Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 14:21 

Eigenlijk vond ik dat het volgende onderwerp wel onder de aandacht mocht worden gebracht.

Het gaat over Sherlock Holmes, recentelijk hebben twee regisseurs een poging gedaan om de boeken te verfilmen. De een in een film versie, Guy Ritchie, en de ander in een tv-serie.

Omdat ik sinds kort wel geinteresseerd werd in Benedict Cumberbatch, die ik nu een geweldig goede acteur vind en ik gewoon van goede detective's houdt en Sherlock Holmes is gewoon een fantastische detective, misschien wel de beste!

Enfin, Ik heb dus serie 1 en 2 op dvd gekocht en al snel werd mij duidelijk dat de tv serie vele malen beter is na mijn mening dan de film.

Dit basseer ik op het feit dat de film versie een Hollywood productie is en ja die kunnen na mijn mening nooit echt een goede Sherlock film maken. Dat moet je na mijn mening aan de britten overlaten, verbaasd was ik heemaal dat de regisseur een brit was. Met respect voor RDJ hij heeft het op zijn amnier Sherlock gedaan mara hij blijft een amerikaan en dat vind ik niet geloofwaardig voor een kassiek brits karakter.

waarom is de tv-serie na mijn mening beter?
De stroryline, de cast, het drama, trouw aan de boek.

Ik had daarom ook een aantal vragen voor jullie:

- Tijd voor een goede remake/reboot?
- Zijn jullie het ermee eens dat de tv-serie beter is?
- Hoe kijken jullie tegen deze twee verfilmingen aan?

Ik vind een goede remake wel terecht!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 15:52 

We hebben al een BBC Sherlock topic. Ik verander dat topic in een algemeen Sherlock Holmes-topic, zodat ook andere incarnaties van dit beroemde personage besproken kunnen worden. Hier gaat een slotje op!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme