Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 0:04 

Pew, ik ben eindelijk thuis. Ben na het werk met een stel vrienden naar ons stamcafé gegaan en toen moesten we uiteindelijk een keertje naar huis en de sneeuw gaan trotseren dat nu ook bij ons is gevallen. Sneeuw is allemaal mooi en zo, maar wel een heel gedoe om er door te ploeteren. Ben ik stiekem blij dat ik dit weekend niet moet werken.

Nu lig ik in men bed, half koud te lijden, dus ga ik zo maar onder de wol verdwijnen. Aka 3 donsdekens en 4 dekens. xD

Trusten allemaal!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 15:58 

Bezig met de laatste werkzaamheden aan mijn scriptie, hoewel ik nu duidelijk even aan het SOGgen ben. Ik denk dat ik zo eerst wat ga opruimen, anders raak ik nog gestresst van mezelf. En dan te bedenken dat ik in een uurtje klaar kan zijn... Samenvatting schrijven en referenties koppelen. Maar het is gewoon een rot klus.
Ik denk dat ik de middag vrij af neem, in de trein naar het noorden ga knallen en vanavond de puntjes daadwerkelijk op de i zet.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 14:45 

Nu ben ik aan het twijfelen of ik koffie wil of warme chocolademelk. Aangezien ik eventjes alleen thuis ben, denk ik dat ik gewoon voor beide ga. Ik wil een hoofdstuk schrijven voor een fanfic en het zit helemaal in mijn hoofd, maar ik word constant afgeleid. Ik ben ook de tweede aflevering van Game of Thrones aan het bekijken - gisteren begonnen en ik hou er nu al van. Verder twijfel ik of ik verder lees in American Psycho of wacht tot ik meer tijd heb en nu eerst The Lost Symbol lees. Ik geniet ook van mijn laatste weekje vrijaf voor de stage weer begint.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 13:16 

Nu zit ik thuis, ik hoor normaal gezien op school te zijn maar ik voel mij al sinds gisterenavond niet goed en het is alleen maar erger geworden sindsdien. Had gisteren een beetje last van keelpijn en nu kan ik waarschijnlijk niet meer deftig eten binnenslikken. Ondanks het feit dat ik me nu echt slecht voel heb ik toch geen koorts, hopelijk blijft dat zo. Ik zou morgen terug naar school willen omdat we momenteel aan een belangrijke opdracht bezig zijn ivm de Opendag van onze school en die moet deze week nog af zijn dus ik kan mij het eigelijk niet afforteren om thuis uit te zieken. Nouja ik heb wat pech deze week vrees ik, hoop toch nog op school te geraken deze week nog.

Verder ben ik nu gauw nog een paar mailtjes aan het beantwoorden en ben ik random filmpjes aan het kijken op YouTube. Binnen een uurtje sluit ik af en ga ik wat verderslapen denk ik, heb geen zin de hele namiddag achter mijn laptop te zitten.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 14:59 

Ik zit thuis, mee aan het krijsen zingen met 3 Doors Down. Zo lang al niet meer naar geluisterd! Blijkbaar komen ze deze maand ook naar Zwolle, dus als het niet al te duur is, dan ga ik er zeker heen. Het is Ă©Ă©n van de bands die ik sowieso een keertje live wil zien. Verder heb ik autorijlessen gehad.. Proefexamen. Was uiteraard weer nerveus waardoor het niet goed ging. Meh. Volgende week afrijden - I better pass. Zo moet ik werken. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik de fiets pak, of niet, want het is koud, maar als ik de bus neem dan voel ik me een watje en ik wil bewegen.

En ik irriteer me de afgelopen dagen echt mateloos aan mijn beste vriend. Gewoon. Omdat hij vrij duidelijk nog steeds verliefd op me is, en zelfs als het alleen maar interesse toont, kan ik 'm wel in elkaar slaan. Het zal wel weer aan mij liggen. Ik voel me sowieso niet echt geweldig de laatste tijd.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 22:28 

Ik ben nu net thuis van mijn derde les Latin&Ballroom ^^
Aah, ik vind het echt zo leuk en ik leer iedere week nieuwe dingen bij, ondanks dat ik al een tijdje dansles volg, maar dan solo :')
En ook de nieuwe mensen die ik leer kennen, er zitten echt leuke mensen bij. Nieuwe sociale contacten, yay! En zo stilletjes aan leer ik ook wie er kan dansen van de mannen en wie niet xD.
Maar ja, zij moeten het natuurlijk ook leren, dus dat gaat ook iedere week beter.
Vandaag hebben we de basispas van de Engelse wals en de tango geleerd. Daarnaast kan ik ook al swing, chacha en quickstep (basispassen hoor).

Nu ga ik nog eventjes een beetje ontspannen in de zetel. Aaaah...
En dan op tijd het bedje in, vanavond zodat we morgen weer goed uitgeslapen aan de nieuwe werkdag kunnen beginnen.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 14:13 

Ik heb nu echt zooooo geen zin in school en alles wat daar mee te maken heeft. Ik vertoon dus ook ontiegelijk SOG-gedrag. Ik ga daar vanavond waarschijnlijk spijt van krijgen, maar ja. Daar sla ik me wel door heen. Volgende week zal ik wel weer mijn best doen. Ik heb een kleine winterdip, merk ik. Dat koude weer, die sneeuw, ijs... dat is ook allemaal niks voor mij. Ik ben een zomermens. Ben dus ook blij dat het niet meer vriest.
Ik kan me gewoon al een tijdje niet concentreren op schoolwerk. Ik hoop dat dat snel weer terugkomt, want anders krijg ik straks nog problemen ook. Bluh.

Summer are you here yet? T_T

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 19:37 

Nu ben ik al een hele tijd terug van school, vandaag was Dikke Truien-Dag. Ik weet niet of dit ook in Nederland word georganiseerd maar op deze dag word de verwarming op school (of werk ook denk ik) een paar graden lager gezet of gewoon helemaal af om zo te denken aan het milieu.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het concept fantastisch en zo denken we ook weer eens aan het milieu, maar in ons gebouw werd hij helemaal afgezet en het was amper te doen. Ik had mij goed aangekleed dus ik zou het in principe geen koud moeten hebben gehad maar mijn vingers zagen zowat blauw van de kou. Zelfs mijn leerkracht heeft zijn handen in heet water moeten steken om zijn vingers nog te kunnen voelen. -_- En dan hadden we ook net waarnemingstekenen in het koudste lokaal van het hele gebouw, en net nu we figuurtekenen hebben ivm lichaamsverkortingen. Heb dus met alleen een kousenbroek en een nauw aansluitend topje op schapenwol gelegen in dat lokaal zodat mijn klasgenoot mij kon overtekenen, zij heeft net hetzelfde moeten doen. De schapenwol gaf wel wat warmte maar ik kon op het einde mijn vingers en tenen niet meer voelen. Dat ze Dikke Truien-Dag maar organiseren in de zomer volgende keer.

Het leukere nieuws is dat het morgen eindelijk de lesmarathon is op school. : D Dit betekend dat je van 8u10PM tot 8u10AM lesvolgt op school en je voor elk uur geld sponsort voor het goede doel. Ik wou het eigelijk alleen meedoen omdat het is iets is dat je niet vaak meemaakt maar als ik daarmee een goed doel kan steunen vind ik het wel fijn. : ) Dus ik ga maken dat ik vanavond vroeg in bed lig zodat ik genoeg uitgerust ben om 24u wakker te blijven. :') Ik kijk er in ieder geval naar uit want ik kijk al uit naar de lesmarathon sinds het eerste jaar van het middelbaar ofzo. XD Nouja, ben benieuwd hoe het zal verlopen! : )

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 16, 2012 23:21 

Ik luister nu allemaal Disney liedjes op YouTube en nu voel ik me helemaal warm en fuzzy inside <3 Ik heb nu zin om Belle en het Beest te kijken xD
Ik vind het zo irritant dat de hele dag zo snel gaat en dan de avond zĂł voorbij is =.= Ik heb een begin gemaakt aan de serie Once Upon A Time, dus die wil ik ook verder zien. En ik wil ook nog lezen in A Clash of Kings. En en en tijd tekort xD
Anyways, eerst even wat drinken.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 22, 2012 14:06 

Ik ben nu een chilldagje aan het houden. Vanochtend heb ik mijn kamer opgeruimd, boodschappen gedaan en een afwas weggewerkt, en straks komt een vriendin van me bij me eten dus vanmiddag doe ik lekker niks. Ik heb net Glee, How I Met Your Mother en New Girl gekeken en ik ga zo meteen denk ik een film aanzetten. Verder wacht ik tot mijn nagellak is opgedroogd (ik moet voorzichtig typen haha) en ga ik zo even een kop thee maken.

Boeiende post is boeiend.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 26, 2012 20:33 

Nu ben ik nog niet zo heel lang terug van een vriendin en haar vriend. We wouden een ietwat sportief namiddagje houden en we hebben ge-inlineskate (hoewel ik mij heel de tijd heb moeten vasthouden :')) en gebadmintond wat wel beter ging. Was fijn haar en haar vriend terug te zien. : ) En ik heb daarop ook schoenen gekregen van haar die ze niet meer moest hebben die nog in perfecte staat zijn, wou ze morgen aandoen maar ze zijn net wat te hoog om er een hele dag mee rond te zeulen. XD

Verder kijk ik wel uit naar morgen aangezien we op uitstap gaan. Dit is onze tweede uitstap dit jaar, veel klassen hebben al een heleboel uitstappen gedaan, dit word officieel onze tweede uitstap. Ik denk wel dat het normaal is dat ik zo uitkijk naar deze uitstap. XD Moet wel morgen om 8u op school zijn wat wel balen is dus ik kruip vanavond wat vroeger in mijn bed. Nu ben ik nog wat bestanden aan het doorsturen via Smartschool (een digitaal schoolplatform, handig als je nog huiswerk of nota's moet sturen naar je leerkracht) maar het werkt soms niet optimaal zoals nu. Nouja, als die het nu niet doet dan heb ik toch 1 bestand dat ik kan doorsturen.

Verder ben ik iets aan het kijken op YouTube en aan het wachten tot mijn bestanden zijn geladen om door te sturen naar mijn leerkracht.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 10:33 

Nu ben ik studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen. Vanochtend heb ik twee keer mijn scriptie afgedrukt, dus die moet ik vanmiddag op de academie gaan binden. Dat is best leuk, maar nu moet ik nog schrijven over mijn scriptie want ik heb vanavond een generale repetitie voor een presentatiedag. Daar heb ik dus echt geen zin in. Ik zit midden in het schrijven van mijn tekst en met elke zin raak ik meer en meer gedemotiveerd. Presentaties zijn gewoon echt niet iets voor mij.

Anyway - als ik zo meteen de tekst af heb ga ik mijn tas inpakken en, afhankelijk van hoe laat het is, lunchen en daarna naar de academie. Dit gaat een lange dag worden en ik heb er geen zin in.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 15:38 

Nu ben ik Friends aan het kijken in mijn pyjama met een grote kop Turkish Apple tea. Ik ben nog aan het bijkomen van een awesome feest gisteren en vanavond ga ik het nog een keer dunnetjes overdoen. Daarvoor moet ik nu dus wat energie gaan opsparen.

Straks ga ik een warm bad nemen met muziek aan en een boek.

Heerlijk, zulke zaterdagen (:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 20:55 

Ik ben nu aan het rondkijken of er nog wat te beleven valt op het internet. Ik denk dat als ik HPF doorlopen heb, ik in bed kruip om nog wat in m'n boek te lezen, of wat fics op m'n gsm. Mijn vriendin kan elk moment online komen en daar kijk ik wel naar uit, ook al heb ik haar 50 minuten geleden nog voor het laatst gesproken.

Eigenlijk wilde ik vandaag de twee lessen die ik morgen moet geven inoefenen (iets wat ik nooit doe eigenlijk), maar het is er niet van gekomen. De eerste les moet ik pas om 14u geven, dus heb ik in de voormiddag nog wel tijd om ze eens te overlopen. Ik kijk intussen enorm uit naar dinsdagavond, want dan is mijn stage afgelopen en zal ik weer een leven hebben. Dan kan ik eindelijk ook naar The Borgias, Pan Am, Secret Diary of a Call Girl en het tweede seizoen van Downton Abbey kijken.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 13:54 

Moet.Mezelf.Dwingen.Niet.De.Nieuwe.OUAT.Episode.Te.Kijken @@

Ik wil hem zooooo graag zien, maar het is gewoon veel verstandiger om het vanavond na school te doen. Lekker cola en popcorntje erbij, geen schoolwerk dat aan mijn hoofd loopt te knagen enzo. Daarbij is 's avonds kijken gewoon veel lekkerder en relaxter. Heb er helemaal zin in.

Verder ben ik wat schoolopdrachten aan het afmaken/verbeteren/inzien en straks moet ik die even printen. Moet zeggen dat ik wel wat beter me best kan doen op mijn schoolwerk (a) Iedere week zeg ik dat ik de volgende week er weer tegenaan ga. Maar echt veel komt er niet van. Ach, zolang ik niet achter ga lopen en ik het nog snap, ga ik niet klagen.

Ow en ik heb net ook nog twee sollicitaties verstuurd, dus ik hoop daar snel wat van te horen. Enenen ik heb trek xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: