Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is... de Mol?
Kees 44%  44%  [ 4 ]
Paulien 56%  56%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 9

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 20:12 

Ik heb een paar weken niet de tijd gehad om te posten. Deze week maar even inhalen. Laatste aflevering was tof! Daniel voelde zich vast zo'n badass toen hij voorspelde dat er fotopapier in de kokers zat. xD Ik vond dat ook echt een leuke opdracht. Waarover ik me verbaasde: ik zag duidelijk kabels door die hal lopen. Ik snap niet dat ze niet gewoon een soort grote tent hebben proberen te maken! Dat was veel gemakkelijker geweest. De topito-opdracht was een beetje oud in de zin dat ie al een keer eerder is geweest. De heli-opdracht behoort echter wel tot een van de tofste opdrachten ooit! Man, dat was echt vet zeg.

Ik heb normaal gesproken al vrij vroeg een idee wie ik verdenk, maar dit seizoen kwam het echt vet laat. Sinds vorige aflevering heb ik toch steeds meer het gevoel dat Carolien de Mol is...

Carolien: Zij komt op het idee om met behulp van de stokken dat spandoek te maken en zo de ramen af te dekken. Dit vind ik een typische Molactie: op het eerste gezicht lijkt het een goed en fanatiek idee, maar in de praktijk blijkt het helemaal niet te werken. Er was zelfs gewoon een ladder. xD Ook tijdens de heli-opdracht zag ik haar een - in mijn ogen - hele goede Molactie doen. Ze zat vet lang in het spel (wil je toch wel als Mol, anders heb je geen controle over het spel) en liet zich toch vlak voor het einde afschieten. Ondertussen staat ze aan iedereen te vertellen dat ze het heeft gehaald. Op deze manier prent je toch een positieve gedachte in de hoofdjes van de anderen, ookal blijkt het daarna niet waar te zijn. Vervolgens kan je lekker overduidelijk gaan zitten balen dat het toch mislukt is.
Kees: Zit heel dicht op Carolien qua Mollerigheid. Doet vergelijkbare acties en is ook lang in het spel bij elke opdracht. Bovendien zit ook hij vaak in een controlerende positie.
Paulien: Is ook nog steeds best wel verdacht. Echter, ik heb haar deze aflevering afgeschreven omdat ze met de ladder aan kwam zetten. Had ze als Mol natuurlijk niet hoeven doen. Tenzij ze wist dat de meeste kokers toch open waren geweest, maar als we de lezing van Zarayda moeten geloven, weten alleen Tania en Zarayda dat.
Zarayda: Zij zou een Mol van de categorie Milouska zijn. Mijn belangrijkste reden om haar niet te verdenken: het verhaal van de kokers. Perfecte Mollenactie natuurlijk! Alleen als zij echt de Mol was, hadden de makers het denk ik niet zo duidelijk in beeld gebracht. Dan hadden ze in het midden gelaten wiens schuld het was en werd Zarayda automatisch een beetje verdacht omdat zij de kokers bewaarde. Maar nu was het zo erg gemonteerd van "Kijk, Mollenactie!" dat ik het niet geloof.

Aflevering 7: Carolien

Zo. Laat die aflevering van vanavond maar komen!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 20:16 

Aflevering 1: Zarayda(Joep(Carolien))
Aflevering 2: Tim(Daniƫl(Paulien))
Aflevering 3: Kees(Paulien(Tania))
Aflevering 4: Kees(Paulien(Tania))
Aflevering 5: Paulien(Kees(Zarayda))
Aflevering 6: Kees(Paulien)
Aflevering 7: Kees(Paulien)

Vorige week kon ik niet posten, omdat ik op vakantie was. Maar mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde en ik deel de mening van Aisling. Desondanks blijf ik wel een beetje twijfelen tussen hem en Paulien, omdat zij helemaal nooit wat bijdraagt aan de pot. En in Zarayda weiger ik nog steeds te geloven xD. Ik vind het wel ontzettend zonde dat Daniel eruit ligt!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 20:27 

Aflevering 1: Carolien (Daniel (Joep))
Aflevering 2: Daniel (Carolien (Paulien))
Aflevering 3: Carolien (Paulien (Tania))
Aflevering 4: Paulien (Carolien (Tania))
Aflevering 5: Paulien (Carolien (Kees))
Aflevering 6: Zaryada (Kees)
Aflevering 7: Kees (Zaryada)

Vorige week was ik eind van de week niet thuis, dus heb ik de aflevering pas in het weekend kunnen zien. Ik twijfel nog steeds, ik volg dit seizoen het maar half. Maar ik heb iig de mol een keer goed gehad. :')

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 20:34 

AAAAH ik vergeet te posten

Ik ga weer voor Zarayda!

Aflevering 1: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 2: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Kees (Zarayda))
Aflevering 4: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 5: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 6: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 7: Zarayda (Paulien)

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 22:11 

Best wel grappig hoeveel mensen voor Zarayda hebben gekozen. Nee, vorige week was mij al duidelijk dat zij er uit zou vliegen. Kijk maar naar de poster die ze bij Moltalk gebruiken. Iedereen was daarop in zwart-wit afgedrukt en uitgerekend Carolien, Paulien en Kees in kleur. Dat was voor mij het teken dat zij de finale zouden spelen.

Ik verdenk nog altijd Kees, hoewel ik Paulien ook niet geheel vertrouw.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 10:26 

Volgens mij is Carolien de Mol, Kees de winnaar en Paulien vist achter het net. Dit gevoel heb ik al eerder gekregen dat Kees de winnaar zou zijn. Voor mijn gevoel was Daniƫl de Mol, maar helaas ging hij er vorige week uit. Dat begreep ik echt niet. :S

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 10:29 

Dit was mijn lijstje van vorige week:

Aflevering 1: Tim (Tania (Kees))
Aflevering 2: Paulien (Tim (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Tania (Daniƫl))
Aflevering 4: Kees (Paulien (Carolien))
Aflevering 5: Kees (Paulien (Zarayda))
Aflevering 6: Zarayda (Kees (Paulien))
Aflevering 7: Zarayda (Kees (Paulien))

En haha balen. Ik was er nu bijna echt van overtuigd dat het Zarayda was. En nu weet ik het helemaal niet meer. Paulien deed heel verdacht deze aflevering en dat werd ook wel echt expliciet in beeld gebracht. Net dat houdt me een beetje tegen. Kees doet dan weer te weinig verdachte dingen, vind ik, om echt een goede Mol te zijn. Of ik zie gewoon teveel dingen over het hoofd, dat kan ook.

En Carolien, sja. Dat met het wegsturen van die zilverkleurige auto op het einde was heel erg verdacht. En an sich zou ze nog best de Mol kunnen zijn. Ik zou het in ieder geval het minste verwachten als zij het blijkt te zijn. En het meeste als Paulien 'm is. Al zou ik wel vinden dat het Paulien het alsnog goed gespeeld zou hebben. En wat een heerlijk hilarisch mens is dat toch.

Aflevering 1: Tim (Tania (Kees))
Aflevering 2: Paulien (Tim (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Tania (Daniƫl))
Aflevering 4: Kees (Paulien (Carolien))
Aflevering 5: Kees (Paulien (Zarayda))
Aflevering 6: Zarayda (Kees (Paulien))
Aflevering 7: Zarayda (Kees (Paulien))
Aflevering 8: Kees

Worst_lijstje_evah.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 0:27 

El topo:
(schot voor de boeg) Aflevering 1: Zarayda
Aflevering 2: Carolien (of Paulien)
Aflevering 3: Kees (of Tania)
Aflevering 4: Kees (of Paulien)
Aflevering 5: Paulien (of Kees) nee wacht Kees (of Paulien) ach een van hen :')
Aflevering 6: Zarayda (Paulien) (Kees)
Aflevering 7: Kees (Paulien)
Aflevering 8: Kees (Paulien)

Aflevering 7 was erg mooi om te zien hoe ze toch de topito XXL terug brachten in het spel met dat balletje-balletje-vrijstellingspel. Geniaal ook hoe Daniel lukraak een blauwe topo weet te halen, terwijl Kees/Carolien elkaar in de houdgreep houden (want geen van beide gunnen elkaar de vrijstelling) En ja, waar er twee vechten om Ć©Ć©n been, gaat de derde ermee heen: Daniel dus. Alsof het zo moest gebeuren, want wat leverde dat toch mooie beelden op! :mrgreen: Helaas wel Daniel his five seconds of fame alvorens ie exit ging, maar ik heb genoten van zijn deelname aan dit spel.

Aflevering 8 vond ik tam beginnen, wel toevallig hoe Zarayda/Paulien haar gebeden gehoord worden en ze bij het schoolgebouw arriveren. V.w.b. de jostiband in een postkantoor :lol: pakten ze die opdracht toch niet slim aan. Geheid komen er beelden van terug in de terugblik, waarbij de mol ipv een touw aantrekken rustig laat vieren of andersom. En dan maken de katrollen het wellicht zo licht als kan zijn, als je maar krampachtig blijft trekken, dan trek je vanzelf het touw zo strak. (zodat er geen beweging meer in te krijgen viel bij Carolien)

Then again.. volgens Art had de mol aan het langste end getrokken. Figuurlijk gezien zeker want niks verdiend. Maar letterlijk gezien deed Carolien dat en Kees hielp haar op den duur. Carolien stond immers het verste af van de vissenkommen en de sloopkogel. Typisch hoe Paulien halverwege pas de porto's opmerkt (zou Kees sneaky zijn sjaal erover gehangen hebben zodat de porto's niet opzichtig in zicht lagen?) En dan Zarayda in haar functie van parkeerwachter :P Door die vervormde stem kreeg ik niet alle vragen mee, maar ik vraag me ook af hoeveel we hier nu aan hebben. Wel geniaal gespeeld door Carolien, zoals Kees dat deed bij Daniel een aflevering eerder, door Zarayda een rad voor ogen te draaien. Daarmee verzekerde Carolien Paulien en zijzelf ervan om in de finale te komen!

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 25, 2013 11:40 

Er is een filmpje gemaakt met alles wat de Mol zei in de drive-in opdracht achter elkaar :)
Klik!.

Iemand die hier wijs uit wordt? Ik heb sowieso geen idee meer wie de Mol is.. Of de Mol faalt, of hij/zij is heel goed. Ben erg benieuwd naar de terugblik iig.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 19:41 

Aflevering 1: Zarayda(Joep(Carolien))
Aflevering 2: Tim(Daniƫl(Paulien))
Aflevering 3: Kees(Paulien(Tania))
Aflevering 4: Kees(Paulien(Tania))
Aflevering 5: Paulien(Kees(Zarayda))
Aflevering 6: Kees(Paulien)
Aflevering 7: Kees(Paulien)
Aflevering 8: Kees

Ik vond het een hele leuke aflevering, zeker het einde met de auto's en het molfilmpje :D. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de laatste aflevering. Ondanks het feit dat Paulien qua molacties in de laatste ep vooral in de kijker stond, blijf ik bij Kees. Omdat ik het vooral leuk zou vinden dat ik na zes eps toch de 'juiste' mol heb xD. Maar ik zou het ook wel hip vinden als Paulien het blijkt te zijn en al helemaal 'whuuut' als Carolien het is.

Maar laten we toch maar op Kees hopen (A).


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 19:57 

Oh man.. Waarom ben ik ooit geswitched van Paulien naar Zarayda.. CURSE YOU WHOEVER MADE ME CHANGE MY MIND! Meh >.<

Aflevering 1: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 2: Paulien (Zarayda (Tania))
Aflevering 3: Paulien (Kees (Zarayda))
Aflevering 4: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 5: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 6: Zarayda (Paulien (Kees))
Aflevering 7: Zarayda (Paulien)
Aflevering 8: Paulien

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 20:14 

Ik hoop toch zo erg dat het Carolien is! Om een of andere reden zit ik op haar, terwijl ik heel erg bang ben dat ik verkeerd zit en het Kees is. Maar ja, ik blijf toch lekker op Carolien. Heb toch wel weer wat Carolien-argumenten gezien deze aflevering. Zo probeerde ze nog snel de "goede" auto weg te sturen. En het is natuurlijk ook een goede tactiek om de kandidaat uit te hangen en lekker bij de radio gaan staan te luisteren. Bij het spel met de touwen en kommen viel het me op dat ze steeds onder een rare hoek stond te trekken. Maar goed, ik zie waarschijnlijk alles wat ik wil zien. xD


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 20:34 

Aflevering 1: Carolien (Daniel (Joep))
Aflevering 2: Daniel (Carolien (Paulien))
Aflevering 3: Carolien (Paulien (Tania))
Aflevering 4: Paulien (Carolien (Tania))
Aflevering 5: Paulien (Carolien (Kees))
Aflevering 6: Zaryada (Kees)
Aflevering 7: Kees (Zaryada)
Aflevering 8: Paulien

Toch maar voor Paulien, volgens mij heeft zij het minste geld binnen gebracht en het meeste gemold. Carolien heeft naar mening teveel geld binnengebracht, Kees eigenlijk ook (die 1500 euro een paar afleveringen terug had minder kunnen zijn). Maar het zou mij niet verbazen als ik het fout heb.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 21:52 

Ik baal. xD Carolien is dus niet de Mol. Dat zei m'n gevoel dus eigenlijk wel, maar ik zat het toch heel erg te hopen. Het had zo tof geweest als Carolien de Mol was! :( En ik baal trouwens ook ontzettend dat ze deze aflevering de afvaller al bekend maken. Ik vind dat dus echt niet leuk!

Overigens was de bieb-opdracht tof, en de trein-opdracht vooral mooi.

Maar nu is Kees dus de Mol. 100% zeker. Dat zei m'n verstand ook al, maar m'n gevoel nog niet. Maar nu moet ik er wel aan toegeven. xD


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 01, 2013 0:27 

El topo:
(schot voor de boeg) Aflevering 1: Zarayda
Aflevering 2: Carolien (of Paulien)
Aflevering 3: Kees (of Tania)
Aflevering 4: Kees (of Paulien)
Aflevering 5: Paulien (of Kees) nee wacht Kees (of Paulien) ach een van hen :')
Aflevering 6: Zarayda (Paulien) (Kees)
Aflevering 7: Kees (Paulien)
Aflevering 8: Kees (Paulien)
Aflevering 9: Tol is de mol!

Wat. Een. Aflevering. Die trein, hoe mooi :o :love: Van buiten net the Hogwarts Express, hoe die ook aankomt bij het eindstation, zo mooi! En dan van binnen :love: Net een set voor een James bond film. En hoe in stijl gekleed iedereen daar ook is, net een jaren 30 setting!

Zo jammer dat Carolien niet de winnaar is maar verliezer. Had haar echt als winnaar in mijn pool getipt. Verder worden alle aanwijzingen naar mijn mol bevestigd in de trein. Kip ik heb je, Tol is de mol. Of niet? :roll:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme