Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Lees je wel eens een boek opnieuw?
Ja 76%  76%  [ 13 ]
Nee 0%  0%  [ 0 ]
Soms 24%  24%  [ 4 ]
Misschien in de toekomst 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 17

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 18:29 

Waarschijnlijk ken je het wel: Een boek dat je zó leuk vind dat je het per sé nog een keer wil lezen.

Welke boeken wil je zeker nog een keertje lezen?

Welke boeken heb je al een aantal keer gelezen en hoevaak ongeveer?

Welke boeken wil je sowieso níet nog een keer gelezen?

Ik beantwoord deze vragen ook.

1. The Vampire Diaries.

2. De hele Olijke Tweeling-serie (toen ik klein was) zo'n 4 keer, de Harry Potter-serie 3 keer.

3. Geen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 18:45 

Welke boeken wil je zeker nog een keertje lezen?
The Hobbit, die vond ik echt zo mooi toen ik hem de eerste keer las, het was zo'n fijn en mooi geschreven boek!

Welke boeken heb je al een aantal keer gelezen en hoevaak ongeveer?
De Harry Potters heb ik al zoveel keer opnieuw gelezen, die zijn gewoon zo mooi. Hoeveel keer ik ze al heb gelezen kan ik niet meer bijhouden. Ontelbaar.

Welke boeken wil je sowieso níet nog een keer gelezen?
The vampier dairies. Dat was echt zo'n teleurstelling... en 'de drakenbruid', dat was echt zo'n lelijk boek!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op wo dec 12, 2012 20:07, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 12, 2012 18:56 


Welke boeken wil je zeker nog een keertje lezen?

De boeken van A Song of Ice and Fire. Ik ben echter nog niet klaar. Maar ik weet zeker dat ik die nog een keer ga lezen in de toekomst.

Welke boeken heb je al een aantal keer gelezen en hoevaak ongeveer?

Harry Potter obviously. PS,COS,POA,GOF ongeveer zo'n 15 keer. OOTP misschien 6 a 7 keer. HBP en DH een keer of 3,4. De serie Chronicles of Ancient Darkness misschien 2 of 3 keer. Winnetou heb ik een paar keer gelezen en de Overleven in de wildernis-serie. Een paar jeugdthrillers wel een keer of 2,3. En een hoop kinderboeken ook wel een aantal keer. Ik las in mijn kindertijd vaak boeken meer dan eens.

Welke boeken wil je sowieso níet nog een keer gelezen?

Boeken die ik ooit voor school moest lezen zoals De Aanslag etc. En Dracula: De ondode. Een soort van vervolg van Dracula. Destijds vond ik hem wel spannend, maar het verkrachte eigenlijk het originele verhaal. Verder lees ik nooit meer Twilight.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 15:30 

Welke boeken wil je zeker nog een keertje lezen?
Alle Harry Potter boeken blijven denk ik leuk om te herlezen. Ik wil op niet al te lange termijn Te Fault In Our Stars van John Green nog een keer lezen. Ik ben zo snel door dat boek heen geraasd dat ik het idee heb dat ik er niet alles uit heb gehaald wat er in zit.

Welke boeken heb je al een aantal keer gelezen en hoe vaak ongeveer?
Ik heb alle Harry Potter boeken denk ik 2 keer in het Nederlands gelezen en 1 keer in het Engels, niet super vaak dus.

Welke boeken wil je sowieso níet nog een keer gelezen?
An Abundance of Katherins van John Green. Ik was zó blij dat ik het boek uit had want het was echt niet voor mij geschikt. John Green schrijft briljant, maar dat boek ga ik echt niet nog een keer lezen.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 16:58 

Alle boeken die ik in mijn boekenkast heb staan heb ik waarschijnlijk wel twee keer gelezen. De Harry Potter serie heb ik best een heel aantal keer gelezen. Sowieso mijn favoriete boeken uit de serie lees ik elke zomervakantie wel een keer. Veel van mijn kinderboeken heb ik heel vaak gelezen, vooral de Madelief boeken.

Momenteel ben ik A Song of Ice and Fire aan het herlezen (hoewel ik die pas dit voorjaar ben gaan lezen voor de eerste keer) en ik merk dat het een goede beslissing was want ik lees nu zoveel meer details en ook hints naar gebeurtenissen in de latere boeken.

Verder ben ik een fan van de boeken van Camilla Lackberg, dus die wil ik ook nog wel eens vanaf het begin helemaal herlezen. Maar een of ander iemand heeft het eerste boek geleend ( @@ ), dus dat moet nog even wachten... Maar voor ik asoiaf uit heb zijn we toch wel een paar weken verder. :')

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 19:06 

Reflex schreef:
Verder ben ik een fan van de boeken van Camilla Lackberg, dus die wil ik ook nog wel eens vanaf het begin helemaal herlezen. Maar een of ander iemand heeft het eerste boek geleend ( @@ ), dus dat moet nog even wachten... Maar voor ik asoiaf uit heb zijn we toch wel een paar weken verder. :')


Mijn zus heeft de Lackberg boeken ook allemaal gelezen, ze zei dat het niet zo belangrijk is ze in volgorde te lezen. Dus hoef je je na asoiaf niet te vervelen, toch? :D

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 13, 2012 19:31 

Nee, de volgorde is niet zo belangrijk, maar ik wil ze wel graag op volgorde lezen. ;)

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 11, 2013 15:30 

Welke boeken wil je zeker nog een keertje lezen?
De Hobbit, Harry Potter, In de Ban van de Ring, eigenlijk bijna elk leuk fantasy boek...

Welke boeken heb je al een aantal keer gelezen en hoevaak ongeveer?
Harry Potter... Elk deel echt al heeel vaak. De Hobbit heb ik ook al heel vaak gelezen.

Welke boeken wil je sowieso níet nog een keer gelezen?
Eigenlijk geen.

Als ik een boek niet dubbel lees dan had ik nu al elk fantasy boek uit. Maar ik vind het leuk om die boeken nog eens te lezen XD. Anders koop je iets van €20.-, lees je het en stop je het ergens in de boekenkast. Zo kan je wel duizenden euro's verspillen, al heb ik een e-Reader waar ik die boeken op kan zetten. :mrgreen:

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 25, 2013 11:48 

Heb je ook wel eens het gevoel dat je even een tijd lang alleen boeken wil lezen die je al wel/nog niet gelezen hebt? Zo ja, zeg het dan! ;) Ik heb dat niet echt gehad, behalve als ik alle boeken net een maand geleden allemaal heb uitgelezen, dan vind ik het niet fijn om ze dan meteen weer te lezen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 26, 2013 9:56 

Oh, dat heb ik wel gehad. Ik heb soms nog steeds de neiging om enkel boeken te lezen die ik al gelezen heb...
Al begint dat al te beteren :)

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme