Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is de Mol?
Susan 38%  38%  [ 3 ]
Tygo 13%  13%  [ 1 ]
Jennifer 0%  0%  [ 0 ]
Owen 0%  0%  [ 0 ]
Daphne 0%  0%  [ 0 ]
Aaf 0%  0%  [ 0 ]
Freek 50%  50%  [ 4 ]
Sofie 0%  0%  [ 0 ]
Jan-Willem 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 19:42 

Afbeelding


Afbeelding


Op donderdag 2 januari 2014 gaat het veertiende seizoen van Wie is... de Mol? van start. Voor de derde maal zal Art Rooijakkers, ooit de winnaar van WIDM, dit seizoen presenteren. Dit jaar speelt de serie zich af in de metropool Hong Kong! De tien deelnemers van dit jaar:


AfbeeldingSusan Visser [actrice]
AfbeeldingMaurice Lede [presentator] (9)
AfbeeldingTygo Gernandt [acteur] (3)
AfbeeldingJennifer Hoffman [actrice] (6)
AfbeeldingOwen Shumacher [acteur/komiek] (8)
AfbeeldingDaphne Bunskoek [presentatrice] (7)
AfbeeldingAaf Brandt Corstius [columniste] (5)
AfbeeldingFreek Bartels [musicalacteur]
AfbeeldingSofie van den Enk [presentatrice]
AfbeeldingJan-Willem Roodbeen [radio-DJ] (4)


Uitleg van het spel:

Onder leiding van presentator Art Rooijakkers stortten tien bekende Nederlanders zich in het grote avontuur en vertrokken naar Hong Kong. De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de Mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

Bron: http://www.wieisdemol.nl, http://www.widm.nl

Extra info:

Lees verder...
Het programma werd in 1999 in België bedacht door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove onder de naam De Mol en het spel sloeg meteen aan bij de kijker. Het concept is aan meer dan 50 landen, waaronder Nederland, verkocht. In Vlaanderen werd het geproduceerd door Woestijnvis en uitgezonden door de VRT. Deze versie won in 2000 de Gouden Roos van Montreux. In Nederland kreeg Wie is...de Mol? in 2001 een Gouden Beeld voor het beste amusementsprogramma. Het spel werd in 2001, 2002, 2009, 2010 en 2011 genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring, maar is niet als winnaar uit de bus gekomen.

Het spel wordt in de eerste vier seizoenen door tien onbekende Nederlanders gespeeld, sinds seizoen 5 door tien bekende Nederlanders, die naar het buitenland reizen. Ze zullen moeten samenwerken om allerlei opdrachten uit te voeren en geld te verdienen voor de pot. Maar Ă©Ă©n van hen is een bedrieger (de Mol), en die is er alles aangelegen om de opdrachten te saboteren. Na elke ronde krijgen de kandidaten 20 vragen over de identiteit van de Mol. Degene die de minste goede antwoorden geeft, ligt uit het spel en gaat direct naar huis. Bij gelijkspel wordt gekeken wie het snelst was. Soms kunnen kandidaten ook vrijstellingen verdienen waardoor ze niet mee hoeven te doen met de test. Het eigenbelang kan soms conflicteren met het groepsbelang. Uiteindelijk blijven er drie kandidaten in de finale over. EĂ©n zal er winnen, Ă©Ă©n zal verliezen en de derde is de Mol. De kandidaat die de finale wint, oftewel de test in de finale het beste maakt, wint het geld in de pot.

Bron: Bewerking van Wikipedia



Aangezien er op HPF altijd een grote schare aan trouwe WIDM-fans is die graag willen speculeren over wie er wel of niet de Mol is, een speciaal topic voor dit seizoen. Hier kun je al je theorieën en andere opmerkingen kwijt, dus barst los!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 19:58 

Woooooh, nog een half uurtje en het begint weer! Ik heb er zo zin in! Ik kon het toch niet laten om last minute nog even een topic aan te maken voor dit seizoen, hoop dat iedereen het weer leuk vindt om hier te speculeren en zijn verdenkingen te posten!

Ik vind het een interessante groep dit jaar, met toch wel een aantal grote namen! Eigenlijk zijn de enige die ik niet ken Maurice en Jan-Willem, de rest is toch vrij bekend. Ik denk dat het wel een interessant seizoen kan worden. Blijkbaar komt er een 'zwarte vrijstelling' in het spel waarvan nog niemand weet wat die precies doet.

Zometeen nog even moltalk kijken, en dan lekker voor de TV!


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 20:15 

Bedankt voor dit topic Dennis! Ik wist eerlijk gezegd nog helemaal niks over de serie van dit jaar – niet eens de locatie. Hong Kong lijkt me in ieder geval een gaaf land, en het lijkt ook wel weer een leuke groep te zijn, al kan ik natuurlijk niet iedereen. Ik ben vooral benieuwd naar hoe Tygo Gernandt in de groep gaat zijn, want die kerel is volgens mij heerlijk gestoord.

En die zwarte vrijstelling... daar kan ik niks van maken, ben benieuwd wat dat doet.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 22:08 

Mooie aflevering en ik heb gelijk al een hofdverdachte XD

1. Tycho (Freek (Owen))

Waarom Tygo? Er ging heel veel mis tijdens de lichtjesopdracht. Tycho en Freek waren daarin de hoofdspelers. Dat zegt natuurlijk niets, want die opdracht was zo belachelijk moeilijk dat hij eigenlijk niet te doen was. XD Waarom dan toch Freek en Tygo? Omdat het nergens logisch was dat de groepjes een grote groene laser hadden. Tygo nam hierin erg de leiding.

Daarnaast: En hier is een misschien wel geheime hint:

Spoiler:
Het viel mij op dat tijdens de eerste executie Tygo's weerspiegeling steeds te zien in het computerscherm. Een geheime hint?


Waarom Freek?

Freek had ook een grote rol in de lichtjesopdracht. Hij liet Tygo de leiding nemen, dus wie weet?

Waarom Owen?

Omdat het werkelijk onmogelijk zou zijn als iemand het nummer 0 zou moeten seinen. Je kunt 0 niet seinen met een lichtje, Owen leek meer met dit idee te komen dan Sofie.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 08, 2014 23:22 

Ik vond het een toffe aflevering! Hoewel die laseropdracht wel echt onmogelijk was. En de zwarte vrijstelling en test aan het begin waren allebei echt heel tof! Ik heb alleen nog geen idee wie ik eigenlijk verdacht vind.

Tygo: Zou een goede Mol zijn, maar ligt er veel te dik bovenop. Ik zou als productie hem in ieder geval nooit kiezen als mol. Toch is het wel een goede optie.
Freek: Nog niet direct verdacht, vooral nog vrij stil.
Daphne: Lijkt me een interessante optie als Mol, maar heb ik nog niet veel verkeerd zien doen.
Jennifer: Leek mij in eerste instantie een goede optie als Mol, maar is vooralsnog de enige die geld heeft verdiend. Zij riep op de markt 'HEE DAAR IS HET" terwijl ze er als Mol gemakkelijk voorbij had kunnen lopen.
Susan: Bracht samen met Jennifer het geld binnen, maar dat was niet haar schuld. Voor de rest kan ik me niet zo veel interessants over Susan herinneren, maar zou best een leuke Mol zijn.
Jan-Willem: Ik ken hem niet en ik vind hem vervelend. Deed wel wat gekke dingen. Maar kan me niet voorstellen dat ze hem als Mol zouden casten, ik denk toch dat ze liever iemand hebben die lekker ligt bij het publiek.
Aaf: Vond ik verrassend veel op de voorgrond eigenlijk, ik had verwacht dat zij rustiger zou zijn. Is dat misschien omdat ze Molt?
Sofie: Was erg opvallend bezig. Goede optie voor Mol. Alleen die belachelijke actie met die 0 die ze zogenaamd gezien hadden, was zo overduidelijk Mollen, dat ik me afvraag of ze dat als Mol wel zou doen.
Owen: vind hem verdacht overkomen. Ik weet namelijk dat hij best wel slim is, maar nog niet zo veel van gemerkt. Op de Markt deed hij een beetje onnozel en liet hij Tygo al het werk doen. Bij het seinen deed hij met Sofie die rare actie, wat ik weer een beetje overdreven vond als Mol. Ik weet het nog niet…
Maurice: Ik heb zelden iemand zo zien balen dat hij/zij eruit ging, zeg. Arme jongen…

Aflevering 1: Owen (Susan (Aaf)) (en voor de rest nog Sofie en Daphne)


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 09, 2014 20:28 

Leuke eerste aflevering, jammer dat Maurice eruit ging want die leek mij wel fanatiek in het spel. Wel een beetje naief, hij had al allerlei ideeën wie de mol zou kunnen zijn , dat kun je zo vroeg in het spel nog niet weten.

Ik heb nog geen hoofdverdachte, ik vond Jan-Willem vreemd gedragen, ook Owen vond ik verdacht, maar ik heb het gevoel dat hij misschien meer de mol wil acteren. Voor Tycho geldt nog veel meer. Jennifer kwam vrij oprecht over toen ze het geld vond, dus die sluit ik ook voorlopig uit. Van de anderen (Aaf, Freek, Daphne, Susan en Sofie) vond ik ook Susan nog opvallend onopvallend.

@Jalf:
Spoiler:
Ja, maar die spiegeling was de hele tijd, niet alleen tijdens het rode scherm. Tycho zat op de juiste plek, ik denk niet dat het bewust is gedaan.


Andere hints?:
Spoiler:
Henry V. kenteken tijdens Ă©Ă©n van de opdrachten in beeld. Zou op het Shakespeare stuk kunnen wijzen, verscheidene deelnemers hebben hier iets mee te maken. Zou ook op Owen kunnen slaan, die geboren werd op dezelfde datum (21 maart) als Henry V. begon te regeren.

Jan-Willem lijkt 'mol' te schijnen met zaklamp. Daarna zegt hij: 'Ik maak me kenbaar'. Misschien wel de duidelijkste hint tot nu toe, al is de beweging die hij maakt niet 100% duidelijk.


1. Jan-Willem (Owen (Susan))

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 13, 2014 15:51 

Speciaal voor dit fantastische topic ben ik weer even terug op HPF :)

Ik vind het een leuke groep! Veel bekende mensen en ik ben fan van Freek :D Ik hoop dat hij er lang in zal blijven.

Aflevering 2:
Even denken hoor. De eerste opdracht was toch die opdracht dat ze moesten splitsen? Owen en Susan werden er heel bewust uitgehaald, zonder dat de groep kon kiezen. Dat vond ik wel gek. Hen vond ik niet erg verdacht: ze hadden er wel overna gedacht. Misschien hadden ze ietsje duidelijkere personen kunnen kiezen (deze stonden echt heel erg achterin), maar het is wel zo dat ze nooit een belangrijke rol konden spelen in die korte tijd, zeker niet met zoveel publiek.
De groep wist dit, maar besloot toen op het laatste moment ineens iets heel anders te doen. Huh? Dat was echt een beetje gek.. Tygo kwam ermee iets anders te doen dacht ik. Freek zei stellig dat ze dat niet moesten doen en stuurde toen ineens wel weer in die richting. Apart. Ik vond het echt een beetje raar.

De enveloppen. Nice! Verklaart ook de eerste scène die we zagen in de eerste ep. We weten iig dat Freek een brief krijgt. Meer namen gezien? Ik hoop dat Freek zich aan zijn plan gaat houden en stiekem al het geld verstuurd, want ik vertrouw hem wel en veel anderen niet.. Beetje gekke actie van Tygo om die envelop te jatten. Had ook een beetje het idee dat dit meer een opwelling was dan logisch, want hij weet verder ook niet wat hij ermee gaat doen denk ik. Ben iig benieuwd wat ze zullen doen! Veel leukere opdracht dan die stomme potleegtrekopdracht van het seizoen van Annemarie.

Toen de tocht door die fabriek oid? Leuk idee. Apart dat Tygo en Freek die opdracht niet konden vinden, maar dat is ook wel weer verdacht in beeld gebracht.. En ze hebben de opdracht erna gewoon gehaald (hoewel ze natuurlijk alleen deden wat de controlekamer zei).
Jennifer en Sofie vond ik grappig, zeker omdat Jennife haar niet vertrouwde. Omdat Jennifer hier wederom geld verdiende zonder dat het hoefde (mensen in controlekamer deden niet hun best iets te vinden..) schrap ik haar nu echt van mijn lijstje.
Vreemd dat niemand Jan-Willem en Daphne? wilde helpen met hun opdracht.. Ik snap dat er twee opdrachten bezig waren, maar laat dan op zn minst iemand naar die opdracht van hen kijken. Dit was echt zonde, want ze hadden het makkelijk kunnen halen.. Verdacht van Owen, maar die is het dus niet :P
Iig eindelijk geld opgehaald :)

Test.. Niemand echt heel verdacht vond ik. Het ergste is wel: ER LAG GELD. Niemand heeft dat gepakt.. Okee, als er jokers oid liggen dan neem je dat misschien, maar niemand dacht er ook maar aan..

Ik vond het echt heel erg dom dat veel mensen vrijstellingen en jokers in hebben gezet. Sofie had groot gelijk met haar zwarte vrijstelling: had ik ook gedaan en was te verwachten. Ik vond het wel raar dat Susan vertelde dat ze nog een vrijstelling heeft (had ik denk ik voor mezelf gehouden.. wie weet komt er nog een zwarte in het spel?) en dat iedereen zo nodig moest weten wie de zwarte vrijstelling had. Grappig dat Sofie zich hier zo goed in hield.

Moeilijk moeilijk!

Aflevering 1: Sofie (Freek)
Aflevering 2: Sofie (Freek)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di jan 14, 2014 11:51 

@Chris:

Spoiler:
Dat bedoelde ik ook, Tycho was de hele tijd te zien. Bij de tweede executie kon ik niet zien wie het was, maar volgens mij was het niet Tycho. Hmm... misschien dat iedereen die in beeld komt juist niet te mol is?


Maar goed, Owen d'r uit dus, en daarmee gelijk een hoofdverdachte... hm... Sofie blijf ik verdacht vinden, dus die zet ik nu op de 3de plek. Freek gaat een plekje naar voren, want ik vind hem steeds verdachter worden.

1. Tycho (Freek (Owen))
2. Freek (Tycho (Sofie))

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 16, 2014 20:07 

@Jalf:
Spoiler:
Ik heb ook niet opgelet wie bij de tweede executie in beeld was, maar zoiets lijkt mij lastig te controleren. Of ze moeten iedereen een plek aanwijzen waar hij/zij moet gaan zitten, maar het lijkt mij niet dat ze dit doen.


Willem-Jan deed de vorige aflevering nog steeds maar half mee. Hij vond bijv. het touw op het dijk pas een minuut voor het einde, probeerde de emmer nog te halen, maar dit lukte natuurlijk niet omdat er nog knopen in zaten. Hij blijft mijn hoofdverdachte. Susan komt mij ook wat vreemd over, maar dat kan ook omdat ze gewoon zo is.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 23, 2014 20:22 

Ik vind het moeilijk dit seizoen!

Jennifer: Ik vind haar nog steeds niet heel verdacht. Behalve dan die onhandige actie met de telefoon. Maar volgens mij heeft zij al veel te veel geld binnengebracht.
Tygo: Vind ik nog steeds veel te fanatiek overkomen, plus hij is een te voor de hand liggende keuze als Mol.
Daphne: Heb ik nog steeds niet zo heel veel geks zien doen.
Aaf: Vond ik aan het begin verdacht, maar nu steeds minder. Puur omdat ze een beetje buiten beeld blijft en niet zo veel interessants doet.
Jan-Willem: Doet nog steeds heel verdacht, maar ik weiger hem nog als Mol te zien, puur omdat ik dat heel stom zou vinden.
Freek: Ik vond Freek in de eerste twee afleveringen helemaal niet verdacht. Maar bij de afgelopen aflevering van MolTalk ging het veel over Freek en ik moet zeggen dat hij in aflevering 3 toch wel verdacht was. Eerst kreeg hij het namelijk voor elkaar om met beide teams aan dezelfde kant van de rivier te beginnen, toen liep zijn groepje een doodlopende straat in. Bovendien stuurde hij al het potgeld op (met Sofie) waardoor er geen geld in te zetten viel bij de roeiopdracht. Ik zou het wel heel knap vinden als hij de Mol is, want ik vind hem als persoon dus totaal niet verdacht.
Sofie: Ik vind Sofie als persoon juist weer heel erg verdacht. Bovendien was zij ook betrokken bij het versturen van het geld uit de pot, bij het verdwalen en bovendien leek het wel alsof zij niet heel hard roeide in de boot.
Susan: Doet niet heel verdachte dingen. Ik weet dus ook niet zo goed waarom ik haar verdenk. Maar toch is het zo. xD

Aflevering 1: Owen (Susan (Aaf))
Aflevering 2: Susan (Sofie)
Aflevering 3: Susan (Freek (Sofie))


Overigens laat ik de poll deze keer gewoon het hele seizoen staan, dan kan iedereen zijn/haar stem gewoon aanpassen als je van gedachten verandert.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 16:02 

Vorige week helemaal vergeten een lijstje te posten en toen ik na de aflevering een post postklaar had, is die helaas verloren gegaan. Jullie moeten mij maar op mijn woord geloven dat mijn hoofdverdachte voor de aflevering nog steeds Jan-Willem was.

Over Jan-Willem begin ik nu toch wat te twijfelen, hij werd met name tijdens de kokeropdracht toch wel vrij verdacht in beeld gebracht. Maar nog steeds brengt hij volgens mij het minste geld binnen van alle kandidaten, samen met misschien Sofie. Die zie ik trouwens niet als verdachte, meer als een soort Art-kandidaat. Ik verwacht dat ze de finale wel zal gaan halen, omdat ze vrij veel in beeld wordt gebracht en volgens mij ook in de groep wel verdacht wordt. Freek vind ik half verdacht, maar zie ik ook niet als mol. Van de overige kandidaten vind ik Susan en in mindere mate Aaf moeilijk te peilen. Jennifer is vrij fanatiek, lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat zij de mol is. Het gelijke geldt voor Tygo, die vooral heel verdacht probeert te doen.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))

Volgens mij zit ik alweer in een tunnelvisie, wat ik zo probeerde te vermijden dit jaar.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 30, 2014 20:24 

Ik vind het nog steeds een moeilijk seizoen! Meestal als ik nu nog zo twijfel, betekent dat dat ik er naast zit…

Tygo: Hij zat wel heel duidelijk te fucken bij die roltrappen. 'Fagot', sure. Maar ik heb Tygo eigenlijk al afgestreept als Mol, want dat is een te gemakkelijke keuze voor de makers.
Jan-Willem: Hij doet wel gekke dingen. Maar elke keer als hij overduidelijk aan het liegen is, is dat best duidelijk te zien aan zijn gedrag. Bovendien zou ik het ook gewoon niet leuk vinden als hij de Mol is.
Aaf: Vind ik nog steeds af en toe vreemd doen, maar lijkt mij ook geen realistische Mol-optie.
Jennifer: Wordt wel steeds verdachter. Maar volgens mij heeft zij nog steeds het meeste geld verdiend van iedereen.
Sofie: Blijft een rare vogel. Vind haar wel verdacht. Toch kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat zij de Mol is.
Freek:Sinds vorige week dus ineens verdacht. Zou het brijant vinden als hij het blijkt te zijn.
Susan: Doet ook nog steeds gekke dingen, al kan ik nog steeds niet verklaren waarom.

Nog maar een weekje hetzelfde…

Aflevering 1: Owen (Susan (Aaf))
Aflevering 2: Susan (Sofie)
Aflevering 3: Susan (Freek (Sofie))
Aflevering 4: Susan (Freek (Sofie))


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jan 31, 2014 21:05 

1. Tycho (Freek (Owen))
2. Freek (Tycho (Sofie))
3. Freek (Tycho (Jennifer))
4. Freek (Tycho (Sofie))

Uhm juist... Jennifer werd vorige week ineens verdacht, maar deze aflevering maakte duidelijk dat dat voor niets was. XD
Ik blijf voorlopig bij deze verdachten, vooral omdat ik een beetje tunnelvisie hebt... Ohjee. XD

Trouwens, vond iemand Het Enveloppenspel ook zo lijken op het Pakjesspel van HPF Wie is de Mol?

(Ben trouwens van de week naar Love Story geweest, de show waar Freek op dit moment in speelt. Prachtig stuk, heel tragisch en ik heb zitten janken als een klein kind XD Wat is Freek een ongelooflijk goed acteur!)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2014 20:22 

Volgens mij kom ik niet meer van mijn tunnelvisie af. Jan-Willem doet nog steeds verdachte dingen. Zeker in de opdracht waar ze dat traject moesten afleggen, maar niet stil mochten staan en ook elk stuk maar Ă©Ă©n keer mochten afleggen. Jan-Willem heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij en Aaf meerdere keren hetzelfde stuk hebben gelopen. Tygo is nog steeds veel aan het nepmollen, maar ik denk niet dat hij de mol is, al deed Kim hetzelfde. Voor de rest vind ik Susan soms nog wat vreemd reageren, maar ik krijg meer en meer het gevoel dat ze echt zo is.

@Jalf: lijkt er idd wel wat op, al was het bij het Hpf spel niet zo flauw dat geld per se met geld moest worden gewisseld.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))
5. Jan-Willem (Susan)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 27, 2014 20:12 

Vanavond begint het weer. Ik kan mij weinig van de vorige aflevering herinneren, weet nog wel dat ik Jan-Willem nog steeds het meest verdenk. Vooral bij die opdracht waarbij ze de delen van een boot moesten vinden. Maar het is haast te voor de hand liggend dat hij het is, ik vind hem ook het minst goed in de groep liggen. Vind Freek en Susan ook nog redelijk verwacht. Maar wel een stuk minder dan Jan-Willem.

1. Jan-Willem (Owen (Susan))
2. Jan-Willem (Susan (Aaf))
3. Jan-Willem (Susan (Aaf))
4. Jan-Willem (Susan (Aaf))
5. Jan-Willem (Susan)
6. Jan-Willem (Susan)

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme