Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is de Mol?
Susan 38%  38%  [ 3 ]
Tygo 13%  13%  [ 1 ]
Jennifer 0%  0%  [ 0 ]
Owen 0%  0%  [ 0 ]
Daphne 0%  0%  [ 0 ]
Aaf 0%  0%  [ 0 ]
Freek 50%  50%  [ 4 ]
Sofie 0%  0%  [ 0 ]
Jan-Willem 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 26, 2015 12:56 

@Dennis: Ik vind Moltalk wel leuk hoor, Vivienne is erg enthousiast en het is wat uitgebreider ofzo. Ik kijk het wel elke keer en raak er mega van in de war, dat wel.

Ik vind het nu lastig! Ik zit een beetje op Chris, Rik, Carolina en een minibeetje op Marlijn. Ik denk echter dat ik ook zou kunnen zijn als Marlijn bij een opdracht: alles tegelijk willen doen en zo per ongeluk anderen irriteren (zoals op het strand). Maar ze kan het ook juist stiekem zijn. Lastig!

Rik vind ik zo duidelijk dat het niet kan: maar echt, als hij kandidaat is, dan doet hij wel echt raar.

Chris.. Ja. Moeilijk. Zou echt wel goed kunnen, vind ik. Carolina hetzelfde: ik kan er niet precies mijn vinger op leggen, maar ik vind haar wel verdacht..

De groep vind ik minder dit jaar, eigenlijk. Kan wel lachen om Martine en Margriet, maar ik vind ze ook chaotisch en ik weet niet. Ik vind het nooit echt sĂşpererg als iemand weggaat. Vond het wel jammer van Ajouad, though.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme