Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Anne-Marie is de Mol! Cijfer?
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 17%  17%  [ 1 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 0%  0%  [ 0 ]
7 50%  50%  [ 3 ]
8 17%  17%  [ 1 ]
9 17%  17%  [ 1 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 21:33 

Wat een vuil eindbeeld :P (bij de 'volgende week...'). Op dat shot leek het echt alsof Hadewych een blik had van 'omg, ik ben gewonnen?' en de anderen haar omhelsden. Zo interpreteerde mijn broertje toch en zo leek het inderdaad ook echt xD. Maar ik ga het op een slimme montage houden en ik blijf steevast op Liesbeth.

Ik vond de eerste en enige opdracht in deze aflevering echt heel vreemd. For obvious reasons. Liesbeth kon natuurlijk niet té obvious gaan Mollen, maar alsnog. Ze had toch er wel voor kunnen zorgen dat ze haar niet hadden gevonden éénmaal ze wel al in de juiste stad waren? Hmm, vond het een vreemde opdracht. Mgoed. Het was ook gewoon een saaie aflevering, vond ik. Ook al is dat meestal wel zo (maar meestal hebben ze wel nog een hele fijne laatste opdracht - dat was toch een tegenvallertje.)

AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)
AFLEVERING 6: Liesbeth
AFLEVERING 7: Liesbeth
AFLEVERING 8: Liesbeth
AFLEVERING 9: Liesbeth (winnaar: Anne-Marie)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 21:53 

Op Twitter leek het nog even dat nu al bekend gemaakt zou worden wie de Mol was, maar dat leek mij al sterk omdat het altijd pas de week er op is. Ik heb deze keer niet ubergoed opgelet en ga ook geen verslag schrijven, want er valt niet heel veel over deze aflevering te zeggen. Ik ga nog steeds helemaal voor Liesbeth, dus dat houdt indirect in dat Anne-Marie gaat winnen aangezien zij de enige is die ook op Liesbeth zit. Het moet dus wel dat zij gaat winnen. Ik ga raar opkijken als Anne-Marie of Hadewych de mol blijken te zijn.

Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)
Aflevering 3 > Liesbeth (Frits), (Tim)
Aflevering 4 > Liesbeth (Marit, Tim)
Aflevering 5 > Liesbeth (William)
Aflevering 6 > Liesbeth (William)
Aflevering 7 > Liesbeth
Aflevering 8 > Liesbeth
Aflevering 9 > Liesbeth (winnaar: Anne-Marie)

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 22:46 

Ja, die vooruitblik was wel heel sneaky. Mijn eerste ingeving was ook dat Hadewych gewonnen heeft. Ik verwacht ook niet dat ze bij het programma zo'n grote fout maken bij de montage. Hadewych kan natuurlijk ook verrast zijn dat ze gewonnen heeft ondanks dat ze niet op de goede mol zat. Of ze is verrast omdat niemand het goed had in de finale, want Liesbeth zat (volgens de montage) op Annemarie en Annemarie zat op Liesbeth.

Ik zit nog steeds op Liesbeth, ze heeft het minste geld binnen gebracht. Ik twijfel nog wel aan Hadewych, maar die heeft bij de doolhofopdracht vandaag weer geld binnen gebracht. En Annemarie vond uiteindelijk Liesbeth in de brug, dat zou een mol ook niet doen. Al leek het wel alsof ze buiten de tijd binnen waren. Maar misschien was dat wel verkeerd gemonteerd.

Als Liesbeth het niet is, is het wel de ergste tunnelvisie ooit. :D

#9. Liesbeth
#8. Liesbeth
#7. Liesbeth
#6. Liesbeth (Tim)
#5. Liesbeth (Tim)
#4. Liesbeth (Tim (Frits))
#3. Liesbeth (Tim (Anne-Marie))
#2. Liesbeth (Tim (Hadewych))
#1. Liesbeth Staats (Tim Kamps (Maarten van der Weijden)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 19:11 

Ik ben heel benieuwd naar vanavond eigenlijk :'). Vooral door dat eindbeeld van de laatste aflevering, wat me een beetje in de war heeft gebracht. Voornamelijk ook omdat praktisch IEDEREEN op Liesbeth lijkt te zitten dat ik het stom ga vinden als zij het ook daadwerkelijk is. Al ben ik daar nog steeds van overtuigd, though.

Ik zou het geweldig vinden als Anne-Marie uiteindlijk de Mol lijkt te zijn. Liesbeth zou één van de slechtste tot nu toe zijn, Anne-Marie absoluut één van de beste (van de seizoenen die ik heb gevolgd). Enfin. Hetzalwelniet.

Mijn lijstje is uiteindelijk dit geworden.

    AFLEVERING 1: Marit (William (Liesbeth))
    AFLEVERING 2: Tim (Liesbeth (Maarten))
    AFLEVERING 3: Tim (Liesbeth (Hadewych))
    AFLEVERING 4: Liesbeth (Tim)
    AFLEVERING 5: Liesbeth (Tim)
    AFLEVERING 6: Liesbeth
    AFLEVERING 7: Liesbeth
    AFLEVERING 8: Liesbeth
    AFLEVERING 9: Liesbeth (winnaar: Anne-Marie)

En ik ben ook benieuwd naar de verborgen hints, zoals altijd. Ahja, ik wil het gewoon gezien hebben en ik hoop stiekem dat het niet Liesbeth is, zodat dit alsnog een sterk seizoen blijkt te zijn. Want mja, anders is het een beetje flauwtjes natuurlijk. Helaas. (Al vond ik de opdrachten en de groep wel veel gaver dan vorig jaar, dat sowieso.)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 20:18 

Ik ben echt benieuwd hoor. Zou me niks verbazen als het toch Anne-Marie is. Dan had ik het in de eerste aflevering goed! Alleen helaas daarna niet meer xD

Ik vond dit seizoen overigens niet echt heel leuk. Ik hou truely van William Spaaij, maar met Tim zorgde hij echt een beetje voor de humor. De opdrachten waren niet zo heel spectaculair vond ik. Maar Sevilla <3

Aflevering 1: Anne-Marie (Liesbeth)
Aflevering 2: Liesbeth (Tim (Hadewych))
Aflevering 3: Liesbeth (Hadewych)
Aflevering 4: Liesbeth (Tim)
Aflevering 5: Liesbeth (Tim)
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)
Aflevering 7: Liesbeth
Aflevering 8: Liesbeth
Aflevering 9: Liesbeth

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 20:19 

Ik ben heel erg benieuwd naar vanavond, heb er heel erg veel zin in! Ik weet echt bijna zeker dat Liesbeth het wel moet zijn, dus ik zou echt heel verrast zijn als het Anne-Marie of zelfs Hadewych is. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Molacties en de hints. Is elk jaar toch weer leuk om terug te zien. Aan de hand daarvan kan je denk ik ook het beste beoordelen of iemand een goede Mol was.

Wel moet ik zeggen dat ik dit over het algemeen geen sterk seizoen was. Natuurlijk, de groep was leuk (hoewel dat vooral kwam omdat de stomme mensen er snel uit gingen) maar de opdrachten vond ik echt zwaar tegenvallen, zeker vergeleken met vorig jaar. Het leek wel alsof ze op de opdrachten bezuinigd hadden of zo. Dus ik hoop dat dat volgend jaar beter zal gaan. Aan de presentatie van Art heb ik me niet zo heel erg geërgerd, maar ik vind nog steeds dat PJ het veel beter deed.

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))
Aflevering 2: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 3: Frits (Liesbeth (Tim))
Aflevering 4: Liesbeth (Frits (Tim))
Aflevering 5: Liesbeth (Tim (Frits))
Aflevering 6: Liesbeth (Tim)
Aflevering 7: Liesbeth
Aflevering 8: Liesbeth
Aflevering 9: Liesbeth

---

Aflevering 8 (&9): Wie is... de Mol?
Liesbeth Staats 58% (7)
Hadewych Minis 33% (4)
Anne-Marie Jung 8% (1)
Totaal aantal stemmen : 12


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 21:23 

Charlie schreef:
Liesbeth zou één van de slechtste tot nu toe zijn, Anne-Marie absoluut één van de beste (van de seizoenen die ik heb gevolgd).


Dit maal zevenmiljard. Volgens mij zat heel Nederland (België?) in een tunnelvisie met Liesbeth. Geweldige Mol. WHAHAHA. Ik voel me zo dom nu :') Maar wel briljant dat het Anne-Marie was. Echt briljant.

(Ik heb nu zoveel zin om het hele seizoen opnieuw te kijken :'))

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 21:31 

Ik vond haar vrij slecht eigenlijk, ze heeft weinig echte acties uitgevoerd en liet veel aan anderen over. De enige echt leuke acties (de pijl claimen en de het krijtje weggooien hebben geen geld gekost) . Ook bij de onderhandelingen deed ze erg weinig, ik vind het overigens flauw dat ze mee kon luisteren, wordt zo voor de mol wel heel gemakkelijk gemaakt. Enige wat voor haar spreekt dat niemand van het publiek haar verdacht, in de groep werd ze wel vrij veel verdacht.

Hopelijk wordt het volgend seizoen weer leuker, ik vond het qua opdrachten en groep ook niet heel spectaculair. Ze waren allemaal erg aardig tegenover elkaar, een groep die elkaar iets minder vertrouwt is veel leuker.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 22:17 

Aaarrgh, ik wist het zo zeker! Ik had het de afgelopen 3 jaar goed, maar dit jaar dus allesbehalve. xD Maar ik moet zeggen, ik vond het wel een hele leuke ontknoping. Ik vind het leuk dat Hadewych gewonnen heeft, en ik vind Anne-Marie best aardig als Mol. Het viel me op dat ze zich aan tafel en in de biechten best wel anders gedroeg t.o.v. toen ze in de groep was, dus dat vind ik wel goed gespeeld. Weinig hele spectaculaire molacties, wat wel weer aantoont hoe moeilijk is om goed te Mollen. Wel vond ik de actie met het krijtje en met de vuurpijl, die Chris al noemde, echt meesterlijk. En dat ze haar portret op het geld hebben gezet! Dat vond ik ook echt een hele leuke afsluiter. Verklaart inderdaad wel de vloek die op de pot rustte, de Mol zat gewoon de hele tijd in je zak. xD En ik vind de 'Jung es' hint ook erg sterk, hoewel ik die niet op de WIDM-site terug kan vinden. Dat is een beetje gek, Art noemde het volgens mij toch wel even kort?

Nja, in ieder geval een leuke afsluiter van een matig seizoen. Nu weer een eeuwigheid wachten tot seizoen 13...


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 9:58 

Ha! Ik wist het! En jullie allemaal maar op Liesbeth zitten. =P Leuk dat Hadewych gewonnen heeft. Ik vind dat zij het wel echt verdiend heeft. Bij de ene laatste aflevering moesten ze Liesbeth toen vinden. Vond ik ook wel raar dat ze op eens in zo'n weggetje zaten, hoewel dat niet echt een actie was van de mol. Die met het krijtje en die vuurpijl vond ik wel geniaal. Verder werden haar acties redelijk overschaduwt door andere acties. Na de onderhandelingen toen bekend was dat de pot weer op 0 kwam, viel het mij op Annemarie ook eerst glimlachte en toen opeens wat 'somber was' dat de pot weer leeg was.

_________________
The last enemy that shall be destroyed is death.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 10:08 

Ik ben heel blij dat het Liesbeth niet is :') Ik had stiekem gehoopt dat het Hadewych zou zijn omdat ik dat echt niet had zien aankomen, maar Annemarie is ook prima. Ik heb haar geen moment verdacht dus wat dat betreft heeft ze het prima gedaan (: Ik moet zeggen dat ik de hoeveelheid Molacties wel een beetje spaarzaam vond, ik heb het idee dat de laatste aflevering normaal gesproken altijd langer duurt. Ik moest wel heel hard lachen toen ze dat krijtje weggooide voor het oog van de camera XD

Ja, ik ben blij dat Hadewych heeft gewonnen, en dat Liesbeth niet de Mol is.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 12:40 

Ik dacht het vorige week al, want het is gewoon nooit zo dat de verliezer fout zit. En in dit geval zaten Hadewych en Liesbeth op Anne-Marie en Anne-Marie op Liesbeth..

Ik heb maar gekeken tot de pijl en boog, maar ik vond de Molacties niet heel geweldig. En ik snap nog steeds niet dat Anne-Marie riep: 'Zit ze IN de brug?' toen ze Liesbeth zochten.. En: wat flauw dat ze mocht meeluisteren bij de onderhandelingen. Dan is het wel heel makkelijk om de pot op nul te krijgen..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme