Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 23:15 

Een Ravenclaw (qua kleur) gewaad (qua vorm) :D

Het zal ong. 4/5 weken duren alvorens mijn gewaad klaar is. In de tussentijd kan ik de ontwikkeling/voortgang volgen via.. http://www.facebook.com/moonycouture Ben zo benieuwd, hij zal op maat gemaakt worden. En ik heb met klem verzocht om een patch met arend erop ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 10:22 

Mijn aankopen van de afgelopen week:

- Groot, zwart notitieboek voor al mijn verhalen/gedichten/schrijfels. Ben aan het twijfelen of ik hem ook zal gaan gebruiken voor school, want dan heb ik alles in één. xD
- Bordeaux-rood v-neck t-shirt van de H&M.
- Geruit haarbandje van de H&M kinderafdeling. :') But it's really cute, haha.
- Nieuw make-up tasje, want m'n andere werd te klein en deze was maar 3 euro (en heel schattig met pelikaantjes xD).
- Nieuwe panty/maillots in mosterdgeel en grijsmeteenwerkje.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 14:43 

Zonet vanalles voor de beestjes gekocht. (en voor mezelf)

-Poopoozakjes voor de hond. (vreemde naam maar we noemen dat nu gewoon zo :P)
-Een speeltje voor de poes
-Snoepjes voor de poes
-Nog een slijper want de mijne heeft het halverwege vorig jaar opgegeven

x.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di aug 30, 2011 14:48 

- Bak ijs genaamd Ben en Jerry's.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 23:13 

- Een zwarte longsleeve - want die dingen in het theater hebben korte mouwen en zijn lelijk. Blijkt serieus dat ze woensdag nieuwe hebben gekocht xD Naja, kan het altijd gebruiken.
- Een superschattige ketting met 'Wish Dust' :)
- Oorbellenrekje
- Colsjaal - well, dat probeerde ik, maar ik heb al twee keer de verkeerde meegekregen in die stomme winkel xD
- Mijn boeken voor Spaans <3

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 14:45 

- Zwart leerlook jasje
- Zwart plooirokje
- Groen/grijs military rokje met van die knoopdingesen erop
- 3 broden voor de prijs van twee... oke let's not mention boring stuff xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 15:16 

Veel van de H&M! :D Waaronder: een spijkerbroek, drie truien en zes overhemden. Vervolgens bij The Sting nog twee truien. En twee spijkerbroeken bij de vrouwenafdeling van de H&M.

Twee (schippers)truien zijn voor mijn pa en twee spijkerbroeken (1 straight & 1 boot cut) voor mijn ma. Die kopen werkelijk pas echt iets wanneer het andere te erg versleten of beyond repair is. Zij doen dan ook zonder meer 7/8 jaar met iets nieuws... :roll: Ik kan iig de herfst/winter tegemoet!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 16:14 

Harry, Ron & Hermione schreef:
En twee spijkerbroeken bij de vrouwenafdeling van de H&M.

Ik vroeg me af waarom die twee spijkerbroeken op de vrouwenafdeling, maar na het tweede stukje gelezen te hebben begrijp ik het. :lol:

Wat ik als laatste heb gekocht is een pakje pennen. Ik kwam er achter dat ik hier in Groningen helemaal geen pennen heb liggen. Toen had ik er twee van bij mijn ouders meegenomen, maar die deden het niet. D: Daarom maar even naar de winkel gegaan en een heel pakje gekocht, dan kan ik voorlopig weer vooruit met schrijven. Dan zit ik niet bij een college van 'oh, het zou fijn zijn als deze pen het deed', wanneer er naast me alleen iemand zit met maar één pen bij.

Daarnaast heb ik 15 kg kattenvoer gekocht, zodat de katten aankomende tijd weer te eten hebben. Ze worden nogal vervelend als ze geen eten krijgen, how strange. :')

Wat ik nog moet kopen is een winterjas en ik heb in een winkeltje hier in de stad ontzettend leuke schoenen gezien en ik twijfel er nog steeds over of ik ze moet kopen. Problem is, het zijn pumps en daar loop ik doorgaans vrij weinig op, omdat het nou weer niet heel comfortabel lopen is (ik heb geen fiets, dus ik loop veel :')). En ik heb eigenlijk ook nog andere schoenen nodig voor de herfst/winter, laarzen het liefst. Dub dub dub dus. Oh en wol voor de te breien sjaal ga ik kopen, vrijdag waarschijnlijk. Dan ga ik beginnen aan mijn eigen Ravenclaw scarf. :love:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 14, 2011 16:35 

Reflex schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
En twee spijkerbroeken bij de vrouwenafdeling van de H&M.

Ik vroeg me af waarom die twee spijkerbroeken op de vrouwenafdeling, maar na het tweede stukje gelezen te hebben begrijp ik het. :lol:

Oh en wol voor de te breien sjaal ga ik kopen, vrijdag waarschijnlijk. Dan ga ik beginnen aan mijn eigen Ravenclaw scarf. :love:

Ik begrijp de verwarring, maar als je het hele stuk leest is het wel duidelijk niet? (a)

En goed dat je mij er aan herinnert! Mijn laatste aankoop:

Een kopie van deze Ravenclaw sjaal

Hij moet nog enkel in elkaar gebreid worden door mijn moeder. Maar ze begrijpt hoe ie qua patroon in elkaar steekt. En wanneer zij de wol krijgt, heb ik tijdens kerst mijn nieuwe Harry Potter-sjaal! :D In de correcte kleuren volgens het boek :love:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 13:11 

- CD 'Sigh No More' van Mumford & Sons (ja die had ik nog niet, shame on me)
- CD 'Sunny Side Up' van Paolo Nutini
- Een afwasborstel :')
- Een klein potje geurolie 'oceaan' voor een vriendin/klasgenoot
- Een witte fotolijst om een tekening in te lijsten, voor dezelfde vriendin/klasgenoot
- Een Halloweenpen in de vorm van een skelet voor een andere vriendin/klasgenoot
- Een nerf gun (ik zou niet weten hoe dat in het Nederlands heet maar hierbij een plaatje - ik heb eentje die hierop lijkt alleen die van mij schiet drie pijltjes af in plaats van vier) voor in het atelier :') Ons atelier wordt langzaamaan een soort speelkamer want ik heb d'r ook al bellenblaas en een frisbee liggen XD
- Een voorraadpot waar ik inmiddels een zak cruesli in heb gedeponeerd
- Een belachelijk grote limegroene mok om idiote hoeveelheden thee uit te drinken <3

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 16:13 

Een topje voor niet meer of minder dan de verzendkosten. Ik had nog bonuspunten te besteden bij de Large en die dingen waren bijna verlopen, dus ik heb dit topje besteld:

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 16:39 

Een nieuw hoofdkussen:

Afbeelding

Ik had ondertussen wel genoeg van mijn oude kussen. Veert prima in, maar blijft ook zo. Dus halverwege de nacht word je wakker omdat het kussen niet goed meer vervormd. Tis een zogenoemd Silvana Support Sensic, lekker zacht met neksteun. Onder het mom: maar eens iets anders proberen dan dons/veren. Het zal mij benieuwen of het bevalt en daar kom je maar op een manier achter ;)

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 16:42 

Oh, nuttige aankoop. Ik zou ook eens een goeie moeten hebben eigenlijk. Word iedere ochtend wakker met een stijve nek, maar dat komt denk ik ook deels doordat ik bijna de hele nacht in de houding blijf liggen van het moment waarop ik in slaap viel. Terwijl ze zeggen dat je iedere tien minuten omdraait. Maar goed, slaap ze vannacht ;)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 20:31 

De boekenserie A song of Ice and Fire van George RR Martin, maar ze mogen best wel eens gaan toekomen hoor.
Heb ze de eerste vrijdag van september besteld.

En morgen ga ik nog zo een coole blauwe broek gaan kopen, die je veel mensen zo in het geel, goudbruinachtig ziet aan hebben en zo eentje wil ik in het bauw.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 23:16 

Afbeelding

Dit boek heb ik gekocht van verjaardagsgeld. Besteld via Bookdepository, hij is vandaag verzonden, maar het kan nog wel even duren voordat hij hier is. Ik ben nog aan het denken wat ik nog meer wil hebben, maar daar ben ik nog niet over uit.

@Lupos: Ook via bookdepository? Want daar is een paar weken wachten heel normaal. xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: