Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jan 04, 2014 12:22 

Wat vind jij de beste films die dit jaar 2013 zijn uitgekomen?
En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind.
Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen.




Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar komen steeds meer bij, maar met moeite ingekort en met * de beste.

Gangster squad
Mama
Silent hill revelation 3d
Django unchained
Silver linings playbook*
Daglicht*
The great Gatsby 3d
Riddick
The last stand
Safe haven*
Oz the great and powerful
Evil dead*
Oblivion
The big wedding*
Thor 2*
Star trek 2*
Fast and furious 6*
Superman man of steel*
The lone ranger
Pacific rim*
The wolverine 3d*
Percy Jackson 2
Kick ass 2*
Malavita (The family)
Gravity
Escape plan
Frozen
The hobbit 2*

En deze docu’s horen er ook bij.
The nieuwe wildernis
Lincoln
The butler
Mandela:long walk to freedom

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: do jan 09, 2014 16:09 

@2daemon: Wat vond jij zo goed aan Malavita? '.' Ik vond dat niet echt veel aan...

Moeilijk, moeilijk. Ik heb zulke goede films gezien dit jaar dat ik niet echt kan kiezen maar ik zal het terugbrengen naar 3. Dus geen top 3, maar die zijn mijn drie beste van dit jaar.

The way way back
Ik twijfelde tussen deze of Kings of Summer. Maar ik vond deze toch net wat beter. Ik ben ook wel van Steve Carell gaan houden en... Dit is gewoon zo'n mooie feel good film. Zo'n coming-of-age story maar in een hele leuke setting!

Moonrise Kingdom
Weliswaar niet van dit jaar maar ik heb hem dit jaar voor het eerst gezien, dus voor mij wel nieuw :)
Dit was echt het jaar van Wes Anderson voor mij! Dat ik serieus nog nooit een film van hem had gezien... Shock! Ik ben nu echt een groot fan en kan niet wachten op The Grand Budapest Hotel. Al zal die de schattigheid van de jonge hoofdrol spelers uit Moonrise Kingdom niet kunnen overtreffen, hihi.

What Maisie Knew
Dat meisje! Dat deed hem het gewoon. Onata Aprile is gewoon een kleine artiest in de wording. Hoe zij de film gedragen heeft... Ik moet hem gauw weer zien!

En dan heb je natuurlijk ook nog films zoals The Hobbit, Prisoner, The Butler, The Aquatic Life Of Steve Zissou, Gravity, Still Mine etc. Haha, heel veel oude films waren voor mij dit jaar de beste. Oops :)

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jan 11, 2014 13:01 

Dat kon je bij film lezen, maar plaats het hier nog wel even.

Er mogen wat flaws in zitten maar die zijn verwaarloosbaar.
Het is een klassieke meesterlijke film beetje vergelijkbaar met ‘’gangsters squad’’ in bepaalde inzichten. Het is modern maar met een sfeer en look van de oude maffia tijd, met zijn originele stijl.
Wat een cast ‘’you gotta love them’’ wat een performance met acteer werk jong en oud! Al met hun persoonlijke dilemma’s, krachtig in woorden en daden, en hoe ze de spanning met der tijd opvoeren tot het einde erg sterk, zit je er helemaal in zeker door de muziek!
Maar het heeft ook z’n leuke grappige momenten, en vele verbazende dingen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme