Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 15:24 

Warner Brothers heeft een aantal maanden mede gedeeld dat er een aantal films komen over Al Capone. Deze zal hoogstwaarschijnlijk Cicero gaan heten en hier zullen drie films van komen. Niemand minder dan David Yates al deze films gaan regisseren. Na mijn mening een goede keus. De films met meer politieke thema's kun je hem zeker toe vertrouwen. en na de laatste Harry Potter film heeft hij bewezen wel meer thema's te kunnen doen. Top regisseur na mijn mening. Tom hardy is aaangesteld om de rol van Al ' Scarface' Capone to gaan doen. Nou leek het mij leuk om de rest vand e casting te gaan invullen. Ik heb naar karakters gezocht die mogelijk in die films voor kunnen komen. Het gaat zich dus afspelen tussen 1920 en 1930. Ik heb zeer veel zin in deze films. Mijn casting kun je bekijken door op de onderstaande link te klikken. Ik ben hiernaast ook benieuwd wat jullie van de casting vinden. Zijn jullie het er een beetje mee eens? of is er hier en daar kritiek? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.imdb.com/list/nrpaVLl3hFw/


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme