Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 30  Volgende

6e jaars

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:22 

Ik had eigenlijk vanavond op moeten passen, maar dat ging niet door hoorde ik vanmiddag. Nu ben ik dus lekker aan het relaxen; Films/Series aan het zoeken om te downloaden en te kijken. Ik ben nu eigenlijk vooral naar leuke series aan het zoeken, omdat ik de films wil bewaren voor het nieuwe jaar. Dan wil ik ook eens kijken of de 100 nieuwe films per jaar haal. =)

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:59 

Ik ben eigenlijk al de hele dag bezig om mijn kamer op te ruimen, terwijl ik ondertussen naar het luisterboek van Oom Oswald van Roald Dahl luister. Heerlijk, want Frank Lammers leest het voor en goh, wat kan die vertellen. :love:
Ik heb dan ook al helemaal zin om morgen weer naar het theater te mogen en hem dit jaar voor de tweede keer te zien acteren. Hopelijk maak ik hem weer van zo dicht bij mee. Ik heb bewondering voor mensen die met zoveel passie kunnen acteren.
En verder heb ik last van een kledingcrisis die ik voor volgende week moet overwinnen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 22:54 

Aisling schreef:
En verder heb ik last van een kledingcrisis die ik voor volgende week moet overwinnen.

Nog steeds dezelfde kledingcrisis? :O

Nu ben ik net thuis gekomen van een verjaardag. Morgen laatste dag blokken en dan het tentamen op donderdag maken. En tijdens de kerstvakantie mijn pa als hulplijn inschakelen voor een ander vak. Om morgen nog enigszins te kunnen blokken, ga ik nu maar mijn bed opzoeken. Ik kan altijd wel fijn putten uit mijn korte termijn geheugen. En gelukkig valt het aantal arresten nog te overzien :') Dus ik heb nog een elftal productieve daagjes in het verschiet liggen dit jaar. Scheelt iig dat ik niet kan internetten, word ik ook niet afgeleid straks in Frankrijk :D

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 8:31 

@ Joost: veel succes met blokken.
@ Aisling: sterkte met de kledingcrisis. AAH ik moet ook nog iets vinden!

Nu ben ik net wakker geworden na een wel heel realistische droom over HPF. En toch werd ik voor de wekker wakker. Straks de kamer maar een beetje opruimen enzo, anders heb ik een groot probleem als ik loges krijg en tot die tijd daar niet terug ben. Fijne dag iedereen ^^

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 9:49 

Ik ben nu even op mijn werk pauze aan het houden. En natuurlijk is het alleen dan rustig @@. Ondertussen ben ik HPF in de gaten aan het houden.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 9:51 

Helaas, het opruimen schiet nog niet heel hard op. Mijn aandacht wordt een beetje gevangen gehouden door HPF. Gelukkig heb ik inmiddels al wel ontbeten, dus dat scheelt. Maar het wordt onderhand wel aardig tijd om tempo te maken, ik wil nog voor de middag naar huis kunnen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 10:48 

Ik ben op dit moment nog steeds niet aangekleed XD Ik heb eigenlijk half besloten dat het deze week al half kerstvakantie is voor mij. Gisteren heb ik me nog wel extreem nuttig gemaakt door mijn scriptie 'af' te maken (ik heb opmerkingen van mijn scriptiebegeleider in mijn tekst verwerkt) maar het ziet er niet naar uit dat ik vandaag nog erg productief ga zijn.

Vanochtend werd ik extreem gelukkig wakker vanwege het verschijnen van de langverwachte trailer voor The Hobbit dus daar zit ik nu nog ernstig over te fangirlen, en verder ben ik aan het bedenken hoe mijn dag er vandaag uit gaat zien. Ik denk dat ik zo meteen even onder de douche spring, daarna mijn kamer wat ga opruimen, naar school loop om wat zaken te regelen, boodschappen ga doen en me dan de rest van de middag ga vermaken met ofwel een boek ofwel een film. Ik moet nog een salade in elkaar zetten voor het kerstdiner van vanavond met m'n huisgenootjes, maar dat gaat me niet zoveel tijd kosten, dus vandaag wordt wel een relaxte dag (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 11:21 

Ik zit nu op de faculteit me voor te bereiden op mijn SPSS toets. Deze is iets lastiger dan de vorige, maar na even puzzelen ben ik er helemaal uitgekomen. Over iets minder dan een half uurtje ga ik dan naar het andere faculteitsgebouw, waar ik die toets heb. Ik ben ook even aan het kijken of ik vanmiddag nog een college heb en dat blijkt zo te zijn, dus als ik klaar ben met die toets ga ik even naar huis racen (nou ja, ik woon gelukkig heel dichtbij dat andere gebouw, dat scheelt :')) en daarna alweer door naar de "campus", want daar heb ik dan nog een college. Ik hoop dat daar mijn studiegenootje ook is, want die heb ik al weer veel te lang niet gezien.

Na het college ga ik weer naar huis racen en dan iets voor zeven ga ik richting een vriendin die ik al even niet meer heb gezien. Daar zal ook nog een andere vriendin zijn, dus dat is vast heel gezellig vanavond. ^^

Dan morgen nog een werkcollege en dan eindelijk vakantie. <3

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 14:03 

Nu ben ik aan het WOGgen, kan eigenlijk nog weinig voor de kerstvakantie doen. Dadelijk even kijken wat ik nog allemaal af will krijgen tot en met vrijdag. Daarna lekker twee weken vrij. En daarnaast ben ik het gesprek met mijn begeleiders van vanmorgen aan het verwerken, anders vergeet ik alles tijdens de kerstvakantie.

Ook ik heb de trailer gezien van de eerste Hobbit film, jammer dat het pas volgend jaar kerst zover is. Dan maar de LOTR films in de kerstvakantie herkijken.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 22:35 

Nu ben ik vreselijk geĂŻrriteerd omdat iemand op werk 50 euro van mij heeft gestolen. Het is niet mogelijk dat ik het ben kwijtgeraakt of dat iemand anders in mijn tas is gekomen zonder dat ik het zou merken. Mijn tas/portemonnee zaten in mijn kluisje op werk, die niet op slot kan. Dit is nooit een probleem geweest - tot nu. Iemand heeft gewoon met zijn smerige handen aan mijn tas gezeten. Beschaamtelijk als je in de AKO staat en je sigaretten/beltegoed wilt halen, ervan uitgaand dat je dus 50 euro hebt, maar deze ineens weg is. Heb al overal gezocht, maar nee. Het is nergens te vinden. Ik ga serieus iemand afmaken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 23:52 

Net terug van het theater, Noord Nederlands Toneel & Frank Lammers met Captain Beefheart. Geweldig chaotisch stuk over een fan die denkt in het hoofd van Captain Beefheart te zijn geboren. En ik geloof dat ik vanaf nu toch maar eens moet afkicken van die eerste rij, want ik word er werkelijk door iedereen gevonden. Hoewel, de laatste keer in het theater werd ik zelf op rij 5 gemarteld. :mrgreen:
Maar goed, nu moet ik nog even de foto op de laptop zetten die ik van Frank heb gemaakt. Het kostte dit keer iets meer moeite, maar de mensen van het theater waren super. :love:

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 11:55 

Ben op mijn werk, maar heb er echt geen zin in. De drukte is zo overweldigend (zie wachtrijen van 20 mensen) de laatste paar weken dat ik bijna om val en vanavond om 9 uur al mijn bed in kruip.

Ik heb wel zin om kerstinkopen te doen vanmiddag!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 12:00 

Ik zit te bevriezen in mijn kamer want een van mijn ramen wordt vervangen. Het was al kapot vanaf de zomer, maar de huisbaas heeft besloten dat hij het nu, als het 7 graden is buiten, te laten repareren. Goeie timing @@

Verder staat Serious Request aan en ben ik half aan het inpakken voor de komende week die ik bij mijn ouders ga doorbrengen. En ik ga zo meteen een kop thee zetten om toch een beetje warm te blijven.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 13:49 

Ik sta nu bij de tentamenhal te wachten tot de deuren open gaan. Het zijn altijd deze laatste minuten die zo stressvol zijn. Lichtpuntje: na vanmiddag dan eindelijk vakantie! :')

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 15:28 

@ Joost: succes nog!

Nu ben ik even in de stad om voor mijn kerstlootje te shoppen. Ik ben alleen even ergens gaan zitten, omdat ik trek kreeg in een broodje. Straks nog even voor een paar andere lootjes aan de slag, en dan mag kerst wat mij betreft komen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: