Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 11:43 

Nu ben ik nog even op HPF aan het rondhangen, voor ik zo richting de tentamenhal ga voor een verschrikkelijk saai en vervelend tentamen. Ik ga er vroeg heen en dan neem ik daar nog even mijn samenvatting en de kernwoorden door. En dan heb ik hoop op dat het gewoon gaat lukken. In principe zou dit tentamen niet al te moeilijk moeten zijn. Dus ik ben benieuwd.

Daarna ga ik nog eventjes terug naar mijn kamertje en om half 5 is mijn papa in Groningen en kan ik met hem mee naar thuisthuis reizen. Dan ben ik op tijd thuis en ga ik hopelijk nog wat kunnen trainen voor eten/donker, morgenochtend dan weer training op de club. Heb er nu al zin in, vorige week ging zo goed. :love:

Verder hoop ik dat een zeker iemand nog op tijd klaar is met in Sado posten, zodat ik dat nog kan lezen voor ik ga. Maar anders lees ik het wel op mijn GSM. Trouwens. (a)

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 11:50 

Nu ga ik maar eens aankleden. Ik had er heel de ochtend geen zin in, dus zit nog lekker in mijn pyjama met een trui erover. Maar zodadelijk ga ik met een vriendin nog eventjes de stad in, want we gaan een outfit verzamelen voor ons zwemfeestje morgen. Het thema is heel hip: Rubix' Cube. En als we dat toch aan het doen zijn, dan ga ik gelijk kijken voor laatste dingetjes voor mijn Brittany-outfit.

En ik ga ook even mijn zwemtas inpakken, zodat ik niks kan vergeten. En natuurlijk drie keer dubbelchecken of ik mijn badpak mee heb. Ik mag alles vergeten, behalve mijn badpak, want dat zwemt onhandig [a]

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 13:51 

Nu ga ik naar mijn faculteit. Ik heb met een meisje afgesproken van mijn bachelorproject groepje om samen de statistische analyses te doen. Ik wil liever slapen, eigelijk. Ik slaap altijd slecht van zondag op maandag en moet het echt nog even inhalen. Ik ga vanavond naar Plien&Bianca in Haarlem en wil er graag met m'n volle aandacht bij zijn...

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 14:17 

Ik heb net een paar stukken tekst over Alice In Wonderland uitgeprint en ik denk dat ik na het lezen van die teksten de film uit 2010 weer eens ga kijken. Maandag is mijn theoriedag en ik ben de hele dag aan het lezen/studeren. Stiekem vind ik dat best lekker (: Zeker met dit weer, in het zonnetje voor een tentamen leren is toch niet zo'n straf.

Verder heb ik net even gekeken wat ik vandaag allemaal nog meer wil doen en ik denk dat ik het deze week gewoon even lekker rustig hou. Het is maar een korte week met die Goede Vrijdag erin en ik kan echt niet wachten tot het Paasweekend (: Oh, en het schijnt dat het de hele week zulk goed weer blijft dus ik ben eigenlijk best wel blij op dit moment!

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 14:18 

Nu heb ik kiespijn T_T Morgen denk ik maar naar de tandarts. Ik moet zo naar school, dus het kan niet eerder. Ik baal der echt van. Moest eigenlijk ook nog huiswerk maken, maar ben lekker zielig aan het zijn en doe het gewoon niet [/opstandig]. Het is ook veel te lekker weer. Ik had dus mijn huiswerk meegenomen naar de tuin om het in de zon te maken. Maar ik ben lekker gaan zonnen en ja... Ach wel, het is toch de laatste les voor vakantie en tentamens, dus maak me niet zo druk. En ik heb bijna alles gemaakt. En ik vind maakwerk even niet meer boeiend zo vlak voor de tentamens. Dan vind ik leren toch belangrijker.
Ik ga zo even alles bij elkaar rapen voor school en dan vind ik het wel best. Ik moet over een uur weg, dus zo nog even wat eten (wat dus niet erg lekker gaat met een pijnlijke kies T_T) Maar goed. Even op de tanden bijten dus haha.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 15:30 

Nu heb ik mijn neefje net in de box gedaan en daar zit hij nu lekker te brabbelen en te spelen. Hij heeft net maar een half uurtje geslapen ipv de gebruikelijke anderhalf/twee uur. Hij was daarna zo aanhankelijk dat hij net nog een uur op mijn schoot gelegen heeft. xD Het is wel echt een schatje! <3 Ik ben nu even de bende aan het opruimen. Ik wou het net allemaal doen toen hij sliep, maar ik had dus niet verwacht dat hij zo snel wakker zou zijn. En als ik klaar ben met opruimen dan krijgt hij de warme hap al. Daarbij moet ik ook nog heel veel doen vanavond als ik thuis ben. Ik denk dat ik maar even een to-do list ga maken anders ga ik echt dingen vergeten. xD

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 15:50 

Ik heb zojuist een stuk van mijn haar afgeknipt. Vooraan that is. Het hing er maar kinda doods en pluizig bij, dus nu is daar het een tiental centimetertjes korter en hangt het tenminste niet meer zo stom in mijn gezicht te irriteren. Met die weelderige bos onhandelbare krullen van mij dat elke dag anders hangt valt het toch niet op xD
Ik ga nog wel eens naar de kapster om er ook effectief terug een vorm in te laten knippen xD
Verder ben ik me klaar aan het maken om naar huis te gaan en ben ik aan het nadenken wat ik allemaal ga meezeulen naar huis. Ik denk dat ik mijn grote tas nog maar eens ga bovenhalen, gezien wat ik eventueel allemaal mee terug zou kunnen nemen na het weekend xD

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 20, 2011 22:12 

Lekker ziek in mn bed aan het liggen met heel veel zelfmedelijden. Nu ben ik dus alle afleveringen van The Vampire Diaries aan het kijken. Ik ben weer helemaal vooraan begonnen en was na 5 minuten al ongelooflijk verliefd op Stefen :love: (terwijl ik dat de vorige keer niet had...). Zes episodes achter de rug zometeen nummer 7!
Eerst moet ik even neurotisch mijn iTunes en iPod aanvullen met wat chille nummers voor bij mn mood :")

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 15:02 

Nu heb ik even adempauze nodig. Puhhsjeesss, ik heb hem echt doodgestresst net xD Ik moest een aller aller ALLERlaatste verslag schrijven voor school. Ik moet namelijk voor NLT studielasturen vullen buiten school om d.m.v. masterclasses, meeloopdagen, extra leerstof en verslagen. Als ik die uren niet gevuld heb, zak ik, ongeacht al mijn andere vakken. En geen diploma krijgen omdat je een uur te weinig hebt voor een (in mijn geval) Ă©xtra vak, zou echt eerstegraads appeltaart zijn ;__;

En natuurlijk heb ik alles weer uitgesteld tot het laatst, want ja, zo hoort het. Deadline: 16:00, ingestuurd: 15:57. Onvolledige versie xO Nouja, inhoudelijk af, maar het ziet eruit als een kliederboekje. Bahbahbah, ik hoop dat ze hem wel accepteert. '^^

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 19:53 

Ik zit nu bij m'n ouders thuis op de bank bij te komen van een hele gekke, leuke (halve) week. Ik ben blij dat het nu even lang weekend is en ik ben van plan om ook flink te relaxen de komende dagen (: Nu zit ik The Passion te kijken op Nederland 3, en ik ben benieuwd in hoeverre deze versie samenloopt met het origineel dat een tijdje geleden in Manchester is uitgevoerd. Ik vind dit soort initiatieven altijd wel mooi (:

Verder zit ik gewoon een beetje op Tumblr te kijken en hersenloos m'n Twittertijdlijn te volgen :') Heerlijk.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 23:15 

Ik ben nu al eventjes terug van het thuiswachten. Ik praat op msn nog wat met een vriendin, zoals meestal - tot Ă©Ă©n van ons omver valt van vermoeidheid. Morgen ben ik grotendeels alleen thuis en ga ik een pakje op de post doen en verder niks. Ik kijk er al naar uit!

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 23:24 

Ik zit nu na een druk dagje shoppen en treinen even op de bank te overdenken. xD Mijn tasjes staan op de vloer. Mijn benen voelen echt zwaar aan en mijn voeten willen echt helemaal niets meer. Ik denk dat ik zodadelijk maar eens aan mijn nachtrust ga beginnen. Dat zou goed zijn voor mijn beentjes, aangezien ze morgen weer aan de slag moeten.
Ik ben blij met mijn aankoopjes. Ik ga ze morgen eventjes goed opnieuw bekijken. Nu de puf niet meer voor. :')
Maastricht is een mooie stad.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 11:08 

Nu ben ik nog niet zolang wakker, ben eigelijk nog een beetje moe maar heb geen zin om nog langer te slapen. XD Vandaag is mijn broer jarig, heb de kleine al een bericht gestuurd op FB maar ik ga hem zometeen ook in persoon feliciteren natuurlijk. ^^

Nu moest het gebeuren dat twee dingen op dezelfde dag valt, mijn broer zijn verjaardag en dan de fotoshoot die de moeder van een vriendin van me heeft gepland, ze had mij uitgenodigd om mee te gaan bij de fotoshoot en het is iets dat ik absoluut niet wil missen maar anderzijds is het dan ook weer mijn broer zijn verjaardag. Heb het met mijn moeder overlegt en ik heb toch maar voor de fotoshoot gekozen omdat mijn moeder wist dat ik er wel al een tijdje naar uitkeek. En ja, mijn broer vind het blijkbaar niet erg dat ik niet meekom naar het restaurant waar wie iets gaan eten voor zijn verjaardag dusja. In ieder geval, ik hoop dat hij een fantastische dag beleefd! : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 17:05 

Het stormt lekker buiten @@ Net naar buiten, door de tuin heen in de regen, om die stomme tent eraf te halen, voordat hij scheurt... echt heel leuk hoor, het weer in Nederland :-|

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 7:58 

Nuuuuu, ben ik pas net wakker, en dat is eigenlijk zowat uitslapen voor mij. xD De laatste tijd ben ik iedere keer zo belachelijk vroeg wakker om de een of andere reden, echt niet normaal. :p

Dus ik ga er zo maar eens uit, even douchen enzo, en dan maar verder met de paasactiviteiten die op de planning staan. (Brunch, ongetwijfeld familiebezoek, etentje.)

Fijne Paasdagen allemaal! (:

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: