Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 19:59 

Ik denk dat The Hobbit ook niet helemaal vergeleken hoort te worden met The Lord of the Rings. The Hobbit is origineel eerder geschreven als een kinderverhaal dan als een volwassen boek, zoals the Lord of the Rings.
Spoiler:
Dat zie je bijvoorbeeld bij de grote ork, wanneer Gandalf die dood. In de plaats van dat het een spannend en vies gevecht is waarbij kindjes hun ogen zouden toe doen, is er humor in gestoken. 'That will do...' ik vind het geweldig hoe ze heb gedaan hebben! Zowel Peter als de acteurs.

Daarbij ook even: Gollem creepy? In deze film vond ik hem juist schattig! Je ziet duidelijk dat hij tijdens de raadsels zich nog helemaal geen zorgen maakt om de ring, omdat hij die nog steeds denkt te hebben. Daarmee zie je hem van een heel andere kant. Het is schattig hoe hard hij in het spelletje opgaat. Bijvoorbeeld het beeld wanneer hij met zijn kin op die rots met grote ogen naar Bilbo kijkt, wanneer Bilbo zijn eerste raadsel zal zeggen. Echt zo'n schattig beeld. Ik vind hem, om eerlijk te zijn, zelfs schattig wanneer hij daar vlak bij de uitgang zit en al weet dat zijn ring weg is. Zo hulpeloos als hij daar zit. Op dat moment zou ik hem echt zo kunnen knuffelen... ;)

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 11:56 

Het boek De Hobbit heb ik gelezen. Helaas nog niet de film gezien.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 09, 2013 20:53 

The Hobbit is echt een fantastische film! Ik zat ook in de VIP ruimte in de bios dus dat was al helemaal vet!
Spoiler:
Ik vind Peter Jackson een heel goede regisseur, en ik heb hem gevolgd op YouTube en social media. Het eindresultaat is prach-tig! Zo mooi gedaan, die draak, de adelaars, de steenreuzen, alles! Ik heb wel een nadeel gezien en dat is het vechten. Er komen naar mijn mening te veel gevechten in voor, en dat was in het boek minder. Dat heb ik ook gelezen, en hoe ik het toen in mijn fantasie voorstelde, is de film eigenlijk ook. Deel 2 is 16+, maar ik ga met "volwassen toezicht", dus dat komt wel goed XD. Het 3D en 48 frame resolution zijn super mooi gedaan, alsof je in de film zit. Iemand die ik ken (ze heeft een heel slechte smaak XD) heeft de film ook gezien, en ze zei dat de Dwergvoeten er "opgeplakt" zijn?! Gollum laat echt een andere kant van zich zien! Met die grote ogen, hulpeloos, ik had bijna medelijden met hem! Ik snap echter niet waar ze dat 12+ vandaan halen, mijn oma wilde mijn zusje van 6 meenemen, maar mijn moeder vond dat niet goed! Ik heb dus kennis gemaakt met de Hobbit door mijn oma, ze is echt lief.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr nov 01, 2013 19:23 

Het nieuwe deel komt er al bijna aan, en de trailers zien er goed uit.


_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme