Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 2:09 

*steekt hand op*

The Sims
Afbeelding
The Sims is een game voor op de computer, wii, tablet en diverse andere apparaten waar je met een virtueel poppetje aan de slag gaat, een huis bouwt en zo een complete familie of stad te maken. Wat vinden jullie van het spel? En over welke editie heb je het dan? Er zijn ook uitbreidingen te koop als Beestenboel, Nachtleven en IKEA meubels. Dit is dus een uitbreiding van het spel waardoor je meer dingen kan doen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 8:16 

*Steekt hand op*

Ik ben helemaal fan van de Sims 3, maar het is wel irritant dat je heel standaard begint als je de Sims 3 hebt gekocht, zonder huisdieren en dat soort dingen. Ik hoop dat als volgend jaar de Sims 4 uit is, dat de Sims 3 dan goedkoper wordt, want 40 euro vind ik een beetje veel ;)

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 11, 2013 20:59 

Ik verwacht dat de sims 3 wel goedkoper word als de sims 4 uit is. De sims 2 spellen kosten nu ook geen drol meer. ;)

Ik speel graag de sims. Ik heb de sims 3 met bijna alle uitbreidingen. Vond het eerst erg rot dat de sims 3 zelf zo standaard was, maar dit spel heeft uiteindelijk veel meer mogelijkheden. Ik wacht wel steeds tot de uitbreidingen in de uitverkoop zijn. Betaal er nooit meer dan 20 euro voor, al waren sommige het niet echt waard..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme