Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 15:14 

Eigenlijk vroeg ik me af wie van jullie kent de boeken serie van Nicholas Flamel geschreven door de redelijk goede schrijver Michael Scott? Dit is een antastische fantasy serie. Bijna alle karakters hebben echt bestaan, volgens de mythology! , dus als je het nog niet hebt gelezen dit is een hele gode tip;

Nou voor degene die het wel hebben gelezen, Zoals jullie miscchien weten komt hier een film van, en gaan ze in Februari met het script beginnen voor de eerste film, in New Sealand!!!

Dit is mijn voorkeur voor de cast, ben benieuwd naar julie mening;

Spoiler:
Bertie Gilbert als Josh newman.
AnnaSophia Robb als Sophy Newman
Matthieu Amalric als Nicholas Flamel
Eva Green als Perenelle Flamel
Alan Rickman als John Dee
Deborah ann Woll als Scathach
KAREN GILLAN! ( whaah! my crush xD) als Aoife
Helena Bonham Carter als The Morrigan
Allesio Boni als Niccoló Machiavelli
Judi Dench als Aunt Agnes
Shawn Ashmore as Billy the Kid
Luke Evans als Francis Comte de saint-Germain
Bob Hoskins als Gilgamesh
Emma Stone als Jeanne d'arc
Robbie Coltrane als Palamedes
Mila Kunis als Virginia Dare
Jude Law als William Sheakspeare
Charlize Therone als Bastet
Ian McKellen als Odin
Julie Walters als The witch of Endor
Lara Pulver als Coatlique ; Mother of the gods.
Tom Hiddleston als Anubis
Benedict Cumberbatch als Aten
Liz White als Hel
Hugo Weaving als Prometheus
keira Knightley als Hekate
Chris Evans als Mars Ultor
Sean Connery als Abraham de magus
Wat vinden jullie hiervan? mee eens of hebben jullie wat digen waar ullie het niet mee eens zijn? En wat vind je zelf van deze serie?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 15:31 

Grappig, ik had er net over met mijn zus dat er een film zou moeten van komen :) Ik ben erg blij dat er films komen, want dan ken ik de verhalen (ik heb de tijd nog niet genomen de boeken te lezen), dus een gewenste cast, kan ik nog niet zeggen.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 16:01 

@Lily

Geinig!! ben ook heel benieuwd naar de films. Ik hoop maar dat ze niet hetzelfde doen als bij eragon. Die series zijn door de films gewoon echt fucked up! Maar dat was ook bij the last airender en bij de meest recente Three musketeers film. Die regisseur Paul W.S Anderson heeft die film van three musketeers gewoon helemaal verpest. Dat was gewoon zo'n commerciele film geworden met allemaal van die Hollywood koppen, heb ik me zelf erg aan gestoord! En zelf hoop ik ook dat ze de Sherock Holmes films nog een keer over doen, want wees eerlijk amerikanen kunnen gewoon geen Sherlock Holmes maken. Met alle respect naar RDJ. Laat dat gewoon door de BBC doen, kijk naar de TV-series! velen malen beter!

Dus nat dit allemaal op te hebben genoemd, hoop ik dat iemand met hersens die films gaat maken! haha. Anders vrees ik het ergste. Kijk er erg naar uit!!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 18:59 

WAUW komen er echt films?? geweldig dat had ik niet verwacht! Ze zijn wel goed bezig de laatste tijd. (divergent, city of bones, catching fire)

anyway, ik vind deze serie heel leuk. Ik hou van alle oude mythes en verhalen en dan zijn deze boeken echt geweldig! Het is helaas al weer een tijdje geleden dat ik ze heb gelezen maar ik geloof dat ik bij boek 4 ben gebleven. Scathach is awesome!

hihi ik moest een beetje lachen om je keuze van hekabe. Maar verder zou het een topcast zijn!

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme