Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:57 

Ik heb net geluncht en in A Game Of Thrones gelezen. Ik ga nu mijn spullen pakken en dan naar de stad om een vriendin te meeten (: We gaan even wat shoppen en daarna het park in om lekker in de zon te liggen. HET IS EINDELIJK LEKKER WEER YAY! We hebben besloten dat we gaan picknicken en we moeten de derde aflevering van Sherlock nog kijken dus dit wordt een leuke dag : D

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 14:52 

Thuuuuuuuuuuuuuis. En nog geen mail -.- Nu ga ik me klaarmaken om naar Leeuwarden te gaan met mijn lieve vriendinnetje. Ondertussen drink ik de goorste Dubbel Fris die ik ooit gehad heb en wacht ik tot mijn ouders weer thuiskomen. Het zou toch fijn zijn als ik nog even dag kon zeggen voor ik over een half uurtje in de auto stap.
Ik zal nu even mijn tasje inpakken en mijn drinken door de gootsteen spoelen.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 17:54 

Ik heb net gegeten en ben nu even de routine aan het doorlopen van mijn vaste sites checken...
En ga zometeen verder in mijn boekje! (: Heb van mijn vriendin een boekje gekregen om in te vullen (zoiets als mam, vertel 'ns/oma, vertel 'ns). Soort van vriendenboekje maar een heel boekje alleen voor mij dus ik kan lekker veel lullen.
Is echt leuk om al die oude foto's terug te zien en in te plakken!

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 10:23 

Nu ben ik opgestaan met de ergste verkoudheid ooit. Gisteren moest ik af ten toe niezen wat opzich niet zo erg is maar nu is mijn neus verstopt, heb ik hoofdpijn tot en met, voelen mijn sinussen niet zo prettig aan, etc. Bleigh, echt vervelend aangezien ik over enkele uren naar mijn vader moet terwijl ik liever hier zou thuisblijven om hier op mijn gemak te kunnen genezen. Ik ga over enkele dagen voor 10 dagen gaan kamperen, het zou tof zijn als die verkoudheid tegen dan weg is.
Maargoed, ik ga mij nu een warme douche nemen en misschien brengt dat wel een beetje beterschap. En de medicijnkast grondig doorzoeken of ik eventueel iets vind tegen verkoudheden.

Nog een prettige dag toegewenst! (:

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 10:55 

Nu zou ik eigenlijk moeten studeren, maar Tumblr is veel te verslavend. Ik blijf ook maar op goede fanfictions stuiten en ik kan het niet laten die te lezen.
Straks komt de pizza aan en dan ga ik ook naar True Blood kijken. Verder ben ik 6 afleveringen van The Big C aan het downloaden - ik had helemaal niet door dat het tweede siezoen begonnen was. Ik wacht ook even tot de subtitles voor Rizzoli & Isles van gisteren op het internet komen. Het lukt wel zonder, maar ik ben een neuroot die elk detail wil meekrijgen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:08 

@Sophie Weasley: Aaaw, veel beterschap! Wat sneu zeg.

Ik heb net boodschappen gedaan, en heb mijn koude pastasalade klaargemaakt om die dan straks op te eten.
Ik heb echt geen zin in warm eten met dit weertje. :')
Nu ben ik héél even HPF aan het rond kijken, en ga dan straks eten.
En vanmiddag ga ik me buiten zetten met een boek en een frisse ijskoffie. ^^

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 11:32 

Ik zit nu even rustig achter mijn laptop beetje te internetten. I zit echt helemaal onder de verf en daarom zit ik op een badhanddoek [A] Ik ga straks maar verder met verven, want ik heb weinig vrije dagen en ik wil mijn kamer zo snel mogelijk afhebben XD Ik hoop alleen dat ik nog weet wat ik welke kleur moet verven, want er zijn vanochtend wijzigingen gemaakt in de plannen XD

Meer heb ik eigenlijk niet te doen op mijn vrije dag :')

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 13:31 

Ik zit nu bij een vriendin voor de laptop omdat het internet in mijn eigen huis gistermiddag besloten heeft om er gewoon mee te stoppen en 't het inmiddels nog steeds niet weer doet D: Irritaaaaaant. Ik MOEST gewoon even m'n mail en HPF checken dus tsja.

We hebben besloten dat we zometeen naar Harry Potter gaan dus dat is wel heel erg tof - ik had 'm al veel eerder voor de tweede keer in de bioscoop willen zien dus ik heb er enorm veel zin in.

Verder heb ik net een chocolademuffin naar binnen gewerkt :3

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 14:58 

Ik ben blijkbaar niet de enige met een cold from hell /lame pun. ;___; Ik voelde me gisteren al niet goed, maar ik werd vanochtend wakker en alles zat dicht/deed pijn. Ik ben toch gaan werken, maar dat heeft mijn verkoudheid niet echt goed gedaan. XD Net heb ik gedoucht en gestoomd, dus ik voel me wel iets beter, maar ik denk dat ik toch zo lekker in bed kruip. Gelukkig ben ik morgen vrij.

Verder luister ik naar Taylor Swift en zit ik op Tumblr en LJ. En zo ga ik het eerste seizoen van QaF afkijken. (:

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 18:00 

@Trijn Awwww thank you <33
@Changetje I feel your pain. D: In ieder geval veel beterschap <3

Vandaag heb ik heel erg lang geslapen, voel mij nog steeds erg slecht omwille van die verkoudheid. Over het algemeen voel ik me wel wat beter en heb ik minder last maar ik voel me nog steeds allesbehalve kiplekker. Had het gisteren tegen mijn moeder verteld en ze denkt dat ik zomergriep heb ofzo wat best wel zou kunnen. En een dikke verkoudheid erbovenop blijkbaar. Dit komt erg slecht uit aangezien ik overmorgen ga kamperen in de Ardennen en ik zou het echt bijzonder jammer vinden als ik toch niet mee kan omwille van die griep. Maar ach ik overleef het wel, misschien doet de Ardennenlucht wel goed.

Verder ga ik zometeen eten maar ik moet nog even wachten vooraleer het klaar is. En na het eten ga ik 'Hell's Kitchen' kijken aangezien ik zie dat de nieuwe ep online is. : P Was vanmiddag toen ik weer wakker was 'In Bruges' aan het kijken maar ik kijk morgen wel verder ofzo.

Nog een fijne avond! : )

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 8:35 

Nu heb ik net alle nodige huiskarweitjes achter de rug, aangezien ik still alleen thuis ben omdat de oudertjes op vakantie zijn, is al het werk voor mij.
Wat voel ik me zelfstandig zeg. xD
Ik ben wel blij dat ze morgen naar huis komen, maar ze vertrekken binnen een aantal dagen dan weer op vakantie voor een zestal dagen. -.-"
Hoe durven ze mij zo in de steek te laten. @@ xD

Nu op dit eigenste moment ben ik uiteraard dit postje aan het maken, en ondertussen aan het wachten op mijn pepe omdat die een fietsband komt herstellen. Ja, ik ben écht wel zelfstandig. xD niet als het op fietsen herstellen aankomt...

Verder vrees ik dat ik op dit moment ook half aan het sneuvelen ben, heb al 3 dagen last van een irritante zware hoest en vandaag is mijn neus er ook nog eens bij beginnen lopen. -.-" Hoezo kutweer die niet weet wat ie wil en me daardoor ziek maakt. @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 14:38 

Bij de bioscoop heb ik een MaDiWoDo-kaartje ingewisseld tegen een bioscoopticket voor vanavond. Sinds de première ga ik rond 21:15 uur voor de tweede keer nu naar HP 7 part 2. Blijf het enorm jammer vinden dat Pathé geen double bill meer aanbied, want dat geeft toch echt de volledige ervaring. Maar tja.. heb er zin in! :D

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 14:44 

Ben net een poosje buiten geweest en heb met een van de honden gewandeld. Ik ben nu even binnen aan het hangen. Ik ben een beetje aan het surfen op websites over zebravinken. We hebben 3 jongen (ongeveer een week oud nu) en ik ben even aan het zien hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ze zijn nu nog zo ontzettend lelijk. :') Het is bizar hoe snel ze groeien. Nu zijn het echt nog kleine monstertjes om te zien. xD

Verder bedenk ik me door het berichtje van HRH dat ik DH ook nog een keer zou moeten gaan zien. Ik heb 'm pas één keer gekeken en dat is eigenlijk veel te weinig, vind ik. Maar eens zien wanneer ik weer in Groningen ben om dan eens te gaan... ^^ Moet 'm toch wel twee keer gezien hebben, he?

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 04, 2011 21:48 

Ik lig nu chill in bed, met mijn laptopje op schoot. Het regent pijpenstelen, maar omdat het ontzettend warm is in mijn kamer, heb ik toch maar even het raam open gezet. Nu maar hopen dat er niet teveel beestjes binnen komen, want er zat dus net een mega spin op het plafond ... Iew.
In ieder geval ben ik ondertussen een beetje aan het internetten. Twitter doet raar, want hij heeft de taakbalk en dan verder een wit scherm x'D Verder hier aan het rondzwerven en op tumblr.
Nog geen vijf minuten geleden kreeg ik plots nog een mailtje van een bedrijf waar ik voor een stage had gesolliciteerd! Ze vroegen of ik nog steeds een stage zocht, dus bij deze hoop ik dat ik NOG een kans heb om straks wél een stage te hebben! Mijn hoop groeit toch weer een beetje! (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 7:43 

Ik ben nu aan het ontbijten terwijl ik op HPF alles aan het bijlezen ben. Net wakker geworden nadat ik gisteravond thuis kwam van de 2e keer HP 7 part 2 kijken. De 1e keer kijken vond ik leuker want gisteren merkte ik gewoon dat je met doorsnee bioscoop bezoekers zo'n film zit te bekijken. Verder op de rij waar ik zat zaten namelijk een oudere man/vrouw + vriend. En die vriend vertikte het om zachtjes opmerkingen te maken. Nee, i.p.v. daarvan ging ie om de zoveel tijd dingen zeggen als: "En? Is dat nu Harry Potter?" (wees ie Alan Rickman/Snape aan xD)

Ook bij bijv. 't einde kwam de opmerking van iemand "Zo voorspelbaar" Ahum, als je het boek gelezen hebt is was dit juist niet voorspelbaar :P Enfin, ik ga nu de restant van mijn ontbijt opeten (rijstwafels ftw!) en dan maar tanden poetsen. Vanochtend boodschappen doen, want morgen moet ik mee naar de broer van de vriend van mijn zus zijn verjaardag ;) Dus daar is anders geen tijd meer voor.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: