Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 16:24 

Mrs. Golden schreef:
Reflex schreef:
- Blauwe nagellak. Brons had ik al. Nu nog zien of het lukt met streepjes en anders doe ik wel om de vinger een ander kleurtje. xD

Ik heb net groen en zilver gehaald. xD

En haarverf. Dat wordt plan C om mijn haar te veranderen, maar waarschijnlijk zit ik de komende 10 jaar met rood haar. (henna is er niet uit te krijgen @@)

Als ik je een tip mag geven qua je haar kleuren, ik heb ook een periode gehad dat ik men haar in intens rood kleurde, en ja daar zit nu eenmaal héél veel henna in :p, waardoor ik ook héél veel moeite gehad heb om een ander kleur er op te krijgen.
Het beste kleur dat je eigenlijk kan gebruiken om het rood te verdoezelen, is het kleur zwart...Maar zelfs dat wast nog redelijk uit en uiteindelijk zal je zwart haar hebben met een rode gloed.
Ik heb het uiteindelijk gewoon opgegeven en men haar kort geknipt zodat al de verschillende kleuren er uit waren en heb nu een fris kopje met een leuk kleurtje.

Maar om on-topic te komen: Ik heb me gisteren dit aangeschaft.
Mijn oude was het aan het begeven qua batterij en het was ook wel eens tijd voor een nieuwe. Dus ben van een Ipod nano overgeschakeld naar een Ipod touch.
Pwetty <3

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 16:31 

Trijn schreef:
Het beste kleur dat je eigenlijk kan gebruiken om het rood te verdoezelen, is het kleur zwart...Maar zelfs dat wast nog redelijk uit en uiteindelijk zal je zwart haar hebben met een rode gloed.

Ik heb het nu donkerbruin geverfd en het heeft gepakt! ^^ De rode gloed heb ik nog, maar dat vind ik eigenlijk heel mooi. xD En je ziet het alleen in lamp- of zonlicht, verder is het gewoon donkerbruin en op m'n uitgroei wat donkerder/tegen het zwart aan. Maar het loopt allemaal mooi in elkaar over.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 24, 2011 22:23 

Een Kindle :)

Afbeelding

Ik heb hem nu bijna twee weken en ben er heel blij mee. Het lettertype is duidelijk leesbaar, je kan er enorm veel boeken opzetten, er zijn sites waar je gratis klassiekers van kan gaan halen. Je moet ook niet kopen in de Kindle Store - je kan eender welk pdf-formaat erop zetten en als je wil ook converteren naar mobi-formaat. Het ligt makkelijk in de hand en is niet te groot. Het weegt haast niets en is dus héél handig om mee te nemen op het openbaar vervoer. Bovendien zitten er standaard een aantal woordenboeken in geïnstalleerd en kan je ook gewoon meteen de definitie van een woord zien dat je niet begrijpt als je daar met je cursor naartoe gaat. Het scherm is helemaal niet vermoeiend voor de ogen - het is namelijk net alsof je een boek leest. Het licht dan ook niet op. Eigenlijk is het elektronisch papier met digitale inkt. Als je ongeveer een uurtje per dag leest, gaat de batterij een maand mee. De screensavers zijn waanzinnig mooi - je wil ze haast niet wegklikken. Je kan er ook mee op internet en dat gaat heel makkelijk. Het is natuurlijk zwart-wit, maar dat stoort mij niet.

Het nadeel is dat je wel collections kan maken, maar geen subcollections. Dat is het zo ongeveer xD Als ik de kans zou krijgen, zou ik hem wel wisselen en geld bijleggen om er eentje te kopen met een toetsenbord aan de buitenkant. Het is namelijk geen touchscreen en het typen met de menuknop gaat erg traag.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2011 21:23 

-Deze jurk
-Een donkerrode legging want dat vond ik een leuke combi bij de jurk. Al houd ik meer van panty's, maar stevige panty's/maillots zijn altijd zo duur. Eigelijk wil ik nu ook nieuwe laarzen en pumps (maar die zijn ook nodig, ik doe gerust vier jaar met een paar schoenen)
-Een Wreck This Journal in het Nederlands en een reep biologische ''winterchocolade'' met stukjes speculaas als cadeautje
-Een biologisch bolletje brood (en die was heul lekker)
-Chocolade ministroopwafeltjes van de Appie-
-Sushi/wijn/cola (restaurant, yup)
-Nickelson Baker - The Anthologist. Impulsaankoop van vorige week, maar dat geeft niet. Het gaat over een gedichtenschrijver die de mysteries van poëzie probeert te ontdekken enzo.
-Een webcam, want ik heb een nieuw baantje...

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 14:28 

Afgezien van wat drankjes gisteravond/vannacht, is mijn laatste aankoop de derde box van Fullmetal Alchemist: Brotherhood.
Afbeelding
Ik heb er nu dus 3 en er zijn er 5. Ik ben nu dus over de helft. Ze zijn 30 euro per stuk, dus ik vind ze best prijzig. Maar ja, ik wil ze wel gewoon hebben dus zo nu en dan koop ik een box. Ik ben er hartstikke blij mee. Me <3 FMA.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 15:03 

@Jessica Awesome!! : D Have fun watching <3

Ben met mijn moeder gaan winkelen in het shoppingcenter in de buurt en heb heel wat inkoopjes gedaan. :D

- Nieuw brilmonteur van Pearl: ben mijn eigen bril nogal beu en wou al een tijdje een bril met een dik montuur. Na even zoeken had ik een heel leuk montuur gevonden dat ook paste bij mijn gezichtsvorm. Ze gingen me binnen de 10 werkdagen een sms sturen om te laten weten wanneer ik ze mag komen halen, kan niet wachten om hem te mogen dragen. <3
- Bruine trenchcoat uit Vero Moda
- Beige vestje uit Pimkie
- Bruin ruitjesbroek uit Pimkie
- Wit hemd uit H&M, heb die nodig als ik moet gaan serveren in een feestzaal en aangezien degene die ik heb de klein is geworden was het tijd voor een nieuwe.
- Zwarte kousenbroek en zwarte kousenbroek met bloemenprint uit H&M
- Make-up setje uit Delhaize, met zwarte, gele en koper kleurtjes, nu kan ik Hufflepuff oogjes maken : D
- Setje bobbypins uit Delhaize

Ik zal nog wel iets hebben gekocht dat ik op dit moment niet op kan opkomen maar ben toch heel erg blij met mijn aankopen, zeker mijn nieuwe bril. <33

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 21:46 

Een nieuwe telefoon :')

Nu mijn zus aan de smartphone is, menig studiegenoot al langer aan de smartphones zijn kon ik moeilijk achterblijven. En het kost me de kop ook niet met 9 tientjes bij de Wehkamp :D Tis een android-toestel met 3,5' scherm en simpele specificaties verder. Maar voor zo weinig geld klaag ik niet. Ik vind het wel prima!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 13:29 

Ik ben vanochtend naar de boekenbeurs geweest hier in Zwolle en ik heb zonder belachelijk veel geld uit te geven (€45,-) een STAPEL boeken aangeschaft waar ik nu over aan het hyperen ben:

- James Joyce - Ulysses
- Joanne Harris - Five Quarters of an Orange
- De complete Hitchhiker's Guide trilogie van Douglas Adams
- J R R Tolkien - The Hobbit
- The Sherlock Holmes Handbook
- Een Avatar: The Last Airbender manga
- Een Marvel stripboek over The Avengers
- The Lord of the Rings: Weapons and Warfare
- The Lord of the Rings: The Return of the King visual companion
- The Book of Cities
- Trinny & Susannah - The Survival Guide (geloof me, deze is niet voor mezelf haha)

Verder heb ik daar nog een paar pennen, lijmstiften en een setje gekocht waarmee je brieven van een zegel kan voorzien (:

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 13:34 

Op mijn boodschappen na, heb ik gisteren 3 tickets gekocht en een cd.

- 1 ticket voor Midwinterfair in het Archeon, dus ik hoop wel op een winters tafereel.
- 1 ticket voor concert Tanzwut eind december. Heb er echt ontzettend veel zin in.
- 1 ticket voor camping + toegang Castlefest 2012. Ja, het duurt misschien nog een tijd, maar aangezien ik komend jaar op de camping wil staan, mocht dat ook wel. Het schijnt heel hard te gaan.
- Nieuwste cd van Corvus Corax, Sverker, deze is vandaag uitgekomen. Maar het is nog niet helemaal bekend wanneer BolletjeBol hem kan leveren. Ik wil hem wel een beetje snel. @@

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 14:04 

@ Janneke: Douglas Adams! <3

Ik heb sinds een paar maanden de kringloophal ontdekt in Leiden waar ik regelmatig heen ga om even te neuzen. Deze keer was ik in totaal minder dan een tientje kwijt voor deze spulletjes:

- twee stenen bakjes in het bruinrood
- drie glazen frames voor schilderijtjes die ik bij Etsy had besteld. Helaas kan ik ze niet ophangen, dus moet ik alsnog nieuwe halen xD
- een glazen limonadekan met een crappy deksel, maar hij doet het wel ^^
- twee oranje aliminium bakplaten in een seventies sfeertje, waarvan ik er eentje gebruik als kaarsenplateau, wat er eigelijk onwijs awesome uitziet
- Bridget Jones 2 (NL), When Nietschze Wept (NL) & grootletter/kinderversie van Treasure Island (EN)
- glazen classy fruitschaal

Ik moet nog een prullenbak, een beslagkom en een taartvorm EN het nieuwe album van Laura Marling en Lady Gaga EN het boek Jane Eyre, want na een bookreview op YT ben ik helemaal om.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 14:33 

- Dvd Harry Potter & The Deathly Hallows parts 1 + 2 (lang gewacht op de dubbeldvd)
- Pride & Prejudice van Jane Austen (Boek, EN)
- Alice in Wonderland (Boek, EN)

Die laatste twee heb ik sowieso nodig voor school, want ik moet nog wat Engelse boeken lezen en deze wilde ik sowieso ooit eens lezen, dus daarom heb ik ze gekocht ipv dat ik me suf ga zoeken naar een exemplaar in een bieb hier in de buurt, want dat hebben ze waarschijnlijk toch niet. Ik heb de paperbacks gekocht om te bezuinigen en van alle 1000 versies de meest awesome kaft uitgezocht. ^_^ Nu nog wachten tot Bol het opstuurt.

@Pottergirl: Woah, ik wil ook naar boekenbeurzen als ik dat zo lees. xD

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 15:04 

de compete harry potter collection op blu ray,
ncis seizoen 7 en een ipad2

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 15:59 

Aisling haar lijstje komt me een beetje bekend voor xD. Niet geheel toevallig heb ik dezelfde 3 tickets gekocht.

Midwinterfair: Had eigenlijk eerst Keltisch Midwinter Festival in gedachten, maar die valt qua muziek vies tegen. Voor een paar euro meer heb je op MWF zo veel meer waar voor je geld dat dat het probleem niet mag zijn. Laat de winter maar komen!

Tanzwut: al een keertje op de EFF gezien, maar toen had ik al zo veel gelopen dat er eigenlijk weinig meer aan was. Hielp ook niet dat er weinig enthousiast publiek was, dus nu wil ik heel graag weten hoe ze spelen voor een echte fanbase op een fatsoenlijk podium.

Castlefest: met Aisling eens. Vanuit Utrecht er heen gaan betekende het eerste jaar al dat het niet mogelijk was de laatste act van de dag te zien. Het jaar erop was de eerste keer dat we voor 3 dagen gingen, en werd het probleem nog ietsje duidelijker. Afgelopen jaar was de camping er voor het eerst, maar probeerden we er nog iets van te maken. Was nog wel super, maar het aantal bands was zo hard gegroeid dat het zwaar onprettig begon te worden qua reisafstand. En nu de dagafsluiting van vrijdag, zaterdag en zondag bekend is, weet ik wel zeker dat ik dat wil meemaken.

Tot slot luister ik nu naar de pas gekochte Sverker CD, die Amazon me helaas niet voor 5 euro wilde geven maar iTunes me wel liet downloaden. Geen CDhoesje, maar die dingen raken bij mij altijd zoek. Alleen jammer voor eventuele album art.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 14:34 

Afbeelding

Een spencer van Lochaven in 'claw kleurtjes :D

Harry, Ron & Hermione schreef:
Streept van zijn wensenlijstje af..

- Gewaad > check!
- Sjaal> check!
- Stropdas > check!
- Spencer> check!
- Overhemd> check!
- Broek

Nu nog een simpele, grijs/lichtzwarte broek erbij halen en mijn outfit is klaar :')

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 17:54 

Een fles plum sake (Choya), en twee pakjes sigaretten. Voorraad. ^^' Ik ben niet rijk dus zo vaak koop ik geen DVD's/CD's/kleding, etc. DVD's/CD's vaak alleen als het echt een film/serie of artiest is waar ik groot fan van ben. Kleding af en toe, ook als ik iets echt leuk vind. Verder koop ik meestal circle lenses, of laatst pruiken voor Cosplay of gewoon mijn stijl (zo naar buiten gaan, met name de lenzen).

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: