Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:42 

Nu zit ik op bed met mijn laptop te wachten tot de aflevering van Doctor Who Confidential van gisteren geladen is, zodat ik die nog kan kijken voordat ik ga slapen (: Tijdens het wachten zit ik een beetje op HPF en Tumblr rond te kijken en ik denk dat ik zo mijn Sim op The Sims Social nog even wat aandacht ga geven. Ik moet eigenlijk ook nog uitzoeken wat voor spullen ik morgen allemaal mee moet nemen naar school maar daar heb ik geen zin in. Ik denk dat ik dat morgenochtend wel doe, want ik hoef morgen toch pas om half 3 op school te zijn. Maar aangezien we ons atelier nog moeten inrichten is het wel verstandig om alvast wat eerder te komen met in ieder geval een paar spullen om je territorium af te bakenen :')

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 21:52 

Ik zit op de bank met de laptop op mijn schoot. Beetje aan het forummen en rond aan het surfen op internet. Tevens staat de tv aan op SBS6, want daar komt zo meteen Reportage op. Vind ik meestal wel interessant om te kijken. xD

Daarna duik ik denk mijn bedje in. :D Of mssn eerder, ligt eraan hoe boeiend deze aflevering van Reportage is. o.o

- Gregory House

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 22:19 

Nu ben ik chagrijnig. Komt daar een vriendin van mij die waarschijnlijk niet eens slecht bedoeld, maar ik word nogal gek van haar de laatste tijd. En dat vind ik zelf ook heel erg, want we zijn echt al zo'n 16(!) jaar bevriend!
Verder lig ik in mijn bed een beetje niks te doen. Zo maar eens mijn haar uitkammen (net gedoucht) en dan wekker zetten en slapen. Morgen weer naar school.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 2:07 

Reflex schreef:
Verder ben ik nog steeds heel blij dat ik vandaag gepromoveerd ben met mijn hondje naar de volgende klasse. :'D

Nice! ^^

Ik ben een poging aan het doen om de nacht zo lang mogelijk te rekken. Niet dat ik anders wel al in bed lig of zo. Maar ik wil nog een paar uur verder. Voorlopig lukt dat wel aardig, moet ik zeggen, ondanks het feit dat ik eigenlijk wel erg moe was daarstraks. Maar het kan maar helpen van nu de nacht door te worstelen. Nachtwerk is a bitch wat dat betreft.
Ik heb net een Disney Medley van 9 dudes gehoord, die trouwens awesome was, en nadien kwam ik op hun Bad Romance-versie uit. En nu zit ik met dat lied in mijn hoofd @@ Maar ik vind het niet erg.
Verder ga ik nog een beetje rondkijken, hier en daar nog eens posten, bezigheidstherapie, misschien al een paar van de vele gemaakte foto's van vandaag bewerken, en verder in mijn boek lezen. Ja ja, de nacht gaat goed! @@

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 19:11 

Ik surf wat rond en zoek referentiefoto's om binnenkort uit fimo mijn eigen toverstokken te maken. Ik wil niet letterlijk die van de films namaken maar wil er wel wat inspiratie uit halen.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 14:55 

Nu ben ik net terug van een vriendin, zijn samen even naar Antwerpen geweest om naar een gloednieuwe klerenwinkel 'Forever 21' te gaan, hij was echt gigantisch! Maar veel leuke kleren en spulletjes en nog niet zo duur ook. : P Heb niets gekocht maar zal dat volgende keer zeker doen.

Verder ben ik vanmorgen ook om mijn boeken geweest op school, moest er om 8:20u zijn. D: Dat vroeg opstaan is wel terug even wennen. Ik ben ook vandaag tot de grote ontdekking gekomen dat ik en een klasgenote dus samen 6 Publiciteit vormen, normaal gezien zaten we met 4 mensen in een klas maar de andere klasgenote had haar herexamens afgezegd en de klasgenoot heeft plotseling uit het niets besloten om Kantoor/Verkoop te volgen. I mean WHUT. Waarom zou iemand nu nog van richting veranderen? :0 Blijkbaar ging de directie ermee akkoord terwijl zoiets eigelijk niet meer mag in je laatste jaar (dat mag alleen om een echt geldige reden, bv gezondsheidsproblemen, allergie aan bepaalde producten, etc), ik heb geen flauw idee waarom de directie ermee akkoord is gegaan maargoed. Het is zijn keuze, vind het wel jammer want hij zat boordevol talent, ben er zeker van dat hij het nog ver had kunnen schoppen als ontwerper maar dat zit er niet meer in denk ik.
Dus nu vormen ik en de andere klasgenote samen een klas, ergens wel superawesome maar als een van ons ziek is dan zit die persoon weer helemaal alleen... Nouja, we komen er wel uit. : P Ik denk dat dit nog wel een interessant jaar zal worden.

Ik ben erover aan het denken mijn boeken al te kaften maar anderzijds ben ik erg moe van al dat fietsen en van zo vroeg op te staan... Ik denk dat ik even een dutje ga doen. Nog een fijne namiddag allemaal!

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do sep 01, 2011 16:24 

Ik heb patronen gezocht en gevonden, pruik gezocht en gevonden en props gezocht en gevonden voor mijn nieuwe cosplay ^^

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 7:52 

Ik ben nu redelijk goed wakker en ben nu al geirriteerd XD Ik heb alweer muggen in mijn kamer. En ik heb gisterochtend al twee muggen doodgeslagen. En ik weet gewoon niet waar ze vandaan komen o.o Mijn ene raam is altijd dicht en mijn andere raam heeft een hor. En 's avonds gaan alle ramen dicht x.x En al die anti-muggen dingen werken niet. Het is gewoon echt niet grappig meer.

Verder drink ik Red Citrus van Coolbest en ga ik zo mijn tanden poetsen en spullen pakken. Want ik moet vandaag weer werken en mijn bus vertrekt om half 10. Hopelijk kan ik voor die tijd nog een mug doodslaan XD

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 14:39 

Ik zit een beetje op het forum rond te neuzen. Kijken of er leuke nieuwe berichten op staan.
Zometeen moet ik maar even mijn bureau opruimen, dan hoef ik niet iedere keer als ik achter de computer wil alles aan de kant te schuiven.
Op de achtergrond zit mijn broertje te gamen op de PS3. Af en toe kijk ik dan ook maar even met hem mee.

'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 17:30 

Ik heb net een heleboel nieuwe juweeltjes gemaakt en ben superblij met de resultaten. Heb aardappelen geschild en dat ging lekker vlot, dus ook blij... Morgen afgesproken met een vriend die ik al eventjes niet gezien heb, ook blij :p

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 12:08 

Nu ligt mijn neefje te slapen. Ik heb hem een half uurtje geleden in bed gelegd. Hij was hartstikke moe. Ik ben net met hem naar het speeltuintje geweest. Hij vond het helemaal geweldig al werd hij wel steeds weg geblazen door de wind, maar dat vond hij ook wel leuk. Echt raar om na te gaan dat hij een paar weken geleden niet eens zonder hulp kon lopen en dat hij nu overal naar toe loopt/rent. Echt schattig! <3 Daarnaast heb ik net met een journalist gebeld om een afspraak te maken voor een interview in de krant. Ik haat interviews dus ik hoop dat mijn collega's lekker vaak het woord gaan doen. xD Daarbij denk ik dat ik nu maar eens de woonkamer ga opruimen, want die ligt bezaaid met speelgoed. xD

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 13:05 

Ik probeer een goed programma te vinden waarmee ik een poster kan maken. Op de pc van mijn ouders gebruikte ik doorgaans een oude (goede) versie van Photoshop, maar ja, daar ben ik nu niet.
Hopelijk werkt de versie die ik gevonden heb goed, maar die moet eerst nog geĂŻnstalleerd worden.
Dan kan ik zo lekker bezig met die poster (van de band Corvus Corax), want ik heb het meest gaafste idee en als het goed uitpakt, laat ik hem afdrukken en komt hij boven mijn bed te hangen.

Overigens ben ik ondertussen met het huishouden bezig. De vaat gedaan, opgeruimd en ondertussen een was in de machine. Als ik me hyper genoeg voel, zal ik straks ook nog even schoonmaken.
En natuurlijk nog even muziek maken, schrijven en luisteren. :mrgreen:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 19:39 

Is er hier iemand al eens om kleding te kopen naar Amsterdam geweest? Ik heb namelijk nu het plan om morgen maar eens de trein te pakken richting de hoofdstad. Met de gedachte: "daar zul je vast talloze kledingwinkels aantreffen naast de bekende winkelketens" (lees: H&M, V&D, C&A, The Sting etc etc) Ik wil namelijk dingen kopen die je in die winkels iig niet aantreft. Dus vandaar mijn vraag: weet iemand nog leuke kledingwinkels in Amsterdam?

De keren dat ik in Amsterdam geweest ben is namelijk op 1 hand te tellen als verstokte Noorderling ^^ En ik wil nu toch weleens wat anders in huis halen om de herfst/winter door te komen. Er zijn hier toch vast wel een paar die mij een paar tips mee kunnen geven om daar vooral te kijken? :) *gaat NU druk verder zoeken met het speuren naar winkels in Amsterdam*

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 19:59 

Nu ben ik naar het nieuws op de radio aan het luisteren terwijl de afwas in de keuken steeds harder om mij begint te schreeuwen. Tot nu toe werkt negeren best wel goed. Pfffffffff. Ben moe vandaag.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 21:01 

@ Joost: Ik let nooit zo op herenkleding en ik weet niet precies wat je stijl is. Als je van mooie tweedehands kleren houdt, kan je de Negen Straatjes opzoeken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: