Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Anne-Marie is de Mol! Cijfer?
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 17%  17%  [ 1 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 0%  0%  [ 0 ]
7 50%  50%  [ 3 ]
8 17%  17%  [ 1 ]
9 17%  17%  [ 1 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 23:08 

Random opmerking #1: William lijkt op Jason Mraz.
Random opmerking #2: YAY GAME OF THRONES SOUNDTRACK. Ze hebben 'm al vaker gebruikt deze serie en elke keer als ik 'm hoor krijg ik een gelukzalige glimlach op m'n gezicht XD

Oké. Verdenkingen.

Ik moet zeggen dat deze aflevering nou niet bepaald voor veel helderheid heeft gezocht bij mij XD Sowieso zat ik aan het eind helemaal WOW GO MOL HET MAAKT ME NIET UIT WIE HET IS MAAR WOW FOUR FOR YOU. Heerlijk gemold - de hele pot is weg. Bravo.

Ik begon Marit toch weer te verdenken, ook al zat ze bij de twee laatste kandidaten bij de executie. Nu kan ze natuurlijk prima de Mol zijn, en had William eruit kunnen gaan - ik snapte eigenlijk sowieso niet zo goed waarom de groep over het lot van de laatste twee kandidaten moest beslissen. Dat had ook prima met één kandidaat gekund. Verder zit Marit vaak in een positie die ideaal is voor de Mol: als sleutelpersoon bij een opdracht en nu ook als penningmeester. Daarbij heeft ze tot nu toe wel geld in de pot gebracht, maar als ze inderdaad de Mol is, is dat niet zo vreemd aangezien ze dan natuurlijk wist dat de kans aanwezig was dat er in deze aflevering in ieder geval veel geld verloren zou worden (50% kans op geldverlies - ofwel -3000, ofwel de hele pot leeg).

Hadewych is een enthousiaste kandidate, net als Anne-Marie. Van William verwacht ik eigenlijk ook niet dat hij de Mol is. Frits wil ik niet verdenken maar vertoont zeker verdacht gedrag, en dat geldt ook voor Tim. Tim is nogal op de achtergrond, en dat blijft hij ook, maar op bepaalde momenten heeft hij een duidelijke mening en komt daar ook voor uit. Verder kan ik gewoon weinig hoogte van hem krijgen. Liesbeth weet ik niet zo goed - ook bij haar heb ik nog steeds het gevoel dat ze ofwel een hele slimme kandidaat is die weet op welke momenten ze zich mollerig moet gedragen, ofwel een Mol is die nog niet helemaal weet hoe ze zich moet voordoen als enthousiaste kandidaat.

Anyway:

Aflevering 1: Marit (Maarten)
Aflevering 2: Maarten (Tim)
Aflevering 3: Tim (Marit)
Aflevering 4: Marit (Tim)


En wat betreft de nieuwe bestemming: Amerika lijkt me sterk, aangezien de omgeving me helemaal niet Amerikaans aandeed. Volgens mij gaan ze naar Griekenland. Er zaten al een aantal Griekse hints in deze serie, zoals de omega op de pet van William en de pi op de stoel van Tim (lang leve YouTube, trouwens).

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 23:57 

Toffe aflevering, verreweg de leukste tot nu toe.

Die onderhandelingen liepen voor de mol perfect, in het begin wilde iedereen voor de groep gaan, dus de executie niet door laten gaan. Op een gegeven moment kwam bij sommigen het besef dat dit niet ging werken, want de kans dat de mol unaniem mee stemt is klein. De mol hoeft dan alleen nog maar van deze twijfel gebruik te maken. Een van de mensen die eerst zeiden dat ze rood gingen stemmen, dus Liesbeth, Tim en Frits is geswitched naar groen zodat het uiteindelijk een meerderheid voor stopzetting van executie kwam. Al hoeft die persoon niet perse de mol te zijn, als de mol al weet dat er bijvoorbeeld 2xgroen en 1xrood is gestemd, zal de mol altijd voor groen stemmen lijkt me. Maar als de mol als laatste stemt en 3xgroen en 1xrood is gestemd, maakt het niets meer uit.

Ik ben nog niet helemaal uit met de verdenkingen, maar het zijn wel weer Liesbeth en Tim die ik het meest verdenk. En toch Frits.

Het volgende land zou ook nog wel eens Tenerife kunnen zijn, één van de Canarische eilanden, volgens mij zag je een vlag van Tenerife op een dak van een huis in het voorstukje. Maar Griekenland zou ook kunnen, al lijkt me Tenerife net zo mooi.

Edit: op wieisdemol.com worden beelden van het vooruitzichtje gekoppeld aan de stad
Spoiler:
Almeria, in Zuid-Spanje.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 27, 2012 2:43 

Het kan aan mij liggen, maar ik vind deze serie van WidM heel erg vaag. I mean, de opdrachten zijn raar, vind ik. Sommigen zijn zo moeilijk dat ze nooit kunnen lukken, anderen zijn heel makkelijk. Ook vind ik dat ze rare beloningen krijgen: vaak kunnen ze 3000 euro winnen, maar alleen als álles goed is gegaan. Er zijn heel weinig opdrachten waarbij ze per .. 50 euro verdienen ofzo. Dat vind ik jammer, want daardoor zijn sommige opdrachten sowieso gedoemd en die vind ik dan ook niet meer zo leuk.

Ook vind ik dat het de Mol soms echt makkelijk wordt gemaakt. Zoals nu, dat zomaar de hele pot leeg is. Whut? En in het begin waren er veel van die grote opdrachten die ik net beschreef, waardoor het voor de Mol makkelijk was weinig geld in de pot te krijgen. Ik vind het vreemd en een beetje jammer..

Waarom ik William & Marit overigens minder verdenk omdat ze overbleven: eentje ging eruit, de ander kon niet meedoen. Als Mol wil je niet in een positie waarin je niet mee kunt doen aan de onderhandelingen..

Nog iets: ik heb het idee dat veel mensen denken dat de Mol tijdens de opdrachten allemaal info krijgt enzo. Dat is volgens mij helemaal niet zo. De Mol kent alle opdrachten exact en weet precies wanneer wat gebeurt enzo, maar het is niet zo dat de Mol bijvoorbeeld krijgt te horen wat de anderen stemmen na de onderhandelingen volgens mij. Net als dat de Mol niet door kreeg wat Maarten had gekozen met die seinopdracht denk ik. Anders zou het wel extreem makkelijk worden allemaal. De Mol heeft voorkennis en kan daardoor bedenken wat hij wil doen, maar het blijft een spel waarin hij goed moet spelen geloof ik..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 20:04 

Op de pet van William staat een W trouwens, geen omega. Ben wel benieuwd naar vanavond trouwens. Hopelijk haalt William het.

Verdenking: Liesbeth (Tim)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 20:27 

Okey, ik heb niet heel veel tijd meer om een postje te schrijven, maar ik ga het toch nog even doen. Ik vond het een toffe aflevering! Vooral het onderhandelen was natuurlijk extra interessant, alleen ik ben er wel compleet van in de war geraakt. Want nu weet ik dus echt niet meer wie ik moet verdenken.

Hadewych: Echt totaal niet verdacht, als zij de Mol is dan eet ik mn hoed op.
William: ik verdenk hem ook nog steeds niet. Hij doet rare dingen, maar hij moet veel te veel moeite doen om zijn fanatisme te verbergen.
Anne-Marie: Ik stap nu ook compleet van haar af. Totaal niet verdacht meer, doet veel te veel goed.
Marit: Ik verdenk haar nu weer wat meer. Haar tactiek als Mol zou zijn is dat ze iedereen "verdacht" vindt en dus niemand vertrouwt. Vooral bij die fietsen viel me dat heel erg op. Dat ze niet bij de onderhandelaars zat, is wel wat minder verdacht, maar toch.
Tim: Hij trok zo'n gekke kop bij het onderhandelen. Echt heel verdacht deed hij, zeker toen hij met Frits ging praten. Ik verdenk hem nog steeds behoorlijk.
Liesbeth: Zij was de eerste die onrust zaaide tijdens de onderhandelingen. Zou perfect zijn als Mol. Je plant een zaadje van chaos en ziet hoe het uitgroeit tijdens het spel.
Frits: Ook hij speelde het onderhandelen veel te goed, dus is ook veel te verdacht. Zelfde als bij Liesbeth eigenlijk.

Eigenlijk verdenk ik Frits, Liesbeth en Tim (en eigenlijk ook Marit) evenveel op het moment. Mja, ik zet er toch maar gewoon eentje op 1. Misschien maar eens iemand anders een keertje?

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))
Aflevering 2: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 3: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 4: Liesbeth (Frits (Tim))

Oh en ik ben trouwens heel benieuwd naar welk land ze gaan! Ik heb geruchten gehoord over Spanje (de promo deed ook een beetje Spaans aan) maar dat lijkt me zo sterk omdat je daar veel te veel Nederlanders tegenkomt in mei. We zullen zien!

--

Polluitslag:

Aflevering 4: Wie is... de Mol?
Liesbeth Staats 44% (4 stemmen)
William Spaaij 22% (2 stemmen)
Tim Kamps 11% (1 stem)
Frits Huffnagel 11% (1 stem)
Marit van Bohemen 11% (1 stem)
Anne-Marie Jung 0% (0 stemmen)
Hadewych Minis 0% (0 stemmen)

Totaal aantal stemmen : 9


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 21:44 

Leuke aflevering, al was die vliegtuigopdracht weer een beetje een filller. Het is alsof ze moeten bezuinigen op de opdrachten. :P

Maar goed, ik vind na deze aflevering Frits een stuk minder verdacht, je gaat als mol niet 1500 euro in de pot brengen als de rest geen geld pakt. Dan blijven Tim en Liesbeth over, waarbij ik Tim ook minder verdacht vind omdat hij een paar afleveringen terug 1000 euro pakte. Dat kan je ook als mol wel doen, maar wederom, het was nergens voor nodig. Ik heb ook het idee dat Tim verdacht wil worden, hij speelt ongeveer hetzelfde spelletje als William maar dan wat subtieler. Liesbeth heeft volgens mij het minste in de pot gebracht, daarnaast zat ze vaak op cruciale posities. Maar misschien zit ik weer in een tunnelvisie. Al zou ik haar wel een slechte mol vinden, ze is niet de beste actrice.

Eigenlijk twijfel ik nog over Liesbeth omdat alles naar haar wijst. Dus misschien verander ik het lijstje nog wel.

#5. Liesbeth (Tim)
#4. Liesbeth (Tim (Frits))
#3. Liesbeth (Tim (Anne-Marie))
#2. Liesbeth (Tim (Hadewych))
#1. Liesbeth Staats (Tim Kamps (Maarten van der Weijden)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 15:32 

Heel kort: leuke aflevering. Ik had nog graag meer van Ijsland gezien, maar een warmer oord vind ik ook wel leuk :'). Wel heel spijtig dat Marit eruit ligt, ik vond haar echt een fijne kandidaat.


AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)


Laten we het maar op tunnelvisie houden. Het is dat ik Hadewych en Anne-Marie niet verdenk. William en Frits zie ik als heel slimme en fanatieke kandidaten. Tim krijg ik geen hoogte van en Liesbeth is in mijn ogen gewoon echt de Mol.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 17:29 

Ik had nog niet eens een verslag gepost van de aflevering van afgelopen donderdag.

Aflevering 5


Opdracht 1: Vliegtuig
Bij deze opdracht viel het mij op dat Liesbeth overal mee werkt met de opdrachten en ook goed probeert mee te werken. Dat kan betekenen dat ze een goede kandidaat is of dat houdt in dat ze als mol zijnde alles in de gaten houd. Ook opvallend was dat zij het antwoord van Frits goed had, maar dat niemand het met haar eens was en ze uiteindelijk voor een fout antwoord waren gegaan. Ook dit kan betekenen dat ze een goede kandidaat is of een goede mol, want als ze echt zeker van haar zaak was dan had ze iedereen wel omgepraat. Het was erg slim van Hadewych om iemand in het vliegtuig te vragen naar het antwoord. Slim idee, maar uiteindelijk hadden ze dus wel een fout antwoord. William was ook goed bezig met die woonplaats en met de kaart van de gletsjer. Ook al had hij uiteindelijk de verkeerde naam gepakt, dus dat kan ook een mollenstreek zijn in principe. Frits en Anne-Marie gaven al aan dat ze niet goed mee deden. Het kan zijn dat Anne-Marie ook echt heel erg moe was, maar Frits had opzich wel meer mee kunnen doen. Al vind ik dit ook weer niet uberverdacht. Uiteindelijk had de mol dus best wel zijn/haar vraag goed kunnen hebben aangezien het al bekend was dat sommige mensen hun vragen fout zouden hebben. Uiteindelijk hebben alleen William, Tim, Liesbeth en Anne-Marie hun vraag goed.

Opdracht 2: Western
Bij deze opdracht was het opvallend dat Tim zei dat hij geld had (ik weet niet of dit zo is, volgens mij niet) en dat Liesbeth hem toch afschiet want "ze heeft het geweer niet voor niets". Dat vond ik nogal een rare reden om iemand af te schieten. Ik vond het daarom wel slim van Marit en Anne-Marie dat zij ook echt vroegen of Frits het geld had gepakt en ze wouden ook bewijs zien. Als kandidaat zijnde is het slim om het geld te pakken zodat je niet afgeschoten kan worden en vervolgens voor de jokers gaan of proberen die andere kandidaat af te schieten. En wist William dat Anne-Marie geld had gepakt? Want dan is het wel opvallend dat hij haar zo graag wil afschieten.

Opdracht 3: Spaanse stad
Liesbeth en Hadewych staken meteen hun hand. Dit is de beste positie voor de mol, dus dat is wel opvallend. Ook opvallend was dat William zijn portofoon niet af wou geven aan Marit. Ik snap niet wat het nut daar van is aangezien Marit ook veel duidelijker was dan hem. Daarna vinden Anne-Marie en Tim het kaartje, maar Tim wil niet dat Anne-Marie de naam van de straat doorgeeft aan Hadewych. Dat vond ik ook raar aangezien Hadewych en Liesbeth toch moeten weten waar iedereen naar toe moet. Vervolgens zijn Tim en Anne-Marie dus naar het huis gelopen en hebben vervolgens dus niks meer bij de opdracht gedaan aangezien het andere team naar de andere hints gezocht heeft. Op een gegeven moment vindt Marit dus het kaartje met de testvraag, waarom zegt William op dat moment dat het niet belangrijk is? Waarom willen Frits en William die vraag niet horen. Ze zijn ook heel ongeïnteresseerd. Als kandidaat zijnde let je dan toch op Marit en kijk je toch wel wat er met de enveloppe gebeurd? Daarbij vond ik Liesbeth deze opdracht verdacht omdat ze het blauwe huis zei terwijl ze het roze huis ernaast bedoelde. Ik kan me voorstellen dat als je een mol bent dat je op die positie wel mooi kunt mollen, maar dat het lastig is omdat Hadewych natuurlijk naast je staat en mee luistert. Daarna zijn Hadewych en Liesbeth ook vaag dat ze de groep naar de andere kant laten lopen. Sowieso is het vaag dat William zo makkelijk hier in mee gaat en ook de andere kant op loopt terwijl Tim en Anne-Marie juist duidelijk aangeven dat ze bij hun moeten zijn.

Test en executie
William > Heeft een nieuwe kijk op z'n/de mol.
Marit > Geeft aan dat ze een tunnelvisie heeft.
Anne-Marie > Tim
Tim > Anne-Marie, Liesbeth en hemzelf (Dat snapte ik niet xD)
Hadewych > ?
Liesbeth > Hadewych
Frits > Liesbeth en Hadewych liegen, maar dat maakt nog geen mol.

Marit ligt er dus uit. Ergens wel jammer want ze was een leuke kandidaat, maar ergens ook wel mooi, want ik begon haar toch wel te verdenken. Wel opvallend vond ik wat Liesbeth zei hierover. Dat Marit teveel fouten had gemaakt of te lang over de test heeft gedaan of ze heeft anders gedaan dan wat ze gezegd heeft. Wist Liesbeth dus op wie Marit zat en hoe weet Liesbeth z zeker wie het is.

Mijn verdenkingen
Anne-Marie > Ik vind haar nog steeds niet verdacht. Voor zover ik kan zien doet zij gewoon altijd goed mee.
Frits > Het feit dat hij deze keer bij de Western opdracht voor het geld is gegaan maakt hem ergens minder verdacht. Al was hij bij de vliegtuig opdracht wel verdacht aangezien hij niet goed mee deed en hij uiteindelijk met het verkeerde antwoord kwam terwijl Liesbeth het goede antwoord had.
Hadewych > Het viel me dit keer op dat sommige kandidaten haar verdacht vonden wat ik dan weer raar vond, want zij doet ook altijd goed mee. Ik heb haar ook nooit wat iets opvallends zien doen.
Liesbeth > Ik zit denk ik ook gewoon in een tunnelvisie, want ik vind haar nog steeds verdacht. Bij die eerste opdracht deed ze goed mee, maar als je de mol bent weet je gewoon dat anderen de vragen verkeerd hebben dus jij kan je vraag dan gewoon goed hebben en dan zit er nog steeds weinig geld in de pot. Daarom vind ik haar niet minder verdacht omdat ze juist zo goed meedeed in de eerste opdracht. In de tweede opdracht schiet ze Tim af terwijl hij aangeeft dat hij geld heeft. Daarbij gaat zij zelf ook niet voor het geld in deze opdracht. In de derde opdracht is ze later vaag over de huisjes en laat ze William+team omlopen. Ik blijf haar dus nog steeds verdacht vinden.
Tim > Mijn mening over hem is deze keer niet veranderd met de vorige keer. Hij doet soms gewoon rare dingen. Soms doet hij helemaal niks en dan doet hij opeens actief mee. Het feit dat William hem beschuldigde dat hij nog helemaal niks had gedaan en geen geld had binnengehaald en hij daarom weg liep zegt denk ik meer over William dan over hem. Hij wou Tim gewoon verdacht maken. Ik hou hem nog wel in de gaten.
William > Ik vond hem deze aflevering nogal rare dingen doen. Bij de eerste opdracht leek het of hij actief mee deed, maar hij zocht uiteindelijk het verkeerde antwoord op. Daarbij geldt ook voor hem hetzelfde als bij Liesbeth, dat het niet minder verdacht hoeft te zijn dat hij actief mee doet aangezien ze toch vragen fout hadden dus de mol kan dan juist de vraag wel goed beantwoorden. Bij de tweede opdracht schiet hij Anne-Marie weg terwijl ze geld heeft. HIj pakt zelf bij deze opdracht niks. Dit is ook raar. En bij de derde opdracht laat hij Marit niet praten door de portofoon en loopt hij op het einde helemaal de andere kant op. En hij probeerde dus Tim verdacht te maken. Opzich kan dat ook een mollenstreek zijn. Ik weet niet zo goed wat ik nu van hem moet denken, want ik had hem in principe al afgestreept als mol zijnde, maar begin hem nu weer verdacht te vinden.

Verdenkingen
Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)
Aflevering 3 > Liesbeth (Frits), (Tim)
Aflevering 4 > Liesbeth (Marit, Tim)
Aflevering 5 > Liesbeth (William)

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 19:36 

Oops.. vorige week vergeten mijn verdenkingen op te schrijven, maar ik zat gewoon nog op Liesbeth (ZIJ IS ZO HARD DE MOL!), dus mijn verdenkingen zijn hetzelfde xD

Maar yay, ze zitten in Spanje en het is daar warm en nu krijg ik het niet extra koud als ik zo op de donderdag avond in de kou WIDM krijg #happy. Dat en natuurlijk dat Spanje een mooi land is [a]

Aflevering 1: Liesbeth (Dio (William))
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 3: Liesbeth (Tim (William))
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 19:47 

Ik ben echt nog steeds vreselijk in de war dus mijn verdenkingen schieten dan ook alle kanten op - 'mijn' main Mol, Marit (see what I did there) ligt er helaas uit, waardoor ik automatisch op mijn numero twee ga zitten: Tim. Het is eigenlijk meer dat ik Frits en Liesbeth niet wil verdenken, omdat ik het echt heel erg jammer zou vinden als een van hen de Mol zou zijn. Maar ze zijn zeker verdacht in mijn ogen. Ik ga vanavond extra alert de aflevering kijken.

Aflevering 1: Marit (Maarten)
Aflevering 2: Maarten (Tim)
Aflevering 3: Tim (Marit)
Aflevering 4: Marit (Tim)
Aflevering 5: Tim

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 20:17 

Yeuj, Spanje! Eindelijk iets warms. Eindelijk een goede aflevering. De vliegtuigopdracht was wel een beetje een saaie filler. Dat Wild West-dorp was tof! Het spel werkte niet zo goed, maar was wel leuk om te kijken. En die laatste opdracht, dat was eindelijk eens een goede WIDM-opdracht.

Marit: Ik vond haar vorige week een heel klein beetje verdacht worden, maar deze aflevering eigenlijk weer niet meer.
Hadewych: Zij doet echt niets verdachts, het lijkt me zo sterk als zij de Mol is.
Anne-Marie: Ik zou haar nog steeds een supertoffe Mol vinden, maar heb niet echt aanleiding om haar te verdenken. Bij de opdracht in Almeria was ze ook goed bezig volgens mij.
William: Ik vond hem deze aflevering wel extreem gek doen toen hij straal voorbij het juiste huis rende in Almeria. Dus ik heb wel getwijfeld of ik hem niet te vroeg heb afgescheven. Eerst nog maar een aflevering afwachten.
Frits: Ik vond hem dus nog steeds heel erg verdacht, maar na die 1500 euro deze aflevering is hij toch wel gedaald in mijn verdenkingen. Hij had geen enkele reden om dat te doen (als hij de Mol zou zijn).
Tim: Ik vind hem de hele serie al verdacht, maar hij heeft niet echt duidelijke Molacties. Het blijft gewoon de manier waarop hij zich gedraagt. Voorlopig op plek 2.
Liesbeth: ik neig nu toch heel erg naar haar. En ik weet niet eens of ik haar wel een leuke Mol zou vinden. Maar ze loopt volgens mij ontzettend te manipuleren. "Ik heb een gun in m'n handen, dan zal ik toch wel moeten schieten?" en dat soort dingen. Ook zit ze vaak in sleutelposities.

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))
Aflevering 2: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 3: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 4: Liesbeth (Frits (Tim))
Aflevering 5: Liesbeth (Tim (Frits))

--

Polluitslag:

Aflevering 5: Wie is... de Mol?
Liesbeth Staats 43% (3 stemmen)
Tim Kamps 29% (2 stemmen)
William Spaaij 14% (1 stem)
Frits Huffnagel 14% (1 stem)
Anne-Marie Jung 0% (0 stemmen)
Hadewych Minis 0% (0 stemmen)
Totaal aantal stemmen : 7


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 21:27 

Als Liesbeth niet de Mol is, dan eet ik mijn schoenen op. Allebei.

Anne-Marie zit duidelijk op Liesbeth. Hadewych volgens mij ook. Frits zat op Anne-Marie. Daarbij werd Liesbeth ook wel heel verdacht in beeld gebracht deze aflevering - wat ik dan weer vreemd vind, maar alsnog. Overigens, haar "Ja, ik tekende wel het patroon in het zand"-opmerking tegen Hadewych (geloof ik?) toen die haar vroeg "Wat deed jij eigenlijk deze opdracht" bij de vis-opdracht (die overigens zo easy als sh*t was) vond ik geweldig lachwekkend. Ik deed echt letterlijk dit luidop: "Whahaha, riiiiiight."

Ik vind het er een beetje dik op liggen. Of het is een extreme tunnel deze keer, maar ik denk het niet. Volgens mij gewoon echt de Mol.

AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 6: Liesbeth

En ik schrik er best wel van dat Frits eruit ligt. Hij leek me zo'n kandidaat die de finale zou halen. Omdat hij ook best vaak in beeld kwam/aan het woord was en dat zijn vaak wel van die kandidaten die dan uiteindelijk ook in de finale zitten. Spijtig. En ik vond zijn reactie ook zo zielig. Heel eerlijk en oprecht, dat wel. Ik zat hier zelf een beetje met een krop in de keel zowaar. (Maarja, ik ben dan ook zo'n emotioneel kneusje als het ware - dat terzijde.)

En ik vond die Duisternis-opdracht heel hip ogen, maar ik snapte 'm niet zo helemaal denk ik.

Bon, dat was het ongeveer. Liesbeth is de Mol, jawel.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 15, 2012 23:28 

Ik kan morgen de aflevering niet zien, maar ik wil nog even de verdenkingen van afgelopen week posten. Ik twijfel nu heel erg over Liesbeth, ze maken haar heel erg verdacht, wat normaal betekent dat iemand het niet is. Maar ik zie niet in wie het anders zou kunnen zijn. Volgens mij zou je als mol eerder bij de boogschutters dan bij de hooibaalslepers willen zitten. Want daar heb je meer invloed of de uitkomst van het spel. Dus ik twijfel over Tim en ik mindere mate over Hadewych. Maar Hadewychs vragen aan Liesbeht of zij de mol was klonken realistisch, dus ik ga toch maar voor Liesbeth. Het lijstje begint een beetje saai te worden.

#6. Liesbeth (Tim)
#5. Liesbeth (Tim)
#4. Liesbeth (Tim (Frits))
#3. Liesbeth (Tim (Anne-Marie))
#2. Liesbeth (Tim (Hadewych))
#1. Liesbeth Staats (Tim Kamps (Maarten van der Weijden)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 17:17 

Ik vind de afleveringen wel toffer worden hoor, nu ze in Spanje zijn. Ik heb gehoord dat ze vandaag naar Sevilla gaan <33333333 Dus ik ben echt superbenieuwd of dat waar is. Zou wel tof zijn.

Laatste ep.. Ik word er geen wijs meer uit, hoor. Tim en Liesbeth kunnen het beide zijn wat mij betreft. William zit heel erg op Tim, Liesbeth werd verdacht gemaakt. Ik weet het dus even niet meer. Ik hoop echt dat het heel iemand anders is die allemaal coole acties blijkt te hebben. Sowieso hoop ik niet Liesbeth, want dan was ze geen goede Mol. We hadden haar dan allemaal gelijk al door..

En ik hoop bid smeek dat William er nog niet uit hoeft vandaag. Want ik houd gewoon van William Spaaij, ik kan het niet helpen.

Aflevering 1: Anne-Marie (Liesbeth)
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (Hadewych))
Aflevering 3: Liesbeth (Hadewych)
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth (Tim)
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 20:03 

Ugh ik heb helemaal geen tijd gehad om een uberlang verslag te schrijven. Ik heb alles wel opgeschreven op papier, maar niet hier. Dus even een korte samenvatting van de vorige aflevering.

Ik vind nog steeds Liesbeth erg verdacht. Al vond ik het wel irritant dat ze zo verdacht naar boven werd gebracht. Dit doet me dus denken dat ze de Mol niet is. Aangezien ze het anders niet zo obvious naar voren brengen. Ze was namelijk duidelijk aan het mollen met de stekkers. Ik verdenk haar dus alleen maar minder omdat het gewoon te obvious is. En dat vind ik voor nu nog een te domme reden. Ik blijf bij dezelfde mensen als vorige week. Ik weet niet zo goed wat ik van Tim moet denken dus ik blijf hem ook nog wel in de gaten houden.

Verdenkingen
Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)
Aflevering 3 > Liesbeth (Frits), (Tim)
Aflevering 4 > Liesbeth (Marit, Tim)
Aflevering 5 > Liesbeth (William)
Aflevering 6 > Liesbeth (William)

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme