Geplaatst: di feb 07, 2012 15:34
Ik ben niet zo'n sporter. Ik heb allerlei sporten geprobeerd in het verleden, maar vond het vaak al snel saai worden. Zo heb ik echt een maand of drie gekorfbald, maar dat was ik toen al weer zat. Ik vond het gewoon niet zo leuk uiteindelijk, of in ieder geval, niet leuk om elke week te gaan trainen. De meeste sporten vind ik best leuk, maar dan eens een keertje. :')
Op de basisschool deed ik wel mee aan sporttoernooien. Ik heb aan een schoolkorfbaltoernooi meegedaan (waarna ik dus op korfbal ging, want toen leek het erg leuk), een schoolvolleybaltoernooi (dat was min of meer verplicht met de leraar die we hadden xD) en aan het schoolvoetbaltoernooi. Het voetbaltoernooi was wel het leukste, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat we dat wonnen. xD Met de beker door de school en zo. :')
Ik heb wel een behoorlijke tijd op paardrijden gezeten. Toen ik jonger was een poosje bij iemand privé, maar die had haflingers en ik was toen nog wat te klein daarvoor, dus ben ik er een tijdje gestopt. Twee jaar later ben ik daar toen weer begonnen en heb ik daar een jaar of drie gereden. Dat vond ik heerlijk, we reden ook vaak zonder zadel en dat vond ik erg leuk. Toen gingen we verhuizen en moest ik er stoppen, maar na de verhuizing ben ik toen bij de manege in het nieuwe dorp ook weer gaan rijden. Daar kon ik het helaas totaal niet met de instructrice vinden en nja, als je gewend bent om privé bij iemand thuis les te krijgen is een manege ook gewoon wel héél anders. :') Daar ben ik toen dus gestopt, een beetje jammer is dat ik de laatste les dat ik er überhaupt zou zijn ook nog eens van mijn paard viel. Daardoor durfde ik later ook niet zo goed meer, maar vorig jaar heb ik weer eens gereden en dat vond ik toch best wel weer fijn. ^^
Nu is het enige wat ik doe behendigheid met mijn honden. En dat houd ik nu al drie jaar vol en vind ik nog steeds heerlijk om te doen. Ik ga eigenlijk altijd, tenzij ik écht niet kan en bij de andere sporten was dat vaak wel anders. Ik train nu twee uur in de week op de hondenschool en doe daarnaast thuis ook nog wat dingen. Veel mensen zien het niet echt als sport, maar dat zie ik zelf niet zo. Ik loop ook wedstrijden en sja, ik vind het gewoon echt heel erg leuk. ^^
Ik heb ook nog eens het voornemen gehad te gaan hardlopen (voornamelijk om conditie te kweken) of om naar de sportschool te gaan (zelfde reden), maar bweh. Dat lijkt me nogal saai. Ik ben een paar keer naar de sportschool geweest en ik vond het gewoon niet leuk. Dan houd ik het ook niet vol om te blijven gaan.
Al met al ben ik ook in sporten dus graag met dieren bezig? xD