Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do nov 15, 2012 11:41 

Langzaam-aan komen de BAFTA nominaties en awards er weer aan! Voor degene die het niet weten, BAFTA is voor de liefhebber van de britse filmindustry DE EVENT van het jaar. Aangezien het afgelopen jaar nogal een mager filmjaar was. De vuile profiteurs ( twilight Saga) draait nu dus dat laat helemaal zien hoe slecht het afgelopen filmjaar was. Gelukkig komt die serie ook aan zijn eind, dan is de wereld van die ramp verlost. De vraag was echter aan jullie, wie vinden jullie nou welke film, welke acteur, welke actrice heeft nou het afgelopen jaar een award verdiend. Ik ben weer benieuwd!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do nov 15, 2012 17:54 

Ik mag hopen dat The Hobbit meegenomen gaat worden in de beoordelingen, omdat ik hier toch wel hoge verwachtingen van heb. Zeker met de Lord of the Rings als voorgaande delen. Maar daarvoor zullen we toch eerst tot halverwege december moeten wachten.
Voor de rest heb ik eigenlijk weinig meegekregen van de grote spektakels die in de bioscoop hebben gedraaid. Het maakt me eigenlijk niet zo uit wie er wint, omdat degene die wint in ieder geval iets teweeg heeft gebracht onder de mensen. Hoe goed of hoe slecht de film ook eigenlijk was.

To be continued... ik ga me nog even verdiepen in de films van het afgelopen jaar.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 14:59 

Ik ben het niet helemaal eens met je opmerking dat het een mager filmjaar was. Ik bedoel, er is net een nieuwe James Bond film uit, The Hobbit komt bijna uit, the Avengers was een megahit en, ook al vind jij het misschien verschrikkelijk, ook de laatste film van de Twilight-saga doet het heel goed. Persoonlijk mijn favoriete film van dit jaar: The Perks of Being a Wallflower. Ik hoop echt dat die nominaties gaat krijgen! (Of ben ik nu fout bezig en moet het een Britse film zijn?)

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do nov 29, 2012 10:20 

Als ik het heb over een succesvol film jaar dan zijn er dat jaar veel films uitgekomen dit dat daarnaast ook verdienen. James Bond is een van die films die de british filmindustry draagt na 50 jaar. Het feit dat eindelijk de laatste film van Twi-Shit is uitgekomen en dat het zo druk bezocht word heeft echter niks te maken met succes. Als er al mannen heen gaan worden die waarschiojnlijk gedwongen door hun vriendin of vrouw. De vrouw of de fangirls kunnen haats niet heen gaan voor het verhaal naar deze ramp dat zich films noemt. Zei gaan erheen omdat ze de acteurs knap vinden meer niet. Avangers had verassend genoeg veel opgeleverd en was gewoon een goede superheldenfilm.

Dus als ik aan een goed filmjaar denk kijk ik naar 2011 een zomer vol met blockbusters! de films waar ik slechts van heb genoten dit jaar waren..The Woman in Black, avangers, Prometheus, dark Knight rises en hier word The Hobbit dan nog aan toegevoegd. Waar je 2011 daar waren continu goede films in de bioscoop! vooral de zomer! en als ik op IMDB.com kijk dan wod 2013 een super-film-jaar!

BAFTA staat zoals al eerder vermeld voor British Academy Film Tv Awards. Tom hiddelston zou misschien een prijs kunnen krijgen bijvoorbeeld, of Emma watson idd. en Dan Radcliffe. Het moet dus een contributie zijn aan de britse Cinema. OK buitenlanders hebben ook wel eens wat gewonnen maar dan was de film nog een britse productie.

Ik heb lang getwijfeld om Perks te gaan zien, en heb het nog steeds niet gezien omdat ik bang was dat het typisch zo'n amerikaans high school verhaaltje word. Terwijl mij het verhaal wel een aansprak op gebied van drama. Misschien als hij op Film 1 is over een tijd dat ik hem kijk en dan bepaal of ik hem ga kopen op DVD.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 29, 2012 22:17 

Okay, dus het gaat echt alleen over Britse contributie. Nou, dan vind ik dat Emma Watson hem zeker verdiend voor haar rol in the Perks! (Het is echt een aanrader, als je de kans krijgt, ga hem echt zien in de bios! Een topverhaal en goed geacteerd! Het boek is ook een aanrader!) Verder noemde je nog een film die ik totaaal vergeten was! The Woman In Black. Inderdaad ook echt een fantastische film! Hoop zeker dat Daniel een nominatie krijgt! Verder hoop ik ook dat Sherlock in de prijzen valt, naar mijn mening de beste detectiveserie van deze tijd.
Ik ben het verder niet met je eens over de Twilight thing. Succes is succes, ook al zijn de bezoekers voor het overgrote deel vrouwelijk. Ik vind ook echt niet dat ze een BAFTA verdienen, wat dus blijkbaar ook niet kan, aangezien het gewoon echt neit echt goed geacteerd is. Persoonlijk vind ik Twilight best leuk, ik vind de acteurs niet eens echt zo knap (ok, Robert Pattinson wel, maar daar was ik al fan van). Ik ga ernaar toe omdat ik het een hilarisch verhaal vind. Het is juist leuk omdat het zo slecht en voorspelbaar is.

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr nov 30, 2012 13:15 

Het is altijd mooi om te zien dat mensen het met je eens zijn op filmgebied maar het is ook hardstikke leuk om te discussieren. Hetgeen waarom ik twi-shit niks vind is ten eerste de cast, verschrikkelijk! ze kunnen voor geen meter acteren! beetje jammer dat Robbert een brit is maargoed. Ook qua verhaallijn is eht onlogisch en kan het nog wle voor een soap doorgaan. Als ik de revieuws van de laatste film bekijk op filmtotaal en film 1 pakte dat ook niet goed uit 2 sterren! OOk de muziek in Twilight blijft niet hangen zoals dat wel is bij grootmachten als Harry Potter, LOTR en Star Wars. als ze al 2 sterren van de 5 krijgen nou...dan moet dat ook al wel genoeg zeggen lijkt mij.

Ik ben het met je eens dat Dan een nominatie/award verdiend! en Emma weet ik dus niet, wellicht. we zien wel weer.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 20:19 

lordmistery schreef:
Het feit dat eindelijk de laatste film van Twi-Shit is uitgekomen en dat het zo druk bezocht word heeft echter niks te maken met succes. Als er al mannen heen gaan worden die waarschiojnlijk gedwongen door hun vriendin of vrouw. De vrouw of de fangirls kunnen haats niet heen gaan voor het verhaal naar deze ramp dat zich films noemt. Zei gaan erheen omdat ze de acteurs knap vinden meer niet.


TROLL! IN THE DUNGEONS! Thought you ought to know *faints*

Seriously though... Laat films en fandoms in zijn waarde. Dat jij er niet van houdt, okay, maar dit is in mijn opinie een bash-post.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme