Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 14:01 

Nu ben ik helemaal awesomeley aan het freaken, want mijn vriendin belde net dat ze twee tickets heeft kunnen bemachtigen voor het Rammstein concert voor vanavond. Is ze gek of wat?! Aaaah, ik kan niet wachten. ^^

Ik vergeet even dat ik morgen er uit moet om 7 uur en moet werken. [a]
It's freakin Rammstein!

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 14:21 

Nu ben ik druk aan het zoeken naar een nieuw baantje. Ik heb echt het allerallerleukste baantje ter wereld, namelijk in het theater. Alleen nu hebben we wat weinig werk enzo en ik moet morgen op gesprek komen. Ik heb het vermoeden dat ze me gaan vertellen dat ze geen werk meer voor me hebben, aangezien ik er als laatste bij ben gekomen.. Ik hoop heel hard dat het niet zo is, maar het lijkt er wel op.

Ik heb een beetje rondgezocht en ik heb net 'gesolliciteerd' voor fotograaf in Duinrell. Dat ligt hier best wel vlakbij en dat lijkt me eigenlijk wel supertof. Je kunt ook in Madurodam en de Apenheul werken. Nu is de Apenheul wat ver, maar Madurodam vind ik ook wel leuk. Jeej :D Hopelijk wordt het wat.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 17:16 

@Arianna Good luck! : D Zo'n baantje als Fotografe lijkt mij wel superleuk!

Nu ben ik nog niet heel lang thuis van school. Ik heb de kat bij me die het niet kan laten constant kopjes te geven aan de rand van mijn laptop. :') Ze zit anders normaal gezien nooit binnen maar ik had zin om haar even mee te nemen naar boven, ik ga haar zometeen weer buitenzetten denk ik.

Als ik mijn mail heb gecheckt ga ik mij douchen, mijn haar in krullers steken en proberen valse tattoo's op mijn armen te kleven aangezien het morgen 100 Dagen is en ik wil als Suicide Girl verkleed gaan. Mijn haar is al heel erg sluik en ik moet er nodig volume in krijgen als ik een jaren 50/60 kapsel wil realiseren (met sluik haar lukt dat niet even goed en zo dik is mijn haar nu ook weer niet XD). Mijn valse piercings liggen ook al klaar dus het zal wel goedkomen denk ik.

Verder heb ik net ontdekt dat een van mijn favoriete artieste op DA een Tumblr heeft aangemaakt, yay!

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 23:49 

Ik heb net de regeneratie van David Tennant into Matt Smith bekeken, aka het einde van seizoen 4. Dus ik ben even in een emotionele staat. Ze hebben er zo lang naartoe gewerkt dat ik sowieso al wist dat ik ging janken, al viel het me nog enorm mee eigelijk. Ik ben benieuwd naar Matt Smith maar elke keer als er een doctor regenereerd is het even moeilijk om niet nogstaligisch te worden. [/whopraatover]

Ik ga zo douchen en nog even wat lezen voor school. Morgen weer les, waarbij we de ERP (iets met neuronen, voxels en hersengolven) golven gaan analyseren. Was best leuk de vorige keer.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 9:19 

Ik ben nu zéér excited want vandaag is er een meet-up in Utrecht met een vrij grote groep Nederlandse Sherlock fans. Een aantal mensen komen in cosplay outfits, we gaan I Believe In Sherlock Holmes-posters verspreiden, foto's maken en waarschijnlijk hysterisch fangirlen. Ik heb er echt superveel zin in - met een paar mensen die komen heb ik al een tijdje leuk contact via Tumblr en Facebook dus ik heb superveel zin ze een keertje in het echt te ontmoeten (:

Op dit moment zit ik nog in mijn pyjama maar ik moet over een uurtje weg dus ik ga me zo maar eens aankleden en mijn spullen bij elkaar zoeken.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 14:16 

Nu op mijn werk .____.

Nog een lang half uurtje en dan ben ik weer vrij! Yay.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 14:24 

Ik verveel me en twijfel met wat ik ga lunchen. :cool:

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2012 21:32 

Ik lees nu dat Girls Aloud weer een album gaan maken en touren. Maar het zal wel een farewell tour zijn en ik lees alleen in Engeland. Oh scheiss. :/ Ze zijn Ă©Ă©n van mijn favoriete bands dus da's wel balen. Ik ben best bereid om naar Engeland te gaan, maar ik ken geen verdere fans...
De Spice Girls gaan waarschijnlijk ook touren, misschien gaan dat lukken.

Nu heb ik net gegeten en moet ik mijn kamer opruimen omdat mijn moeder hem morgen zal zien. De vaatwas is verschrikkelijk - het stapelt zich allemaal op in mijn kast. Het zijn alleen glazen en lunchbordjes maar toch, ik ben ranzig. Ook mijn was moet ik opvouwen.
Daarna ga ik nog even mijn opdracht afmaken voor ECP voor morgen, en dan moet ik beslissen of ik uit ga of ga studeren. Ik denk dat het het laatste wordt, want ik ben maandag al uitgeweest en over twee weken tentamens enzo. Ben vandaag wel goed bezig geweest - met twee studiegenoten zeker vier uur de statistiek opdracht uitgebreid besproken, waarop een van de meisjes een geniale analyse bedacht. We gaan morgen even vragen of dat ook daadwerkelijk geniaal was...

Verder luister ik ''Waiting For My Rocket To Come''. Als het goed is krijg ik binnekort de solo plaat van Jack White, wat heel fijn is want ik heb echt behoefte aan nieuwe albums. Ik zou natuurlijk ook de meest recente van Lady Gaga en Arctic Monkeys kunnen gaan luisteren, maar muh moeite.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 19:42 

Ik ben een nieuwe schattige ava aan het zoeken.
Denk dat ik hem heb gevonden. Jullie mening?

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 21:23 

Ik ga zo naar de alweer laatste aflevering van Downton Abbey kijken. Daarnaast ben ik op MSN aan het praten met een vriendin, maar het gesprek is wat stil gevallen. Ik zit ook op goodreads.com, want ik heb net besloten om van de boeken waarvan het kan een review te schrijven. Ik ga ook eens verder kijken of er nog boeken zijn die ik ooit gelezen heb, want ik ben wel zeker dat het er meer dan 200 zijn.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 14:33 

IK BEN NU GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS!!

dfhiuwgoiidqasf HAPPINESS~

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 1:12 

@ Darren: Gefeliciteeeeerd

Nu ben ik nog even aan het leren voor mijn tentamen fMRI voor volgende week. Dat betekend functional MRI. MRI is magnetic reasoning imaging, of te wel door middel van magnetische velden bloedniveau's in het brein vinden. Als voxels in het brein erg actief worden, neemt het bloed sterk toe, en daarna neemt het weer af. Op een geven moment is er een dieptepunt in het bloedniveau en daarna wordt het niveau weer normaal. Dat dieptepunt heeft heel weinig bloed en kan daardoor goed door magnetische shizzle worden waargenomen. Dat dus, maar dat is het pas het begin. Tis een nogal heftig vak.

Verder heb ik een onvergetelijke week gehad waar ik zeer van heb genoten en ben ik er net achter gekomen dat ik over twee weken nog niet mijn paper hoef in te leren, maar pas twee weken erna. Dus na volgende week (=tentamenweek) word het hopelijk weer ietsje rustiger, is ook (beetje) tijd voor brieven beantwoorden/lezen/sociale shizzle.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 23:12 

@Darren Congrats! : D

Nu ben ik al een tijdje terug in België, ben van zondagavond tot vandaag in Wenen geweest op schoolreis. Heb veel dingen gezien en het was echt de moeite waard, zeker aan te raden om het eens te bezoeken. Ik ben nog niet zo heel lang terug van Zaventem omdat ik en mijn moeder onze auto niet meer konden vinden, mijn ma had zich blijkbaar vergist van verdieping. Maar na een heel uur lang lopen zoeken samen met de hulp van de secrurity hebben we ze toch gevonden en zijn we eindelijk thuisgeraakt. : )

Nu ben ik mijn mail aan het checken maar ik ga zometeen afsluiten aangezien ik heel erg moe ben, de hele reis was al vermoeiend en ik heb niet zoveel zin meer om elke site af te gaan voor updates want ik heb blijkbaar gigantisch veel gemist. .__. Ik heb ook even mijn mail op Smartschool gecheckt en heb al wat mailtjes gekregen ivm mijn GIP waar ik tijdens de vakantie aan moet werken, how wonderfull. Achja, deze zondag ga ik naar Made In Asia, toch nog iets om naar uit te kijken. : D En dinsdagmorgen zit ik alweer terug op het vliegtuig richting Barcelona, dat beloofd een heel drukke vakantie te worden...

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 14:05 

Yaaaay ik ben aangenomen in Madurodam <3 Ik ga daar elke donderdag en vrijdag werken als fotograaf en ik heb er echt zin in. Alleen vandaag was het wat minder weer, dus dan is het echt heel jammer :')

Nu ben ik net terug uit Madurodam. Vandaag is het voor het eerst open voor publiek (maar niet voor 'echt' publiek, alleen genodigden) om het te testen. Ik vond het erg tof ^^ Was er sowieso al superlang niet geweest, dus dat was al leuk. Er zijn een heleboel dingen gekomen om te doen en het is helemaal interactief geworden. Maar nog wel steeds Madurodam :)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 01, 2012 8:36 

En zo kom je opeens op een heel ander forum terecht lol :mrgreen: Ik was van plan nu even het RPG-board te bekijken, tot iets heel anders mijn aandacht trok ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: