Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 15:45 

We kennen ze allemaal wel, de films uit onze jeugd (en vaak nog op videoband ook) die we helemaal grijs draaiden (en vaak tot groot ongenoegen van onze ouders)..
Waar ik nu benieuwd naar ben..

Welke films zijn voor jou echt jeugdsentiment? Welke vond jij helemaal geweldig en waarom? Welke herinneringen heb jij eraan? Wat is je het meest bij gebleven en kijk je die film(s) nog wel eens?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 22:08 

Ik heb er een paar:

Grease
Titanic
Pearl Harbor

Vooral de eerste twee heb ik heel vaak gekeken, in groep 5/6 ofzo? Ik weet het niet meer precies, Pearl Harbor heb ik in groep 8 voor de eerste keer gezien en die heb ik daarna ook nog vele malen gekeken maar niet zo vaak als die andere twee, dat was gewoon niet meer normaal, 2x per week ofzo XD vooral van Grease was ik helemaal gek. Nu kijk ik ze nog maar heel af en toe, als ze toevallig een keer op tv zijn, ik ken zowat alle teksten uit die films :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 16:33 

Ik laat even de Disney Classics achterwege, want uiteraard zijn die het grootste jeugdsentiment dat er is :P

  • White Fang. Nog steeds 1 van mijn favoriete films. Heb de videoband helemaal grijs gekeken. Dit was 1 van de eerste films die ik gewoon met originele Engelse stemmen keek i.p.v. van een versie die Nederlands is nagesynchroniseerd. Ik vond hem als kind zoooo ontzettend spannend. En White Fang zelf is gewoon mooi (ook al zijn het meerdere honden xD).
  • Free Willy. Vooral dit eerste deel vond ik práchtig. En als de film op tv is, dan zap ik echt niet verder. Deze film keek ik dan wel met Nederlandse stemmen. Heb de videobanden ook nog hier ergens liggen. Ik was gek op Willy en toen ik ongeveer 8 jaar was kreeg ik van mijn broer zo'n grote opblaasorka. Die noemde ik natuurlijk Willy. Veel leuke jaren mee beleefd. :P
  • Air Bud. Buddyyy <3 Ik ben gewoon gek op dierenfilms xD Air Bud was awesome. Door deze film wilde ik zelfs gaan basketballen. En Buddy is gewoon leuk.
  • The Prince of Egypt. Een film die me heel erg verwarde. Maar toch hield ik er van. Moses is ook altijd mijn favoriete Bijbelverhaal geweest. Ik kijk de film nog steeds van time tot time en de soundtrack luister ik bijna dagelijks, want die is PRACHTIG @@.
  • Little Rascals/Boefjes Deze film heb ik al in geen jaren meer gezien. Ook nooit de originele versie gezien, altijd de Nederlandse versie. Puur jeugdsentiment, vond hem vroeger fantastisch.
  • Cool Runnings. Zo zo zoooo vaak gezien. En ik vind hem nog steeds leuk. Alle personages zijn gewoon leuk. Vond hem echt hilarisch als kind. Hele fijne film.
  • Snow Dogs. Bij deze film was ik al iets ouder. Een jaar of tien ofzo. Deze film vond niemand leuk. Mijn ouders niet, mijn vriendinnen niet. Maar ik bleef hem maar huren. xD Ik vind hem nog steeds leuk. Deze film maakt me gewoon blij :P

Dit zijn even degene die ik me goed kan herinneren. Hoewel Holes (2003) en Home Alone (1990) ook geweldig waren, maar die heb ik minder vaak gezien.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme