Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 10:38 

24 augustus de eerst volgende film van Tom felton uit. The Apparition!! ook zal hij gaan spelen in Therese Raquin. Hij is dus erg goed bezig, net als Dan radcliffe en Emma watson.
Wat vinden jullie ervan om sommige Hp acteurs terug te zien in andere films, kijken jullie die films dan ook? en gaan jullie ook naar the Apparition film?
Voor het geval jullie het nog niet gezien hebben dit is de trailer van de film.



 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 12:52 

Ik heb de trailer net even bekeken, ziet er interessant uit! Hou ook wel van het thema, ik ga de film wel een keer kijken denk ik.
Zelf vind ik het wel leuk om HP acteurs in andere films te spotten, maar het grappige is dat ik in sommige acteurs nog steeds hun Harry Potter personage zie maar bij anderen weer niet. Ik moest in deze trailer zelfs even zoeken naar Tom maar hij doet me totaal niet aan Draco denken (: Terwijl Daniel me volgens mij echt altijd blijft herinneren aan Harry.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:31 

@cat

Ja, het is inderdaad interresant plot! haha..echt, ik probeer het en beetje objectief te bekijken..dat is bij the Woman in Black al aardig gelukt, maar inderdaad zal Dan altijd de ware HP blijfen ook al gaan ze rebooten!! er zal nooit een betere Harry worden gecast! Leuk te horen dat jij hem ook, van plan bent te gaan kijken.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 12:28 

WOW! Ik ben normaal totaal niet van zulke films, maar deze, holy gedoe! Het ziet er echt tof uit en ik denk dat ik hem wel ga kijken! Ik vind het ook heel tof om Tom in een andere rol te zien. Ik denk echt dat hij dat goed kan. Hij deed me in de trailer geen moment denken aan Draco! Ik heb toevallig gisteren The Woman in Black gekocht, dus ik moet hem nog kijken, maar ik denk inderdaad ook dat het bij Daniel moeilijker is om niet steeds "Harry" te denken.

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 08, 2012 12:37 

Ik ga deze film wel kijken. Ik ben altijd wel benieuwd naar Tom Felton's nieuwe films. Hoewel 13Hrs me heel erg heeft teleurgesteld. Dat vond ik echt een rukfilm. The Disappeared vond ik nog wel oké. Het genre waar Tom nu steeds vaker in speelt, spreekt me erg aan.
Van Dan heb ik ook The Woman in Black gezien, wat ik een goede film vond. (En doodeng lol xD ik ben een scheiterd). Hoewel Dan inderdaad altijd Harry Potter zal blijven, vond ik hem erg goed in TWiB.
Ik ben niet iemand die veel films kijkt van de ''kids'' uit Harry Potter. Ik vind de volwassenen veel leuker. Alan Rickman & Ralph Fiennes, daar zet ik speciaal een film voor aan.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme