Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 19:18 

Oke, waarschijnlijk kent iedereen haar al maar ik wou er toch even een topic over maken want ik heb haar pas net ontdekt door het filmpje dat ze op youtube heeft gezegd over het vreemdgaan van Kristin Stewart. Ik heb het over de Twihard Emma Clark, die filmpjes op youtube zet en daar behoorlijk over bekritiseerd word.

Eigenlijk is het gewoon zielig en mag ik het helemaal niet doen maar ik lach me dood!

Maargoed, wat vinden jullie van haar? Hebben jullie haar filmpjes ooit gezien? & vinden jullie het haar eigen schuld wat mensen over haar zeggen of moet iedereen haar gewoon in haar waarde laten en geen gemene opmerkingen meer maken?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 13:23 

Yup, ik ken haar. Ik heb meerdere video's van haar gezien. Ik heb er niet echt een mening over. Ik vind haar geen goede vlogger, ik ben het ook vaak niet met haar eens, maar ze entertaint (blijkbaar) wel, want mensen blijven kijken. Vanwege haar uiterlijk en ''hysterische'' gedrag vinden veel mensen het leuk om haar belachelijk te maken, maar daar doe ik niet aan mee. Bij sommige vloggers weet ik dat ik - als ik dat wil - echt van alles kan neerzetten in een comment, bijv. The Wine Kone, communitychannel of disneykid1, maar ook daar zijn grenzen (okee, behalve bij The Wine Kone misschien). Alleen omdat je een douchebag kan zijn wil niet zeggen dat je het moet doen. Misschien ben ik daar te serieus in, maarja, ik vind het niet kunnen.

Ik ben benieuwd of we ooit nog te weten komen of ze een troll is of niet. Momenteel denk ik van niet, maar who knows. Boxxy heeft het ook lang volgehouden.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme