Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Favoriete Pony?
Applejack 20%  20%  [ 2 ]
Fluttershy 0%  0%  [ 0 ]
Pinkie Pie 40%  40%  [ 4 ]
Rainbow Dash 20%  20%  [ 2 ]
Rarity 10%  10%  [ 1 ]
Twilight Sparkle 10%  10%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 10

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2012 19:38 

Afbeelding

Aangezien ik al een Korra topic geopend heb, is het misschien ook wel een idee om een topic te openen over die andere cartoon die het internet in z'n greep houdt, ondanks dat de originele doelgroep eigenlijk meisjes tussen de 4 en 10 jaar oud zijn. My Little Pony: Friendship is Magic bleek na een paar afleveringen al een grote groep fans te hebben die toch echt al ouder dan 18 zijn en zichzelf Bronies (Een combi van Bro en Pony) noemen. Vrouwelijke volwassen fans willen zichzelf nog wel eens Pegasisters noemen.

Citaat:
My Little Pony: Friendship Is Magic is an animated television series that premiered on October 10, 2010, on the United States cable network The Hub. Hasbro Studios and DHX Media's animation studio in Vancouver (formerly known as Studio B Productions) produce the series, which is based on Hasbro, Inc's My Little Pony line of toys and animated works. As of April 2012, the show has completed its second season in the United States, and is broadcasting internationally in dozens of countries in over ten languages.

The show follows a studious unicorn pony named Twilight Sparkle as her mentor Princess Celestia guides her to learn about friendship in the town of Ponyville. Twilight becomes close friends with five other ponies: Applejack, Rarity, Fluttershy, Rainbow Dash, and Pinkie Pie. Each represents a different face of friendship, and discovers herself to be a key part of the "Elements of Harmony". The ponies share adventures and help out other residents of Ponyville, while working out the troublesome moments in their own friendships.
The show has been critically praised for its humor and moral outlook. Despite the target demographic of young girls and their parents, Friendship Is Magic has gained a large following of older viewers, predominately male teenagers and adults, who call themselves "bronies". Reasons for this unintended appreciation include Faust and her team's creative writing and characterization, the expressive Flash-based animation style, themes that older audiences can appreciate, and a reciprocal relationship between Hasbro, the creators, and the fans. Elements of the show have become part of the remix culture and have formed the basis for a variety of Internet memes.


Op dit moment is in Amerika seizoen 2 net afgelopen, waar Nederland/België op dit moment is weet ik niet. Aangezien ik niet verwacht dat hier ook maar iemand wacht op de dub, wil ik voorstellen om afleveringen een week onder spoilertags te zetten, zodat iedereen de tijd kan nemen om de ep te kijken.

Seizoen 3 is inmiddels al bevestigt, maar er is nog geen datum bevestigt, al zijn er geruchten voor September.

Dan nu een vragenlijstje.

Wat vindt jij van MLP:FiM?
Wie is je favoriete character?
Wie is je mist favoriete character?
Wat is je favoriete ep?
Wat is je favoriete liedje?
Wat vond je van de finale van seizoen 2?


De intro van seizoen 2

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 14:31 

Ik zit nu bij Jalf, en wordt lichtelijk gedwongen om hier te posten, dus tja, bij deze..

Afbeelding

Mijn favo pony is dus Pinkie Pie.. Wat er ook gebeurd, Pinkie Pie brings the party en optimisme, wat soms onwijs grappig is.

Aka:
Afbeelding

Rarity vind ik ook onwijs leuk. Ik hou wel van een diva, en dat geeft imo ook leuke dingen mee.
Fluttershy en Twilight vind ik daarintegen minder leuk. Ja, het is leuk als Fluttershy boos wordt of enthoussiast probeert te doen ~YAY, maar nah, deze personages zijn niet echt mijn favoriet..

Soms erger ik me trouwens ook aan het feit dat mensen MLP zien als iets voor kleuters.. Er zijn zoveel dingen te vinden die, net als bij Disney, zich richt op de oudere generaties.. En gelukkig zitten die op Tumblr, dus een MLP Party is altijd dichtbij xD

Nog even een plaatje voordat dit bericht klaar is xD

Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 18:03 

Woeps, post gewist. Nu maar opnieuw schrijven.

Ik ben sinds ep 3 helemaal om en ik ben nu bij ep 18. Mijn favoriete ponies zijn Applejack en Fluttershy - de laatste tijd wat meer Fluttershy omdat Apple Jack vrij één dimensionaal overkomt tot nu toe - maar eigelijk vind ik elke pony leuk. Ik vind Rainbow Dash zo cool omdat ze super goed kan vliegen en duidelijk weet wat ze wil en ze ziet er schitterend uit. Ik vind Apple Jack en Rarity leuk omdat ze gewoon banen hebben en dat beide best serieus nemen, ik vind 't goed dat kinderen dat ook zien in een cartoon serie. Fluttershy is adoreble en haar ''yay''s zijn zo lief. Ik vind het ook interessant om te zien wanneer ze nou wel en niet vliegt, ik vraag me af of er een patroon in zit... ik geloof dat ze vaker vliegt als ze zich goed voelt en minder vaak als ze bang is, klopt dat? Pinkie Pie... tja, je kan niet anders dan van haar houden. Ik vind Twilight Sparkle de minst leuke pony, waarschijnlijk omdat ze me te veel aan mij doet denken en da's een beetje pijnlijk soms. xD

Ik vond het slaapliedje, de remix van de Crusaders erg leuk, maar Winter Wrap Up komt af en toe weer m'n hoofd in (hoewel ik dat dat liedje best irritant vind). Overall alles wat Pinkie Pie zingt.

Trouwens viel het iemand op dat in ep 16 (? die met de wedstrijd waarbij Rarity vleugels had) Princess Celestia NIKS deed toen Rarity bijna crashte? Dat vond ik 'n beetje gek.

Afbeelding
Oh dear Fluttershy's STEM in deze aflevering <3

Afbeelding
DRUNK WITH POWER!


Laatst bijgewerkt door Sweet Hermione op di jun 26, 2012 0:55, in totaal 3 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 22:46 

@SH: Fluttershy geeft op een gegeven moment in seizoen 1 (Weet niet meer exact welke ep, ik denk 23) toe dat ze een "very weak flyer" is.

Maar goed, ikzelf ben ooit eens in een verveelbui ongeveer een jaar geleden begonnen met het kijken van MLP. Ik had d'r wel het één en ander over gehoord, dat het heel erg random en cracky was en dat het heel veel volwassenen aansprak. Ik besloot maar eens te kijken wat de big deal nou was. Dat heb ik geweten, want OMG wat is dit grappig XD De characters zijn geweldig, de verhalen zijn leuk en de animatie is gewoon heel erg goed (Ja, ik weet dat het flash is en dat er hier en daar gecopypaste wordt, maar alles ziet er gewoon zo mooi uit) Ook de verwijzingen naar films, musicals en series vind ik heel leuk. Trainspotting, Into the Woods, The Music Man, The Big Lebowski en zelfs Harry Potter.

Mijn favoriete Character is Rainbow Dash, want ze is gewoon awesome en heeft het beste design. Pinkie Pie is hilarisch en Fluttershy is gewoon uberschattig en helemaal geweldig als ze uit die schattige rol stapt. Andere characters die ik leuk vind zijn Flim en Flam, The Cutie Mark Crusaders, Gilda, Princess Luna, Discord en Queen Chrysalis. En Derpy, you gotta love Derpy <3

Characters die ik vervelend vind zijn Trixie, Diamond Tiara en Snips en Snails. Ik ook niet zo'n fan van AJ (Ik vind haar niet echt bijster interessant, in tegenstelling tot de rest van de Mane Six), Rarity (Ik vind haar afwisselend heel grappig of heel vervelend) en Spike (Maar das vooral omdat ik zijn eps niet zo heel leuk vind).

Mijn favoriete liedje is without a doubt The Flim Flam song <3 Sowieso omdat ik Flim en Flam gewoon hele leuke characters vind, maar ook omdat ik het liedje waarop het gebasseerd is (Trouble uit de musical The Music Man) door en door ken. Bovendien zingt het refrein zo lekker mee. XD

Ik kan echt niet wachten op seizoen 3. Helaas duurt dat nog wel even. @@ En hopelijk krijgt Scootaloo eindelijk d'r eigen ep, want zij is mijn favo CMC. @@

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2012 20:59 

Wat vinden jullie van season 3 thus far? =D

Btw hebben jullie wel eens fanfic gelezen van MLP? Ik kwam laatst wat tegen... scarred for life. Als jullie er een paar kunnen aanraden, please!


Afbeelding


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za dec 08, 2012 18:27 

MLP-fanfiction is iets weer ik heel ver weg van blijf. Sommige fans lijken soms te vergeten dat de serie (hoeveel volwassen humor d'r soms in zit) in eerste instantie gericht is op kinderen en behandelen het als een volwassen serie en schrijven dus fics die naar mijn mening niet okay zijn voor zo'n onschuldige serie. Maar ieder zijn ding.

So far vind ik season 3 heel leuk, maar over seizoen 2 was ik enthousiaster. Dat komt waarschijnlijk omdat ik toen dieper in het fandom zat, want ik vind seizoen 3 zeker niet minder. Ik vind het leuk hoeveel aandacht d'r is voor de CMC. Zelfs als ze geen hoofdrol in de ep hebben, komen ze toch nog even in beeld zoals bvb bij de Trixie ep.

Over de ep van deze week:
Spoiler:
YAY! Een Scoot ep :D Scootaloo is mijn favoriete CMC, dus ik vond het leuk dat ze veel aandacht kreeg deze ep. Ook veel Rainbow Dash, en dat is altijd leuk :D

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme