Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 19:29 

-De dvd’s: Paris, je t’aime en The Darjeeling Limited

-Boeken:
~John Irving: Weduwe voor een jaar en De zoon van het circus
De favoriete auteur van mijn moeder.

~Mark Haddon: The curious incident of the dog in night time
Ik had het boek al eens gelezen in het Nederlands, maar nu kon ik het zeer goedkoop in het Engels kopen. Mijn eindwerk handelt over ASS en we mogen het wat creatief aanpakken. Ik hoop dat er wat bruikbare quotes in staan die ik er mogelijk in kan verwerken.

~Dick Matena: Parijs 25/44
Een graphic novel die ik voor tien euro op de kop heb kunnen tikken. Ook een van mijn favorieten, maar omdat graphic novels erg prijzig zijn, wacht ik altijd tot ik het ergens goedkoop kan krijgen. Voor de liefhebbers van Midnight in Paris is het een echte aanrader. Dit speelt zich ook af in Parijs met Sartre, Hemmingway, Dali, Picasso, Stein, the Fitzgeralds,…

-Een houtkleurige koptelefoon van HEMA

-Een hele mooie Mad Men’esquje zijden jurk van Sissy Boy. Van 200 euro naar 30 euro, dus dat was mooi :’)

-Een wreck this journal voor iemand anders

-Een poëzieposter

In het lokaal waar ik lesgeef hangt dezelfde poster ook en ik vond het altijd een mooie poster. Het gedicht is geschreven door een kind van acht jaar en het gaat over zijn angst voor de tuinslang, maar de afsluitende regel ‘en soms danst hij ballet tussen de bloemen’ vond ik ook altijd mooi. Maar de poster op zich heeft ook een hele mooie opmaak en tekening.

Afbeelding

Lippenbalsem en een make-uptasje dat als pennenzak zal gaan fungeren. Ik heb ook nog een opklapbaar borstel/spiegeltje gekocht in dezelfde lijn als de balsem en het tasje.

Voor postcrossing koop ik ook soms hier en daar een kaartje. Ik heb eindelijk ontdekt waar je goedkope kaarten voor mijn stad kan kopen die er toch nog leuk genoeg uitzien :’). HEMA vond ik wat te prijzig worden, hoewel ik daar soms ook een kaartje haal als ik weet dat iemand een bepaalde kaart heel graag wil die daar te krijgen is.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 31, 2012 20:28 

De lego harry potter battle of hogwarts! http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 29,r:1,s:0

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 22:24 

Sinds een paar uur ben ik de trotse bezitter van deze nieuwe gsm ^^
Hij is pretty en roze en er staan bloemetjes op!

Afbeelding

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 10:12 

@Machoef: ROZE! @@

Hier zijn mijn laatste aankopen:

Sons of Anarchy season 3 Tja... [a]

Nieuwe jurk. Voor het etentje volgende week met de familie.

Een zwarte bolero, ook voor het etentje.

Nieuwe sjaal

En dan gisteren mijn abbo voor de bus verlengd, maar dat is geen leuke aankoop. X.X Ze zijn ook weer verduurd. Hmpf.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 19:44 

Mijn laatste aankopen zijn:

Afbeelding
Een wallet chain.

Een choker.
Een armband.

Afbeelding
Groene King Size circle lenses, G-202, 14.5mm.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 21:56 

@Trijn: Ik weet het! @@

Mijn laatste aankoop is het begin van mijn uitzet om alleen te gaan wonen ^^
Tadaaaa, deze 6 leuke glazen met een gekleurde onderkant (rood, oranje, paars, groen, geel en blauw). Kvind ze best fleurig en speels.

Afbeelding

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 12:59 

- Jurkje *klik*
- 4 paar broodnodige sokken
- Panty met verticale strepen
- 2 broeken, een zwarte en een blauwspijker
- Sportbh
- Pyjamashirt met kant <3
- Boek: "Het venetiaanse masker" van Susan Hill. omdat ik er voorbij hopste bij V&D en het met die 1 euro sticker een schande was geweest als ik eraan voorbij was gelopen. Ben namelijk dol op alles dat met Venetië, maskers en geheimzinnigheid te maken heeft.
- Slaappillen van De Tuinen, kan ik weer 3 maanden slapen
- Een uilenkettinkje <333 Ik ben zo hipster met m'n uilenkettinkje dat het weer mainstream is. :') Niet dat dat uitmaakt, ik hou gewoon van uilen.
- Facewash van De Tuinen en conditioners

En ik ben vast nog wel wat vergeten.. kom niet zo vaak in de stad dus ik was wel mooi geslaagd ^^

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 28, 2012 21:21 

Yay, ik heb net een Summerbreeze ticket gekocht! Dat kostte wel het een en ander, maar met de hoeveelheid bands, het kamperen dat bij de prijs in zit en de werkelijk waar goedkoopste manier om erheen te gaan (bustour) vind ik dat ik geen cent teveel betaald heb.

Verder wacht ik op een Tanzwut DVD die nog binnen moet komen, heb ik een kaartje besteld voor Omnia-Poëtree en heb ik nieuwe speakerboxjes gekocht (logitech S220 voor de liefhebbers). Kostte ook relatief weinig, aangezien er ook nog een regelbare bas in zit en het geluid erg lekker is.

Dat was het wel, aangezien ik niet van plan ben mensen lastig te vallen met mijn etensaankopen xD.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 18:05 

2 tickets om naar Omnia te kunnen en daarnaast 1 ticket voor Summerbreeze 2012. Heb best wel zin in beide; bij het eerste neem ik gezellig mijn moeder mee voor een uitje. Grote verrassing dat ze ineens interesse toont in de muziek. Die tickets zijn overigens nog niet binnen, maar ik verwacht ze morgen of overmorgen.
En Summerbreeze.... Jaaaa. Gewoon een aantal geweldige bands bekijken. Het meest verheug ik mij op Tanzwut en Corvus Corax. Op de voet gevolgd door Mono Inc. en Epica. Voor de rest wordt het even uitvogelen.

Buiten deze 3 tickets heb ik de laatste tijd niets boeiends gekocht. Of het is al weer veel te lang geleden.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr maart 02, 2012 22:44 

Ik ben vandaag naar een carnavalswinkel geweest vlakbij mijn school omdat ik om valse tattoo's en piercings moest. Die heb ik nodig voor de 100-dagen volgende week vrijdag. Piercings zat in een pakje van 7 of 8 stuks, zijn gewoon ringetjes die je gemakkelijk een beetje open kan maken. Ik had ze even in mijn lip gedaan om te testen of ik niet allergisch zou zijn aan de ringetjes, mijn moeder schrok zich rot toen ze thuiskwam. XD
De tattoo's zijn niet echt degene die ik zocht, ik was eerder opzoek naar grote, zeer kleurrijke tattoo's die je over je hele bovenarm kon kleven maar die waren er niet. Heb dus een 5tal pakjes met verschillende tattoo's gekocht zodat mijn armen en schouders toch zijn bedekt.

Ben toch heel blij met de piercings, vind het jammer van de tattoo's dat het niet helemaal was dat ik zocht maar ik kan er mee verder. : )

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 16:03 

Ik ben van de week gaan shoppen en dit is het resultaat:

- Oudroze chino's van New Look
- Een basic blauw t-shirt van New Look. Hij zit zo lekker, dat ik hem misschien ook wel in een paar andere kleurtjes ga halen. :')
- Baggy zalmroze t-shirt van Monki.
- Kettinkje met eekhoorntjes/vogeltjes/blaadjes van de Claire's - in de uitverkoop.
- Twee schattige haarstrikjes van Pieces - ook in de uitverkoop.
- Boek: Crossed - Ally Condie, want ik had nog een boekenbon van 15 euro.
- Twee nieuwe haaknaalden. :)

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 23:13 

In Oostenrijk en Made In Asia veel te veel geld uitgegeven. ^^;

- Food. Lot's of food. Sinds we s'avonds ons plan moesten trekken als het op avondeten aankwam heb ik toch het grootste deel van mijn geld daaraan moeten spenderen. Een heel lijstje maken van wat ik allemaal heb gegeten is echt niet interessant en compleet zinloos, dat doe ik jullie niet aan.
- Sleutelhanger van Prinses Sissi, Schonbrün.
- Papiersteen (of hoe het ook noemt) van Prinses Sissi, Schonbrün.
- Koffiekop van het Kunsthausmuseum.
- Pen met een afbeelding van een schilderij van Pieter Bruegel.
- 'The Paris Wife', een Engels boek dat ik heb gekocht op de luchthaven van Oostenrijk.
- A5 Schets/notitieboekje op de markt van Schonbrün gekocht. Vond hem te mooi om te laten liggen, moet alleen nog bedenken wat ik er zoal in ga tekenen. :')
- Een blauw/groene jeansbroek, had hem al eerder opgemerkt in de etalage van een winkel en ik kon hem echt niet laten liggen. Vond de prijs ook heel goed meevallen dus heb ik hem gekocht. Kan niet wachten om hem te dragen. <3

Wat ik vandaag heb gekocht voor/tijdens MIA.

- Tickets voor de ingang.
- Een zwart japans kleedje. Voor 25euro, kon hem gewoon niet laten liggen. Er was een heel assortiment van Japanse kledij en ik wou altijd al zo eentje hebben, die kan ik eens aandoen voor in oktober wanneer het F.A.C.T.S. is. : )

En toen was mijn geld op. :')

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 04, 2012 21:59 

Afbeelding

Bij wijze van verjaardagscadeau aan mezelf. Ik hoop dat 'ie morgen binnen komt, want ik moest 'm van een Britse website bestellen, maar de vorige keer dat ik daar iets heb gekocht was het er ook vrij snel dus ik ga er vanuit dat ik tijdens het Paasweekend lekker Firefly kan kijken :love:

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 20:52 

Een nieuw halsbandje voor mijn hond, en een nieuwe kattenbak voor de 2 katten. Dat was zeer dringend nodig.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 30, 2012 12:53 

Ik heb net geld overgemaakt aan een Marktplaatsverkoper voor LOST seizoen 3. Voor 7,50 incl verzendkosten. Awesome! Nu hopen dat het allemaal goed gaat, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik opgelicht word, dus ik heb er wel vertrouwen in.
Vorige week heb ik seizoen 1 en 2 van LOST gekocht voor 20 euro incl verzendkosten en die boxen zagen er echt nog uit alsof ze uit de winkel kwamen. Awesome. I'm happy =)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: