Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 18:03 

Plots zag ik tot mijn grote schrik dat Twilight genomineerd is voor de welbekende Razzie awards. IK ben zelf een groot fan van de British filmindustry dus kijk ik elk jaar weer uit naar de BAFTA! Maar wie van jullie kent de Razzie awards? Hier worden niet films genomineerd om wat ze goed gedaan hebben om maar om het slechte.

Twilight is hierin gonomineerd voor

- Slechtse film (Breaking Dawn Part 2)
- Slechtste Regisseur ( Bill Condon)
- Slechtste Actrice ( Kristen Steward)
- Slechtste acteur ( Robbert Pattinson)
- Slechtste vrouwelijke bijrol ( Ashley Greene)
- Sechtste mannelijke bijrol ( Taylor Lautner)
- Slechtste esemble ( the twilight saga)
- Slechtste Scenario ( Breaking Dawn Part 2)
- Slechtste Remake, ripp-off, sequel ( Breaing Dawn Part 2)
- Slechtste duo 2x ( Mackenzie Foy & Taylor Lautner) & ( Robert Pattinson & Kristen Steward)

Ik was dus erg benieuwd wat de Potterfans op dit Forum hiervan vinden? Ben je het ermee eens? of gun je het hun ook weer niet? Ik was ontzettend blij en vind het niet meer dan gerechtigheid :)


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 18:56 

Ach dit vind ik echt overdreven. Zo slecht is het nu toch niet. Twilight kijk ik best graag, het is lekker ontspannen en luchtig. Ik vind het verhaal niet super en erger me soms wel eens aan de relatie van Bella en Edward, maar ik ken veel slechtere films.
Ik vind het niet verdiend.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 19:04 

En nu ben ik het echt zat hoor..
Hou eens op zo denigrerend te zijn over iets anders dan Harry Potter.

De naam van de serie is Twilight, niet 'Twi-shit'.

Wat mij betreft ben je gewoon een flamer en dat is not-done.

@Modjes, sorry, I had to [a]

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 19:22 

Het feit is dat ze genomineerd zijn voor al die 11, dus er zijn meerdere Potterheads die Potter verdedigen.

Ik vind het alleen maar grappig dat deze awards bestaan.

Sorry Flamer? wat is dat?

oh..oh..wacht even er zijn ook andere films die ik leuk vind maar een ware Potterhead zet altijd een Potterfilm op #1 en dan de rest.

Ik vind de volgende films ook best leuk;

- Tron Legacy
- Tinker , Tailor, Soldier , Spy
- The Hobbit
- The Woman in Black
- The Hulk
- Ironman
- Paranormal Activity
- Hugo
- Toy Story 1, 2, en 3
- Dark knight Rises
- Captain America
- Rise of the Planet of the Apes
- Perks (?)
- Abraham Lincoln Vampire Hunter.
- SHERLOCK (TV series)
- Doctor Who
- Pirates of the carrebean
- LOTR
- Sweeney Todd
- Sucker Punch
- Polar express
- David Copperfield
- Mirror Mirror
- Amazing Spiderman
- Orphan
- Insidious
- X-men

Dus ga niet zeggen dat ik alleen van Potter houdt. OK ik ben loyaal en Faithfull aan the queen J.K.Rowling en the cast and crew en het verhaal, als een Potterhead zou moeten doen. En als een twihard dan begint fimpljes te maken met redenen waarom Twi-shit beter is dan Potter? dan verdedig ik Potter, velen zijn metmij BTW. Ik heb niks tegen THG, heb het nooit gezien. Maar ik ben dat ook niet van plan omdat ik geen "grote" fan ben van Jennifer Lawrence


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 20:20 

Ik snap je punt totaal niet. Het moge duidelijk zijn dat je Twilight veracht, maar waarom ben je dan verbaasd dat ze zijn genomineerd voor Razzie Awards, vanuit jouw oogpunt moet dat dan toch juist terecht zijn?

Verder vind ik het belachelijk dat je zelfs in de titel van dit topic Twi-shit gebruikt. As said before: leer andere mensen te respecteren. Ik ga daar nu geen discussie over aan want dat is al vaak genoeg gebeurd in andere topics, maar verander alsjeblieft de naam van het topic, dit is respectloos.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 21:04 

Heeft het nog nut om daarover in discussie te gaan? lordmistery heeft al meer dan eens bewezen dat hij niet van plan is respectvoller om te gaan met de mening van anderen.

Tja, de Razzie award, wie kent die nu niet. Mja ach, wat zal ik eens zeggen van zoveel nominaties... behalve dat ik het wel verdacht veel vind dat werkelijk alles genomineerd moest zijn. Ik vraag me dan ook af in hoeverre het realistisch is of dat er massaal een strijd gaande is. Nee, ik kan me niet voorstellen dat hier een eerlijke gang van zaken heeft plaats gevonden.

Zelf ben ik absoluut geen fan van Twilight, maar het is nu ook weer nodig om het de slechtste film met de slechtste acteurs te vinden. Met deze 11 nominaties lijkt het alsof er werkelijk niets goed aan is. Geloof me, in de loop der tijd zijn er grotere flops geweest. Te beginnen met die Hobbit-film uit Verweggistan en nee, ik heb het niet over die van Jackson.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jan 13, 2013 21:09 

Persoonlijk vind ik dit topic onnodig hatelijk tegen over Twilight fans. Het is prima dat je dingen stom vindt, maar toon nog wel een beetje respect tegen je medemens. Daarom gooi ik dit topic dicht.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme