Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 19:44 

Nu ben ik pissed want mijn vader is een asshole. Verder heb ik te veel gegeten, ben ik ziek en whatnot.

Positievere zooi: ik ben wat verslagen aan het vertalen voor musicJAPANplus en mijn D live report, hoewel erg aangepast door een collega/vriendin omdat het mijn eerste keer was, is goed gekeurd. Ik heb me aangemeld om een live report voor X JAPAN/DIR EN GREY te schrijven, en ik vraag me af of het OK is, want ik moet nog veel oefenen. Dusja.. Verder wacht ik op posts in AOSW.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 8:04 

Ik zit nu heel lui in mijn pyjama op de bank met m'n laptop, terwijl ik me eigenlijk klaar zou moeten maken voor school XD Ik ben gisteravond nogal laat gaan slapen dus ik ben nu niet zo heel gemotiveerd om iets te doen.

Verder bedenk ik me wat ik allemaal mee moet naar school. Ik heb net een stapeltje CD's (Editors, Tchaikovsky, Edvard Grieg) in m'n tas gestopt want ik had gisteren geen leuke muziek meer in m'n atelier. En ik moet niet vergeten om m'n mp3-speler van de lader te halen anders heb ik straks geen muziek op de fiets :3

Ik heb 6 tabbladen openstaan en die ga ik nu allemaal nog Ă©Ă©n keer bij langs en dan ga ik m'n laptop uit doen en mezelf naar school trappen. Have a nice day, y'all (:

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr mei 20, 2011 19:56 

Zo, ik ben klaar. Ik ga vanavond dus helemaal niks doen :) Ik kan wel wat rust gebruiken. Gewoon lekker in mn huisje in mn pyjama achter de laptop. Ik heb net gedoucht, altijd leuk op de camping *sarcasme*

Morgen en overmorgen ben ik vrij :D gelukkig maar! Ik dacht dat het nooit vrijdag werd :') en nog vrij in het weekend ook, wat een geluk :) Het is nou wel opeens drukker op de camping, waar komen al die mensen vandaan, ik heb echt niet zo veel mensen ingecheckt....

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 10:45 

Nu heb ik buikpijn. Ik heb altijd buikpijn als ik de vorige avond uitgegaan ben. Ik denk dat dat mijn versie van een kater is ofzo x.x" Dus ik lig lekker opgekruld als n katje op bed haha. Moet zo weer naar 'n ander huis (van pa naar ma), maar ik heb geen zin om in de bus te zitten, dus lig tijd te rekken. Lalalala~

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 13:35 

Ik kijk op dit moment een Powerpointpresentatie van Geschiedenis. Ik hooop echt zo dat ik morgen minstens 38 punten haal. <3 Het MOET kunnen. Ik kan mezelf er alleen niet echt toezetten om te leren, vandaar dat ik dit filmpje kijk/luister.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 9:33 

Op dit moment heb ik net in een paar RPG's gepost, waar ik in meespeel.
Moest ook weer een keertje gebeuren.
Daarnet was ik aan het leren/herhalen voor een toets, dat ik deze middag heb.
En ik moet goede punten halen, want de vorige keer had ik een onvoldoende. 9,5 op 20. X.X
De jerk kon me echt geen half puntje extra geven, kapuh.

Verder ben ik aan het wachten tot men liefste iets laat weten over haar schriftelijke proef die ze momenteel aan het afleggen is. (Ze is druk op zoek naar werk.)
En nu ga ik maar eens men kamer opruimen voordat ik moet eten en naar school vertrekken. Bluh.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 11:09 

Ik ben nu weer thuis van een onverwachts sollicitatiegesprek. Kreeg vanmorgen een telefoontje en ik mocht meteen komen.
Ik durf enkel niet meer zeggen of het goed gegaan is of niet. Elke keer ik zeg dat iets goed ging, blijkt erna wel weer dat het niet goed gegaan is en dat ze iemand met meer ervaring aannemen.

Verder denk ik nu ook aan men vriendin die druk aan het blokken is. Go for it, meiske.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 8:55 

Ik zit nu op de kapotte bank (want niks is heel hier in dit huisje) achter mn laptop, gelukkig heb ik die bij me, anders zou ik dood gaan van verveling.

Ik moet om 10 uur beginnen met werken achter de receptie.., gelukkig is het heel dichtbij :lol: Maar dat betekend dat ik dus snel moet typen haha.

Ik heb het wel ijskoud! Het weer is niet al te best en volgens mij word ik een beetje ziek. Vind je het gek! Gisteren ging ik douchen in het toiletgebouw en er was dus gewoon geen warm water! WTF! @@ dat vind ik dus niet kunnen.

Nou, genoeg geklaagt. Ik ga naar mijn werk.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 14:44 

Nu ben ik een beetje aan het niksen. Ik luister muziek en ik ben mezelf een beetje aan het opfrissen. Ik heb me ook net pas aangekleed xD Ik had gedoucht en was toen in mijn badjas aan het rondhuppelen xD
Ik heb net mijn lenzen ingedaan. Make-up ga ik pas na het avondeten doen, want ik ga vanavond wat drinken met vrienden. Maar als ik me nu ga opmaken, weet ik zeker dat ik het vanavond weer opnieuw wil doen, gewoon omdat ik dan wil tutten xD
Ow en ik ben begonnen aan Supernatural. Daarnet episode 2 gekeken en ik vind het wel hip. En verder heb ik ook 2 episodes van Spartacus gezien, wat ik ook leuk vind. En verder heb ik nog een paar series die klaar staan om te kijken.
En mijn BFF is nu bezig met haar laatste examen. En daarna komt ze even naar me toe, want ze wil mijn sjaal lenen en ze heeft nog 3 nagellakjes van mij, dus die brengt ze dan even terug. En dan heeft zij een eindexamenfeest en ik ga gewoon de stad in.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 6:44 

Ik ben me nu aan het klaarmaken voor mijn werk. Ik heb net mijn uniform weer uit de kast getrokken en nu ben ik aan het twijfelen of ik zometeen mijn jas er bij aan ga doen, of dat ik lekker zonder ga. Volgens het KNMI wordt het in ieder geval droog, dus ik denk dat ik voor het laatste kies.

Verder ben ik al mijn tassen aan het doorzoeken of er niet toevallig iets in zit wat ik perse mee moet, maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden, op mijn notitieboekje na.

Deze post moet ik nu gaan afronden, want ik moet naar beneden om mijn ontbijt bij elkaar te gaan zoeken!

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 16:36 

Ik ga nu even snel wat eten klaarmaken en mijn schoenen aan trekken, omdat ik zo weg moet. Het is namelijk festivaltijd! :D Ik ga vanavond even naar het gratis festival in een dorpje in de buurt. Het enige probleem is dat ik ook een poncho moet vinden, aangezien het megahard regent.
Anyway, ik heb er ondanks het weer mega veel zin in, dus ik ga snel even een eitje bakken!

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za mei 28, 2011 16:46 

Nu zit ik bij mijn vader, maar hij gaat me rond de zevenen wegvoeren naar mijn moeder aangezien ik weg moet straks. Vanavond is er het dubbel huwelijksfeest van de ouders en tante/nonkel van een vriendin van me en ik en nog heel wat andere mensen gaan helpen met bedienen, afruimen, etc. We mogen daar zelf ook meevieren en we worden na het feest zelfs betaald. : P

Nu ben ik YouTube aan het afschuimeren naar retro make-up & hair tutorials aangezien het hele feest in teken van retro staat (wat totally awesome is) en ik wil er wel retroish voorkomen. Meestal lukken retrokapsels me niet echt dus ik zoek wel achter eentje dat vrij gemakkelijk is om te doen, lijkt mij toch het beste alternatief. : P

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:52 

Ik ben nu aan het bijkomen van een stuk of 5 hoofdstukken van A Clash of Kings en 1 aflevering Game of Thrones. *veegt zweet van voorhoofd* Zometeen gaan we weer verder met lezen.

Ondertussen luister ik naar Lady GaGa en hou ik het Game of Thrones topic in de gaten. :D

Morgen weer werken, bluuuuh! Avonddienst, ZO.GEEN.ZIN.IN!!

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 21:54 

Ik zit nu op de bank in mijn kamer na een heel weekend bij m'n ouders te hebben doorgebracht (: Was een leuk weekend want ik had een klasgenoot annex vriendin meegesleept, en we hebben geshopt (nieuwe schoenen, nieuwe spijkerbroek en een nieuw vest, yay!) en ik heb haar 'ons' hunebed laten zien XD Ja ik kom uit Drenthe en ik ben er trots op! Maar goed, nu zit ik dus weer in Zwolle en ik ben nog een beetje op internet aan het rondkijken voordat ik m'n boek ga uitlezen naar bed ga (: Ik heb net m'n dagplanning voor morgen opgeschreven. Ik hoef morgen niet naar school maar ik moet nog wel een heleboel doen, bijvoorbeeld m'n kamer opruimen... Het is echt zo'n troep :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 29, 2011 22:10 

Ik ben nu wat fanfiction aan het bijlezen en ga zo naar bed. Morgen leer ik nog even de tweede helft van PW5 en dan alles herhalen. Het is echt geen verassing dat mijn planning niet gewerkt heeft, maar RZ lukt wel op Ă©Ă©n namiddag. Ik kijk er al naar uit om zelf wat te gaan schrijven in de loop van volgende week, aangezien er 10 dagen zitten tussen RZ en het eerstvolgende examen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: