Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 19:45 

Zoals de titel al zegt zullen hier wellicgd spoilers in veschijnen voor degene die het nieuwe boek van J.K.Rowling The Casual Vacancy nog niet gelezen hebben;

Dan nu over het onderwerp. Na pagina 250 bereikt te hebben leek het mij nu al fascinerend om na te denken over een verfilming. Echter denk ik dat het beter is er een tv-serie van te maken, maar daarnaast word hetz eer moeilijk dit boek te verfilmen om dat veel karakters denken in plaats van praten maar toch leek het mijleuk om na te denken welke acteur of actrice ik al wie zie. Ik ben benieuwd op jullie reactie!

Castlist:

Barry Fairbrother -> Adrian Rawlins ; waarom heb ik voor Adrian rawlins gekozen? toen ik met name het eerste hoofdstuk las en ik las over Barry dacht ik meteen aan Adrian Rawlins. Deze man is niet zo bekend maar ik ken hem van the Woman in Black de oudere versie waarin hij grappig genoeg de hoofdrol speelde maar ik zag hem later ook als Jamer Potter Snr. Ik denk ook zeker dat hij de rol goed zo spelen.

Mary Fairbrother -> Helen McCrory; Ook zei is niet zo'n hele bekende actrice maar toen ik haar in Potter zag als Narcissa malfoy, vond ik dat ze de rol als moeder van Draco gewoon briljant speelde! sowieso von dik haar d erol als moeder of echtgenoot prachtig gespeeld! Daarom denk ik dat ze deze rol ook briljant zou spelen

Gavin Hughs -> Colin Firth : Deze acteur is gewoon gewedig! ik hem van Tinker , Tailor Soldier Spy echt een vande beste films die ik ooit heb gezien. En ook in een andere fim the kings'speech speelde hij zijn rol gewoon briljant. Ik zag hem daarom wel graag in de rol van Gavin Hughs

Howard Mollison -> Richard Griffiths : Richard is ook gewoon zo'n fantastisch acteur! zoals in Private peaceful en Pirates of the Carrebean! maar natuurlijk ook in Potter. Daarom leek hij mij we erg geschikt voor de rol van Howard Mollison. Ik denk dat die rol helemaal geschikt zou zijn voor hem. Gewoon echt perfect!

Shirley Mollison -> Helen Mirren: De Britse filmindustry is gewoon mijn favoriete! Ik denk dat ze de beste acteurs en actrices van dit moment hebben! Een van die voorbeelden is natuurlijk Helen Mirren. Ik denk dat zei perfect zou zijn voor d erol van Shirley Mollison.

Maureen Lowe -> Dame Maggie Smith: Natuurlijk kan ik niet anders dan mijn favorite actrice ook een rolletje te geven! Dame Maggie Smith misschien voor de rol als Maureen Lowe. het is een kleine rol maar toch zou het mooi zijn om deze geweldige actrice een rol te geven!

Miles Mollison -> Benedict Cumberbatch: Na Sherlock en Tinker gezine te hebben ben ik eigenlijk wel een Big fan geworden van Benedict Cumberbatch! Ik denk daarom ook dat hij de rol van Miles Mollison goed zou kunnen spelen!

Samantha Mollison -> Lara Pulver: Zei was echt een totale verbetering als Irene Adler in de tv-serie Sherlock! echt fantastisch! Goede actrice! Het leek mij daarom ook wel leuk om haar voor de rol als Samantha Mollison te zien!

Simon Price -> Als Simon Price wat wel een interresant karakter was in het boek, zou ik graag Rupert Graves zien! Voor degene die hem niet kennen hij heeft in V for Vendetta gespeeld maar ook in de tv-serie Sherlock. Ik vong hem meer dan geschikt voor deze rol! [i]

Ruth Price -> [i] Imelda Staunton: als de echtgenoot van Simon zou ik graag Imelda Staunton zien , in de film david Copperfield (1999), had ze ook al zo'n soort rol en die speelde ze best goed! vandaar dat ik dacht dat ze voor deze wat kleinere rol ook wel geschikt zou zijn


Andrew Price -> Hero Fiennes-Tiffin : Voor de rol als Andrew Price zou ik het liefst Hero zien! Toen ik hem zag in HBP zag ik meteen dat hij een groot acteur zou kunnen worden! IK vond hem echt bijzonder getalenteerd als Tom Riddle. Maar laatst heeft hj ook in Private Peaceful gespeeld, mooie film! Kortom ik zou hem graag voor die rol zien.

Tessa Wall -> Helena Bonham Carter: Voor het, na mijn mening, irritante karakter Tessa Wall zou ik graag Helena Bonham Carter zien! Ik denk dat zei die rol wel goed zou spelen

Colin " Cubby" Wall -> Toby Jones: Toen ik over dit karakter las dcaht ik meteen aan Toby Jones. Deze acteur heeft redelijk wat bekendheid gekregen na Dobby gedaan te hebben. waaronder in Captain America en Tinke rwaarin hij fantastisch is! Ik denkd at hij deze rol ook briljant zou doen!

Stuart " Fads" Wall -> Will Dunn Voor de rol van Stuart zou ik Will Dunn nemen. deze acteur heeft de in epiloog Harry's oudste zoon gespeeld. Ik zou hem wel geschikt vinden. Omdat ik toch wel van mening ben dat jonge acteurs vaak beter hun best doen dan oudere, oudere hebben het a vaker gedaan en bij jongere acteurs is het allemaal nieuw enzo en ja..is het presteren toch knapper vind ik

Kay Bawden -> Hayley Atwell: Kay Bawden was best moeilijk om te casten, maar uiteindelijk leek mij Hayley Aywell wel geschikt, zei heeft in Captain America gespeeld.

Gaia Bawden -> Na Potter 7b ben ik een groot fan geworden van Ellie Darcey Alden! vandaar dat ik denk dat zei de rol van Gaia Bawden heel goed zou spelen!

Terri Wheedon -> Svetlana Khodchenkova In tinker speelde een andere actrice die ook fantastisch was! Svetlana khodchenkova! Zei zou wel een goede keus zijn na mijn mening voor Terri Wheedon

Krystal Wheedon -> Voor de rol van Krystal Wheedon denk ik dat Helen Barlow ee goede keus is! zei heeft onder andere in Potter 7b in de epiloog gespeeld maar afgelopen jaar ook in de verfilming van het beste boek van Charles Dickins; Great Expectations! kortom zeiz ou een goede keuze zijn!


Graag hoor ik jullie mening en ben ik hierbij ook benieuwd wie jullie als wie zouden casten als het aan jullie lag. Hopelijk word het dan volledig aan BBC overgelaten aangezien hun grote succes met tv-series!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 21:51 

We hebben dit topic al, in het board algemeen! Klik!. Ik heb je bericht al daar naartoe verplaatst.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme