij zó graag wilde. Dat was dus omdat ze zelf had gezegd dat hij zou gaan.

Ik vind het jammer dat Tim eruit is, want ik vond hem leuk. Ik hoop nu dat Hadewych wint :)

Aflevering 1: Anne-Marie (Liesbeth)
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (Hadewych))
Aflevering 3: Liesbeth (Hadewych)
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth (Tim)
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)
Aflevering 7: Liesbeth
Aflevering 8: Liesbeth

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 19:45 

Noooohz.. Tim eruit D:

Vind het echt jammer dat hij niet in de finale staat, om twee redenen. 1) Hij is een goede hulp-mol, zodat het nog een beetje spannend blijft [a], en 2) hij is gewoon een awesome kandidaat!
Maargoed, drie dames in de finale, heb er zin in vanavond!

Aflevering 1: Liesbeth (Dio (William))
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 3: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth
Aflevering 6: Liesbeth
Aflevering 7: Liesbeth
Aflevering 8: Liesbeth (Winnaar: Anne-Marie)

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 20:24 

Ik ben eindelijk weer bij met kijken. Ik denk nog steeds dat het Liesbeth het is, de anderen hebben te weinig verdachte dingen gedaan. Liesbeth heeft nog bijna niets in de pot gebracht. Ik zou haar wel de slechtste of één van de slechtste mollen vinden, ze is een niet al te beste actrice. Ik vond de doolhofopdracht van vorige week leuk, maar de kwartettenopdracht een beetje suf. Het lijkt echt alsof ze op de opdracht hebben bezuinigd. Ben wel benieuwd wie uiteindelijk wint, ik gun Hadewych het meest, en als zij de mol is Anne-marie.

#8. Liesbeth
#7. Liesbeth
#6. Liesbeth (Tim)
#5. Liesbeth (Tim)
#4. Liesbeth (Tim (Frits))
#3. Liesbeth (Tim (Anne-Marie))
#2. Liesbeth (Tim (Hadewych))
#1. Liesbeth Staats (Tim Kamps (Maarten van der Weijden)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme