Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 17:50 

OMR! wie van jullie kent the dublinners? Persoonlijk ben ik dol op Ierse muziek ook wel bekend als celtsiche muziek. Deze 50 jaar oude band stopt ermee, na 50 jaar! erg jammer! een groot verlies! Ze zijn nu bezig voor hun laatste tour en koemn dan ook even langs in de plaats waar ik woon..da's toch een eer!!

Wie van u is ook fan van the Dublinners?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 18:09 

Het bericht begint langzaam door te sijpelen, maar ik kan er met de kop niet bij...

Ik hou niet zo van dit soort nieuws, dus ik wacht even op de echte bronnen, omdat de officiële bronnen nog niet spreken van stoppen.

Zelf ben ik gisteravond geweest naar de show en het was als vanouds formidabel. Moeilijk te omschrijven. Die mannen zijn gewoon stuk voor stuk geweldig. En ik ben heel blij dat ik vorig jaar de kans heb gekregen om ze te ontmoeten. Vooral omdat Barney dit jaar overleed. Hoewel ik Gerry een geweldige banjo-speler en violist vind. Zijn uitstraling is aanstekelijk.

Ik was wel lichtelijk verbaasd dat de man van de merchandise mij nog herkende. Hij is echt super. :mrgreen:

Tja, hier spreekt toch wel een fannetje. Als blijkt dat dit werkelijk de laatste shows zijn... Ga ik binnen nu en een paar dagen echt nog een keer.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 18:21 

@aisling Tijdens het eten stond avnavond bij ons één vandaag aan. En toen hoorde ik dat degene die vanaf begin af aan bij de dublinners zat ermee stopte en met pensioen gaat, en volgens één vandaag stopt de groep er nu mee.

Tja, ik ben zef fan sinds de eerste Sherlock Holmes film haha. één van hun nummers zitten daarin, sindsdien ben ik fan!

Maar jij zal wel een goede fan zijn! :)

wat vind je hun beste nummer?

Ik vind zelf rocky road to dublin en Whiskey in the jar heel goed!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 18:48 

Grappig dat John als man van het eerste uur wordt bestempeld. Hij is pas vanaf 1964 met de band mee gaan spelen, maar is nooit formeel bij de band gevraagd. Als je hem er naar vraagt, ziet hij zichzelf ook niet als een van de Dubliners. Dus eigenlijk zijn er geen founding members meer over sinds het overlijden van Barney afgelopen 5 april.

Ik heb net het stuk bij Een Vandaag gezien. Opmerkelijk, maar een begrijpelijke keuze van John. Zo te zien denkt Sean nog lang niet te stoppen. Maar in feite, ze kunnen blijven doorgaan en wisselingen uit blijven voeren... maar zijn het dan de Dubliners nog?

Zelf ben ik opgegroeid met de muziek, ik ben dan ook al 15 jaar fan. Als klein meisje leerde ik de muziek kennen en ik was meteen verkocht. Ik kan daarom ook niet zeggen welk nummer ik het mooist vind. Laat staan door wie gezongen. Iedereen heeft iets bijgedragen aan de muziek, Luke, Ciaran, Ronnie, Bobby, Barney, John, Sean, Eamonn, Jim, Paddy, Patsy en nu Gerry.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme