Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: zo sep 30, 2012 14:08 

- De toverstok van Ginny Wemel

- Een DVD-box met de drie films van The Lion King

- Een pluche knuffel van Nala (The Lion King, Disney)

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 18:34 

Aangezien ik net verhuisd ben van een kamer naar een huis heb ik de laatste weken nogal veel spullen gekocht, maar mijn laatste aankopen zijn...

- Een springvorm (ik ga zaterdag een taart maken)
- Een dweil
- Twee koffiekopjes
- Een personenweegschaal
- Een plantje
- Een vaas
- Een klein prullenbakje voor boven
- Een kussen voor de hond

Ik ben nog op zoek naar leuke kussentjes voor op mijn bank, maar dat kan nog niet echt wat vinden. Maar dat is ook nog weer niet echt nodig, omdat ik nog wel kussentjes heb. Dus ik ga gewoon rustig de tijd nemen leuke kussentjes te zoeken (:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 19:29 

Gisteravond heb ik het Jubileumboekje en de dvd van het 50 jarig jubileum van de Dubliners gekocht. Nou ja, heb het eigenlijk gekregen van mijn tante. Maar ik ben er echt heel blij mee en het was leuk om de man van de merch weer even te spreken.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 16:14 

Vrijdag gaan winkelen met mijn moeder en gisteren en vandaag naar F.A.C.T.S. geweest, weeral een heleboel geld kwijt aan kleren en spullen. XD

Vrijdag:

- Bij de apotheek om medicijnen gegaan en om een voetsteun, aangezien ik vreselijk veel last kreeg van mijn voet de vorige dag en blijkbaar had ik een lichte overbelasting opgelopen. De dokter had mij aangeraden een voetsteun aan te kopen aangezien ik serieus mankte. Heb hem intussen niet meer nodig maar je weet maar nooit wanneer je weer last krijgt van je voet. :')
- Italiaanse vlag.
- Blauw/groene vintage jas in New Look.
- Drie slipjes in New Look
- Ruitjeshemd in Forever 21
- Jeanshemd in Forever 21
- 'Een Goede Raad' van JK Rowling in 't'Stad Leest!' (Wou hem in het Engels kopen maar tot mijn grote verbazing was die al vertaald, maar heb hem toch maar meegenomen. : P)

F.A.C.T.S.:


- Hufflepuff das. FINALLY. Eindelijk iets dat ik van Hufflepuff heb kunnen meenemen, had vorig jaar zo'n pen gekocht maar had helaas toen geen das gevonden, heb het ook vrij goedkoop nog kunnen krijgen dus ben er heel blij mee. : )
- Een hamburger + Mexicano. Ik en mijn vriend hadden onszelf getrakteerd op eten dat verkrijgbaar was bij het frietkraam daar, anders waren we weer een hele hap budget kwijt als we dat hadden moeten uitgeven aan het eten dat door F.A.C.T.S. zelf aangeboden werd.
- Drie juweeltjes en zilveren armband. Er was een stand waar je zelf juweeltjes kon uitkiezen uit verschillende fandoms, ik ben voor de GOT fandom gegaan. :') Ik heb een zonnetje, de troon en een draak en het laten maken aan een zilveren ketting. Ben er zeer blij mee, vind ze awesome! : )
- Vier buttons. Had er eentje van 9/34, Targaryen House, Winterfell beer en eentje van Watchman voor mijn vriend.

Hopelijk ben ik niets vergeten melden, maar dit was het zo'n beetje. Mijn budget voor F.A.C.T.S. was zo'n 100 euro en ik heb er exact 10 euro aan overgehouden (als je de tickets er mee bijtelt), niet zo slecht denk ik. : P

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: wo okt 24, 2012 20:37 

Heb vandaag eens wat inkopen gedaan voor mijn badkamer....
Of ik kan het ook eerder zeggen... Mijn ruimte bij gevult...
# tandpasta
# schampoo
# een nieuwe haarborstel
# een zwarte haarklem
# oorstaafjes en watjes... XD
# bruine oogschaduw
# handzeep...

Volgens mij was dat het... Een kleine 20 euro was ik kwijt...

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 21:51 

Net gaan shoppen in Kortrijk! Niet interessants gekocht, dus die belachelijke dingen ga ik ook niet vermelden ;) Maar nu de nuttige:

# ooringen
# een goede raad

Ik ben echt blij dat ik het boek nu heb. Al zeggen velen dat ik er te jong voor ben...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 13:33 

Vanwege 60 jaar donald duck verschillende dingen gekocht.
-Posters
-Strips
-Stempels
-Stickers
etc..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 22:46 

Vanmiddag de nieuwe dvd van Scrum gekocht: A Night at the Pub. Tot dusver erg geslaagd. Hoewel ik hem de volgende keer toch echt even laat signeren.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:01 

Vandaag werd mijn iPad geleverd en daar ben ik natuurlijk heel blij mee!

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za nov 10, 2012 20:27 

Vandaag naar de Boekenbeurs geweest in Antwerpen, heb me een paar nieuwe boeken aangeschaft. : P (Lijkt me ergens wel logisch op een Boekenbeurs maar soit XD)

- Inkomticket want anders geraak ik er niet binnen helaas. XD
- Animal Farm - George Orwell Een van mijn absolute favoriete boeken, die moest ik gewoon in mijn collectie hebben. Kleine pocketversie in het Engels geschreven.
- Dagboek van een Geisha - Arthur Golden Ik heb hem al in het Engels maar ik wou perse ook de Nederlandse hebben. Misschien ergens wel stom maar misschien heb ik in de Engelse versie een paar dingen over het hoofd gezien en ik heb een stiekeme obsessie met Geisha's sinds ik het boek heb gelezen dus wou ik heb opnieuw.
- Kruisende Lijnen - Junichiro Tanizaki Ik zag hem ergens liggen en het verhaal sprak me meteen aan. Heb het ook meteen gekocht.
- Heidi - Johanna Spyri Heb ik ergens ook wel voor mijn moeder gekocht omdat ze als kind altijd al zot is geweest op de boeken van Heidi, en ik vind Heidi zelf ook heel leuk dus wou ik hem ook. :') Het boek dat wij hebben is in het Oud-Vlaams geschreven en niet bepaald een boek dat je in je handtas kunt stoppen aangezien die te groot is dusja, een kleine, Engelse versie leek me wel handig.
- The Time Traveler's Wife - Audrey Niffenegger Deze moest gewoon in mijn kast komen te staan, ook een van mijn favorieten en hij is in het Engels, da's een bonus. :')

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 10, 2012 20:42 

Ik heb een auto gekocht!
Of nouja, gereserveerd. Ik kan hem waarschijnlijk woensdag ophalen!! #happy

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za nov 10, 2012 22:24 

Geld teveel? :mrgreen: Mooi bakkie!

Vandaag 3 cd's gekocht. Even mijn smaak van 10 jaar geleden terug gehaald. After Forever, Kaiser Chiefs en Evanescence. Bij een of andere dumpstore waar de cd's allemaal 4 of 5 euro zijn.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 13, 2012 19:41 

Ik heb zaterdag 3 potjes nagellak gekocht (laat ik nog wel zien) en 4 mallen waarvan ik er al 1 gebruikt heb voor het lakken van mijn nagels, waardoor je figuurtjes erop krijgt. (Ik zal dit ook laten zien+hoe mijn nagels er nu uitzien met die figuurtjes erop).

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 15, 2012 14:31 

Ik heb vandaag een hele berg medicijnen en cosmetica aangeschaft om mee te nemen op reis (denk paracetamol, tandpasta - dat soort dingen), en verder nog slotjes voor op de ritsen van m'n backpack, ducttape en een kleinigheidje voor m'n ouders en broertjes.

Oh en gisteren heb ik de CD The Seldom Seen Kid van Elbow aangeschaft omdat ik die gewoon moet hebben, hoeveel ik ook voor m'n reis aan het sparen ben XD

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 15, 2012 15:16 

Ik heb pas geleden een kettinkje gekocht via Etsy en ik draag het sindsdien echt iedere dag. Ik vind 'm zo ontzettend pretty <3 Het lijkt hier een beetje op een hartje, maar het is een papieren vliegtuigje.
Afbeelding

Verder heb ik eergisteren met mijn zusje 2 boeken besteld op bol.com, namelijk Divergent van Veronica Roth en Every Day van David Levithan. De eerste was oorspronkelijk voor mijn zusje en de tweede voor mezelf, maar stiekem willen we allebei ook het andere boek lezen :3

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme