Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is de Mol?
Susan 38%  38%  [ 3 ]
Tygo 13%  13%  [ 1 ]
Jennifer 0%  0%  [ 0 ]
Owen 0%  0%  [ 0 ]
Daphne 0%  0%  [ 0 ]
Aaf 0%  0%  [ 0 ]
Freek 50%  50%  [ 4 ]
Sofie 0%  0%  [ 0 ]
Jan-Willem 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 06, 2014 20:14 

Ik ben inmiddels 99% zeker dat Susan de Mol is. Freek en Tygo had ik al afgestreept. Ik werd nog een beetje nerveus over Jan-Willem, omdat hij sowieso al vet verdacht deed en erde laatste tijd vet veel goede hints naar hem wezen (t-shirt, geluidsfragment). Maar na de laatste aflevering heb ik hem afgestreept als Mol. Hij pakte 2000 euro op de windmolen terwijl hij dat makkelijk niet had hoeven doen. Hij had makkelijk een andere windmolen kunnen kiezen als hij de Mol was. Ook pakte hij 250 euro met een complete groene topo, terwijl hij makkelijk 1 partje had kunnen missen. Ik kan me niet voorstellen dat de Mol 2250 euro zou verdienen in een aflevering. Sofie zou ook nog steeds een goede Molkandidaat zijn. Ik heb Sofie afgestreept toen ze Jan-Willem uit de optocht pikte terwijl hij bijna niet te zien was. Dat leverde uiteindelijk geen geld op omdat het andere team Jan-Willem niet had gezien, maar dat kon Sofie niet weten. Dus tenzij ze dat stiekem toch wel wist, heeft ze zelfstandig 'geld' verdiend voor de pot en dat doet een Mol wat mij betreft niet.

Ik vind Susan al weken verdacht. Ook deze aflevering was ze weer behoorlijk goed bezig. Ze stond in het middelpunt met de kompas-opdracht waardoor ze uiteindelijk de (verkeerde) vingerafdruk kon kiezen. Ook vond zij de oranje topo en liep de groep daardoor 2000 euro mis. Het enige wat ik daar gek aan vind, is dat ze zich zo wel heel erg verdacht maakt: ze had ook 1 of 2 oranje partjes kunnen houden, waardoor die nooit compleet zou worden en ze dus op een minder verdachte manier het geld uit de pot kon houden.

Ik heb alweer zin in vanavond!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 06, 2014 20:30 

Ben het met Dennis eens, ik zit nu ook op Susan. Vond dat al teveel op Jan Willem gemonteerd werd, en die 2000 euro had hij makkelijk niet kunnen pakken. Als iemand anders de mol is eet ik mijn schoen op.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))
5. Jan-Willem (Susan)
6. Jan-Willem (Susan)
7. Susan (Jan-Willem)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 06, 2014 22:52 

Net op tijd uit je tunneltje gestapt, Chris! Da's best knap, zie je toch niet zo vaak.

Ben ik de enige die dit niet zo'n interessante aflevering vond? Hij was mooi en leuk om naar te kijken hoor, maar er was niet zo veel om de Mol te ontdekken.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 07, 2014 16:19 

Ik vond het Expeditie Robinsondeel wel leuk. Jammer dat het zo weinig heeft toegevoegd verder..

Ik ren rondjes en heb geen idee :') Ik hoop dat het Freek is, want ik vind hem al briljant sinds Op Zoek Naar Joseph en het zou bewijzen wat een fantastisch acteur hij is. Hij trekt echter hetzelfde zenuwachtige gezicht bij exectuties als toen hij 'En de winnaar is..' hoorde bij Joseph, dus ik denk niet dat hij acteert. Dus ik wil hem als winnaar :)

Moeilijk moeilijk. Ik ben over niemand behalve Freek verbaasd. Tycho was briljant als hij de Mol is, Susan.. tsja en Sofie ook.. die ben ik vergeten omdat ze zo obvious was. Moeilijk.

Aflevering 1: Sofie (Freek)
Aflevering 2: Sofie (Freek)
Aflevering 3: Freek (Sofie)
Aflevering 4: Freek (Susan (Sofie))
Aflevering 5: Susan (Jan-Willem)
Aflevering 6: Jan-Willem (Susan)
Aflevering 7: Susan (Jan-Willem)
Aflevering 8: Susan (Sofie)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 13, 2014 20:17 

@Dennis: ik ben vooral gewisseld vanwege die 2000 euro die Jan-Willem pakte. Dat is heel erg veel voor een mol, zeker omdat het makkelijk voorkomen kon worden.

Ik vond de opdrachten van vorige keer ook wat tegenvallen, eigenlijk vallen die het gehele seizoen al wat tegen. Weinig echte opdrachten. De groep vind ik dan wel weer leuk, een stuk leuker dan de afgelopen seizoenen.

Het lijkt er trouwens op dat vandaag al de finale-aflevering is? Tenminste dat wordt gesuggereerd in de promo's. Dan snap ik de vrijstelling van Freek niet. Ik zit nog steeds op Susan, maar ben er niet meer 100% zeker van. Ik ga echter niet nog een keer veranderen.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))
5. Jan-Willem (Susan)
6. Jan-Willem (Susan)
7. Susan (Jan-Willem)
8. Susan

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2014 20:23 

Ik vond afgelopen aflevering weer wat tegenvallen, leek alsof ze twee afleveringen in Ă©Ă©n hebben gepropt. Halverwege nog een executie, daarna een filmpje die normaal gesproken aan het begin van een aflevering zit. Ik zit en blijf nu op Susan, het zou mij verrassen als het toch Sofie is.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))
5. Jan-Willem (Susan)
6. Jan-Willem (Susan)
7. Susan (Jan-Willem)
8. Susan
9. Susan

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2014 20:32 

Ik weet het niet, ik weet het niet, Ik weet het ECHT NIET T_T

Ik heb de hele tijd op Freek gezeten, maar die is het dus niet en nou weet ik het gewoon niet meer. Ik gok nu op Susan, maar het kan net zo goed Sofie zijn XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 20, 2014 23:38 

Yaaaayy, ik had het goed! Altijd leuk. xD Ik vond het een leuk seizoen en ik vind dat Susan het goed gedaan heeft! Wel vond ik de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Maar dat heb ik wel vaker als ik het goed heb, dan heb je overal natuurlijk op gelet en zitten er dus maar weinig verrassingen in de molacties. Wat dat betreft is het misschien wel leuker als je het niet goed hebt. xD

Wat vonden jullie van dit seizoen?


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 21, 2014 10:15 

Ik vond het een redelijk seizoen. Susan vond ik een vrij goede mol, ze deed tenminste niet zo afwachtend als sommige andere mollen. Al hadden veel van haar acties weinig zin omdat de andere kandidaten ook faalden. Kees vond ik vorig jaar wel een stuk beter, maar dat was ook dan een van de beste mollen. Wel vond ik dit seizoen de opdrachten wat tegenvallen, of meer nog het ontbreken van echte opdrachten.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 01, 2015 17:22 

Woop woop!! Nieuwe seizoen start vanavond om 20.20 uur op NPO1

Laten we een HPF poul maken op de app. Mijn gebruikersnaam is Niphai

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 02, 2015 21:33 

Net de aflevering teruggekeken, kon hem gisteren niet live kijken in het buitenland (andere jaren was het geen probleem). Volgens mij wel een leuke fanatieke groep. Ik neig tot nu toe vooral naar de dames Martine en Margriet. Vooral Martine komt mij verdacht over, vooral hoe ze ligt binnen de groep. Maar dat zou ook kunnen dat het gewoon haar karakter is. Ajouad is het denk ik niet, die heeft zich veel te veel in de picture gezet door de vrijstellingen te laten zien. Zou natuurlijk een tactiek kunnen zijn, maar ik denk het niet. Volgens mij wil hij gewoon teveel verdacht zijn, net als Chris. Victor en Marlijn reageren naar mijn mening teveel als kandidaten. De andere kandidaten vind ik tot nu toe lastig te peilen, maar vind ik niet heel verdacht.

@Niphai: ik heb ook de app, maar ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam is. (a) Volgens mij gewoon mijn eigen naam.

1. Martine (Margriet)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 14:48 

IK BEN HIER IN JAREN NIET MEER GEWEEST.

Ik was al helemaal vergeten dat ik mijn naam veranderd had, haha. Niels/Charlie hier. Ik heb denk ik ook de app, als dat gewoon die van vorig jaar is? Ik vind het wel leuk om in de poule te zitten! Als Belg heb ik ondertussen al mijn huisgenoten sinds vorig jaar aangezet om te kijken, dus ik kijk ook weer as fanatiek as possible mee.

Ik ben alleen niet van plan om hier te posten, tenzij heel veel mensen dat wel weer gaan doen (leeft hier nog iemand, eigenlijk?). Ik kijk vanavond de aflevering nog eens opnieuw met een huisgenoot, dus ik ga dan nog wel een keer wat verdenkingen bij elkaar sprokkelen.

In ieder geval dit: voor een eerst aflevering, vond ik dit meteen wel echt een héle leuke. Normaal gezien gebeurt er nog niet zoveel en nu vond ik vanaf de eerste opdracht de vaart er wel inzitten. En die "briefjes van de Mol" vind ik voorlopig top!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 08, 2015 20:08 

Woopwoop! Ik kijk natuurlijk ook weer en ik vond het een hele leuke eerste aflevering + een leuke groep! Wel was het een rommelige aflevering en is de groep ook vrij chaotisch bezig geweest.

Momenteel verdenk ik Marlijn, Evelien en Ajouad. Ajouad lijkt me eigenlijk sterk omdat hij wel heel erg provocerend bezig was, maa dat zou wel een hele gewaagde tactiek zijn dus blijft hij toch nog even op mn lijstje. Marlijn vond ik wel heel erg actief en fanatiek, dus ik hou haar in de gaten. Zelfde geldt voor Evelien, die stond overal met d'r neus bovenop.

Ik vond Margriet echt extreem vervelend. Zou een mol kunnen zijn, maar zou wel een vervelende tactiek zijn. Rik heb ik nog niet veel verkeerd zien doen, maar heb ik ook nog niet helemaal afgestreept. Viktor lijkt me echt een slechte leugenaar, al deed hij wel een paar gekke dingen.

Martine heb ik nog geen gekke dingen zien doen, maar ik zou het wel heel leuk vinden als zij zich verdacht zou gaan gedragen of misschien zelfs de Mol zou zijn. Carolina heb ik al afgestreept, die was veel te stilletjes. En Chris Zegers heb ik afgestreept toen hij moest liegen over de vrijstellingen van Ajouad. Nog nooit zo'n slechte leugenaar gezien. xD

Zin in vanavond!


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 09, 2015 12:34 

Als jullie hier posten, dan vind ik het wel leuk om weer mee te doen!

Na aflevering 2 ben ik in de war :') Veel mensen verdenken Rik en Caroline begrijp ik, maar dat doe ik niet echt. Marlijn vind ik een beetje obvious, maar vergeet ik nog niet. Ik vind het nog wel lastig.. Ik ga er nog even overna denken haha.

Moltalk is wat chaotischer dan ik gewend ben, maar ik vind het wel leuk. En heeeel verwarrend haha.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2015 20:14 

Ik zit inmiddels wel behoorlijk op Marlijn. Ik vind haar namelijk helemaal niet zo obvious, maar wel mollerig genoeg om het te kunnen zijn. Zo vond ik het in de vorige aflevering heel vreemd dat zodra iemand een geel doek pakt, zij roept "ja dat is een goede kleur!" terwijl ze naar het strand gaan. Als ze de Mol is, dan weet ze dat natuurlijk en kan ze bedenken dat je die gele kleur misschien niet ziet op het zand (uiteindelijk bleek het juist vet goed zichtbaar, maar ach. :p) Zo heb ik haar wel meer van die dingen zien doen, dus daarom verdenk ik haar.

Rik vind ik misschien nog een klein beetje verdacht, maar dat gedoe met die gemiste envelop werd wel zo duidelijk in beeld gebracht dat ik daarom juist geneigd ben om hem weg te strepen. Dat geldt eigenlijk ook voor Chris.

Ik denk steeds meer dat Ajouad een fanatieke kandidaat is. Viktor ook trouwens. Carolina vind ik nog steeds veel te stil voor een Mol. Margriet is wel schijtirritant maar het lijkt me sterk dat ze haar als Mol kiezen. Martine vind ik vooral heel erg grappig maar nog niet per se heel erg verdacht. xD

Moltalk is inderdaad rommelig elke keer, Arianna. Ik kijk het daarom ook niet meer elke week. Jammer, want met Arjen Lubach vond ik het altijd heel erg leuk.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme