Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:22 

Ik heb vanmiddag de film "Precious" gekocht. Samen met Supernatural seizoen 4. Deel 1 en 2.

Verder een stel kaarsen maar dat is niet interessant

Afbeelding

De film vertelt het verhaal van Claireece "Precious" Jones (Gabourey Sidibe), een zestienjarig Afro-Amerikaans meisje geboren in Harlem, in een keiharde omgeving. Het leven lacht haar niet bepaald toe: ze is voor de tweede keer in verwachting van haar vader. Thuis loopt ze op eieren om te vermijden dat haar moeder (Mo'Nique), een intens boze vrouw, haar mishandelt. Haar leven verandert als ze de kans krijgt over te stappen naar een alternatieve school. Daar komt ze onder de hoede van Ms. Rain (Paula Patton). Een vrouw die haar begrijpt en haar laat voelen dat ze bijzonder is en talenten heeft. Hier begint Precious haar nieuwe toekomst weg van de duisternis, de pijn en liefdeloze omgeving en neemt ze haar jonge leven in eigen hand. Lenny Kravitz en Mariah Carey spelen een bijzondere gastrol in deze film. Oprah Winfrey is co-producent.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: di feb 22, 2011 21:26 

Ik ben gister naar Amsterdam geweest en toen heb ik heel wat leuke dingen gekocht! =D

- 2 rokjes. Een zwarte en een grijze. Het zijn van die stretch-rokjes, zonder poespas. Ze zitten echt heerlijk!

- 2 tanktops. Een zwarte en een witte met ribbeltjes. Ze zijn behoorlijk lang en dat vind ik altijd heel fijn, dan bedekken ze je rug goed.

- een nieuwe sportbroek, want die had ik echt nodig.

- een White Mocca Cafe bij de Starbucks, met een cinnamon roll. Echt heerlijk!

- een cadeautje voor een vriendinnetje, die was een aantal dagen geleden jarig en ik heb nog niks gegeven. Of eigenlijk opgestuurd, want zo vaak zie ik haar niet.

- en vandaag nog een nieuwe legging, een blauwe.

_________________
    An expert in anything was once a beginner


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 13:00 

Ik heb maandag twee DVD's gekocht.

AfbeeldingAfbeelding

De eerste omdat ik het een schande vond dat ik 'm nog altijd niet op DVD had. Ik ga 'm dan ook heel snel rewatchen als ik kan. De tweede zag ik toevallig staan en ik ben blij dat ik er op ben gestuit, want ik vind die film ook helemaal geweldig. Xavier Dolan vind ik erg inspirerend dus ik kon 'm ook gewoon niet laten staan. Als ik nu nog Les Amours Imaginaires vind, dan ben ik helemaal blij.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 23, 2011 15:09 

@Helen: Precious! Die wil ik al zo lang kijken. Is hij goed?

Ik heb een zotte kost gedaan. Ik heb me eens helemaal laten gaan, als voorbereiding op mijn weekendje Utrecht en mijn week Italií« binnenkort, en heb een fotocamera gekocht.
Hij is echt super klein, maar ik vind hem echt geweldig.
Het is een Sony Cybershot trouwens.

Ik ben er echt vetblij mee!

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 12:01 

Debbert schreef:

- een cadeautje voor een vriendinnetje, die was een aantal dagen geleden jarig en ik heb nog niks gegeven. Of eigenlijk opgestuurd, want zo vaak zie ik haar niet.


Yay ik ben benieuwd wat ik krijg! : D

Mijn laatste aankopen waren ingredií«nten om een brownie te maken, dus: pure chocolade, walnoten en witte chocolade als topping.
EN een kaartje voor het toneelstuk Nachtgasten.
Verder - boodschappen en drankjes.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 24, 2011 13:55 

Ik heb gister samen met mijn broertje de PS3 gekocht met de volgende games.
De sims 3
Little Big Planet 2
GTA 4

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 16:56 

@Sweet Hermione: Vet dat je dat kan! Bij ons op school is dat echt een trend aan het worden, though. Brownies en cupcakes maken en dan meenemen naar school om te vergelijken van wie de leukste is. :') Ik kom zelf niet verder dan iets in de oven zetten en spaghetti maken. Dus daar doe ik niet aan mee :P

Goh. Mijn laatste aankopen...
De dvd van Rent. Ik heb er al zo'n veertig minuten van gekeken, maar ik ben er nog niet zo goed uit wat ik ervan moet vinden...
Ook is het dit weekend een boekenverkoop in het magazijn van de Standaard Boekhandel in Temse. Het was pas de tweede dag, maar er was al héél veel weg. *insert pout*
Toch heb ik een paar koopjes op de kop kunnen tikken zoals een boek van de geweldige Meg Cabot. Avalon High: un amour légendaire. Jup. In het Frans. [a]
Daarnaast ook nog Sintel: Stad in het duister van Jeanne DuPrau. De verfilming van dit boek heb ik zelf ook thuis staan (City of Ember) en die vond ik echt geweldig, dus ik kan al niet wachten om aan het boek te beginnen. En mijn laatste boek is Blues voor Sirius (hehe) van Alison Goodman. Ieder boek was een kleine zes euro. Geef toe. Dat kan je nou toch niet laten liggen? :')
Eeerhm. Oh! En ik heb ook nog een flesje water gekocht tijdens de voorstelling van Alex Agnew (Vlaamse komiek). Die was ook echt super trouwens.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik :')

_________________
"Oh, look at that, he's heard of me. My fame grows." -Puck


Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 26, 2011 20:06 

@Duffie: Ooh, City of Ember heb ik minstens 6 keer gelezen. Het is een heel mooi boek :) Persoonlijk vond ik het boek veel beter dan de film, hoewel de film visueel weer heel gaaf was.

Mijn laatste aankoop is de DVD van de Pride & Prejudice miniserie. De film met Keira Knightly had ik al, maar ik wilde graag de miniserie ook hebben. En omdat ik hem voor 5 euro zag liggen, moest ik hem natuurlijk wel meenemen :D

En mijn andere aankoop is deze maxi dress. Ik vond dat ik wel iets verdiend had, na anderhalve maand keihard werken, dus heb ik deze als cadeautje voor mezelf gekocht :3 Ik vind hem zooo mooi *_____* Meestal staan maxi-jurken me niet, want ik ben best klein. Maar omdat deze een empire-lijn heeft, maakt hij me juist langer. Ik ben helemaal verliefd, haha.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:08 

Afbeelding

Eergisteren heb ik een Engelse, vernieuwde versie van Alice in Wonderland gekocht. Ik wou het boek eigenlijk al heel lang eens echt lezen, want als kind vond ik de Disneyfilm!versie altijd zo heerlijk. En ergens is het een beetje van een klassieker ofzo die ik gewoon heel graag wil lezen. Ik heb er ook nog gelijk een andere versie bij gekocht met notities in de kantlijn over waarom Lewis Carroll bepaalde dingen deed en hoe zaken terugkeren. Wat uitleg enzo.

En ik ben er helemaal blij mee, want het leest echt lekker vlot en het is echt leuk om te lezen xD. Heel stiekem is het gewoon best een kinderboek, maar dat ter zijde.

Verder kocht ik er ook nog Quidditch Through the Ages en Fantastic Beasts and Where To Find Them bij. En dat allemaal voor een totaal van rond de 35€, tja. Het viel wel nog mee vond ik. Ik ben in ieder geval erg blij met die vier nieuwe boekjes.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 27, 2011 17:46 

Na lang sparen heb ik eindelijk de wandelschoenen aangeschaft waar ik al zo lang naar zat te kijken. Daarnaast nog een nieuw snoertje voor mijn iPhone, omdat de oude aardig gaar eruit ziet, maar hij werkt niet helemaal lekker. Dat wordt dus morgen opnieuw langs de BCC, om te kijken of ze een beter snoertje hebben.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:15 

@ Chris: Laura Marling is mijn lievelingszangeres! <3
@ Duffie: Thanks. Ik vind het gewoon heel leuk om dingen te bakken... Tegewoordig vind ik het maken veel leuker dan het opeten zelf, eigelijk.

Ik zit in een ''periode waarin ik moet uitrusten en tijd voor mijzelf moet nemen'', aldus de psycholoog, dus kocht ik

De dubbelcd van Lady Gaga: The Fame/The Fame Monster.
Ik heb de liedjes vergeleken met de oorspronkelijke albums en alleen The Fame verschilt een paar nummers met deze versie, maar dat is niet zo erg.
Pure chocolade
Voor het geval dat ik een aanval krijg (z. onwaarschijnlijk op het moment, maar goed, ik weet het ook niet)
Speelgoed
Not otherwise specified.

Ik wil ook nog het zilveren kaartspel kopen dat ik heb zien liggen in een winkeltje in Leiden.
Normaal ben ik echt niet zo koperig, maarja.


Laatst bijgewerkt door Sweet Hermione op wo maart 02, 2011 17:20, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:18 

Ik heb als laatste de DVD van Die Hard 4.0 en een deo+douchegel van Playboy gekocht voor mijn broer, die vandaag jarig is.
En voor mezelf 3 nagellakjes. Want er was 50% korting bij de etos op de miss sporty nagellak, dus ik was voor 3 stuks 2,95 kwijt. Vind ik wel een koopje ^^ Ik heb gewoon een doorzichtige, een donker paarse en een soort parelmoer/heel licht roze/doorzichtig-achtig kleurtje ^^ En ik had er al eens een rode gekocht en die vind ik erg fijn, dus wil ze nu stiekem gewoon allemaal xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:52 

Afbeelding



Omdat ik heel veel zin had in een online aankoop. Toen ik dit jurkje zag werd ik verliefd en hij is gisteren binnen gekomen, yay : D. Ik heb nu al zin in de lente dat ik 'm kan dragen. Maar waarschijnlijk ga ik de kou trotseren en ga ik 'm morgen dragen met een huidskleurige panty en een hele dikke sjaal.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 0:12 

Mijn laatste aankopen zijn 3 DVD's ='D

Afbeelding

Ik zag deze film toevallig liggen in de Fnac in Gent. Ik wou hem sinds een maand al zien omwille van een opgewekte interesse in één bepaald castlid. Ik had de film dus nog nooit gezien. Maar het was best goedkoop en een film met Keira Knighley kan ik meestal wel apprecií«ren. Al weet ik niet waarom want ik heb niet zoveel met haar. Het is gewoon zo. Het genre denk ik.
Ik kon hem gewoon niet laten liggen. Best wel impulsief gekocht dus. Ik heb hem gisteren ook meteen gekeken en ik vond hem leuk. Ben blij dat ik hem gekocht heb!

Afbeelding Afbeelding

Twee Vlaamse films. Ook al ben ik niet zo voor Vlaamse films. Ze maken toch een opmars.
Eén í¼berbekende (Loft dus) die ondertussen al twee of drie jaar uit is. Nu heb ik hem eindelijk op DVD en ik ben van plan hem gauw weer te bekijken omdat ik toch niet meer helemaal weet hoe de vork weer in de steel zat ='D
Bo is een film van vorig jaar. Gaat over een jong meisje dat het niet breed heeft thuis en via verkeerde vrienden in het verkeerde milieu terechtkomt. Ik vond het wel een goede film.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 11:37 

Afbeelding

Chaplinnnnn <33333 Ik zag 'm bij de FRS en hij was niet zo duur. Goed voor m'n Chaplin-collectie (die nog bedroevend klein is).



Afbeelding

Dit is een beetje ingewikkeld, maar ik wilde deze film graag zien i.v.m. de nieuwste musical van Starkid. Het schijnt namelijk dat de musical een stuk duidelijker is als je deze film gezien hebt (:



Afbeelding

Omdat ik in de vakantie 3 weken naar Polen ga en ik toch wel fatsoenlijk hallo, dankjewel en alsjeblieft wil kunnen zeggen :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme